eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra KalwariaWynajem, montaż, obsługa i eksploatacja oraz demontaż zadaszonego lodowiska w sezonie zimowym 2024/2025 dla Ośrodka Sportu i Rekreacji w Górze Kalwarii.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wynajem, montaż, obsługa i eksploatacja oraz demontaż zadaszonego lodowiska w sezonie zimowym 2024/2025 dla Ośrodka Sportu i Rekreacji w Górze Kalwarii.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001254599

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pijarska 119

1.5.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-530

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: (0-22) 727 48 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@osirgorakalwaria.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirgorakalwaria.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wynajem, montaż, obsługa i eksploatacja oraz demontaż zadaszonego lodowiska w sezonie zimowym 2024/2025 dla Ośrodka Sportu i Rekreacji w Górze Kalwarii.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e1a1799-67b6-48ad-b6b5-a61d1843d8b2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019495/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wynajem, montaż, obsługa i eksploatacja oraz demontaż zadaszonego lodowiska w sezonie zimowym 2024/2025 dla Ośrodka Sportu i Rekreacji w Górze Kalwarii

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e1a1799-67b6-48ad-b6b5-a61d1843d8b2

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-zamówienia. Instrukcja składania ofert dostępna jest na stronie
https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Centrum pomocy” – kafelek „Oferty, wnioski, prace konkursowe”. Ponieważ Zamawiający nie wykorzystuje interaktywnego formularza udostępnionego przez platformę, Wykonawców nie dotyczy instrukcja w części dot. pobierania wzorca formularza i jego wypełnienia. Podczas dodawania pliku oferty może pojawić się komunikat o braku wygenerowania interaktywnego formularza – należy potwierdzić ten komunikat.
2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”) oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej: dyrektor@osirgorakalwaria.pl. Zalecany sposób komunikacji adres
mailowy.
3. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OSiR.271.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Wynajem, montaż, obsługa i eksploatacja oraz demontaż zadaszonego lodowiska w sezonie zimowym 2024/2025 dla Ośrodka Sportu i Rekreacji w Górze Kalwarii”.

W zakres zamówienia wchodzi:
1) Dostawa, montaż oraz uruchomienie lodowiska: w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż 21 grudnia 2024 r.
2) Funkcjonowanie i udostępnianie lodowiska mieszkańcom: od daty jego uruchomienia do dnia 16 lutego 2025 r.
Projektowane postanowienia umowy dopuszczają możliwość wydłużenia tego terminu w przypadku utrzymywania się korzystnych dla tafli lodowiska warunków atmosferycznych i wysokiej frekwencji na lodowisku.
Dopuszczają także możliwość skrócenia funkcjonowania lodowiska w przypadku wystąpienia lub prognozowania (na podstawie prognozy Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej) warunków atmosferycznych czyli temperatury powyżej + 10 stopni Celsjusza, bądź innych warunków atmosferycznych, utrzymujących się dłużej niż 3 dni, uniemożliwiających korzystanie z lodowiska.
3) Demontaż lodowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą, uporządkowanie terenu oraz odtworzenie trawnika na terenie, gdzie został on zniszczony w wyniku funkcjonowania lodowiska – do 15 kwietnia 2025 r.

2. Lokalizacja realizacji przedmiotu zamówienia:
Lodowisko ma powstać na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Górze Kalwarii przy ul. Pijarskiej 119. Jest to niezagospodarowany teren ziemno-trawiasty.

3. Zamówienie obejmuje:
1) Wypoziomowanie i ewentualne utwardzenie terenu pod montaż lodowiska.
2) Wynajem, dostarczenie i montaż wiaty namiotowej do zadaszenia lodowiska o wymiarach minimum 20 m x 35 m (zadaszenie wraz ze ścianami bocznymi o konstrukcji stalowo-aluminiowej przytwierdzone do ziemi za pomocą kotew metalowych).
3) Wynajem, montaż i demontaż oraz obsługę kompletnego lodowiska o wymiarach 20 m x 30 m wraz z oświetleniem i nagłośnieniem.
4) Przystrojenie lodowiska dekoracją w postaci girland z lampek led.
5) Montaż na terenie sąsiadującym z płytą lodowiska niezbędnej infrastruktury i wyposażenia do jego prawidłowej eksploatacji oraz zaplecza technicznego lodowiska.
6) Udostępnianie mieszkańcom lodowiska od daty od jego uruchomienia (z uwzględnieniem terminów wymienionych w pkt 1) przez 7 dni w tygodniu w następujących godzinach:
09.00-21.00 przez 7 dni w tygodniu
z następującymi wyjątkami:
24.12.2024 r. lodowisko czynne w godzinach 10.00-14.00
25.12.2024 r. lodowisko czynne w godzinach 15.00-21.00
26.12.2024 r. lodowisko czynne w godzinach 10.00-21.00.
31.12.2024 r. lodowisko czynne w godzinach 10.00-16.00
01.01.2025 r. lodowisko nieczynne
06.01.2025 r. lodowisko czynne w godzinach 10.00-21.00

7) Obsługę lodowiska i wypożyczalni przez cały czas ich udostępniania, utrzymanie i konserwację lodowiska.
8) Udostępnianie mieszkańcom łyżew w różnych rozmiarach, kasków ochronnych oraz jeźdźików do nauki jazdy w godzinach pracy lodowiska.
Pracownicy wykonawcy będą pobierać płatności za wypożyczenie, w formie gotówkowej i bezgotówkowej (płatność kartą). Wpływy z tych płatności pozostają do dyspozycji wykonawcy (stanowią przychód wykonawcy).
9) Kontrolowanie wstępu osób na lodowisko na podstawie biletów, sprzedawanych przez Zamawiającego (w siedzibie OSiR w Górze Kalwarii), dochód ze sprzedaży biletów wstępu na lodowisko stanowić będzie przychód Zamawiającego.
10) Zapewnienie jednego atestowanego urządzenia umożliwiającego poruszanie się po tafli lodowiska osobom korzystającym z wózka inwalidzkiego oraz udostępnianie (po wcześniejszym umówieniu się, aby zapewnić bezpieczne warunki korzystania z tafli lodowiska) go zainteresowanym osobom. Udostępnianie obejmuje także montaż i demontaż urządzenia do wózka, przez przeszkolonych do tego pracowników i przeprowadzenie instruktażu dotyczącego bezpiecznego z tego urządzenia.
11) Ostrzenie łyżew wykorzystywanych w wypożyczalni i suszenie ich, a także ich dezynfekcja po każdym użyciu.
12) Demontaż wszystkich elementów infrastruktury lodowiska po zakończeniu jego funkcjonowania.
13) Doprowadzenie wykorzystywanego terenu do stanu sprzed rozpoczęcia prac związanych z przygotowaniem lodowiska.
14) Odtworzenie trawnika na terenie, gdzie został on zniszczony w wyniki funkcjonowania lodowiska.

Zamawiający udostępni przyłącze energetyczne oraz przyłącze wodociągowe, na których zostaną zamontowane podliczniki. Wykonawca pokryje koszty związane ze zużyciem energii elektrycznej oraz dostarczeniem wody na potrzeby wytworzenia i eksploatacji lodowiska oraz jego zaplecza.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ, który będzie załącznikiem nr 1 do umowy oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92620000-3 - Usługi w zakresie sportu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331231-4 - Instalowanie urządzeń mrożących

37411200-4 - Sprzęt łyżwiarski i hokejowy

70310000-7 - Usługi wynajmu lub sprzedaży obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-21 do 2025-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W odniesieniu do ofert, które nie podlegają odrzuceniu, przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o następującym znaczeniu:
Cena oferty brutto – waga kryterium 60 % = 60 pkt.
Czas reakcji serwisu– waga kryterium 40 % = 40 pkt.
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt.
2. Punkty przyznawane za kryteria będą liczone w następujący sposób:

1) Kryterium: Cena (brutto) [C] – 60 pkt - będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu oferty. Oferta z najniższą ceną (wartość łącznie z podatkiem VAT), spełniająca wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki uzyska maksymalnie 60 pkt. Oferty z ceną (wartością łącznie z podatkiem VAT) wyższą uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów. W takim przypadku wartościowanie ofert będzie się odbywać według następującego wzoru:

najniższa cena oferty brutto
C = ----------------------------------------- x 60
cena brutto oferty badanej

2) Kryterium: Czas reakcji serwisu [S] – 40 pkt.
Zgodnie z § 4 ust. 1 Projektowanych postanowień umowy, w ramach serwisu w okresie realizacji przedmiotu Umowy Wykonawca jest zobowiązany nieodpłatnie usuwać na własny koszt zaistniałe awarie i usterki związane z funkcjonowaniem lodowiska i jego infrastruktury oraz wyposażenia.
W kryterium „Czas reakcji serwisu” Wykonawca ma przedstawić czas (liczony w godzinach), który upłynie od przekazanego przez Zamawiającego powiadomienia telefonicznego lub e- mailowego dotyczącego wystąpienia awarii lub usterki do faktycznego rozpoczęcia czynności ich naprawy.
Zamawiający przyzna każdej ofercie niepodlegającej odrzuceniu, w kryterium „czas reakcji serwisu” wg poniższej zasady:
Wykonawca, który zaoferuje w złożonej ofercie:
 Czas rekcji serwisu do 12 godzin – otrzyma 40 punktów, (zawiera przedział od 1 godzin do 12 godzin)
 Czas rekcji serwisu do 18 godzin – otrzyma 20 punktów, (zawiera przedział od 13 godzin do 18 godzin)
 Czas rekcji serwisu do 24 godzin – otrzyma 0 punktów, (zawiera przedział od 19 godzin do 24 godzin)
Oferta w tym kryterium może uzyskać maksymalnie – 40 punktów.
Uwaga:
a) maksymalny czas reakcji serwisu liczony w godzinach od powiadomienia (telefonicznego lub e- mailowego) o wystąpieniu awarii, usterki do faktycznego rozpoczęcia czynności naprawy wynosi do 24 godziny. Zaoferowany przez Wykonawcę czas reakcji serwisu zostanie wpisany w § 4 ust. 2 umowy.
b) Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie czas reakcji serwisu wyrażony w pełnych godzinach.
c) Oferta z zaoferowanym czasem reakcji serwisu dłuższym niż 24 godziny zostanie odrzucona, jako niezgodna z warunkami zamówienia.
d) Jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wpisze żadnego czasu reakcji serwisu, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje maksymalny czas reakcji serwisu, tj. do 24 godzin i przyzna ofercie 0 punktów.
e) Zaoferowany czas reakcji serwisu nie może ulec zmianie po złożeniu oferty.
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 40 pkt.

Całkowita punktowa wartość oferty liczona będzie wg wzoru: O = C + S

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie stawia warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie stawia warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
- Zamawiający nie stawia warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie zrealizował lub realizuje co najmniej 1 (jedną) usługę, która obejmowała lub obejmuje swoim zakresem:
a) dostawę lub wynajem co najmniej jednego całorocznego lub sezonowego lodowiska (działającego przez co najmniej 2 miesiące), o powierzchni tafli lodu co najmniej 600 metrów kwadratowych wraz z dostawą lub wynajmem zadaszenia lodowiska,
b) montaż i demontaż lodowiska i zadaszenia,
c) obsługę lodowiska.
Uwaga:
Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie.
W przypadku, gdy Wykonawca wykaże się usługą, która jest w toku realizacji tzn. jest wykonywana, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na dzień składania ofert okres wykonywania usługi był nie krótszy niż 2 miesiące.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
2) oświadczenie Wykonawcy (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym zgodnie z art. 125 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi były prowadzone należycie, dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – na potwierdzenie spełniania warunku określonego w rozdziale V pkt 2 ppkt 4 lit. a SWZ, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
2) Informacja o podmiocie wspólnym - jeżeli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie się ubiegają o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp
obligatoryjnie do oferty muszą dołączyć oświadczenie, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu oraz Wykonawcy wykazują spełnianie warunków udziału w
postępowaniu zgodnie z ppkt 4;
2) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w
zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia;
3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie;
4) Wykonawcy zobowiązani są, na wezwanie Zamawiającego, złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa rozdziale
VII SWZ, przy czym składa je odpowiednio Wykonawca/-y, który/którzy wykazuje/-ą spełnianie warunku w zakresie
opisanym w rozdziale V pkt 2 SWZ.
4. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 455 ustawy Pzp. oraz wskazanym we Wzorze umowy - projektowane postanowienia umowne , stanowiącym
załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-22 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-22 14:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę na podstawie w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) tj.:
„Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września
2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego”.
2. Opis sposobu obliczania ceny
1.Wykonawca w formularzu ofertowym określi ryczałtową cenę ofertową brutto (z podatkiem VAT należnym Wykonawcy) za wykonanie przedmiotu zamówienia.
1) Wykonawca w formularzu ofertowym określi: maksymalną cenę ofertową brutto (z należnym podatkiem od towarów i usług (VAT)), za wykonanie całego przedmiotu zamówienia, która jest sumą:
 ceny brutto za zrealizowanie pierwszego etapu Umowy, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 1) Projektowanych postanowień umowy;
 ceny brutto za zrealizowanie drugiego etapu Umowy, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 2) Projektowanych postanowień umowy;
 ceny brutto za zrealizowanie trzeciego etapu Umowy, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 3) Projektowanych postanowień umowy;
UWAGA:
Cena brutto za realizację pierwszego etapu Umowy nie może przekroczyć 30 % wartości maksymalnej ceny brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia.
Oferta z ceną brutto za realizację pierwszego etapu Umowy wyższą niż 30% wartości ceny brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.