Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00543808/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Dostawa i zakup okablowania i oświetlenia poligonowego”.
Znak postępowania 422/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.16wog.wp.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Dostawa i zakup okablowania i oświetlenia poligonowego”.Znak postępowania 422/2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c97b4228-42e0-4b18-8f69-5a6efc4fecf2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025655/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.44 Dostawa i zakup okablowania i oświetlenia poligonowego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543808
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 422/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa okablowania i oświetlenia poligonowego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia i projekcie umowy.
3. Dostarczone okablowanie i oświetlenie muszą być produktami kategorii I (pierwszej), wolnymi od jakichkolwiek wad, spełniającymi wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, fabrycznie nowe
4. W formularzu należy wpisać numer katalogowy oraz producenta oferowanych towarów.
5. Na każdym etapie postępowania Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przedstawienia kart charakterystyki (opisu produktu) w języku polskim, z których jasno będzie wynikało, że zaproponowane oświetlenie czy okablowanie spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego. Przez kartę charakterystyki należy rozumieć kopię z katalogu producenta, wydruk ryciny ze strony internetowej z opisem i charakterystyką danego produktu, potwierdzone za zgodność z oryginałem.
6. Cena jednostkowa oferowanych produktów nie może przekroczyć kwoty 10.000 zł brutto. W przypadku przekroczenia tej kwoty ze względu na brak zgody, oraz środków w planie w pozycji środków trwałych oferta zostanie odrzucona.
7. Na dostarczony towar stanowiący przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest
dostarczyć deklaracje zgodności, atesty lub dopuszczenia do obrotu handlowego
z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych
państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
8. Wykonawca do rozładunku dostarczonego towaru użyje własnych sił oraz sprzętu rozładunkowego na własny koszt.
9. Za szkody lub braki powstałe w czasie transportu i rozładunku odpowiada wykonawca.
10. Koszty zwrotu dostarczonego towaru-odesłania do wykonawcy w przypadku towaru niezgodnego z opisem przedmiotu zamówienia lub uszkodzonego realizowane będą na koszt wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264216,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338127 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264216,3 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOK-MEL Sp. z o.o. , ul. Gryfińska 104 , REGON 320640571
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9552257500
7.3.4) Miejscowość: 70-772 Szczecin,
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264216,3 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 dni
INNE PRZETARGI OLESZNO
więcej: przetargi OLESZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie elementów wyposażenia wystawienniczego dla wystawy czasowej pt. "Życie romantyczne. Chopin, Scheffer, Delacroix i Sand" organizowanej na II piętrze w Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie
- Dostawa oświetlenia scenicznego do realizacji spektakli: 9 szt. ruchomych głów typu profil
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO OSP ROMARTÓW, GMINA WITONIA
- Budowa Klubu Dziecięcego w Kowalach Oleckich
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych
- Przystosowanie do zmian klimatycznych terenu przy Alei Św. Wojciecha
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.