Og³oszenie z dnia 2024-11-15
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG I ROZWOJU DLA SYSTEMU QUATRA MAX
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Zielonogórski
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Biuro Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977924147
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Licealna 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-417
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@uz.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uz.zgora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG I ROZWOJU DLA SYSTEMU QUATRA MAX
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cfb8b6a5-2d67-4a6a-95b3-cf2730754d0d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00597516
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00026669/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ug wsparcia i rozwoju Systemu Quatra Max.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfb8b6a5-2d67-4a6a-95b3-cf2730754d0d3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfb8b6a5-2d67-4a6a-95b3-cf2730754d0d
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w dokumentach zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne przekazuje siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych przez Zamawiaj±cego w niniejszym punkcie, odpowiednio dla danych czynno¶ci. (art. 67) (RE 3.1)
1. Informacje ogólne:
1) komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl, z zastrze¿eniem pkt. 5) poni¿ej;
2) korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne;
3) adres strony internetowej przedmiotowego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia) znajduje siê na pierwszej stronie niniejszej SWZ; Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „przegl±daj postêpowania/konkursy”);
4) Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: znajduje siê na pierwszej stronie niniejszej SWZ;
5) po wyborze oferty najkorzystniejszej, komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawc± prowadzona bêdzie za pomoc± poczty elektronicznej; pocztê do Zamawiaj±cego nale¿y wysy³aæ na nastêpuj±cy email: bzp@uz.zgora.pl; poczta do wykonawców wysy³ana bêdzie z imiennych s³u¿bowych adresów pracowników Biura Zamówieñ Publicznych „(nazwisko)@bzp.uz.zgora.pl”. Osob± uprawnion± do kontaktowania siê z Wykonawcami jest: mgr in¿. Monika Mê¿yk, tel. 789-441-500, a w przypadku jej nieobecno¶ci inny pracownik Biura Zamówieñ Publicznych;
Pocztê do Wykonawcy, Zamawiaj±cy bêdzie wysy³a³ na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym Wykonawcy, na co Wykonawca wyra¿a zgodê wskazuj±c ten adres w ofercie i zobowi±zuje siê do utrzymywania jego funkcjonalno¶ci przez ca³y czas trwania postêpowania; Przyjmuje siê, ¿e dokumenty, o¶wiadczenia i wnioski przekazane na adres poczty elektronicznej wskazanej w formularzu ofertowym zosta³y dorêczone skutecznie, a Wykonawca zapozna³ siê z ich tre¶ci±;
6) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ/zarejestrowaæ swoje konto (konto podmiotu „Wykonawca”) na Platformie e-Zamówienia;
7) Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów, zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu s± opisane w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostêpnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl , w instrukcjach zamieszczonych na Platformie
e-zamówienia, a w szczególno¶ci w zak³adce „Centrum Pomocy”; Wykonawca zainteresowany z³o¿eniem oferty winien zapoznaæ siê ze wszystkimi aktualnymi wytycznymi technicznymi i organizacyjnymi Platformy e-Zamówienia; Przyst±pienie do postêpowania jest równoznaczne z akceptacj± warunków korzystania z Platformy
e-Zamówienia; W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych
z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia, u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”;
8) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania;
9) maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB;
10) strona internetowa przedmiotowego postêpowania (wskazana na pierwszej stronie niniejszej SWZ) jest jednocze¶nie stron±, na której udostêpniane bêd± Dokumenty zamówienia, w tym równie¿ zmiany i wyja¶nienia SWZ oraz inne Dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem.
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w dokumentach zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. W postêpowaniu obowi±zuj± przepisy Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej „RODO” oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, z uwzglêdnieniem przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych i innych obowi±zuj±cych Zamawiaj±cego przepisów prawnych.
2. Udzia³ Wykonawcy w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dobrowolny, a przystêpuj±c do tego postêpowania Wykonawca akceptuje wszystkie obowi±zki i konsekwencje wynikaj±ce z obowi±zuj±cych przepisów prawnych.
3. Wszystkie dane osobowe przekazywane Zamawiaj±cemu w trakcie przedmiotowej procedury Wykonawca zobowi±zany jest uzyskiwaæ zgodnie z przepisami RODO.
4. Wykonawca, w zakresie danych osobowych przekazywanych Zamawiaj±cemu w trakcie przedmiotowej procedury, zobowi±zany jest wykonaæ wszystkie obowi±zki informacyjne przewidziane w art. 13/ w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyskuje w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia w niniejszym postêpowaniu, w tym w szczególno¶ci w zakresie wszystkich obowi±zków informacyjnych i uzyskania zgód. Obowi±zek ten dotyczy wszystkich dokumentów i wszystkich osób (Wykonawcy, pracowników Wykonawcy, pracowników i cz³onków uczestników konsorcjów, podmiotów trzecich, itp.), w ca³ym okresie trwania procedury.
5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przedmiotowym postêpowaniu:
1) administratorem danych osobowych jest Zamawiaj±cy - Uniwersytet Zielonogórski, 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9; REGON 977924147; tel. 68-328-2000, fax: 68-327-0735; www.uz.zgora.pl;
2) inspektorem danych osobowych u Zamawiaj±cego jest Pan Jerzy Rybicki; IOD@adm.uz.zgora.pl tel. 603474724;
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w dokumentach zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RA-ZP.2611.44.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) Wsparcie Zamawiaj±cego przy eksploatacji Systemu Quatra Max u¿ytkowanego przez Zamawiaj±cego.
2) Wsparcie U¿ytkowników przy eksploatacji Systemu Quatra Max oraz rozwój tego Systemu.
3) Funkcjonalno¶æ umo¿liwiaj±ca nielimitowane zapytania do Bia³ej Listy Podatników VAT bezpo¶rednio z programu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-07 do 2025-12-07
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:1) Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ siê udokumentowanym do¶wiadczeniem – do przetargu mog± przystêpowaæ Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie):
- wykonali lub wykonuj± minimum 2 us³ugi polegaj±ce na opiece nad systemem informatycznym, tj. na wprowadzaniu poprawek do systemu i zarz±dzaniu systemem, przez okres co najmniej 6 m-cy.
Jeden Wykonawca musi legitymowaæ siê wykonaniem/wykonywaniem co najmniej 2 us³ug spe³niaj±cych warunki okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
W przypadku ¶wiadczeñ nadal wykonywanych us³uga musi byæ ju¿ wykonana co najmniej w okresie 6 miesiêcy przed dat± up³ywu terminu sk³adania oferty.
W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
2) Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia objêtego przedmiotowym postêpowaniem, które skieruj± do jego realizacji. W celu wykazania spe³niania warunku Wykonawcy zobowi±zani s± dysponowaæ:
a) Kierownikiem Zespo³u - minimum 1 osoba, która:
• posiada co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespo³em ¶wiadcz±cym us³ugi opieki serwisowej dla systemu informatycznego i uczestniczy³a w tym okresie w realizacji co najmniej 2 projektów informatycznych opieki serwisowej systemu informatycznego;
do¶wiadczenie to musi byæ nabyte w ci±gu 5 lat poprzedzaj±cych termin sk³adania ofert;
• posiada certyfikat wydany przez uprawniony podmiot niezale¿ny od Wykonawcy, potwierdzaj±cy posiadanie wiedzy i umiejêtno¶ci w zakresie prowadzenia projektu IT - PRINCE2 lub inny potwierdzaj±cy posiadanie co najmniej takiej samej wiedzy, wydany przez podmiot edukacyjny uprawniony przez instytucjê certyfikuj±c±.
b) Programist± - minimum 2 osoby, które:
• posiadaj± co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie w programowaniu przy u¿yciu jêzyków programowania oraz technologii stosowanych w systemie Quatra Max, nabyte w co najmniej 2 projektach informatycznych opieki serwisowej systemu informatycznego;
do¶wiadczenie to musi byæ nabyte w ci±gu 5 lat poprzedzaj±cych termin sk³adania ofert;
c) Specjalist± ds. utrzymania systemu i bazy danych, minimum 1 osoba, która:
• posiada co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie w administrowaniu i eksploatacji baz danych MS SQL w co najmniej 2 projektach informatycznych; do¶wiadczenie to musi byæ nabyte w ci±gu 5 lat poprzedzaj±cych termin sk³adania ofert.
UWAGA!
a) Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci ³±czenia funkcji Personelu Wykonawcy,
b) wymieniony powy¿ej sk³ad Personelu Wykonawcy nale¿y traktowaæ jako minimalne wymagania Zamawiaj±cego i nie wyczerpuje on ca³o¶ci personelu niezbêdnego dla rzetelnego wype³nienia obowi±zków Wykonawcy. Wykonawca powinien dostarczyæ swojemu Personelowi niezbêdne wsparcie i pomoc ze strony innych specjalistów, która mo¿e byæ niezbêdna do nale¿ytego wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty operacyjne i wynagrodzenie ca³ego Personelu musz± byæ zawarte w cenie oferty,
c) w przypadku, gdy wskazany Personel nie posiada bieg³ej znajomo¶ci jêzyka polskiego, Wykonawca jest zobowi±zany zapewniæ t³umacza na okres i dla potrzeb realizacji umowy,
d) osoby wskazane przez Wykonawcê w Formularzu „O¦WIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA I SPE£NIANIU WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU” zobowi±zane s± uczestniczyæ w realizacji zamówienia; Dopuszcza siê zmiany w osobach maj±cych pe³niæ okre¶lone funkcje w realizacji zamówienia je¶li wskazane w ofercie osoby nie bêd± mog³y pe³niæ swoich funkcji ze wzglêdów losowych, s³u¿bowych lub innych; Nowo wskazane przez Wykonawcê osoby musz± spe³niaæ wszystkie warunki wskazane dla tych funkcji w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, Wykonawca musi uzyskaæ zgodê Zamawiaj±cego na powierzenie obowi±zków nowej osobie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) „O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu” – aktualne na dzieñ sk³adania ofert, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik do SWZ,
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – aktualne na dzieñ sk³adania ofert, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik do SWZ (art. 125).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
I. 1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. (art. 58 ust. 1)2. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. ¯aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (art. 58 ust. 2)
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za realizacjê umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (je¶li zamawiaj±cy ¿±da takiego zabezpieczenia). (art. 445)
6. Spó³kê cywiln± nale¿y traktowaæ jako Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnego sposobu spe³niania przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunków udzia³u w postêpowaniu. (art. 117)
8. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Ustawy jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. (art. 117)
9. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. (art. 117)
10. W przypadku, o którym mowa w pkt. 8 i 9 powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. (art. 117)
11. Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w inny sposób ni¿ w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców (art. 58 ust. 4), z zastrze¿eniem, ¿e wszelkie czynno¶ci, które wymagaj± posiadania okre¶lonych do¶wiadczeñ/uprawnieñ, musz± byæ wykonywane przez osoby / podmioty posiadaj±ce te do¶wiadczenia/uprawnienia.
12. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ dotycz±cych zamówieñ na roboty budowlane lub us³ugi/ prac zwi±zanych z rozmieszczeniem i instalacj± w ramach zamówienia na dostawy (art. 60), z zastrze¿eniem, ¿e wszelkie czynno¶ci, które wymagaj± posiadania okre¶lonych do¶wiadczeñ/uprawnieñ, musz± byæ wykonywane przez osoby / podmioty posiadaj±ce te do¶wiadczenia/uprawnienia.
II. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia sk³ada odrêbnie:
1) „O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu” – aktualne na dzieñ sk³adania ofert, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik do SWZ,
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w dokumentach zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany Umowy wymagaj± zgody obu Stron wyra¿onej w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do Umowy mo¿liwe jest tylko w granicach okre¶lonych art. 455 obowi±zuj±cej Ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. Zamawiaj±cy, dzia³aj±c na zasadzie art. 455 ust. 1 pkt. 1) Ustawy, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w Umowie:
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w dokumentach zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-25 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfb8b6a5-2d67-4a6a-95b3-cf2730754d0d
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-25 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-24
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Je¶li w ofercie Wykonawcy bêd± znajdowa³y siê dokumenty zawieraj±ce warto¶ci przedstawione w walutach obcych podczas oceny takich ofert Zamawiaj±cy bêdzie przelicza³ waluty obce na z³ote (PLN) wg ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego danej waluty z dnia zamieszczenia og³oszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.2. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania Wykonawcy. (art. 63 ust. 2)
Ze wzglêdów bezpieczeñstwa zaleca siê, aby operacja sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego, na dokumentach sk³adanych w toku przedmiotowego postêpowania, wykonywana by³a z wykorzystaniem algorytmu funkcji skrótu SHA-2 lub nowszego.
W zale¿no¶ci od rodzaju i typu podpisu (zewnêtrzny, wewnêtrzny), Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu dokument wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
3. Z³o¿ona przez Wykonawcê oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce dokumenty:
1) wype³niony formularz OFERTA – za³±cznik nr 2 do SWZ;
2) wype³niony Formularz Cenowy/Cenowo-Techniczny – za³±cznik nr 3 do SWZ;
3) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XII pkt 1 ppkt 1) i pkt 3 ppkt 1) SWZ – za³±cznik do SWZ;
4) dokument, o którym mowa w pkt. XII. pkt. 19 SWZ; odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; powy¿sze dotyczy równie¿ osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby;
5) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik do SWZ - je¶li dotyczy;
6) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy PZP, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik do SWZ - je¶li dotyczy;
7) wymagane o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, zgodnie ze wzorami stanowi±cymi za³±czniki do SWZ - je¶li dotyczy;
8) je¿eli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±/¿±danych przez Zamawiaj±cego, nale¿y do³±czyæ do oferty stosowne pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie;
9) je¶li Wykonawca zastrzeg³ w ofercie, ¿e jakie¶ informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, do oferty musi do³±czyæ wype³niony formularz Wykazanie zasadno¶ci zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa, za³±cznik do SWZ, i musi do³±czyæ za³±czniki konieczne dla wykazania zasadno¶ci zastrze¿enia.
4. Termin wykonania:
a). Wsparcie Zamawiaj±cego przy eksploatacji Systemu Quatra Max u¿ytkowanego przez Zamawiaj±cego - od 07.12.2024 r. do 07.12.2025 r.
b). Wsparcie u¿ytkowników przy eksploatacji Systemu Quatra Max oraz rozwój tego Systemu - od 07.12.2024 r. do 07.12.2025 r. lub do wyczerpania warto¶ci brutto Umowy za wsparcie U¿ytkowników przy eksploatacji Systemu Quatra Max oraz rozwój tego Systemu, je¿eli nast±pi to przed 07.12.2025 r
c). Funkcjonalno¶æ umo¿liwiaj±ca nielimitowane zapytania do Bia³ej Listy Podatników VAT bezpo¶rednio z programu - od 07.12.2024 r. do 07.12.2025 r.
Je¶li ze wzglêdów proceduralnych nie bêdzie mo¿liwo¶ci zawarcia umowy przed 07.12.2024 r., umowa zostanie zawarta na okres 12 miesiêcy od dnia jej zawarcia.
Umowa zostaje zawarta na okres 12 miesiêcy, pocz±wszy od 07.12.2024 r. do 07.12.2025 r.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów/posi³ków dla dzieci i uczniów uczêszczaj±cych do Zespo³u Edukacyjnego nr 7 w Zielonej Górze
- Serwis i konserwacja urz±dzeñ transportu bliskiego w obiektach Uniwersytetu Zielonogórskiego.
- WYKONANIE US£UG ELEKTRYCZNYCH W OBIEKTACH UZ II
- ¦WIADCZENIE US£UG I ROZWOJU DLA SYSTEMU QUATRA MAX
- ¦wiadczenie us³ug konserwacji instalacji c.o. i c.w.u., obs³uga i konserwacja kot³owni oraz pe³nienie dy¿urów technicznych w zakresie c.o., c.w.u., z.w., kanalizacji i instalacji elektrycznych .....
- Dozór i ochrona obiektu siedziby Urzêdu Statystycznego przy ul. Spokojnej 1 w Zielonej Górze
wiêcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej, konserwacyjnej i opieki serwisowej w celu utrzymania sprawno¶ci i prawid³owego funkcjonowania Systemu Zarz±dzania Ruchem TRISTAR, oprogramowanie VTcenter.
- ¦WIADCZENIE US£UG I ROZWOJU DLA SYSTEMU QUATRA MAX
- Dostawa sprzêtu wraz z oprogramowaniem i wdro¿eniem w Gminie Czernichów
- Dostawa i wdro¿enie oprogramowania Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla Uniwersyteckiego Szpitala Dzieciêcego w Krakowie zwany równie¿ Systemem EZD lub EZD
- Us³uga przed³u¿enia gwarancji producenta na okres 1 roku dla macierzy Netapp EF600 - DE-dzp.272-569/24
- ¦wiadczenie us³ug dostêpu do nowych wersji oprogramowania aplikacyjnego umo¿liwiaj±cego bie¿±c± eksploatacjê szpitalnego systemu informatycznego oraz opiekê serwisow± i konsultacje
wiêcej: Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.