eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikModernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad. 1: Śniadeckiego 4c/8, Zad. 2: Kadetów 6b/12



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad. 1: Śniadeckiego 4c/8, Zad. 2: Kadetów 6b/12

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 94 865

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07de3789-8f59-4e5b-a2de-f08ef2ec9549

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad. 1: Śniadeckiego 4c/8, Zad. 2: Kadetów 6b/12

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07de3789-8f59-4e5b-a2de-f08ef2ec9549

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596498

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002276/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad. 1 - Śniadeckiego 4c/8, Zad. 2 - Kadetów 6b/12

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547192

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.2120.0046.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 715005,69 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 156602,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zasobu mieszkaniowego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1: Śniadeckiego 4c/8
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty rozbiórkowe:
a) demontaż starych posadzek,
b) odbicie tynków wewnętrznych,
c) rozebranie oblicowania ścian z płytek ceramicznych,
d) zerwanie starych tapet i kasetonów,
e) rozebranie boazerii z desek,
f) demontaż listew przypodłogowych i przysufitowych,
g) demontaż armatury sanitarnej,
h) demontaż stolarki drzwiowej,
i) demontaż istniejących instalacji elektrycznych,
j) demontaż istniejącej instalacji wodno–kanalizacyjnej,
2) roboty posadzkowe i okładzinowe:
a) skucie nierówności betonu na ścianach i podłogach,
b) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w łazience,
c) wykonanie wylewek samopoziomujących,
d) wykonanie posadzki z płytek,
e) licowanie ścian płytkami ceramicznymi (łazienka, kuchnia),
f) wykonanie posadzki z paneli podłogowych,
3) roboty tynkarskie (ściany i sufity): wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych,
4) roboty malarskie:
a) przecieranie istniejących tynków,
b) przygotowanie podłoża pod malowanie,
c) wykonanie gładzi gipsowych,
d) malowanie ścian i sufitów,
5) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej:
a) obsadzenie podokienników PCV,
b) dostawa i montaż stolarki drzwiowej,
c) oznakowanie drzwi wejściowych numerem lokalu oraz wymiana zamka w skrzynce na listy,
6) prace wykończeniowe (wyposażenie):
a) montaż kratek wentylacyjnych,
b) biały montaż,
7) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne:
1) instalacja wodociągowa i kanalizacyjna:
a) wykonanie instalacji wodociągowej,
b) wykonanie instalacji kanalizacyjnej,
c) próba szczelności instalacji,
2) instalacja elektryczna:
a) wykonanie nowej instalacji elektrycznej i RTV,
b) montaż osprzętu elektroinstalacyjnego,
c) montaż tablicy mieszkaniowej TM,
d) pomiary elektryczne,
3) instalacja gazowa:
a) demontaż i ponowny montaż kotła gazowego dwufunkcyjnego,
b) dostawa i podłączenie kuchni gazowej z piekarnikiem na gaz ziemny,
c) próba szczelności instalacji gazowej,
4) instalacja centralnego ogrzewania:
a) demontaż i ponowny montaż grzejników,
b) montaż zaworów termostatycznych, zaworów powrotnych,
c) próba szczelności instalacji centralnego ogrzewania,
5) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 83051,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zasobu mieszkaniowego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania:
Zadanie nr 2: Kadetów 6b/12
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty rozbiórkowe:
a) demontaż starych posadzek,
b) odbicie tynków wewnętrznych,
c) rozebranie sufitów podwieszanych z płyt G-K,
d) rozebranie oblicowania ścian i posadzek z płytek ceramicznych,
e) demontaż listew przypodłogowych i przysufitowych,
f) demontaż karniszy, rolet okiennych wewnętrznych, suszarki na pranie,
g) demontaż stolarki drzwiowej,
h) demontaż armatury sanitarnej,
i) demontaż istniejącej instalacji wodno–kanalizacyjnej,
j) demontaż istniejących instalacji elektrycznych wraz z osprzętem,
2) roboty posadzkowe i okładzinowe:
a) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w łazience,
b) wykonanie posadzki z płytek ceramicznych (łazienka, kuchnia),
c) licowanie ścian płytkami ceramicznymi (łazienka, kuchnia),
d) wykonanie posadzki z paneli podłogowych,
3) roboty tynkarskie (ściany i sufity): wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych,
4) roboty malarskie:
a) przecieranie istniejących tynków,
b) przygotowanie podłoża pod malowanie,
c) wykonanie gładzi gipsowych,
d) malowanie ścian i sufitów,
5) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej:
a) obsadzenie podokienników PCV,
b) dostawa i montaż drzwi,
c) oznakowanie drzwi wejściowych numerem lokalu oraz wymiana zamka w skrzynce na listy,
6) prace wykończeniowe (wyposażenie):
a) montaż kratek wentylacyjnych,
b) biały montaż,
7) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne:
1) instalacja wodociągowa i kanalizacyjna:
a) wykonanie instalacji wodociągowej,
b) wykonanie instalacji kanalizacyjnej,
c) próba szczelności instalacji,
2) instalacja elektryczna:
a) wykonanie nowej instalacji elektrycznej i RTV,
b) montaż osprzętu elektroinstalacyjnego,
c) montaż tablicy mieszkaniowej TM,
d) pomiary elektryczne,
3) instalacja centralnego ogrzewania:
a) demontaż i ponowny montaż grzejników,
b) montaż zaworów termostatycznych, zaworów zwrotnych,
c) próba szczelności instalacji centralnego ogrzewania,
4) instalacja gazowa: próba szczelności instalacji gazowej,
5) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 73551,82 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79828,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81300,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79828,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARGO Spółka Cywilna Zbigniew Goraus Grzegorz Oślizło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6381811246

7.3.3) Ulica: Rozwojowa 5

7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 44-338

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79828,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70698,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76141,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70698,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARGO Spółka Cywilna Zbigniew Goraus Grzegorz Oślizło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6381811246

7.3.3) Ulica: Rozwojowa 5

7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 44-338

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70698,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.