Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00567987/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Człuchowskiego w sezonie zimowym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Człuchowski Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Człuchowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362168443
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Człuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pztpczluchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pztpczluchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10050121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Transport zbiorowy i drogi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Człuchowskiego w sezonie zimowym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6272abc3-6e22-4a6e-86c5-a3f8acfe1686
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00601271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567987
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.26.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pn. „Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Człuchowskiego w sezonie 2024/2025. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług pojazdami typu samochody ciężarowe przy zimowym utrzymaniu dróg.Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z wytycznymi zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Część nr 1 – Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie gmin Koczała, Przechlewo i Człuchów
Wykorzystywany sprzęt:
Samochód ciężarowy 8-10 Mg z piaskarko-solarką i pługiem średnim – 1 szt.
Łączna ilość godzin pracy – 150 godz., godzin postoju – 20 godz.
Wykonawca po zawarciu umowy jest zobowiązany do udostępnienia pojazdu w celu zamontowania lokalizatora GPS.
W uzasadnionych przypadkach, Wykonawca będzie świadczył usługę na terenie innej gminy w powiecie człuchowskim.
W tej części, oprócz kosztów wynikających z godzin, należy doliczyć koszty załadunku mieszanki do piaskarko-solarki i wykonania mieszanki piaskowo-solnej z materiałów dostarczonych przez PZTP. Wykonana mieszanka musi być zmagazynowana na własnym lub będącym w dyspozycji Wykonawcy utwardzonym placu i przykryta folią, lub plandeką.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 56300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pn. „Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Człuchowskiego w sezonie 2024/2025. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług pojazdami typu samochody ciężarowe przy zimowym utrzymaniu dróg.Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z wytycznymi zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Część nr 2 – Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie gmin Koczała, Przechlewo, Człuchów
Wykorzystywany sprzęt:
Samochód ciężarowy 8- 10 Mg z piaskarko-solarką i pługiem średnim – 1 szt.
Łączna ilość godzin pracy – 150 godz., godzin postoju – 20 godz.
Wykonawca po zawarciu umowy jest zobowiązany do udostępnienia pojazdu w celu zamontowania lokalizatora GPS.
W uzasadnionych przypadkach, Wykonawca będzie świadczył usługę na terenie innej gminy w powiecie człuchowskim.
W tej części, oprócz kosztów wynikających z godzin, należy doliczyć koszty załadunku mieszanki do piaskarko-solarki i wykonania mieszanki piaskowo-solnej z materiałów dostarczonych przez PZTP. Wykonana mieszanka musi być zmagazynowana na własnym lub będącym w dyspozycji Wykonawcy utwardzonym placu i przykryta folią, lub plandeką.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 56300,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pn. „Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Człuchowskiego w sezonie 2024/2025. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług pojazdami typu samochody ciężarowe przy zimowym utrzymaniu dróg.Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z wytycznymi zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Część nr 3 – Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie gmin Przechlewo, Człuchów, Debrzno
Wykorzystywany sprzęt:
Samochód ciężarowy 8- 10 Mg do piaskarko-solarki i pługa średniego – 1 szt.
Łączna ilość godzin pracy – 150 godz., godzin postoju – 20 godz.
Wykonawca po zawarciu umowy jest zobowiązany do udostępnienia pojazdu w celu zamontowania lokalizatora GPS.
W uzasadnionych przypadkach, Wykonawca będzie świadczył usługę na terenie innej gminy w powiecie człuchowskim.
W tej części, oprócz kosztów wynikających z godzin, należy doliczyć koszty załadunku mieszanki do piaskarko-solarki i wykonania mieszanki piaskowo-solnej z materiałów dostarczonych przez PZTP. Wykonana mieszanka musi być zmagazynowana na własnym lub będącym w dyspozycji Wykonawcy utwardzonym placu i przykryta folią, lub plandeką.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 56300,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy Bernardyna Szydłowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8430000797
7.3.3) Ulica: Krótka 1
7.3.4) Miejscowość: Przechlewo
7.3.5) Kod pocztowy: 77-320
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bernardyna Szydłowska Zakład Usługowo - Handlowy
jakie przetargi wygrała firma
Bernardyna Szydłowska Zakład Usługowo - Handlowy
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy Bernardyna Szydłowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8430000797
7.3.3) Ulica: Krótka 1
7.3.4) Miejscowość: Przechlewo
7.3.5) Kod pocztowy: 77-320
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bernardyna Szydłowska Zakład Usługowo - Handlowy
jakie przetargi wygrała firma
Bernardyna Szydłowska Zakład Usługowo - Handlowy
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58536,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58536,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58536,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONESER Piotr Kusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8430005613
7.3.3) Ulica: Towarowa 10
7.3.4) Miejscowość: Człuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58536,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Pełnienie funkcji Pracownika Merytorycznego ds. wsparcia dla uczniów w ramach realizacji projektu FEPM.05.08-IZ.00-0087/23 "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów rejestrowanych w Powiecie Człuchowskim
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łochów
- Usługa sprzątania pomieszczeń Starostwa Powiatowego w Szczytnie wraz z przyległym terenem
- Odśnieżanie dróg gminnych i powiatowych, chodników i ścieżek rowerowych oraz zwalczanie gołoledzi na terenie gminy Sośnie w roku 2025
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych oraz terenów zewnętrznych w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w okresie 3 miesięcy, znak sprawy: AEZ/S-161/2024
- Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka
- ZIMOWE OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, PARKINGÓW, PLACÓW I PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ OPRÓŻNIANIE KOSZY W 2025 ROKU.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.