Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00574086/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
- 2024/BZP 00574318/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę sprzętu gospodarstwa domowego dla 42.BLSz w Radomiu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962932928
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sadków 9
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.wojcik-zarebska@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://42blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/42blsz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę sprzętu gospodarstwa domowego dla 42.BLSz w Radomiu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c209d09f-e335-442f-96ac-a2a2dd0168f1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597824
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048301/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Dostawa drobnego sprzętu gastronomicznego dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574086
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 48/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 404122,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naczynia i sztućce dla 42 BLSz oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu w tym: NÓŹ STOŁOWY 180- 210 mm ze stali nierdzewnej MONOBLOK; WIDELEC STOŁOWY 180-210 mm ze stali nierdzewnej MONOBLOK; ŁYZKA STOŁOWA 180-210 mm ze stali nierdzewnej MONOBLOK; ŁYŻKA DO HERBATY do herbaty 132-140mm MONOBLOK;TALERZ MAŁY deserowy biały 190mm; TALERZ DUŻY płaski średnica 240mm; TALERZ GŁĘBOKI średnica 240mm; TALERZYK DO CIAST 150mm
Szklanka do herbaty 240- 250ml; Szklanka do napojów 285-300ml
Kubek porcelanowy B/UCHA 280-300ml; Filiżanka ; Bulionówka pojemność 0,3 l; Dzbanek szklany 1,5 L; Literatki; Spodek do filiżanki; WIDELCZYK DO CIASTA 136-140mm; PÓŁMISEK OWALNY 215 – 240 mm; PÓŁMISEK OWALNY 280-290mm; PÓŁMISEK OWALNY 300 MM; PÓŁMISEK OWALNY 330 MM; PÓŁMISEK OWALNY 380-400 MM; DZBANEK 1000 ml; MLEKO; CUKIERNICA Z POKRYWKĄ; SALATERKA 1 L; SALATERKA 1,5 L; Serwis obiadowy porcelana; Serwis kawowy porcelana
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.5.) Wartość części: 108026,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie kuchni dla 4 2BLSz oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w tym: GARNKI, PATELNIE; OBIERACZKA DO JARZYN; NÓŻ DO JARZYNNOŻE KUCHENNE HACCP; GAŁKOWNICE DO RYŻU; SZCZYPCE UNIWERSALNE DŁ. 300 MM; TŁUCZEK DO MIĘSA 0,4-0,5 KG ; TŁUCZEK DO ZIEMNIAKÓW 700 MM; WAŁEK DO CIASTA; WIADRO METALOWE 20L; FORMA DO PIEROGÓW; ŁYŻKA WZOWA 120 ML; ŁYŻKA WZOWA 250 ML
ŁYŻKA WAZOWA 500 ML; TASAK KUCHENNY; OSTRZAŁKA DO NOŻY
ŁOPATKA Z TOWRZYWA; KOSZYK NA PIECZYWO 22 Cm, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.5.) Wartość części: 150020,95 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MAŁE AGD dla 42 BLSz oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu4.5.3.) Główny kod CPV: 39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
4.5.5.) Wartość części: 146075,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia w/w część postępowania, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia w/w części postępowania, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia w/w części postępowania, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa, skonfigurowanie i uruchomienie zestawu magnetometrów do pomiarów parametrów magnetycznych elementów ferromagnetycznych wraz z akcesoriami.
- Dostawa klipsów i trokarów dla potrzeb Bloku Operacyjnego Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Usługa utrzymania terenów sportowych.
- P-31-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa artykułów spożywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Przebudowa ul. Filtrowej, Siemiradzkiego i Wodnej w Radomiu"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia konferencyjnego, gospodarczego, kuchennego i sanitarnego w ramach realizacji projektu "Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna"
- Dostawa i montaż kompleksowego wyposażenia dla świetlicy przy ul. Robotniczej 8 w Nowych Grocholicach z podziałem na zadania
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Dostawa sprzętu kuchennego i stołowego na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku (6 zadań).
- Dostawa chemii gospodarczej oraz artykułów gospodarczych dla 33. BLTr w Powidzu
- Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec - dostawy wyposażenia
więcej: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.