eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare BabiceBudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zielonki Wieś



Ogłoszenie z dnia 2024-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zielonki Wieś

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zielonki Wieś

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-280fa370-8273-4775-9eeb-89071137e3dc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem IX SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zielonki Wieś, wg opracowania pn. ”Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Zielonki Wieś – teren poscaleniowy – zadanie 57a”, na wykonanie, którego Zamawiający posiada:
1) zaświadczenie nr AB.6743.105.2019.GM z dnia 22 marca 2019 roku o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Zielonki Wieś – teren poscaleniowy – zadanie 57a – obr. ew. Zielonki Wieś – dz. nr ew. 613, 614, 615, 616, 617, 618;
2) decyzję nr 408/2024 z dnia 5 lipca 2024 r. (AB.6743.451.2024.ID) przenoszącą prawa i obowiązki wynikające ze zgłoszenia AB.6743.105.2019.GM z dnia 1 marca 2019 r.;
3) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach WOOŚ-II.420.312.2018.TM.8 z dnia 9 stycznia 2019 r.;
4) decyzję Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WA.5161.4.4.2024.JG z dnia 13 marca 2024 r.
- decyzje wymienione w pkt 3 i 4 są wystawione na GPK Eko-Babice Sp. z o.o., Zamawiający wystąpi w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wnioskiem o przeniesienie praw i obowiązków wynikających z tych decyzji na Gminę Stare Babice.
2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej, przedmiarach i obejmuje wykonanie robót budowlanych, prac i czynności z nich wynikających oraz niniejszej umowy, tj. m.in.:
1) budowę sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej o średnicy 200 mm i długości około 1560 m;
2) wykonanie uzbrojenia sieci kanalizacyjnej w postaci studni z tworzyw sztucznych o średnicy 425 i 600 mm oraz studni betonowych o średnicy 1200 mm;
3) budowę kompletnej przepompowni ścieków, wykonanie przyłącza elektrycznego oraz rozruch pompowni;
4) budowę odrzutów kanalizacji o średnicy 160 mm o długości około 60 m;
5) wykonanie dokumentacji projektowej (w tym uzyskanie warunków technicznych) w zakresie odrzutów od sieci kanalizacji sanitarnej do nieruchomości, nie ujętych w dokumentacji projektowej oraz dokonanie właściwej procedury zgłoszenia robót w organie architektoniczno budowlanym;
6) budowę nowo zaprojektowanych odrzutów o średnicy 160 mm i długości około 165 m;
7) zaprojektowanie, uzgodnienie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu;
8) odtworzenie nawierzchni dróg zgodnie z Zarządzeniem Nr 39/2012 Wójta Gminy Stare Babice z dnia 22 maja 2012 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji na odtworzenie nawierzchni w obrębie pasa drogowego, naruszonych w wyniku robót kanalizacyjnych, wodociągowych, ciepłowniczych, gazociągowych, elektrycznych, telekomunikacyjnych itp. oraz w uzgodnieniu z zarządcą dróg;
9) uporządkowanie terenu wykonywania robót;
10) pełną obsługę geodezyjną zadania inwestycyjnego w szczególności tyczenie oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej;
11) przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz kompletnej dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in.:
a) projekty z naniesionymi ewentualnymi zmianami,
b) protokoły pomiarów, badań i sprawdzeń wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu umowy jak i po jego zakończeniu (m.in. inspekcja telewizyjna oraz próba szczelności),
c) atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy,
d) protokoły częściowe odbioru robót,
e) dziennik budowy i dokumentację budowy zawierającą wszelkie notatki, ustalenia itp.;
f) sprawozdanie z wykonanej przez Wykonawcę teleinspekcji kamerą CCTV wybudowanych kanałów grawitacyjnych.
12) przeprowadzenie w imieniu Zamawiającego właściwej procedury zakończenia robót w organie Nadzoru Budowlanego.
3. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, projektowanych postanowieniach umowy oraz w niniejszej SWZ.
4. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia w tym obowiązek określenia wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy pzp zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z niniejszą SWZ, projektowanymi postanowieniami umowy, projektami budowlanymi i wykonawczymi, przedmiarem robót, specyfikacjami technicznymi, technologią, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami w tym przedmiocie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość całkowita nie przekroczy 1 700 000 zł
i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia.
Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności: wykonanie dokumentacji projektowej, opracowań, ekspertyz, przeprowadzenia sprawdzeń, uzgodnień, przeprowadzenia postępowań w zakresie przedmiotu zamówienia, które będą niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. Zakres tych zamówień obejmuje również budowę dodatkowych odcinków sieci kanalizacyjnej jak i dodatkowych przyłączy, wykonanie robót i dokonanie uzgodnień w zakresie usuwania kolizji z infrastrukturą techniczną, odbudową nawierzchni dróg lub innych elementów zagospodarowania terenu koniecznych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. W ramach zamówień dopuszcza się wykonanie prac w zakresie przepompowni nie ujętych w opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowej a koniecznych do właściwej realizacji. Zakres tych zamówień obejmuje także inne roboty, dostawy lub usługi (w tym w zakresie innych branż, które nie stanowią przedmiotu zamówienia), które staną się wymagalne do wykonania w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia.
Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie ustawy pzp. Decyzję w tym zakresie podejmuje Zamawiający.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużony okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 1 ustawy:
1. Zdolność techniczna i zawodowa – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane (w ramach odrębnych umów), polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej, ogólnospławnej lub deszczowej, o długości co najmniej 500 m każda robota w tym co najmniej w ramach jednej z ww. robót Wykonawca musiał wykonać przepompownię ścieków wraz z jej rozruchem;
UWAGA! Zamawiający dopuszcza wykonanie przepompowni ścieków wraz z rozruchem jako samodzielnego obiektu lub obiektu w ramach krótszej sieci kanalizacyjnej niż ww. przewidziana w ramach odrębnego trzeciego zadania.
2) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (lub tożsamy zakres na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz posiadającym doświadczenie (po uzyskaniu uprawnień) w kierowaniu robotami na co najmniej dwóch (w ramach odrębnych umów) budowach sieci kanalizacji sanitarnej, ogólnospławnej lub deszczowej w tym co najmniej w ramach jednej z ww. robót była wykonywana przepompownia ścieków wraz z jej rozruchem;
UWAGA! Zamawiający dopuszcza doświadczenie kierownika budowy w kierowaniu budową przepompowni ścieków wraz z rozruchem jako samodzielnego obiektu w ramach odrębnego trzeciego zadania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z rozdziałem IV SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z rozdziałem IV SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) zgodnie z warunkami określonymi w SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-20 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-20 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-04

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszystkie informacje dotyczące niniejszego postępowania w szczególności: opis przedmiotu zamówienia i warunki jego
wykonania, podstawy wykluczenia i warunki udziału w postępowaniu, rodzaje oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca
musi złożyć, kryteria oceny ofert dostępne, informacje dotyczące RODO są w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dostępnych
na stronie internetowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.