Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00506170/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Restauracja budynku kościoła parafialnego w Czołomyjach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Mordy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582457
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Mordy
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 256415402
1.5.8.) Numer faksu: +48 256415115
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mordy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-miasto-mordy
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.mordy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Restauracja budynku kościoła parafialnego w Czołomyjach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a95bf63c-c01a-4f8b-a516-2a2d9fe4eec2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595430
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506170
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 396511,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą „Restauracja budynku kościoła parafialnego w Czołomyjach”.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje przeprowadzenie robót remontowych budynku kościoła parafialnego pw. Św. Szymona i Tadeusza Apostoła w Czołomyjach, w zakresie: renowacji i wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, izolacji pionowej i opaski wokół obiektu, zszycia murów oraz zejścia do piwnicy, wymiany pokrycia dachowego wraz z obróbkami i orynnowaniem. Zamówienie nie obejmuje wykonania robót elewacyjnych wskazanych w dokumentacji projektowej i przedmiarze: Dział 3 - Roboty elewacyjne, element 3.1 - Ściany.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączoną Dokumentacją projektową, stanowiącą Załącznik
nr 1 do SWZ, w zakresie rzeczowym wskazanym w pkt 2, oraz warunkami wynikającymi z uzgodnień z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.
4. Na dokumentację projektową (Załącznik nr 1 do SWZ) składają się:
1) Program prac architektonicznych;
2) Projekt zagospodarowania terenu;
3) Projekt architektoniczno-budowlany;
4) Projekt techniczny;
5) Szczegółowe specyfikacje techniczne;
6) Przedmiar wraz z kosztorysem ofertowym,
7) Zalecenia i uzgodnienia Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
5. Zamiar zastosowania przez Wykonawcę równoważnych wyrobów lub materiałów budowlanych w miejsce wymienionych w Dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia ich parametrów technicznych, technologicznych, użytkowych i jakościowych, co najmniej spełniających bądź przewyższających parametry wyrobów lub materiałów wymaganych w SWZ lub załącznikach do SWZ, Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić uprzednio z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz Beneficjentem. Na Wykonawcy spoczywał będzie obowiązek udowodniania równoważności użytych wyrobów, materiałów itp., poprzez przedłożenie wykazu wyrobów i materiałów wskazanych w Dokumentacji projektowej i odpowiadających im zaproponowanych wyrobów i materiałów równoważnych oraz poprzez przedłożenie stosownych dokumentów potwierdzających ich parametry i uzgodnień w tym zakresie.
6. W trakcie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek dysponować:
1) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno –budowlanej bez ograniczeń i minimum 2 lata udokumentowanego doświadczenia zawodowego;
lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej,
Przez pojęcie „uprawnienia budowlane” rozumie się uprawnienia (w tym wpis na listę członków właściwego samorządu zawodowego) wydane na podstawie aktualnie obowiązującej Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, jak również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa. W przypadku dysponowania osobami będącymi obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, pojęcie „uprawnienia budowlane” należy rozpatrywać z uwzględnieniem przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawy z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.
7. Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp – cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę 487.708,91 zł brutto i nie może jej zwiększyć do kwoty 747.840,00 zł brutto, tj. do ceny oferty z najniższą ceną.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 747840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1007803,20 PLN
INNE PRZETARGI MORDY
więcej: przetargi MORDY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.