eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa"¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej"



Og³oszenie z dnia 2024-11-15

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT LIMANOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 33 37 800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.limanowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.limanowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-aec5c984-4102-4e01-9db4-cddb625497c6

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00598144

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00047513/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 ¦wiadczenie us³ug pocztowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem: https://e-propublico.pl zwanej dalej jako: „Platforma”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
2. Na Platformie postêpowanie prowadzone jest pod nazw±: „¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej”– znak sprawy: BZ.272.29.2024.
3. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie oraz uznaje go za wi±¿±cy.
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie.
5. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
6. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
b) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie innym ni¿ .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
c) do sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca siê stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wy¿szego);
d) w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, zalecamy stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików,
e) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie w szczególno¶ci jednego z formatów: .zip, .7z.;
f) ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. W przypadku podpisywania o¶wiadczeñ lub dokumentów sporz±dzonych w formacie innym ni¿ .pdf – w przypadku opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym - zaleca siê zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie XAdES w wariancie wewnêtrznym. W przypadku u¿ycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie XAdES w wariancie zewnêtrznym, nale¿y pamiêtaæ aby przekazaæ zarówno podpisywane o¶wiadczenie lub dokument oraz plik podpisu zewnêtrznego.
7. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy:
a) sta³y dostêp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies.
8. Zamawiaj±cy dopuszcza pliki o wielko¶ci do 150 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików. Zamawiaj±cy zaleca wykorzystywanie plików w szczególno¶ci w formatach: .pdf, .doc, .docx., .rtf, .odt, .xls, .xlsx.
9. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie „Data przes³ania”;
c) o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
10. W postêpowaniu, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przes³anych za po¶rednictwem Platformy, przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe z siedzib± w Limanowej przy ulicy Józefa Marka 9, 34- 600 Limanowa, tel. 18 33 37 816, e-mail starostwo@powiat.limanowski.pl;
b) osob± do kontaktu w sprawach dotycz±cych ochrony danych osobowych jest inspektor ochrony danych osobowych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê telefonicznie pod nr tel.18 33 37 835 lub e-mail: iod@powiat.limanowski.pl ;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
d) Pani/Pana dane osobowe mog± zostaæ ujawnione wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a tak¿e podmiotom przetwarzaj±cym dane na podstawie zawartych umów,
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres odpowiedni dla dokumentacji zamówieñ publicznych, zgodny z rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych,
f) podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest dobrowolne, zakres wymaganych danych wynika z przepisów ustawy Pzp i jest zwi±zany z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania wymaganych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ przetwarzanie odbywa siê zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania przepisów RODO:
a) Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ zwartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±;
b) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZ.272.29.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej z siedzib± przy ul. Józefa Marka 9 w Limanowej oraz Oddzia³u Zamiejscowego Starostwa Powiatowego w Limanowej z siedzib± w Mszanie Dolnej przy ul. Spadochroniarzy 6 w Mszanie Dolnej. ¦wiadczenie us³ug polegaæ ma na: przyjmowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu przesy³ek rejestrowanych i nierejestrowanych, krajowych i zagranicznych w tym paczek oraz przesy³ek kurierskich, a w razie niemo¿no¶ci ich dorêczenia, zwrocie tych przesy³ek do Zamawiaj±cego.
2. Przez przesy³ki pocztowe rozumie siê przesy³ki listowe o wadze do 2000g (format S,M,L):
1)zwyk³e (ekonomiczne –przesy³ki listowe nierejestrowane nie bêd±ce przesy³kami najszybszej kategorii, przewidywany termin realizacji us³ugi to trzy dni robocze po dniu nadania,
2)zwyk³e (priorytetowe) – przesy³ki nierejestrowane najszybszej kategorii, przewidywany termin realizacji us³ugi to nastêpny dzieñ roboczy po dniu nadania,
3)polecone (ekonomiczne) – przesy³ki rejestrowana nie bêd±ce przesy³kami najszybszej kategorii, bêd±ce przesy³kami listowymi, przemieszczane i dorêczane w sposób zabezpieczaj±cy przed utrat±, ubytkiem zawarto¶ci lub uszkodzeniem, przewidywany termin realizacji us³ugi to trzy dni robocze po dniu nadania,
4)polecone (priorytetowe) – przesy³ki rejestrowane bêd±ce przesy³kami najszybszej kategorii, bêd±ce przesy³kami litowymi, przemieszczane i dorêczane w sposób zabezpieczaj±cy przed utrat±, ubytkiem zawarto¶ci lub uszkodzeniem, przewidywany termin realizacji us³ugi to nastêpny dzieñ roboczy po dniu nadania,
5)polecone (ekonomiczne) ze zwrotnym po¶wiadczeniem odbioru (ZPO) lub Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru (EPO) w przypadku mo¿liwo¶ci rejestrowania i nadawania przesy³ek w formie elektronicznej poprzez aplikacjê udostêpnion± przez operatora pocztowego – przesy³ka listowa przyjêta za potwierdzeniem nadania i dorêczona za pokwitowaniem odbioru, przewidywany termin realizacji us³ugi to trzy dni robocze po dniu nadania,
6)polecone (priorytetowe) ze zwrotnym po¶wiadczeniem odbioru (ZPO) lub Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru (EPO) w przypadku mo¿liwo¶ci rejestrowania i nadawania przesy³ek w formie elektronicznej poprzez aplikacjê udostêpnion± przez operatora pocztowego) – przesy³ka najszybszej kategorii przyjêta za potwierdzeniem nadania i dorêczona za pokwitowaniem odbioru, przewidywany termin realizacji us³ugi to nastêpny dzieñ roboczy po dniu nadania,
7)z zadeklarowan± warto¶ci± – przesy³ka rejestrowana, za której utratê, ubytek zawarto¶ci lub uszkodzenie operator ponosi odpowiedzialno¶æ do wysoko¶ci warto¶ci przesy³ki podanej przez nadawcê.
a)Format S do 500g – to przesy³ka o wymiarach: Min. – wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 x 140 mm, Maks. – ¿aden z wymiarów nie mo¿e przekroczyæ: wysoko¶æ 20 mm, d³ugo¶æ 230 mm, szeroko¶æ 160 mm.
b)Format M do 1000g – to przesy³ka o wymiarach: Min.–wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 x 140 mm. Maks.–¿aden z wymiarów nie mo¿e przekroczyæ: wysoko¶æ 20 mm, d³ugo¶æ 325 mm, szeroko¶æ 230 mm.
c)Format L do 2000g – to przesy³ka o wymiarach: Min.–wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90x140 mm. Maks.–suma d³ugo¶ci, szeroko¶ci i wysoko¶ci nie mo¿e byæ wiêksza ni¿ 900 mm, przy czym najwiêkszy z tych wymiarów (d³ugo¶æ) nie mo¿e przekroczyæ 600 mm
3. Przez paczki pocztowe rozumie siê paczki pocztowe o wadze do 10 000 g (Gabaryt A i B):
a)ekonomiczne – paczki rejestrowane nie bêd±ce paczkami najszybszej kategorii, przewidywany termin realizacji us³ugi to trzy dni robocze po dniu nadania,
b)priorytetowe – o przyspieszonym trybie dorêczenia, paczki rejestrowane, przewidywany termin realizacji us³ugi to nastêpny dzieñ roboczy po dniu nadania,
c)z zadeklarowan± warto¶ci± – paczki rejestrowane nie bêd±ce paczkami najszybszej kategorii z zadeklarowan± warto¶ci±,
d)ze zwrotnym po¶wiadczeniem odbioru – paczki rejestrowane ekonomiczne o przyspieszonym trybie dorêczenia, przyjête za potwierdzeniem nadania i dorêczone za pokwitowaniem odbioru.
Wymiary: Min.–wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 x 140 mm, Maks.–suma d³ugo¶ci i najwiêkszego obwodu w innym kierunku ni¿ d³ugo¶æ nie mo¿e byæ wiêksza ni¿ 3000 mm, przy czym:
Gabaryt A – to przesy³ka o wymiarach: ¿aden z wymiarów nie mo¿e przekroczyæ d³ugo¶ci 600 mm, szeroko¶æ 500 mm, wysoko¶æ 300 mm.
Gabaryt B – to przesy³ka o wymiarach: je¶li choæ jeden z wymiarów przekracza d³ugo¶æ 600 mm lub d³ugo¶æ 500 mm lub szeroko¶æ 300 mm, przy czym najwiêkszy wymiar nie mo¿e przekroczyæ 1500 mm.
4. Przez przesy³ki kurierskie rozumie siê przesy³ki dorêczane w gwarantowanych terminach okre¶lonych w regulaminie Wykonawcy.
5. Warunki ¶wiadczenia us³ug:
1) przesy³ki nadawane przez Zamawiaj±cego dostarczane bêd± przez Wykonawcê do ka¿dego miejsca w kraju. W obrocie zagranicznym przesy³ki dorêczane bêd± przez Wykonawcê na obszar okre¶lony przez destynacje dostêpne dla us³ug powszechnych lub wybranej jego czê¶ci w dniu nadania przesy³ek.
2) Wykonawca zobowi±zany jest do dorêczania Zamawiaj±cemu, pokwitowane przez adresata „potwierdzenie odbioru” niezw³ocznie po dokonaniu dorêczenia przesy³ki, nie pó¼niej jednak ni¿ w ci±gu 7 dni roboczych od dnia dorêczenia. Dorêczone zwrotne potwierdzenie odbioru winno zawieraæ czyteln± datê i czytelny podpis odbiorcy oraz datê i podpis osoby dorêczaj±cej. W razie niemo¿no¶ci dorêczenia przesy³ki przedstawiciel Wykonawcy zobowi±zany jest pozostawiæ zawiadomienie o próbie dorêczenia przesy³ki (awizo) ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat mo¿e odebraæ przesy³kê w terminie 7 dni, licz±c od dnia nastêpnego po dniu pozostawienia zawiadomienia u adresata. Je¿eli adresat nie zg³osi siê po odbiór przesy³ki w w/w terminie Wykonawca sporz±dza powtórne zawiadomienie o mo¿liwo¶ci jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po up³ywie terminu odbioru przesy³ka niezw³ocznie zwracana bêdzie Zamawiaj±cemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania jej przez adresata.
3) w przypadku przesy³ek, nadawanych przez Zamawiaj±cego, które s± awizowane, przesy³ki te bêd± odbierane przez adresatów we w³a¶ciwie oznaczonych jednostkach Wykonawcy zlokalizowanych w ka¿dej gminie w kraju,
4) Ka¿da Jednostka Wykonawcy musi spe³niaæ ni¿ej wymienione warunki:
a) czynna co najmniej we wszystkie dni robocze, tj. od poniedzia³ku do pi±tku z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy,
b) oznakowana w sposób widoczny nazw± i logo Wykonawcy, umieszczonymi na zewn±trz budynku lub na witrynie obiektu, w którym mie¶ci siê Jednostka Wykonawcy,
c) gdy znajduje siê w lokalu, w którym prowadzona jest inna dzia³alno¶æ gospodarcza, musi posiadaæ wyodrêbnione stanowisko obs³ugi klientów w zakresie us³ug pocztowych, oznakowane w sposób widoczny nazw± i logo Wykonawcy.
6. Przesy³ki pocztowe bêd± dostarczane/odbierane przez Zamawiaj±cego w punkcie wskazanym przez Wykonawcê. Wskazany punkt winien znajdowaæ siê w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 1000 m od siedziby Zamawiaj±cego. W przypadku braku posiadania takiego miejsca, Wykonawca zobowi±zany jest do utworzenia punktu w odleg³o¶ci j.w. lub do dostarczania przesy³ek w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 7.30 do 8.30 do siedziby Zamawiaj±cego oraz do odbioru przesy³ek w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 15.00 do 15.30 z siedziby Zamawiaj±cego.
7. Nadanie przesy³ek objêtych przedmiotem zamówienia nastêpowaæ bêdzie w dniu ich przekazania przez Zamawiaj±cego. Przyjêcie przesy³ek do obrotu pocztowego przez Wykonawcê bêdzie ka¿dorazowo dokumentowane pieczêci±, podpisem i dat± w ksi±¿ce nadawczej (dla przesy³ek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilo¶ciowym przesy³ek nierejestrowanych.
8. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê na potrzeby realizacji us³ugi, w³a¶ciwie przygotowywaæ przesy³ki do nadania. Zamawiaj±cy bêdzie oznacza³ nadawane przesy³ki, z wy³±czeniem przesy³ek kurierskich, poprzez umieszczenie na opakowaniu przesy³ki:
1) w lewym górnym rogu nazwy i adresu Nadawcy,
2) w prawym dolnym rogu nazwê odbiorcy wraz z jego adresem,
3) w miejscu przeznaczonym na znak op³aty pocztowej nadruku lub odcisku pieczêci zgodnej ze wzorem: „OP£ATA POBRANA TAXE PERCUE – POLOGNE Umowa Nr .......... z ........... z dnia ....... r.
4) w lewym dolnym rogu wyró¿nik kategorii Priorytet, nalepki „R” z kodem kreskowym, nalepki okre¶laj±cej „Potwierdzenie odbioru”.
9. W przypadku nadawania przesy³ek listowych nierejestrowanych w obrocie krajowym i zagranicznym Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê ka¿dorazowo przekazywaæ wype³nione w dwóch egzemplarzach zestawienia ilo¶ciowe, które ma zawieraæ:
1) nazwê nadawcy,
2) formê op³aty za przesy³ki,
3) przedzia³ wagowy przesy³ek,
4) imiê i nazwisko osoby sporz±dzaj±cej, datê sporz±dzenia,
5) potwierdzenie odbioru (data podpis).
10. W przypadku nadawania przesy³ek listowych rejestrowanych w obrocie krajowym i zagranicznym Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê ka¿dorazowo przekazywaæ wype³nion± w dwóch egzemplarzach pocztow± ksi±¿kê nadawcz±. Pocztowa ksi±¿ka nadawcza ma zawieraæ:
1) wpis ka¿dej przesy³ki w oddzielnej pozycji
2) adres nadawcy w pe³nym brzmieniu (odczyt piecz±tki firmowej) oraz formê uiszczenia op³aty
3) wype³nione rubryki zgodnie z nag³ówkami tj. adresat, adres, kod pocztowy, masa przesy³ki, numer „R”, op³ata, uwagi
4) imiê i nazwisko osoby sporz±dzaj±cej, datê sporz±dzenia
5) potwierdzenie odbioru (data podpis)
11. Wykonawca ponadto powinien spe³niæ nastêpuj±ce wymogi ustawowe w odniesieniu do dokumentów urzêdowych w zakresie:
a) skutków nadania pisma (moc dorêczenia) –m.in. zob. art. 57 § 5 pkt 2 Kpa, art. 165 § 2 Kpc, art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacja podatkowa, art. 580 ust. 2 zdanie drugie Pzp.
b) skutków potwierdzenia przyjêcia przesy³ki oraz przekazu pocztowego (moc dokumentu urzêdowego)–zob. art. 17 Prawo pocztowe.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie ni¿ej podane kryteria:
1 Cena - 90 %
2 Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez internet rejestrowanych przesy³ek pocztowych w obrocie krajowym - 10 %
2. Punkty przyznawane za podane kryteria bêd± liczone wed³ug nastêpuj±cych wzorów:
1) Kryterium 1 - Cena (C)
W kryterium „Cena” mo¿na uzyskaæ maksymalnie 90 pkt. Oferta o najni¿szej cenie otrzyma 90 pkt, pozosta³e proporcjonalnie mniej.
Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów wynikaj±ca z dzia³ania:
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga, gdzie:
- Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert,
- Cof - cena podana w ofercie.

2) Kryterium 2 - Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez internet rejestrowanych przesy³ek pocztowych w obrocie krajowym (M)
W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 10 pkt.

Ocena zostanie dokonana na podstawie o¶wiadczenia zawartego przez Wykonawcê w Formularzu oferty TAK lub NIE w pkt 2 Formularza oferty.

Je¿eli Wykonawca zaoferuje mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez internet rejestrowanych przesy³ek pocztowych w obrocie krajowym oferta otrzyma w tym kryterium 10 pkt.

Je¿eli Wykonawca nie zaoferuje mo¿liwo¶ci ¶ledzenia przez internet rejestrowanych przesy³ek pocztowych w obrocie krajowym lub oferta otrzyma w tym kryterium 0 pkt.

W przypadku b³êdnego wype³nienia oferty w niniejszym kryterium (niezgodnie z zaleceniami Zamawiaj±cego) np. nie zaznaczenie ¿adnego z wariantów TAK/NIE, zaznaczenie wiêcej ni¿ jednej opcji, nieczytelne wype³nienie oferty w tym zakresie, oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium, a Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca nie ofertuje mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez internet rejestrowanych przesy³ek pocztowych w obrocie krajów.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów za wszystkie kryteria obliczon± wg wzoru: P = C + M, gdzie P - wynik oceny. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± przyznanych punktów. Obliczenie punktacji, zgodnie z wy¿ej wskazanymi kryteriami, bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez internet rejestrowanych przesy³ek pocztowych w obrocie krajowym

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

I. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w pkt 7 SWZ oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu i wymagania okre¶lone poni¿ej.
II. Zamawiaj±cy, na podstawie art. 112 ustawy Pzp okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:
1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³ siê posiadaniem uprawnieñ do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzanego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 ze zm.).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ (a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych wykonuje) co najmniej 2 us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto ka¿da.
Nie mo¿na sumowaæ zadañ o mniejszej warto¶ci aby uzyskaæ wymagan± warto¶æ.
III. W przypadku gdy z³o¿one przez Wykonawcê dokumenty w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zawieraj± dane w innych walutach ni¿ w z³otych polskich, Zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ wed³ug ¶redniego kursu NBP podanego na dzieñ zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w BZP, a je¿eli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – wed³ug ostatniego ¶redniego kursu NBP przed dniem publikacji og³oszenia o zamówieniu w BZP.
IV. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli podsiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie bêdzie ¿±da³ podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
3. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶æ gospodarczej lub zawodowej oraz zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (okre¶lone w pkt 6.2 ppkt 2) i 4) SWZ) Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Aktualny wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzanego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 ze zm.).
2) Wykaz us³ug wykonanych a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz us³ug dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
Okresy wyra¿one w latach lub miesi±cach, o których mowa powy¿ej, liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert w postêpowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca wraz z ofert± zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, powy¿sze o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców na zasadach okre¶lonych w pkt 10.6. SWZ.
2) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ – dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w pkt 8.9 SWZ.
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy - dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych zasadach okre¶lonych w pkt 8.3. SWZ.
4) O¶wiadczenie, z którego wynika które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w pkt 10.8. SWZ.
5) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci ww dokumentów pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów.
6) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, je¿eli w ich imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w ppkt 5;
7) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o którym mowa w pkt 10.1 i 10.2. SWZ. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty nale¿y do³±czyæ odpowiednie pe³nomocnictwo). W przypadku spó³ki cywilnej, je¶li z umowy tej spó³ki wynika sposób jej reprezentowania Wykonawcy mog± za³±czyæ do oferty umowê spó³ki cywilnej. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ zgodnie z art. 60 ustawy Pzp.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie przes³anek okre¶lonych w pkt 7 SWZ natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt 6.2 SWZ.
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt 11.2 SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ.
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 11.5. SWZ odpowiednio przez Wykonawcê/ów który/rzy wykazuje/± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 6.2. SWZ.
8. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci zmiany w zakresie art. 454-455 Pzp oraz wskazanych w PPU.
1. W przypadku zmian w trakcie realizacji umowy:
1) stawek podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002r o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, przy czym wynagrodzenie w ofercie zosta³o ustalone z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia na 2025r
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4.10.2018r. o pracowniczych planach kapita³owych je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia, Strony zobowi±zuj± siê do zmiany wynagrodzenia w sposób odpowiadaj±cy tym zmianom, wed³ug okre¶lonych zasad
3. Zmiana wynagrodzenia nastêpowaæ bêdzie w drodze pisemnego aneksu
4. Podstaw± do podjêcia negocjacji stanowiæ bêdzie wniosek Strony, z³o¿ony w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, w terminie do 30 dni od dnia wej¶cia w ¿ycie zmian
5. Zamawiaj±cemu przys³uguje,w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku, prawo ¿±dania przed³o¿enia odpowiednich dokumentów potwierdzonych za zgodno¶æ z orygina³em oraz prawo ¿±dania z³o¿enia przez Wykonawcê na pi¶mie dodatkowych wyja¶nieñ na okoliczno¶ci podane we wniosku
6. Zmiana wynagrodzenia mo¿e nast±piæ w przypadku wykazania wp³ywu zmian na koszty wykonania zamówienia. Zmiana nast±piæ powinna w terminie do 30 dni od dnia z³o¿enia wniosku
7. Zmiana wynagrodzenia mo¿e dotyczyæ jedynie tej czê¶ci, która odpowiadaæ bêdzie zmienionym kosztom wykonania zamówienia i obejmowaæ bêdzie wy³±cznie p³atno¶ci za prace, których jeszcze nie wykonano, a ponadto nie mo¿e obejmowaæ prac, które wykonano z powodu zw³oki Wykonawcy, chyba, ¿e w tym przypadku zmiany spowodowa³y obni¿enie kosztów wykonania zamówienia
8. Niezale¿nie od powy¿szych wynagrodzenie bêdzie podlega³o zmianom, poprzez zmianê cen jednostkowych w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, co odpowiada wymogom zwartym w art.439 ustawy zgodnie z zasadami opisanymi poni¿ej:
1) przez zmianê ceny materia³ów lub kosztów rozumie siê wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obni¿enie wzglêdem ceny lub kosztu przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenie zawartego w ofercie
2) Strony umowy bêd± uprawnione do ¿±dania zmiany wynagrodzenia o ile poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów, przez który rozumie siê ¶rednioroczny wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em za rok poprzedni, publikowany przez Prezesa GUS osi±gnie poziom co najmniej 10%
3) wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy zostanie zmienione na pisemny wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, zawieraj±cy uzasadnienie faktyczne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia po zmianie Umowy
4) Zamawiaj±cy dopuszcza jednokrotn± waloryzacjê w trakcie trwania umowy w lutym 2026r
5) zmiana wynagrodzenia poprzez zmianê cen jednostkowych nast±pi w oparciu o ¶rednioroczny wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em za rok poprzedni publikowany przez Prezesa GUS z zastrze¿eniem ¿e maks. warto¶æ zmiany cen jednostkowych jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zastosowania powy¿szych postanowieñ wynosi 15%
9. Zmiana Wynagrodzenia mo¿e dotyczyæ jedynie tej czê¶ci która odpowiadaæ bêdzie zmienionym kosztom wykonania przedmiotu umowy i obejmowaæ bêdzie wy³±cznie p³atno¶ci za prace których jeszcze nie wykonano a ponadto nie mo¿e obejmowaæ prac które wykonano po wej¶ciu w ¿ycie zmian z powodu zw³oki Wykonawcy, chyba, ¿e w tym przypadku zmiany spowodowa³y obni¿enie kosztów wykonania przedmiotu umowy
10. W przypadku zmiany wynagrodzenia, Wykonawca zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy
11. Maksymalna zmiana Wynagrodzenia nie mo¿e przekroczyæ wysoko¶ci 20% Wynagrodzenia

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-26 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy dzia³aj±cej pod adresem: https://e-ProPublico.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-26 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-25

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamówienie bêdzie realizowane przez 24 miesi±ce od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2026 roku.
2. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawcê, wobec którego zachodz± podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, ponadto na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507), z postêpowania wykluczy:
1) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu
¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.