Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup energii cieplnej, obejmujący dystrybucję i zakup energii cieplnej dla Szkoły Podstawowej nr 195 im. Króla Maciusia I w Warszawie, na okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Wawer m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015742514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Włókiennicza 54
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-974
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wawer.dbfo@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dbfowawer.bip.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii cieplnej, obejmujący dystrybucję i zakup energii cieplnej dla Szkoły Podstawowej nr 195 im. Króla Maciusia I w Warszawie, na okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e9816d6-1af1-4684-9162-e284d4211817
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017282/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup energii cieplnej, obejmujący dystrybucję i zakup energii cieplnej dla SP nr 195 im. Króla Maciusia w Warszawie, ul. Króla Maciusia 5, 04-526 Warszawa, na okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://dbfo-wawer.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. SWZ, zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia związane bezpośrednio z postępowaniem dostępne są wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://dbfo-wawer.ezamawiajacy.pl . Instrukcja korzystania z Platformy zakupowej jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem lub https://oneplace.marketplanet.pl . Pytania do SWZ należy przesyłać za pośrednictwem Platformy zakupowej przez opcję
„Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. Zadawanie pytań nie wymaga opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy zakupowej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), dotyczące platformy zakupowej:
·Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;
·komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
·Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
·Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB;
·Dopuszczalne formaty plików: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt, .xls, .xlsx, .jpg, .tiff, XadES.
·W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Zamawiający dopuszcza następujące formaty plików zawierających skompresowane dane: .rar, .zip, .7z.
·Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.
W przypadku składania wniosku lub oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadać:
·Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby składającej wniosek lub ofertę w Systemie;
·Włączoną w przeglądarce obsługę JavaScript;
·Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK);
·Zainstalowaną aplikację Szafir Host;
Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego.
Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.
·Dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES;
·Zalecane jest stosowanie podpisu otaczającego (wewnętrznego), który polega na tym, że jest zapisany łącznie z podpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), a nie oddzielnie ( plik podpisywany i plik podpisu).
Jeżeli w wyniku podpisywania pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DBFOWawer/5/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup energii cieplnej, obejmujący dystrybucję i zakup energii cieplnej dla Szkoły Podstawowej nr 195 im. Króla Maciusia I w Warszawie, ul. Króla Maciusia 5, 04-526 Warszawa na okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r., lub do wyczerpania maksymalnej wartości umowy określonej w § 4 ust 1 umowy, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 45
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Bezpłatne włączenia i wyłączenia ciepła w roku na wniosek Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość dodatkowego terminu płatności wyznaczonego przez Wykonawcę w przypadku zwłoki Zamawiającego w płatności wynagrodzenia za energię cieplną, przekraczającej jeden miesiąc
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu wypowiedzenia umowy w przypadku jednostronnego rozwiązania umowy przez Wykonawcę w przypadku zwłoki Zamawiającego w płatności za energię cieplną, przekraczającej jeden miesiąc
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość terminu do dokonania korekty obliczenia należności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego na skutek pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na sprawdzenie prawidłowości wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego w miejscu jego instalacji
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 7
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Obsługa klienta (helpdesk, komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą)
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a)posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej
w zakresie obrotu energią cieplną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub aktualnie obowiązującą koncesję w zakresie wytwarzania energii cieplnej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, w oparciu o ustawę
z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 266, z późn. zm.).
b)posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej, polegającej
na przesyłaniu i dystrybucji ciepła, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) lub Oświadczenia o posiadaniu aktualnej umowy podpisanej
z dystrybutorem sieci na świadczenie usług dystrybucji ciepła na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania ciepła, tj. do obiektu Zamawiającego
i obowiązującą w całym okresie wykonywania przedmiotu zamówienia
(w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na podstawie art. 455 § 1 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zarówno zakwalifikowanych jako „istotne” jak również zakwalifikowanych jako „nieistotne”, niezależnie od wartości poszczególnych zmian.Zamawiający oświadcza, że dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w innych przypadkach określonych w przepisach ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych, tj.:
(1)w przypadku określonym w art. 455 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku, gdy:
(a)nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa,
(b)nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia,
(c)zastąpienie dotychczasowego Wykonawcy przez nowego wykonawcę nie pociąga za sobą innych istotnych zmian umowy,
(d)zastąpienie dotychczasowego Wykonawcy przez nowego wykonawcę nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
(2)w przypadku określonym w art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku, gdy zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw przez Wykonawcę, które nie zostały uwzględnione w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
(a)zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych;
(b)zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego;
(c)wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków;
(d)wprowadzenie zmiany postanowień umowy na tej podstawie prawnej nie będzie prowadzić do uniknięcia stosowania przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
(e)po dokonaniu zmiany postanowień umowy na tej podstawie prawnej Zamawiający zamieści w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekaże Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenie o zmianie postanowień umowy.
(3)w przypadku określonym w art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku, gdy:
(a)konieczność zmiany postanowień umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
(b)zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy,
(c)wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy;
(d)wprowadzenie zmiany postanowień umowy na tej podstawie prawnej nie będzie prowadzić do uniknięcia stosowania przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
(e)po dokonaniu zmiany postanowień umowy na tej podstawie prawnej Zamawiający zamieści w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekaże Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenie o zmianie postanowień umowy.
(4)w przypadku określonym w art. 455 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku dokonania dowolnych zmian postanowień umowy, które powodują konieczność zmniejszenia lub zwiększenia kwoty łącznego wynagrodzenia brutto, pod warunkiem, że:
(a)łączna wartość wszystkich zmian jest mniejsza niż progi unijne;
(b)łączna wartość wszystkich zmian jest niższa niż 10 % kwoty łącznego wynagrodzenia brutto;
(c)zmiany postanowień niniejszej umowy na tej podstawie prawnej nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-29 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://dbfo-wawer.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-29 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-28
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie badania jakościowego dotyczącego poznania barier i powodów nieprzychodzenia do Centrum Nauki Kopernik przez seniorów oraz przez osoby dorosłe, które mieszkają bez dzieci.
- Dostawa oprogramowania antywirusowego klasy EDR/XDR
- KZP/17/2024 Dostawa systemu do bezprzewodowej akwizycji powierzchniowej EEG
- "Dostawa (leasing) samochodów na potrzeby operowania siecią "Internet dla Mazowsza"
- Zakup wsparcia technicznego producenta oraz Wykonawcy dla posiadanego przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa oprogramowania ManageEngine Endpoint Central
- DOSTAWA LASERÓW ŚWIATŁOWODOWYCH DO SKANERA LASEROWEGO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków i obiektów będących we władaniu Pomiechowskiego Przedsiębiorstwa Wielobranżowego "WKRA" Sp. z o.o. w latach 2025-2026
- Zakup energii elektrycznej - Grupa zakupowa
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do lokalizacji Zamawiającego przy ul. Piotrkowskiej 258-264 w Łodzi
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do lokalizacji Zamawiającego przy ul. Nowoursynowskiej 84 w Warszawie
- Dostawa energii elektrycznej w latach 2025-2027 do budynków administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
- WIW.DA.272.27.2024 - Zakup energii elektrycznej na okres 01.01.2025r.- 31.12.2025r. dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Opolu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.