eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługa zapewnienia administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w podziale na cztery części



Ogłoszenie z dnia 2024-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa zapewnienia administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w podziale na cztery części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Instytut Książki

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 528799030

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Wróblewskiego 6

1.4.2.) Miejscowość: Kraków

1.4.3.) Kod pocztowy: 31-148

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@instytutksiazki.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.instytutksiazki.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611619

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00598261

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu (rozdział VI SWZ) oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu (poniżej).
2. O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: „Nie dotyczy”
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: „Nie dotyczy”
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1. Dotyczącej Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
Wykonawca wykonał należycie co najmniej jedną dwie umowy obejmujące sprzedaż i wdrożenie lub wsparcie (podobne do tego opisywane w niniejszym postepowaniu), trwającą minimum 11 miesięcy każda, w zakresie oprogramowania użytkowego w zakresie systemów obsługi bibliotek publicznych.
Za jedną umowę będzie uważana także umowa ramowa lub wiele zleceń realizowanych na rzecz jednego podmiotu lub działania j/w podejmowane w ramach innego stanowiska pracy związanego z funkcjonowaniem bibliotek publicznych pod warunkiem zgodności z treścią warunku co do ich przedmiotu, okresu realizacji (wszystkie zlecenia muszą być zrealizowane w okresie nie krótszym niż 11 miesięcy.
2.4.2. Dotyczącej Osób
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że skieruje do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobę o następujących kwalifikacjach:
- posiada praktyczną znajomość zasad katalogowania z użyciem formatu MARC21 dla różnych typów dokumentów (książki, wydawnictwa ciągłe, artykuły, dokumenty elektroniczne, audiobooki, ikonografia, eksponaty, kartografia, starodruki, nuty, dźwięki) oraz dla haseł wzorcowych
- posiada minimum roczne doświadczenie w obsłudze formatu MARC21 dla różnych typów dokunetów (patrz tiret 1) i
- posiada co najmniej roczne doświadczenie w praktycznej znajomości zasad pracy biblioteki – ewidencja zbiorów, wymagania dotyczące dokumentacji, przeprowadzanie skontrum i ubytkowania, statystyki, ewidencja wypożyczeń, ewidencja czytelników, (
- posiada co najmniej roczne doświadczenie w praktycznej ą wiedzy z zakresu przetwarzania danych osobowych z uwzględnieniem RODO,
- posiada praktyczną znajomość systemu operacyjnego Linux (Debian, Ubuntu), posiada praktyczną znajomość języka SQL, oraz posiada praktyczną znajomość obsługi maszyny wirtualnej JAVY,
- posiada prawo jazdy kat. B,
-posiada praktyczną umiejętność zdalnej pracy z wykorzystaniem protokołów SSH

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu (rozdział VI SWZ) oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu (poniżej).
2. O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: „Nie dotyczy”
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: „Nie dotyczy”
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1. Dotyczącej Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
Wykonawca wykonał należycie co najmniej dwie umowy obejmujące sprzedaż i wdrożenie lub wsparcie (podobne do tego opisywane w niniejszym postepowaniu), trwającą minimum 11 miesięcy każda, w zakresie oprogramowania użytkowego w zakresie systemów obsługi bibliotek publicznych, o wartości minimum 30 000 zł każda.
Za jedną umowę będzie uważana także umowa ramowa lub wiele zleceń realizowanych na rzecz jednego podmiotu lub działania j/w podejmowane w ramach innego stanowiska pracy związanego z funkcjonowaniem bibliotek publicznych pod warunkiem zgodności z treścią warunku co do ich przedmiotu, okresu realizacji (wszystkie zlecenia muszą być zrealizowane w okresie nie krótszym niż 11 miesięcy.
2.4.2. Dotyczącej Osób
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że skieruje do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobę o następujących kwalifikacjach:
- posiada praktyczną znajomość zasad katalogowania z użyciem formatu MARC21 dla różnych typów dokumentów (książki, wydawnictwa ciągłe, artykuły, dokumenty elektroniczne, audiobooki, ikonografia, eksponaty, kartografia, starodruki, nuty, dźwięki) oraz dla haseł wzorcowych
- posiada minimum roczne doświadczenie w obsłudze formatu MARC21 dla różnych typów dokunetów (patrz tiret 1) i
- posiada co najmniej roczne doświadczenie w praktycznej znajomości zasad pracy biblioteki – ewidencja zbiorów, wymagania dotyczące dokumentacji, przeprowadzanie skontrum i ubytkowania, statystyki, ewidencja wypożyczeń, ewidencja czytelników, (
- posiada co najmniej roczne doświadczenie w praktycznej ą wiedzy z zakresu przetwarzania danych osobowych z uwzględnieniem RODO,
- posiada praktyczną znajomość systemu operacyjnego Linux (Debian, Ubuntu), posiada praktyczną znajomość języka SQL, oraz posiada praktyczną znajomość obsługi maszyny wirtualnej JAVY,
- posiada prawo jazdy kat. B,
-posiada praktyczną umiejętność zdalnej pracy z wykorzystaniem protokołów SSH

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Zmiany umowy
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej od rygorem nieważności, z zastrzeżeniem że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany w zakresie numerów telefonów, adresów, numerów rachunków bankowych wskazanych w niniejszej Umowie, osób odpowiedzialnych po obu stronach za realizację Umowy, zawiadamiając niezwłocznie o tym pisemnie drugą stronę. Zawiadomienie jest skuteczne od dnia odbioru zawiadomienia przez drugą Stronę Umowy.
2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w następującym zakresie:
1) zmiana sposobu wykonania przedmiotu zamówienia i jego zakresu, dotycząca w szczególności ilości i rodzaju realizowanych usług, zakresu geograficznego działania, wraz z proporcjonalną zmianą wynagrodzenia Wykonawcy, nie większą jednak niż 10% wartości, o której mowa w §4 ust. 3;
2) zmiany zakresu podwykonawstwa oraz zmiany podwykonawców – zmiana może nastąpić, o ile będzie to zgodne z wymaganiami niniejszej umowy i SWZ, a także o ile będzie zgodna z przepisami ustawy Pzp;
3) wydłużenie terminu realizacji umowy nie dalej jednak, niż do dnia 31.01.2026 r., wraz z proporcjonalną zmianą wynagrodzenia Wykonawcy, nie większą jednak niż o 10% wartości, o której mowa w §4 ust. 3;
4) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w §4 ust. 1-3 – w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT;
5) ograniczenie zakresu umowy – przez jednostronne oświadczenie Zamawiającego i związaną z tym zmianę wynagrodzenia, w szczególności w przypadku wystąpienia okoliczności powodującej brak możliwości lub niecelowość wykonania przedmiotu Umowy w pełnym zakresie przewidzianym w umowie. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. Zmiana powyższa nie może dotyczyć minimalnego gwarantowanego poziomu zamówienia, który będzie odpowiadać zakresowi przedmiotu zamówienia odpowiadającego wartości 50% maksymalnego wynagrodzenia brutto określonego w §4 ust. 3 umowy;
6) zmiana osoby pełniącej funkcję administratora w stosunku do treści oferty – wyłącznie z ważnych przyczyn i pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że proponowany nowy kandydat spełnia wszystkie wymagania dla tej funkcji określone w SWZ, a także, że jego

kwalifikacje zawodowe są na poziomie nie gorszym, niż kwalifikacje zawodowe dotychczasowego administratora
7) zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych wskazanych w ofercie oraz w odpowiedniej proporcji kwoty maksymalnej określonej w § 4 ust. 3) w przypadku, gdy miesięczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (liczony od grudnia poprzedniego roku) publikowany przez Główny Urząd Statystyczny przekroczy wartość 103. Zmiana w tym zakresie będzie mogła zostać dokonana nie wcześniej, niż od dnia 01.07.2025 r. i nie więcej, niż jeden raz w okresie obowiązywania umowy. Zmiana będzie dokonywana poprzez zmianę cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy za wydanie numerów czasopism przypadające po tym dniu i nastąpi poprzez przeliczenie cen jednostkowych zawartych w ofercie wg następującego wzoru:
Cjn = Cj * [1 + (W – 100)/200]
gdzie
Cjn – nowa cena jednostkowa
Cj – cena jednostkowa brutto z oferty
W – wartość miesięcznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszona przez GUS
Stosownie do wyliczonych w ten sposób cen jednostkowych zostanie również w odpowiedniej proporcji zwiększona kwota maksymalna, określona w § 4 ust. 3 umowy, jednak nie więcej, niż o 10% wartości.

Po zmianie:
Zmiany umowy
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej od rygorem nieważności, z zastrzeżeniem że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany w zakresie numerów telefonów, adresów, numerów rachunków bankowych wskazanych w niniejszej Umowie, osób odpowiedzialnych po obu stronach za realizację Umowy, zawiadamiając niezwłocznie o tym pisemnie drugą stronę. Zawiadomienie jest skuteczne od dnia odbioru zawiadomienia przez drugą Stronę Umowy.
2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w następującym zakresie:
1) zmiana sposobu wykonania przedmiotu zamówienia i jego zakresu, dotycząca w szczególności ilości i rodzaju realizowanych usług, zakresu geograficznego działania, wraz z proporcjonalną zmianą wynagrodzenia Wykonawcy, nie większą jednak niż 10% wartości, o której mowa w §4 ust. 3;
2) zmiany zakresu podwykonawstwa oraz zmiany podwykonawców – zmiana może nastąpić, o ile będzie to zgodne z wymaganiami niniejszej umowy i SWZ, a także o ile będzie zgodna z przepisami ustawy Pzp;
3) wydłużenie terminu realizacji umowy nie dalej jednak, niż do dnia 31.01.2026 r., wraz z proporcjonalną zmianą wynagrodzenia Wykonawcy, nie większą jednak niż o 10% wartości, o której mowa w §4 ust. 3;
4) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w §4 ust. 1-3 – w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT;
5) ograniczenie zakresu umowy – przez jednostronne oświadczenie Zamawiającego i związaną z tym zmianę wynagrodzenia, w szczególności w przypadku wystąpienia okoliczności powodującej brak możliwości lub niecelowość wykonania przedmiotu Umowy w pełnym zakresie przewidzianym w umowie. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. Zmiana powyższa nie może dotyczyć minimalnego gwarantowanego poziomu zamówienia, który będzie odpowiadać zakresowi przedmiotu zamówienia odpowiadającego wartości 50% maksymalnego wynagrodzenia brutto określonego w §4 ust. 3 umowy;
6) zmiana osoby pełniącej funkcję administratora w stosunku do treści oferty – wyłącznie z ważnych przyczyn i pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że proponowany nowy kandydat spełnia wszystkie wymagania dla tej funkcji określone w SWZ, a także, że jego

kwalifikacje zawodowe są na poziomie nie gorszym, niż kwalifikacje zawodowe dotychczasowego administratora
7) zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych wskazanych w ofercie oraz w odpowiedniej proporcji kwoty maksymalnej określonej w § 4 ust. 3) w przypadku, gdy miesięczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (liczony od grudnia poprzedniego roku) publikowany przez Główny Urząd Statystyczny przekroczy wartość 103. Zmiana w tym zakresie będzie mogła zostać dokonana nie wcześniej, niż od dnia 01.07.2025 r. i nie więcej, niż jeden raz w okresie obowiązywania umowy. Zmiana będzie dokonywana poprzez zmianę cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy i nastąpi poprzez przeliczenie cen jednostkowych zawartych w ofercie wg następującego wzoru:
Cjn = Cj * [1 + (W – 100)/200]
gdzie
Cjn – nowa cena jednostkowa
Cj – cena jednostkowa brutto z oferty
W – wartość miesięcznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszona przez GUS
Stosownie do wyliczonych w ten sposób cen jednostkowych zostanie również w odpowiedniej proporcji zwiększona kwota maksymalna, określona w § 4 ust. 3 umowy, jednak nie więcej, niż o 10% wartości.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-11-25 10:00

Po zmianie:
2024-11-27 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-11-25 11:00

Po zmianie:
2024-11-27 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-12-24

Po zmianie:
2024-12-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj


INNE PRZETARGI Z KRAKOWA

więcej: przetargi w Krakowie »







Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.