Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO TYPU BRYGADÓWKA WRAZ Z ZABUDOWĄ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Prowod Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530944564
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 4
1.5.2.) Miejscowość: Kup
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4695556 (20)
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@prowod.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prowod.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków, usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO TYPU BRYGADÓWKA WRAZ Z ZABUDOWĄ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72f59fcf-7bed-480c-9c86-2c4a50504546
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10194213.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/prowod
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Pkt. 11 SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.platformazakupowa.pl/pn/prowod
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 22 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt 22 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/PROW/126/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 180000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pojazd brygadówka z zabudową kratową o DMC 3,5 t, z kołami bliźniaczymi na tylnej osi
4.2.6.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: oceniane będą tylko oferty nie podlegające odrzuceniu. Kryterium Cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postepowania na zasadach określonych w pkt 8 SWZ.6.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach
określonych w pkt. 8 SWZ.
6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
6.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku,
6.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Zamawiający nie określa warunku,
6.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunku,
6.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej –
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy,
których przedmiotem był fabrycznie nowy samochód, parametrami zbliżony do przedmiotu zamówienia, przeznaczony do
prac o charakterze komunalnym/ transportu towarów
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie wymagane
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz
dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat min 2. Wzór wykazu dostaw znajduje się w zał nr 6 do SWZ
9.3.1. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem
dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych
od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 6 do
SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
14.2. Oferta zostanie sporządzona zgodnie z treścią Formularza Ofertowego, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy
zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym.
14.3. Zawartość oferty - Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty (w formie elektronicznej opatrzonej
podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym):
14.3.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,
14.3.2. wypełnione oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ,
14.3.3. wypełnione oświadczenie Podmiotu udostępniającego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ (jeśli dotyczy),
14.3.4. wypełnione i podpisane zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) (jeśli dotyczy);
14.3.5. oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 6 do SWZ) –
w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
14.3.6. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego,
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),
14.3.7. dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy jedynie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) (jeżeli
dotyczy).
14.3.8. specyfikację techniczną oferowanego samochodu sporządzoną na podstawie załącznika nr 1a do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treścipełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą.
10.2. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres
umocowania, musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych
Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
10.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
10.4. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki
udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2 do SWZ (art. 125 Ustawy Pzp) składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz
brak podstaw do wykluczenia.
10.5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z
postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają
samodzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
10.6. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowania, o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy
Pzp Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
10.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,
które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
10.8. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie.
10.9. Podwykonawstwo:
10.9.1. Zamawiający nie zastrzega kluczowych zadań, które muszą być wykonane osobiście przez Wykonawcę.
10.9.2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w druku oferty (załącznik nr 1 do SWZ), części zamówienia,
których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są mu
znane. Jeżeli wykonawca nie wskaże w ofercie, która część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcy/-om
Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie powierza wykonania części zamówienia podwykonawcom.
10.9.3. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z solidarnej odpowiedzialności za
należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.
10.9.4. Zamawiający nie weryfikuje podstaw wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 ustawy
Pzp. Przewiduje się natomiast weryfikację podstaw wykluczenia względem podwykonawcy w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodne z postanowieniami zawartymi w załączniku nr 7 do swz7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza oferty na Platformie dostępnej pod adresem internetowym https://platformazakupowa.pl/transakcja/1019421
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-26 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Szczegółowy opis znajduję się w Specyfikacji Warunków ZamówieniaINNE PRZETARGI KUP
- ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO TYPU BRYGADÓWKA WRAZ Z ZABUDOWĄ
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO -MINIBUS NA POTRZEBY PROWOD SP. Z O.O."
więcej: przetargi KUP »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu furgon
- ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO TYPU BRYGADÓWKA WRAZ Z ZABUDOWĄ
- Dostawa mini ładowarki do Leśnictwa Szkółkarskiego w Marynopolu
- Dostawa 1 sztuki pojazdu dostawczego typu kontener nieizolowany, nr postępowania 260/Ctr/24/MR
- "Zakup samochodu dostawczego z wywrotem trójstronnym , zabudową siatkową"
- Zakup samochodu obsługującego gminną sieć kanalizacyjną
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.