eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Dzierżawa i opieka serwisowa ekspresów do kawy dla Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej - Państwowego Instytutu Badawczego (2 Części)"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dzierżawa i opieka serwisowa ekspresów do kawy dla Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego (2 Części)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nask.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dzierżawa i opieka serwisowa ekspresów do kawy dla Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego (2 Części)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff55cde8-2499-4ee5-a0e6-2197e359922a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538250

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2610.6.2024.231.PKO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 192000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 148800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest usługa polegająca na:
1) dzierżawie przez Naukową i Akademicką Sieć Komputerową – Państwowy Instytut Badawczy, zwany dalej „Zamawiającym” 15 szt. ekspresów do kawy (zwanego dalej: „Sprzętem”), oraz dostarczenie ich do czterech (4) lokalizacji na terenie Warszawy pod wskazanymi poniżej adresami tj.:
i. dla lokalizacji nr 1 – ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa – Grupa I -2 szt., Grupa II – 2 szt., Grupa III – 3 szt.;
ii. dla lokalizacji nr 2 – ul. Spokojna 13A, 01-044 Warszawa – Grupa I – 1 szt.;
iii. dla lokalizacji nr 3 – ul. Stawki 40, 01-040 Warszawa – Grupa I – 2 szt., Grupa III – 3 szt.;
iv. dla lokalizacji nr 4 – Al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa – Grupa II – 1 szt., Grupa III – 1 szt.
o wymaganiach minimalnych określonych w Rozdziale IV Załącznika nr 1 do SWZ-SOPZ.

2) zapewnieniu przez Wykonawcę opieki serwisowej dla Sprzętu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) dla wszystkich czterech (4) lokalizacji na terenie Warszawy przez cały okres obowiązywania umowy, liczonych od dnia podpisania Protokołu Odbioru Zamówienia bez zastrzeżeń.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ- SOPZ, zwanym dalej „SOPZ”.
3. Termin realizacji Przedmiotu zamówienia w zakresie Części 1:
1) Termin realizacji Przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące, liczone od dnia zawarcia Umowy, stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ (dalej „Umowa”).
2) Realizacja Przedmiotu zamówienia w zakresie:
a) dostarczenia Sprzętu wraz z Dokumentacją, o której mowa w § 1 pkt 2) Umowy do Zamawiającego do lokalizacji wskazanych w ust. 2 powyżej nastąpi w terminie nie dłuższym niż dziesięć (10) Dni roboczych, liczonych od dnia zawarcia Umowy;
b) zapewnienia w ramach przedmiotu zamówienia opieki serwisowej na dostarczony Sprzęt nastąpi na okres trwania Umowy, od dnia podpisania Protokołu odbioru jakościowego bez niezgodności.
c) Za termin dostarczenia Przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę dostawy Sprzętu wskazaną w Protokole odbioru jakościowego bez niezgodności.
4. W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
6. Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki Sprzęt, który w równoważnym stopniu spełnia warunki określone w SOPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 148800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest usługa polegająca na:
1) dzierżawie przez Naukową i Akademicką Sieć Komputerową – Państwowy Instytut Badawczy, zwany dalej „Zamawiającym” 15 szt. ekspresów do kawy (zwanego dalej: „Sprzętem”), oraz dostarczenie ich do czterech (4) lokalizacji na terenie Warszawy pod wskazanymi poniżej adresami tj.:
i. dla lokalizacji nr 1 – ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa – Grupa I -2 szt., Grupa II – 2 szt., Grupa III – 3 szt.;
ii. dla lokalizacji nr 2 – ul. Spokojna 13A, 01-044 Warszawa – Grupa I – 1 szt.;
iii. dla lokalizacji nr 3 – ul. Stawki 40, 01-040 Warszawa – Grupa I – 2 szt., Grupa III – 3 szt.;
iv. dla lokalizacji nr 4 – Al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa – Grupa II – 1 szt., Grupa III – 1 szt.
o wymaganiach minimalnych określonych w Rozdziale IV Załącznika nr 1 do SWZ-SOPZ.

2) zapewnieniu przez Wykonawcę opieki serwisowej dla Sprzętu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) dla wszystkich czterech (4) lokalizacji na terenie Warszawy przez cały okres obowiązywania umowy, liczonych od dnia podpisania Protokołu Odbioru Zamówienia bez zastrzeżeń.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ- SOPZ, zwanym dalej „SOPZ”.
3. Termin realizacji Przedmiotu zamówienia w zakresie Części 2:
1) Termin realizacji Przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące, liczone od dnia zawarcia Umowy, stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ (dalej „Umowa”).
2) Realizacja Przedmiotu zamówienia w zakresie:
a) dostarczenia Sprzętu wraz z Dokumentacją, o której mowa w § 1 pkt 2) Umowy do Zamawiającego do lokalizacji wskazanych w ust. 2 powyżej nastąpi w terminie nie dłuższym niż dziesięć (10) Dni roboczych, liczonych od dnia zawarcia Umowy;
b) zapewnienia w ramach przedmiotu zamówienia opieki serwisowej na dostarczony Sprzęt nastąpi na okres trwania Umowy, od dnia podpisania Protokołu odbioru jakościowego bez niezgodności.
c) Za termin dostarczenia Przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę dostawy Sprzętu wskazaną w Protokole odbioru jakościowego bez niezgodności.
4. W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
6. Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki Sprzęt, który w równoważnym stopniu spełnia warunki określone w SOPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 43200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183024,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183024,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183024,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „FLINT” Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180004128

7.3.3) Ulica: ul. Powązkowska nr 59 E

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-728

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183024,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41328,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41328,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41328,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „FLINT” Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180004128

7.3.3) Ulica: ul. Powązkowska nr 59 E,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-728

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41328,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin realizacji Przedmiotu Umowy wynosi 24 miesiące, liczone od dnia zawarcia Umowy.
2. Realizacja Przedmiotu Umowy w zakresie:
1) dostarczenia Sprzętu wraz z Dokumentacją do Zamawiającego do lokalizacji wskazanych w § 2 ust. 2 nastąpi w terminie nie dłuższym niż dziesięć (10) Dni roboczych, liczonych od dnia zawarcia Umowy;
2) zapewnienia w jej ramach obsługi konserwacyjno-serwisowej na dostarczony Sprzęt nastąpi na okres trwania Umowy, od dnia podpisania Protokołu odbioru jakościowego bez niezgodności.
3. Za termin dostarczenia Przedmiotu Umowy przyjmuje się datę dostawy Sprzętu wskazaną w Protokole odbioru jakościowego.
4. Za szkody powstałe w trakcie załadunku, transportu, rozładunku Sprzętu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.