Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00538250/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dzierżawa i opieka serwisowa ekspresów do kawy dla Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego (2 Części)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nask.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dzierżawa i opieka serwisowa ekspresów do kawy dla Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego (2 Części)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff55cde8-2499-4ee5-a0e6-2197e359922a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538250
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2610.6.2024.231.PKO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 192000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 148800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest usługa polegająca na:1) dzierżawie przez Naukową i Akademicką Sieć Komputerową – Państwowy Instytut Badawczy, zwany dalej „Zamawiającym” 15 szt. ekspresów do kawy (zwanego dalej: „Sprzętem”), oraz dostarczenie ich do czterech (4) lokalizacji na terenie Warszawy pod wskazanymi poniżej adresami tj.:
i. dla lokalizacji nr 1 – ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa – Grupa I -2 szt., Grupa II – 2 szt., Grupa III – 3 szt.;
ii. dla lokalizacji nr 2 – ul. Spokojna 13A, 01-044 Warszawa – Grupa I – 1 szt.;
iii. dla lokalizacji nr 3 – ul. Stawki 40, 01-040 Warszawa – Grupa I – 2 szt., Grupa III – 3 szt.;
iv. dla lokalizacji nr 4 – Al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa – Grupa II – 1 szt., Grupa III – 1 szt.
o wymaganiach minimalnych określonych w Rozdziale IV Załącznika nr 1 do SWZ-SOPZ.
2) zapewnieniu przez Wykonawcę opieki serwisowej dla Sprzętu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) dla wszystkich czterech (4) lokalizacji na terenie Warszawy przez cały okres obowiązywania umowy, liczonych od dnia podpisania Protokołu Odbioru Zamówienia bez zastrzeżeń.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ- SOPZ, zwanym dalej „SOPZ”.
3. Termin realizacji Przedmiotu zamówienia w zakresie Części 1:
1) Termin realizacji Przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące, liczone od dnia zawarcia Umowy, stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ (dalej „Umowa”).
2) Realizacja Przedmiotu zamówienia w zakresie:
a) dostarczenia Sprzętu wraz z Dokumentacją, o której mowa w § 1 pkt 2) Umowy do Zamawiającego do lokalizacji wskazanych w ust. 2 powyżej nastąpi w terminie nie dłuższym niż dziesięć (10) Dni roboczych, liczonych od dnia zawarcia Umowy;
b) zapewnienia w ramach przedmiotu zamówienia opieki serwisowej na dostarczony Sprzęt nastąpi na okres trwania Umowy, od dnia podpisania Protokołu odbioru jakościowego bez niezgodności.
c) Za termin dostarczenia Przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę dostawy Sprzętu wskazaną w Protokole odbioru jakościowego bez niezgodności.
4. W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
6. Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki Sprzęt, który w równoważnym stopniu spełnia warunki określone w SOPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 148800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest usługa polegająca na:1) dzierżawie przez Naukową i Akademicką Sieć Komputerową – Państwowy Instytut Badawczy, zwany dalej „Zamawiającym” 15 szt. ekspresów do kawy (zwanego dalej: „Sprzętem”), oraz dostarczenie ich do czterech (4) lokalizacji na terenie Warszawy pod wskazanymi poniżej adresami tj.:
i. dla lokalizacji nr 1 – ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa – Grupa I -2 szt., Grupa II – 2 szt., Grupa III – 3 szt.;
ii. dla lokalizacji nr 2 – ul. Spokojna 13A, 01-044 Warszawa – Grupa I – 1 szt.;
iii. dla lokalizacji nr 3 – ul. Stawki 40, 01-040 Warszawa – Grupa I – 2 szt., Grupa III – 3 szt.;
iv. dla lokalizacji nr 4 – Al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa – Grupa II – 1 szt., Grupa III – 1 szt.
o wymaganiach minimalnych określonych w Rozdziale IV Załącznika nr 1 do SWZ-SOPZ.
2) zapewnieniu przez Wykonawcę opieki serwisowej dla Sprzętu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) dla wszystkich czterech (4) lokalizacji na terenie Warszawy przez cały okres obowiązywania umowy, liczonych od dnia podpisania Protokołu Odbioru Zamówienia bez zastrzeżeń.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ- SOPZ, zwanym dalej „SOPZ”.
3. Termin realizacji Przedmiotu zamówienia w zakresie Części 2:
1) Termin realizacji Przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące, liczone od dnia zawarcia Umowy, stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ (dalej „Umowa”).
2) Realizacja Przedmiotu zamówienia w zakresie:
a) dostarczenia Sprzętu wraz z Dokumentacją, o której mowa w § 1 pkt 2) Umowy do Zamawiającego do lokalizacji wskazanych w ust. 2 powyżej nastąpi w terminie nie dłuższym niż dziesięć (10) Dni roboczych, liczonych od dnia zawarcia Umowy;
b) zapewnienia w ramach przedmiotu zamówienia opieki serwisowej na dostarczony Sprzęt nastąpi na okres trwania Umowy, od dnia podpisania Protokołu odbioru jakościowego bez niezgodności.
c) Za termin dostarczenia Przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę dostawy Sprzętu wskazaną w Protokole odbioru jakościowego bez niezgodności.
4. W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
6. Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki Sprzęt, który w równoważnym stopniu spełnia warunki określone w SOPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 43200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183024,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183024,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183024,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „FLINT” Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180004128
7.3.3) Ulica: ul. Powązkowska nr 59 E
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-728
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183024,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41328,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41328,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41328,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „FLINT” Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180004128
7.3.3) Ulica: ul. Powązkowska nr 59 E,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-728
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41328,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Realizacja Przedmiotu Umowy w zakresie:
1) dostarczenia Sprzętu wraz z Dokumentacją do Zamawiającego do lokalizacji wskazanych w § 2 ust. 2 nastąpi w terminie nie dłuższym niż dziesięć (10) Dni roboczych, liczonych od dnia zawarcia Umowy;
2) zapewnienia w jej ramach obsługi konserwacyjno-serwisowej na dostarczony Sprzęt nastąpi na okres trwania Umowy, od dnia podpisania Protokołu odbioru jakościowego bez niezgodności.
3. Za termin dostarczenia Przedmiotu Umowy przyjmuje się datę dostawy Sprzętu wskazaną w Protokole odbioru jakościowego.
4. Za szkody powstałe w trakcie załadunku, transportu, rozładunku Sprzętu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych w granicach Nowego Sącza od 1.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025
- Świadczeniu usług konserwacji, drobnych remontów i napraw w zakresie branży budowlanej w obiektach oraz na terenie nieruchomości należących do BCO-SM w Bielsku-Białej.
- Usługa konserwacji, przeglądów oraz napraw awaryjnych w zakresie urządzeń i instalacji kotłowni gazowych, olejowych, kotłów warzelnych oraz parowych w zakresie 5 (pięciu) części.
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży ogólnobudowlanej na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Wrocław - Rejon D,E,M,N
- Konserwacja, drobne naprawy i prace remontowe w ramach bieżącego utrzymania budynków zarządzanych przez TTBS Sp. z o.o. oraz sprawowanie pogotowia w zakresie usuwania awarii w 2025 roku
więcej: Elektryczne zaparzacze do kawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.