eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RaszynBudowa nowej siedziby Zakładu Informatyki Lasów Państwowych wraz z zagospodarowaniem terenu



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa nowej siedziby Zakładu Informatyki Lasów Państwowych
wraz z zagospodarowaniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473215760

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sękocin Stary, ul. Leśników 21C

1.5.2.) Miejscowość: Raszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zilp.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zilp.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowej siedziby Zakładu Informatyki Lasów Państwowych
wraz z zagospodarowaniem terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-557aa4f2-b0d4-454d-8e1c-8fbc638e83d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594839

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00269948/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa biura ZILP

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014831

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014831

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie
(Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl,
tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania
ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym
postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.270.164.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj i kategoria obiektu budowlanego będącego przedmiotem zamierzenia budowlanego.
Inwestycja obejmuje budowę budynku biurowego Zakładu Informatyki Lasów Państwowych wraz z infrastrukturą techniczną. Budynek zaliczony do XVI kategoriI obiektu budowlanego - budynki biurowe i konferencyjne.

2. Zamierzony sposób użytkowania oraz program użytkowy obiektu budowlanego
Inwestycja obejmuje budowę budynku biurowego Zakładu Informatyki Lasów Państwowych wraz z niezbędnym zapleczem infrastrukturalnym: budową wewnętrznych dróg, ciągów pieszych i terenów utwardzonych, terenów zielonych i elementów małej architektury [śmietnik, ogrodzenie, ławki, maszty flagowe].
Podstawową funkcją projektowanego budynku jest funkcja biurowa. W części biurowej poza pomieszczeniami biurowymi zlokalizowano pomieszczenia sali narad i małej sali narad, a także pomieszczania techniczne, gospodarcze i sanitarne niezbędne do użytkowania obiektu. W poddaszach nieużytkowych przewidziano przestrzeń techniczną, w której zlokalizowano urządzenia instalacyjne.
W zakresie mediów zewnętrznych inwestycja obejmuje: wykonanie instalacji zewnętrznej wody, instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki do istniejącej oczyszczalni ścieków będącej we władaniu Lasów Państwowych Nadleśnictwa Chojnów, kanalizacji deszczowej odprowadzanej do istniejącego szczelnego, bezodpływowego zbiornika odparowywalnego, instalacji zewnętrznej gruntowej pompy ciepła z otworami wiertniczymi typu zamkniętego, instalacji zewnętrznej teletechnicznych, instalacji zewnętrznych elektroenergetycznego. W zakresie instalacji wewnętrznych znajduje się: woda, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa, wentylacja grawitacyjna i mechaniczna, inst. C.O, inst. elektryczne, teletechniczne i inst. GWC. W zakresie dróg planowana inwestycja posiada pośredni dostęp do drogi publicznej (drogi serwisowej przy Alei Katowickiej – S8) poprzez drogę wewnętrzną na działce nr ew. 358/24 i 358/8. Inwestycja obejmuje wykorzystanie istniejącego zjazdu z drogi serwisowej przy Alei Katowickiej – S8 i następnie dojazd do projektowanego obiektu drogami wewnętrznymi (ul. Leśników).

3. Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego:
a) Powierzchnia zabudowy 920,5 m2
b) Powierzchnia całkowita budynków 1 587,1 m2
c) Powierzchnia netto budynku 1 061,2 m2
- Powierzchnia użytkowa 591,6 m2
- Powierzchnia ruchu 183,2 m2
- Powierzchnia usługowa 286,4 m2
d) Kubatura brutto budynku 6 318,3 m3
e) Wysokość budynku 10,06 m < 10,1 m wysokości budynku sąsiadującego zgodnie z MPZP
f) Długość
1) Od Północy 45,44 m
2) Od Południa [elewacja frontowa] 45,44 m
3) Od Wschodu 35,04 m
4) Od Zachodu 22,54 m

4. Lokalizacja Inwestycji: działka ewid. numer: 358/8, 358/15, 358/16, 358/17, 358/18,
Obręb ew. 0018 SĘKOCIN STARY
jedn. ewid. 142106_2 RASZYN
Sękocin Stary, ul. Leśników, 05-090 Raszyn
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiOR, zwane dalej OPZ, które stanowią załączniki do SWZ. Warunki realizacji określono w projekcie umowy stanowiącym zał. 4 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zakres nie jest znany na obecnym etapie postępowania. Zamawiający nie jest zobowiązany do udzielenia ww. zamówień

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. W zakresie doświadczenia :
w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, których zakres obejmował budowę budynku szkieletowego energooszczędnego albo budynku pasywnego każdy o powierzchni użytkowej co najmniej 500,00 m2.
UWAGA 1: Przez wykonanie zadania rozumie się proces budowlany zakończony uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
UWAGA 2: Niedopuszczalne jest, by wykonawca polegał na wiedzy i doświadczeniu grupy wykonawców (konsorcjum), której był członkiem przy innym zamówieniu, jeżeli faktycznie i konkretnie nie uczestniczył w jego realizacji (por. wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE z 4 maja 2017 r. w sprawie C-387/14 Esaprojekt).
2. w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:
dysponuje bądź będzie dysponował osobą pełniącą funkcję:
Kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która w okresie ostatnich 7 lat przed terminem składania ofert była kierownikiem budowy przy realizacji minimum 2 robót budowlanych dla budynku szkieletowego energooszczędnego albo budynku pasywnego, każdy o powierzchni użytkowej co najmniej 500,00 m2.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 140 000,00 zł (sto czterdzieści tysięcy zł). Pozostałe informacje dot. wadium zawiera SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do postanowień Umowy w następujących okolicznościach:
1) Zmiany techniczne lub technologiczne spowodowane następującymi okolicznościami:
a) pojawieniem się na rynku materiałów, urządzeń lub sprzętu nowszej generacji niż wskazane w OPZ, których zastosowanie lub użycie będzie skutkować poprawieniem parametrów technicznych lub użytkowych lub pozwoli na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Umowy lub umożliwi uzyskanie lepszej jakości Przedmiotu Umowy;
b) pojawieniem się nowszej technologii wykonania Przedmiotu Umowy, powodującej zmianę sposobu wykonywania Przedmiotu Umowy, pozwalającej na skrócenie czasu realizacji Przedmiotu Umowy lub zmniejszenie kosztów wykonywanych prac lub robót budowlanych, jak również kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Umowy, pod warunkiem osiągnięcia nie mniejszych parametrów końcowych Przedmiotu Umowy, na umotywowany wniosek Wykonawcy, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego;
c) niedostępnością na rynku technologii, materiałów, urządzeń lub sprzętu wskazanych w OPZ, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych technologii, materiałów, urządzeń lub sprzętu;
d) odmiennymi od przyjętych w OPZ warunkami geologicznymi bądź hydrologicznymi skutkującymi niemożliwością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy dotychczasowych założeniach technicznych, technologicznych lub założeniach co do materiałów, urządzeń lub sprzętu;
e) z powodu błędów lub braków w dokumentacji projektowej polegających na niezgodności z przepisami prawa lub zasadami wiedzy technicznej, które mają wpływ na wykonanie Przedmiotu umowy w zakresie niezbędnym do dostosowania tej dokumentacji do stanu zgodnego z prawem lub zasadami wiedzy technicznej;
f) możliwością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub rozwiązań co do materiałów, urządzeń lub sprzętu, niż wskazane w OPZ w sytuacji, gdyby zastosowanie tych innych rozwiązań skutkowałoby skróceniem czasu realizacji Przedmiotu Umowy lub poprawieniem parametrów technicznych lub użytkowych lub pozwoliłoby na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Umowy lub umożliwiłoby uzyskanie lepszej jakości Przedmiotu Umowy lub wynikało ze zmiany przepisów prawa lub zmiany warunków realizacyjnych określonych w OPZ lub zastosowanie rozwiązań dotychczasowych groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy.

Z uwagi na zbyt małą ilość znaków w formularzu pozostałe okoliczności określone zostały w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014831

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.