eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninPRACE ADAPTACYJNE DOTYCZĄCE UTWORZENIA PRACOWNI OZE W RAMACH PROJEKTU "POPRAWA JAKOŚCI INFRASTRUKTURY EDUKACJI ZAWODOWEJ W MIEŚCIE KONIN CELEM DOSTOSOWANIA DO POTRZEB REGIONALNEGO RYNKU PRACY"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRACE ADAPTACYJNE DOTYCZĄCE UTWORZENIA PRACOWNI OZE W RAMACH PROJEKTU "POPRAWA JAKOŚCI INFRASTRUKTURY EDUKACJI ZAWODOWEJ W MIEŚCIE KONIN CELEM DOSTOSOWANIA DO POTRZEB REGIONALNEGO RYNKU PRACY"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Górniczo-Energetycznych im. Stanisława Staszica w Koninie

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSGE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000019991

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 242 54 21

1.5.8.) Numer faksu: 63 249 16 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsge.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsge.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76bd4545-3895-4814-b315-4f8e3e15ffc6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRACE ADAPTACYJNE DOTYCZĄCE UTWORZENIA PRACOWNI OZE W RAMACH PROJEKTU "POPRAWA JAKOŚCI INFRASTRUKTURY EDUKACJI ZAWODOWEJ W MIEŚCIE KONIN CELEM DOSTOSOWANIA DO POTRZEB REGIONALNEGO RYNKU PRACY"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76bd4545-3895-4814-b315-4f8e3e15ffc6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00599432

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00403386/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Prace adaptacyjne dotyczące utworzenia pracowni OZE w ramach projektu "Poprawa jakości infrastruktury edukacji zawodowej w Mieście Konin celem dostosowania do potrzeb regionalnego rynku pracy"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027. Priorytet 10: Sprawiedliwa transformacja Wielkopolski Wschodniej. Działanie 10.7 Infrastruktura na rzecz aktywnego społeczeństwa, edukacyjna oraz rewitalizacja wspierające transformację gospodarki

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561157

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KG.260/ZP/2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 412838,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są prace adaptacyjne dotyczące utworzenia pracowni OZE w budynku Zespołu Szkół Górniczo-Energetycznych w Koninie, ul. Bydgoska 2a.
Prace budowlane obejmują trzy sale edukacyjne w budynku szkoły. Dodatkowo na terenie zewnętrznym zamontowane mają być: ławki fotowoltaiczne, wiaty z instalacją fotowoltaiczną, fontanna solarna, lampy oświetleniowe oraz identyfikacja zewnętrzna terenowej pracowni OZE.
2. Szczegółowy zakres robót budowlanych :
- roboty rozbiórkowe niezbędne do przeprowadzenia remontu pomieszczeń,
- demontaż grzejników,
- odgrzybienie ścian i usuniecie wykwitów,
- wykonanie okładzin tynkarskich wraz z gładziami cementowymi i powłokami malarskimi,
- wykonanie robót malarskich,
- montaż grzejników stalowych,
- wymiana i montaż opraw oświetleniowych i włączników,
- wymiana stolarki drzwiowej,
- montaż rolet wewnętrznych,
- montaż okładzin posadzki,
- wykonanie okładzin ściennych i podłogi z płytek ceramicznych;
- rozbiórka betonowych podestów i utwardzeń,
- wykonanie instalacji wod-kan (montaż umywalki i zaworu czerpalnego wraz z wpustem podłogowym),
- montaż klimatyzacji.
Roboty na zewnątrz budynku:
- montaż ławek fotowoltaicznych,
- budowa wiaty z instalacją fotowoltaiczną,
- montaż fontanny solarnej,
- montaż lamp oświetleniowych
- montaż identyfikacji zewnętrznej terenowej pracowni OZE.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik
nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331000-8 - Baterie słoneczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wada postępowania polega na rozbieżności treści ogłoszenia o zamówieniu i SWZ. W dokumentach tych przyjęty został niejednolity zapis dotyczący wymaganego warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie Wykonawcy). Powyższa niejednolitość zapisów narusza ustawową zasadę przejrzystości, skutkiem czego Zamawiający nie ma możliwości rozstrzygnięcia postępowania z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców .
Zamawiający, mając na uwadze, iż wada ta ma charakter nieusuwalny i nie nadaje się do poprawienia na tym etapie postępowania (po otwarciu ofert), podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 588430,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 588430,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Unieważnienia postępowania dokonano 12.11.2024r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.