eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kulesze Kościelne"Budowa zbiornika retencyjnego w m. Wnory Wiechy" oraz "Budowa zbiornika retencyjnego w m. Kalinowo Solki"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa zbiornika retencyjnego w m. Wnory Wiechy” oraz „Budowa zbiornika retencyjnego w m. Kalinowo Solki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kulesze Kościelne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 6

1.5.2.) Miejscowość: Kulesze Kościelne

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-208

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 4769010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kuleszek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kuleszek.bip.gmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kuleszekoscielne.ezamowienia.com/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa zbiornika retencyjnego w m. Wnory Wiechy” oraz „Budowa zbiornika retencyjnego w m. Kalinowo Solki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5264530e-1580-477b-ab1e-a0825b8218b1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600256

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535329

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.7.2024.AP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1000000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Budowa zbiornika retencyjnego w m. Wnory Wiechy” oraz „Budowa zbiornika retencyjnego w m. Kalinowo Solki”.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Zadanie I - „Budowa zbiornika retencyjnego w m. Wnory Wiechy”:
- wykonanie dokumentacji projektowej w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy,
- uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień w tym pozwolenia wodnoprawnego ze szczegółowym wskazaniem oddziaływania inwestycji na grunty rolne;
- pozyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenie wykonania robót budowlanych,
- wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.

Zadanie II: - „Budowa zbiornika retencyjnego w m. Kalinowo Solki”:
- wykonanie dokumentacji projektowej w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy,
- uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień w tym pozwolenia wodnoprawnego ze szczegółowym wskazaniem oddziaływania inwestycji na grunty rolne;
- pozyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenie wykonania robót budowlanych,
- wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.

Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty wszelkich kosztów związanych z kompleksowym wykonaniem Przedmiotu Zamówienia, w tym wszelkich kosztów wykonania dokumentacji projektowej, przeniesienia praw autorskich, pełnienia nadzoru autorskiego, od¬biorów, uzgodnień wynikających z przepisów prawa, Umowy, a także koszty wszelkich innych działań wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jako zobowiązania wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Programy Funkcjonalno – Użytkowe będące integralną częścią niniejszej SWZ. Programy Funkcjonalno – Użytkowe odzwierciedlają stan prawny zawarty w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2021.2454 z dnia 2021.12.29).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 887000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2279306,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 887000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CAT-KOP Paweł Szczepański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591648190

7.3.3) Ulica: Goworowska 1A

7.3.4) Miejscowość: Wąsewo

7.3.5) Kod pocztowy: 07-311

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 887000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.