eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm"ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG RATOWNICTWA WODNEGO W CHEŁMSKIM PARKU WODNYM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG RATOWNICTWA WODNEGO W CHEŁMSKIM PARKU WODNYM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CHEŁMSKI PARK WODNY I TARGOWISKA MIEJSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W CHEŁMIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Chełmski Park Wodny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110256409

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 133A

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 825707906

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@parkwodnychelm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parkwodnychelm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

sportowa, rekreacyjna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG RATOWNICTWA WODNEGO W CHEŁMSKIM PARKU WODNYM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9df159c-2930-44e2-9018-72532f9c170f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594692

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00096393/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG RATOWNICTWA WODNEGO W CHEŁMSKIM PARKU WODNYM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://parkwodnychelm.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://parkwodnychelm.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne
wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
5. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods,
odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,
zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniem
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawców (Dz. U. z 2020, poz. 2415 ze zm.).
7. Wymagania techniczne oraz organizacyjne, dotyczące komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami, zasady funkcjonowania
platformy zakupowej Marketplanet, a także sposób składania ofert oraz zamieszczania przez Wykonawców wszelkich oświadczeń,
wniosków, zawiadomień, odwołań oraz informacji określa również Instrukcja dla Wykonawców, dostępna na Platformie Zakupowej
Marketplanet w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
8. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie Sp. z o.o. z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska
133 A, 22-100 Chełm przetwarza dane zawarte w ofertach złożonych do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym
podane dane znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej RP, Krajowym Rejestrze Karnym), w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego
na postawie przepisów ustawy PZP. Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które, na podstawie rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej
zwanego „RODO”), są danymi osobowymi. 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie Sp. z o.o. w Chełmie informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie Sp. z o.o. w Chełmie ul. Lubelska
133 A, 22-100 Chełm, tel. (082) 570 79 04, zwane dalej: CHPWiTM Sp. z o.o.;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 36_1/2024/TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG RATOWNICTWA WODNEGO W CHEŁMSKIM PARKU WODNYM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY”


Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ratownictwa wodnego, rozumianych jako zapewnienie bezpieczeństwa osób pływających, kąpiących się, przebywających, uprawiających sport lub rekreację na terenie Chełmskiego Parku Wodnego, w szczególności osób korzystających z atrakcji wodnych, oraz prowadzenie działań ratowniczych na terenie Obiektu w tym udzielanie pomocy przedlekarskiej osobom przebywającym w Obiekcie, w godzinach pracy Parku Wodnego, przez okres 12 miesięcy, przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i przypisanymi im zakresami obowiązków i odpowiedzialności, zgodnie z obowiązującymi zasadami i warunkami określonymi, w szczególności w:
1.1. Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 czerwca 2012 roku – w sprawie szkoleń
w ratownictwie wodnym (Dz. U. z 2012 r. poz. 747),
1.2. Ustawie z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j.: Dz. U. z 2024 r., poz. 652 t.j. z dnia 29.04.2024 r.),
1.3. Ustawie z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U. z 2023 r., poz. 714 ze zm.),
1.4. Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23.01.2012 roku w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stała kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz.U. z 2022, poz. 1981),
1.5. Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 roku – w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1607 ze zm.),
1.6. Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 września 2021 r. w sprawie kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym (Dz. U. 2021 poz. 1761),
1.7. innych przepisach, zaleceniach wynikających ze specyfiki wykonywanej usługi oraz treści umowy
w sprawie zamówienia publicznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-03 do 2026-01-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie ratowników

4.3.6.) Waga: 26

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie koordynatorów

4.3.6.) Waga: 14

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
1.1. Zamawiający uzna wskazany w ust. 1 powyżej warunek udziału za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- posiada aktualną decyzję administracyjną ministra właściwego do spraw wewnętrznych, udzielającą zgody do wykonywania ratownictwa wodnego na podstawie art. 12 Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 714 ze zm.) oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg treści wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ,
- posiada wpis do Rejestru Jednostek Współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne.
2. Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej
i zawodowej.
2.1. Zamawiający uzna wskazany w ust. 2 warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę ratownictwa wodnego, która była świadczona nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy, o wartości brutto co najmniej 400.000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) w zakresie świadczenia usług ratownictwa wodnego w parkach wodnych lub krytych pływalniach,
2) dysponuje lub będzie dysponował:
a) ratownikami wodnymi, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnymi za świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia, w ilości co najmniej 15 osób, która zapewni realizację zamówienia określonego w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2a do SWZ), z których każda będzie posiadać minimum 12 miesięczne doświadczenie w zakresie świadczenia usług ratownictwa wodnego w parkach wodnych lub krytych pływalniach,
b) w tym co najmniej dwiema osobami pełniącymi funkcję koordynatora (kierownika ekipy) sprawującymi nadzór nad osobami, o których mowa powyżej, odpowiedzialnymi za koordynację, kontrolę jakości usług i kontakty z Zamawiającym, posiadającymi minimum 24 miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku osoby kierującej pracownikami/innymi osobami wykonującymi usługi ratownictwa wodnego.
Ww. osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialne za świadczenie usług, będą musiały posiadać aktualne uprawnienia wymagane przepisami prawa (Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 czerwca 2012 roku – w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym oraz spełniać wymagania określone w art. 13 ust. 1 Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2024 r., poz. 652 t.j. z dnia 29.04.2024 r.).
2.2. Zamawiający wymaga, aby ratownicy i koordynatorzy realizujący zamówienie posługiwali się językiem polskim w stopniu niezbędnym do prawidłowej realizacji powierzonych czynności. W przypadku osób niebędących obywatelami polskimi, wymagana jest komunikatywna znajomość języka polskiego, potwierdzona Certyfikatem B2 wg. Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego. Zasady uznawania kwalifikacji zawodowych, opisane w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2023, poz. 334) w art. 29 regulują sposób sprawdzenia znajomości języka polskiego osoby, której kwalifikacje zawodowe do wykonywania zawodu regulowanego (a takim jest zawód ratownika) podlegają uznaniu i jest zobowiązana posiadać znajomość języka polskiego w stopniu niezbędnym do wykonywania danego zawodu regulowanego albo danej działalności regulowanej. Zgodnie z ust. 4 Ustawy osoba taka może potwierdzić znajomość języka polskiego przez przedłożenie właściwemu organowi dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego w stopniu niezbędnym do wykonywania danego zawodu regulowanego albo danej działalności regulowanej, wydanego przez uprawniony podmiot działający w Rzeczpospolitej Polskiej w innym państwie członkowskim, w szczególności świadectwa dojrzałości uzyskanego po zdaniu egzaminu maturalnego w języku polskim lub dyplomu ukończenia studiów prowadzonych w języku polskim, albo przez złożenie egzaminu z języka polskiego przeprowadzonego przez właściwy organ. Zamawiający wskazał na Certyfikat B2 wydawany przez Państwową Komisję do spraw poświadczenia Znajomości Języka Polskiego jako Obcego na podstawie ustawy z 7 października 1999 r. o języku polskim, a ten można uzyskać bez zdawania egzaminu w przypadku opisanym w art.11 a ust.4, jeżeli Osoba, o której mowa w ust. 1 (Cudzoziemiec lub obywatel polski na stałe zamieszkały za granicą), będąca absolwentem szkoły wyższej, która ukończyła studia w języku polskim, albo szkoły ponadgimnazjalnej lub szkoły ponadpodstawowej, która posiada świadectwo dojrzałości, działających w systemie edukacji Rzeczpospolitej Polskiej, po złożeniu wniosku i uiszczeniu opłaty za wydanie certyfikatu otrzymuje certyfikat bez konieczności zdawania egzaminu (wyrok z dnia 17 maja 2023 r. sygn. akt: KIO 1241/23).
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
3.1. warunek określony w pkt. 2.1 ppkt 1) powyżej musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie),
3.2. warunek określony w pkt. 2.1 ppkt 2) powyżej zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia warunek albo Wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami.
4. Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4.1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż: 1.200.000,00 zł (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana Umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w szczególności w przypadku:
1) zmiany obowiązujących przepisów, mających wpływ na usługi objęte przedmiotem Umowy,
2) wystąpienia innych okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć,
3) gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 2 PZP i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie,
4) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne, zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- i zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
3. Wykonawca wystąpi z wnioskiem o zmianę kwoty wynagrodzenia. Wniosek powinien zawierać
wyczerpujące uzasadnienie faktyczne obrazujące wpływ zmiany na koszt wykonania zamówienia.
Zamawiający po zaakceptowaniu wniosku, o którym mowa w pkt 4, wyznaczy datę podpisania aneksu do Umowy.
4. Zmiana Umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie
zawarcia aneksu do Umowy.
5. O zmianach teleadresowych, zmianach rachunku bankowego i tym podobnych zmianach Wykonawca
powiadomi pisemnie Zamawiającego. Takie zmiany nie wymagają sporządzenia aneksu do Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-22 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://parkwodnychelm.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-22 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.