Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Międzyszkolnego Internatu przy Zespole Szkół nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. BOHATERÓW WESTERPLATTE W GARWOLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000638116
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 53
1.5.2.) Miejscowość: Garwolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 6826071
1.5.8.) Numer faksu: 25 6823071
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsgarwolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsgarwolin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zespół Szkół nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Międzyszkolnego Internatu przy Zespole Szkół nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4c006a7-c1e5-4044-8e16-11cc4dfb4831
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00622878/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Internatu przy Zespole Szkół nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4c006a7-c1e5-4044-8e16-11cc4dfb48313.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https;//ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zawarte w regulaminie platformy ezamowienia.gov.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https;//ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół nr 1 w Garwolinie im. Bohaterów Westerplatte, ul. Kościuszki 53, 08-400 Garwolin, e-mail: sekretariat@zsgarwolin.pl, tel. +48256823071.
2. Inspektorem ochrony danych w tutejszej jednostce jest Luiza Bogucka, z którym można kontaktować się poprzez adres e-mail: l.bogucka@garwolin-starostwo.pl, lub osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Garwolinie, p. 218 (II piętro).
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z art. 6 ust 1 lit. b i c RODO na podstawie
wymogów określonych w przepisach prawnych w celu realizacji celów i zadań przez tutejszą jednostkę, w tym zawierania i realizacji umów z kontrahentami.
4. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia oraz realizacji umowy.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy, a następnie przez okres wskazany w przepisach prawa, m.in. w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt tut. jednostki
(JRWA).
6. Posiada Pani/Pan (z zastrzeżeniem wyłączeń opisanych w RODO) prawo dostępu do swoich danych osobowych zgodnie z art. 15 RODO, prawo do ich sprostowania jeśli są nieprawidłowe
(art. 16 RODO), usunięcia zgodnie z art. 17 RODO z zastrzeżeniem ust. 3, prawo do ograniczenia ich przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO oraz ich przenoszenia (art. 20 RODO) jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO).
7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana - narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.
8. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom zewnętrznym w sytuacjach określonych przepisami prawa oraz w uzasadnionych przypadkach na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych (np. dostawcy usług informatycznych). Dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd)
lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem.
9. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
10. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): art. 13
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KG.2.1.2024.PRZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 440000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Produkty muszą być świeże, I-go gatunku lub w I-ej klasie, najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia (dla asortymentów posiadających ograniczony okres użycia), nie będzie on krótszy niż 14 dni licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej, z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania, z czytelnymi etykietami - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie.
UWAGA:
Zapis o terminie przydatności do spożycia minimum 14 dni od dnia dostawy nie dotyczy produktów, które mają termin przydatności krótszy niż 14 dni od daty produkcji.
2. Zamówienia mogą być składane codziennie telefonicznie lub elektronicznie (e-mail)
w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godziny 07:00 do godziny 15:00. Towar musi zostać dostarczony następnego dnia roboczego
w godzinach od 07:00 do 09:00, (bez względu na asortyment, dostępność, sezonowość itp.) do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt
i własne ryzyko.
3. Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego, tj.
ul. Kościuszki 53, 08-400 Garwolin, na własne ryzyko i koszt, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Przez „wskazane miejsce” rozumie się
np. magazyn, kuchnię lub inne pomieszczenie wskazane przez Zamawiającego.
4. Wykonawca musi wykazać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostawy do możliwości logistycznych
i dyspozycyjnych Wykonawcy.
5. Wszelkie reklamacje dotyczące dostawy Wykonawca zobowiązany jest załatwić w ciągu 2 godzin od zgłoszenia osobie upoważnionej przez Wykonawcę do kontaktu
z Zamawiającym. Zamawiający zgłoszenia reklamacji dokonuje telefonicznie i drogą elektroniczną (e-mail). Podany czas rozpatrzenia i uznania reklamacji wynika z tego ,iż towar zamawiany, w tym samym dniu, jest przetwarzany na posiłki.
6. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości czy niedostarczenia towaru, a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy we wskazanym powyżej czasie Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę zgodnie z zapisami Wzoru Umowy który stanowi Załącznik nr 4.
7. WSZYSTKIE PRODUKTY MUSZĄ BYĆ NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI zgodnie z opisem w Formularzu asortymentowo – cenowym.
ZADANIE I - MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE – w I-ej klasie lub I-m gatunku, barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu. Pochodzące bezpośrednio z rozbioru, nie pakowane próżniowo, nieuwadniane, dostarczone w czystych pojemnikach i odpowiednim transportem (chłodnia). Mięso pochodzące z polskich hodowli i ubojów, dobrze obrobione.
4.2.5.) Wartość części: 76615,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty musi uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN,
z podaniem stawki podatku VAT, zgodnie ze wzorem Formularza asortymentowo-cenowego,
stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
2. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane
z wykonaniem zamówienia.
3. Cena może być tylko jedna.
4. Cena jednostkowa brutto za 1 szt./op. x ilość szt./op. = wartość zamówienia brutto dla danej
pozycji Formularza asortymentowo - cenowego.
5. Suma wszystkich pozycji brutto formularza = wartość całej części (łączna cena ofertowa).
6. Łączna cena ofertowa brutto powinna być wyrażona w złotych polskich,
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W razie braku zapisu miejsc po przecinku
Zamawiający uzna, że podano tam cyfry "00".
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
8. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług,
Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej
w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi
przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować
Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi,
których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich
wartość bez kwoty podatku.
9. W przypadku wystąpienia oczywistych omyłek rachunkowych Zamawiający poprawi je stosując
zasady arytmetyki tj. poprawi iloczyn ceny jednostkowej netto za asortyment danego rodzaju
oraz szacunkowej (orientacyjnej) ilości i/lub sumę w/w iloczynów, przyjmując za prawidłowe
ceny jednostkowe netto.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany wadliwego produktu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Produkty muszą być świeże, I-go gatunku lub w I-ej klasie, najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia (dla asortymentów posiadających ograniczony okres użycia), nie będzie on krótszy niż 14 dni licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej, z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania, z czytelnymi etykietami - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie.
UWAGA: Zapis o terminie przydatności do spożycia minimum 14 dni od dnia dostawy nie dotyczy produktów, które mają termin przydatności krótszy niż 14 dni od daty produkcji.
2. Zamówienia mogą być składane codziennie telefonicznie lub elektronicznie (e-mail) w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godziny 07:00 do godziny 15:00. Towar musi zostać dostarczony następnego dnia roboczego w godzinach od 07:00 do 09:00, (bez względu na asortyment, dostępność, sezonowość itp.) do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko.
3.Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego, tj. ul. Kościuszki 53, 08-400 Garwolin, na własne ryzyko i koszt, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Przez „wskazane miejsce” rozumie się np. magazyn, kuchnię lub inne pomieszczenie wskazane przez Zamawiającego.
4. Wykonawca musi wykazać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostawy do możliwości logistycznych i dyspozycyjnych Wykonawcy.
5. Wszelkie reklamacje dotyczące dostawy Wykonawca zobowiązany jest załatwić w ciągu 2 godzin od zgłoszenia osobie upoważnionej przez Wykonawcę do kontaktu
z Zamawiającym. Zamawiający zgłoszenia reklamacji dokonuje telefonicznie i drogą elektroniczną (e-mail). Podany czas rozpatrzenia i uznania reklamacji wynika z tego ,iż towar zamawiany, w tym samym dniu, jest przetwarzany na posiłki.
6. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości czy niedostarczenia towaru, a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy we wskazanym powyżej czasie Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę zgodnie z zapisami Wzoru Umowy który stanowi Załącznik nr 4.
7. WSZYSTKIE PRODUKTY MUSZĄ BYĆ NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI zgodnie z opisem w Formularzu asortymentowo – cenowym.
ZADANIE II – WĘDLINY – w I-ej klasie lub I-m gatunku, konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw, dopuszczalne pojedyncze skupiska galarety.
4.2.5.) Wartość części: 46551,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15131230-6 - Salami
15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty musi uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN, z podaniem stawki podatku VAT, zgodnie ze wzorem Formularza asortymentowo-cenowego,
stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
2. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
3. Cena może być tylko jedna.
4. Cena jednostkowa brutto za 1 szt./op. x ilość szt./op. = wartość zamówienia brutto dla danej pozycji Formularza asortymentowo - cenowego.
5. Suma wszystkich pozycji brutto formularza = wartość całej części (łączna cena ofertowa).
6. Łączna cena ofertowa brutto powinna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W razie braku zapisu miejsc po przecinku Zamawiający uzna, że podano tam cyfry "00".
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
8. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług,
Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej
w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować
Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
9. W przypadku wystąpienia oczywistych omyłek rachunkowych Zamawiający poprawi je stosując zasady arytmetyki tj. poprawi iloczyn ceny jednostkowej netto za asortyment danego rodzaju
oraz szacunkowej (orientacyjnej) ilości i/lub sumę w/w iloczynów, przyjmując za prawidłowe ceny jednostkowe netto.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany wadliwego produktu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Produkty muszą być świeże, I-go gatunku lub w I-ej klasie, najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia (dla asortymentów posiadających ograniczony okres użycia), nie będzie on krótszy niż 14 dni licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej, z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania, z czytelnymi etykietami - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie.
UWAGA:
Zapis o terminie przydatności do spożycia minimum 14 dni od dnia dostawy nie dotyczy produktów, które mają termin przydatności krótszy niż 14 dni od daty produkcji.
2. Zamówienia mogą być składane codziennie telefonicznie lub elektronicznie (e-mail) w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godziny 07:00 do godziny 15:00. Towar musi zostać dostarczony następnego dnia roboczego w godzinach od 07:00 do 09:00,
3. Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego, tj.
ul. Kościuszki 53, 08-400 Garwolin, na własne ryzyko i koszt, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Przez „wskazane miejsce” rozumie się np. magazyn, kuchnię lub inne pomieszczenie wskazane przez Zamawiającego.
4. Wykonawca musi wykazać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostawy do możliwości logistycznych
i dyspozycyjnych Wykonawcy.
5. Wszelkie reklamacje dotyczące dostawy Wykonawca zobowiązany jest załatwić w ciągu 2 godzin od zgłoszenia osobie upoważnionej przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym. Zamawiający zgłoszenia reklamacji dokonuje telefonicznie i drogą elektroniczną (e-mail). Podany czas rozpatrzenia i uznania reklamacji wynika z tego ,iż towar zamawiany, w tym samym dniu, jest przetwarzany na posiłki.
6. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości czy niedostarczenia towaru, a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy we wskazanym powyżej czasie Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę zgodnie z zapisami Wzoru Umowy który stanowi Załącznik nr 4.
7. WSZYSTKIE PRODUKTY MUSZĄ BYĆ NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI zgodnie z opisem w Formularzu asortymentowo – cenowym.
ZADANIE III - WARZYWA I OWOCE - w I-ej klasie, owoce, warzywa, powinny być nie zwiędnięte, skórka twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych, owoce kulisto-stożkowate, dopuszcza się nieregularny intensywnie kolor, skóra gładka, lśniąca, miąższ soczysty, dostępne przez cały rok (np. papryka, cukinia, maliny), za wyjątkiem owoców i warzyw sezonowych. Warzywa korzenne - korzenie powinny być jędrne, nie popękane, niesparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam.
4.2.5.) Wartość części: 66015,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty musi uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN, z podaniem stawki podatku VAT, zgodnie ze wzorem Formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
2. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
3. Cena może być tylko jedna.
4. Cena jednostkowa brutto za 1 szt./op. x ilość szt./op. = wartość zamówienia brutto dla danej pozycji Formularza asortymentowo - cenowego.
5. Suma wszystkich pozycji brutto formularza = wartość całej części (łączna cena ofertowa).
6. Łączna cena ofertowa brutto powinna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W razie braku zapisu miejsc po przecinku Zamawiający uzna, że podano tam cyfry "00".
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
8. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
9. W przypadku wystąpienia oczywistych omyłek rachunkowych Zamawiający poprawi je stosując zasady arytmetyki tj. poprawi iloczyn ceny jednostkowej netto za asortyment danego rodzaju oraz szacunkowej (orientacyjnej) ilości i/lub sumę w/w iloczynów, przyjmując za prawidłowe ceny jednostkowe netto.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany wadliwego produktu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Produkty muszą być świeże, I-go gatunku lub w I-ej klasie, najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia (dla asortymentów posiadających ograniczony okres użycia), nie będzie on krótszy niż 14 dni licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej, z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania, z czytelnymi etykietami - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie.
UWAGA: Zapis o terminie przydatności do spożycia minimum 14 dni od dnia dostawy nie dotyczy produktów, które mają termin przydatności krótszy niż 14 dni od daty produkcji.
2. Zamówienia mogą być składane codziennie telefonicznie lub elektronicznie (e-mail) w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godziny 07:00 do godziny 15:00. Towar musi zostać dostarczony następnego dnia roboczego w godzinach od 07:00 do 09:00, (bez względu na asortyment, dostępność, sezonowość itp.) do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko.
3. Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego, tj.
ul. Kościuszki 53, 08-400 Garwolin, na własne ryzyko i koszt, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Przez „wskazane miejsce” rozumie się np. magazyn, kuchnię lub inne pomieszczenie wskazane przez Zamawiającego.
4. Wykonawca musi wykazać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostawy do możliwości logistycznych i dyspozycyjnych Wykonawcy.
5. Wszelkie reklamacje dotyczące dostawy Wykonawca zobowiązany jest załatwić w ciągu 2 godzin od zgłoszenia osobie upoważnionej przez Wykonawcę do kontaktu
z Zamawiającym. Zamawiający zgłoszenia reklamacji dokonuje telefonicznie i drogą elektroniczną (e-mail). Podany czas rozpatrzenia i uznania reklamacji wynika z tego ,iż towar zamawiany, w tym samym dniu, jest przetwarzany na posiłki.
6. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości czy niedostarczenia towaru, a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy we wskazanym powyżej czasie Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę zgodnie z zapisami Wzoru Umowy który stanowi Załącznik nr 4.
7. WSZYSTKIE PRODUKTY MUSZĄ BYĆ NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI zgodnie z opisem w Formularzu asortymentowo – cenowym.
ZADANIE IV – RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE – w I-ej klasie lub I-m gatunku, przyprawy: zapach świeży po otwarciu, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty suche do gotowania: sypkie, bez sklejania się, twarde, sprężyste, produkty z puszek: bez pleśni , mętnej konsystencji.
4.2.5.) Wartość części: 77408,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty musi uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN, z podaniem stawki podatku VAT, zgodnie ze wzorem Formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
2. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
3. Cena może być tylko jedna.
4. Cena jednostkowa brutto za 1 szt./op. x ilość szt./op. = wartość zamówienia brutto dla danej pozycji Formularza asortymentowo - cenowego.
5. Suma wszystkich pozycji brutto formularza = wartość całej części (łączna cena ofertowa).
6. Łączna cena ofertowa brutto powinna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W razie braku zapisu miejsc po przecinku Zamawiający uzna, że podano tam cyfry "00".
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
8. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
9. W przypadku wystąpienia oczywistych omyłek rachunkowych Zamawiający poprawi je stosując zasady arytmetyki tj. poprawi iloczyn ceny jednostkowej netto za asortyment danego rodzaju oraz szacunkowej (orientacyjnej) ilości i/lub sumę w/w iloczynów, przyjmując za prawidłowe ceny jednostkowe netto.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany wadliwego produktu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Produkty muszą być świeże, I-go gatunku lub w I-ej klasie, najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia (dla asortymentów posiadających ograniczony okres użycia), nie będzie on krótszy niż 14 dni licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej, z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania, z czytelnymi etykietami - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie.
UWAGA:
Zapis o terminie przydatności do spożycia minimum 14 dni od dnia dostawy nie dotyczy produktów, które mają termin przydatności krótszy niż 14 dni od daty produkcji.
2. Zamówienia mogą być składane codziennie telefonicznie lub elektronicznie (e-mail) w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godziny 07:00 do godziny 15:00. Towar musi zostać dostarczony następnego dnia roboczego w godzinach od 07:00 do 09:00, (bez względu na asortyment, dostępność, sezonowość itp.) do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko.
3.Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego, tj.
ul. Kościuszki 53, 08-400 Garwolin, na własne ryzyko i koszt, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Przez „wskazane miejsce” rozumie się np. magazyn, kuchnię lub inne pomieszczenie wskazane przez Zamawiającego.
4. Wykonawca musi wykazać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostawy do możliwości logistycznych
i dyspozycyjnych Wykonawcy.
5. Wszelkie reklamacje dotyczące dostawy Wykonawca zobowiązany jest załatwić w ciągu 2 godzin od zgłoszenia osobie upoważnionej przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym. Zamawiający zgłoszenia reklamacji dokonuje telefonicznie i drogą elektroniczną (e-mail). Podany czas rozpatrzenia i uznania reklamacji wynika z tego ,iż towar zamawiany, w tym samym dniu, jest przetwarzany na posiłki.
6.W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości czy niedostarczenia towaru, a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy we wskazanym powyżej czasie Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę zgodnie z zapisami Wzoru Umowy który stanowi Załącznik nr 4.
7. WSZYSTKIE PRODUKTY MUSZĄ BYĆ NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI zgodnie z opisem w Formularzu asortymentowo – cenowym.
ZADANIE V - PRODUKTY MLECZARSKIE – w I-ej klasie lub I-m gatunku, świeże, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone.
4.2.5.) Wartość części: 68567,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty musi uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN, z podaniem stawki podatku VAT, zgodnie ze wzorem Formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
2. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
3. Cena może być tylko jedna.
4. Cena jednostkowa brutto za 1 szt./op. x ilość szt./op. = wartość zamówienia brutto dla danej pozycji Formularza asortymentowo - cenowego.
5. Suma wszystkich pozycji brutto formularza = wartość całej części (łączna cena ofertowa).
6. Łączna cena ofertowa brutto powinna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W razie braku zapisu miejsc po przecinku Zamawiający uzna, że podano tam cyfry "00".
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
8. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
9. W przypadku wystąpienia oczywistych omyłek rachunkowych Zamawiający poprawi je stosując zasady arytmetyki tj. poprawi iloczyn ceny jednostkowej netto za asortyment danego rodzaju oraz szacunkowej (orientacyjnej) ilości i/lub sumę w/w iloczynów, przyjmując za prawidłowe ceny jednostkowe netto.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany wadliwego produktu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Produkty muszą być świeże, I-go gatunku lub w I-ej klasie, najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia (dla asortymentów posiadających ograniczony okres użycia), nie będzie on krótszy niż 14 dni licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej, z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania, z czytelnymi etykietami - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie.
UWAGA:
Zapis o terminie przydatności do spożycia minimum 14 dni od dnia dostawy nie dotyczy produktów, które mają termin przydatności krótszy niż 14 dni od daty produkcji.
2. Zamówienia mogą być składane codziennie telefonicznie lub elektronicznie (e-mail) w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godziny 07:00 do godziny 15:00. Towar musi zostać dostarczony następnego dnia roboczego w godzinach– pierwsza dostawa w godzinach od 06:00 do 06:30 druga dostawa
w godzinach od 12:00 do 12:30. (bez względu na asortyment, dostępność, sezonowość itp.) do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko.
UWAGA:
Powyższy zapis: „Towar musi zostać dostarczony następnego dnia roboczego” nie dotyczy dostaw w pierwszych dniach roboczych kuchni w każdym tygodniu okresu obowiązywania umowy tj. w poniedziałki lub pierwsze dni robocze po przerwach świątecznych, feriach itp. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione produkty ciastkarskie i pieczywo w tym samym dniu do godziny 12:30.
3. Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego, tj.
ul. Kościuszki 53, 08-400 Garwolin, na własne ryzyko i koszt, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Przez „wskazane miejsce” rozumie się np. magazyn, kuchnię lub inne pomieszczenie wskazane przez Zamawiającego.
4. Wykonawca musi wykazać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostawy do możliwości logistycznych i dyspozycyjnych Wykonawcy.
5. Wszelkie reklamacje dotyczące dostawy Wykonawca zobowiązany jest załatwić w ciągu 2 godzin od zgłoszenia osobie upoważnionej przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym. Zamawiający zgłoszenia reklamacji dokonuje telefonicznie i drogą elektroniczną (e-mail). Podany czas rozpatrzenia i uznania reklamacji wynika z tego ,iż towar zamawiany, w tym samym dniu, jest przetwarzany na posiłki.
6. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości czy niedostarczenia towaru, a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy we wskazanym powyżej czasie Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę zgodnie z zapisami Wzoru Umowy który stanowi Załącznik nr 4.
7. WSZYSTKIE PRODUKTY MUSZĄ BYĆ NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI zgodnie z opisem w Formularzu asortymentowo – cenowym.
ZADANIE VI - PIECZYWO I WYROBY CIASTKARSKIE – w I-ej klasie lub I-m gatunku, chrupkie, świeże, niegumiaste, odpowiednio wypieczone.
4.2.5.) Wartość części: 74460,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty musi uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN, z podaniem stawki podatku VAT, zgodnie ze wzorem Formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
2. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
3. Cena może być tylko jedna.
4. Cena jednostkowa brutto za 1 szt./op. x ilość szt./op. = wartość zamówienia brutto dla danej pozycji Formularza asortymentowo - cenowego.
5. Suma wszystkich pozycji brutto formularza = wartość całej części (łączna cena ofertowa).
6. Łączna cena ofertowa brutto powinna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W razie braku zapisu miejsc po przecinku Zamawiający uzna, że podano tam cyfry "00".
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
8. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
9. W przypadku wystąpienia oczywistych omyłek rachunkowych Zamawiający poprawi je stosując zasady arytmetyki tj. poprawi iloczyn ceny jednostkowej netto za asortyment danego rodzaju oraz szacunkowej (orientacyjnej) ilości i/lub sumę w/w iloczynów, przyjmując za prawidłowe ceny jednostkowe netto.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany wadliwego produktu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Produkty muszą być świeże, I-go gatunku lub w I-ej klasie, najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia (dla asortymentów posiadających ograniczony okres użycia), nie będzie on krótszy niż 14 dni licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej, z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania, z czytelnymi etykietami - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie.
UWAGA:
Zapis o terminie przydatności do spożycia minimum 14 dni od dnia dostawy nie dotyczy produktów, które mają termin przydatności krótszy niż 14 dni od daty produkcji.
2. Zamówienia mogą być składane codziennie telefonicznie lub elektronicznie (e-mail) w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godziny 07:00 do godziny 15:00. Towar musi zostać dostarczony następnego dnia roboczego w godzinach od 07:00 do 09:00, (bez względu na asortyment, dostępność, sezonowość itp.) do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko.
3. Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego, tj.
ul. Kościuszki 53, 08-400 Garwolin, na własne ryzyko i koszt, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Przez „wskazane miejsce” rozumie się np. magazyn, kuchnię lub inne pomieszczenie wskazane przez Zamawiającego.
4. Wykonawca musi wykazać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostawy do możliwości logistycznych i dyspozycyjnych Wykonawcy.
5. Wszelkie reklamacje dotyczące dostawy Wykonawca zobowiązany jest załatwić w ciągu 2 godzin od zgłoszenia osobie upoważnionej przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym. Zamawiający zgłoszenia reklamacji dokonuje telefonicznie i drogą elektroniczną (e-mail). Podany czas rozpatrzenia i uznania reklamacji wynika z tego ,iż towar zamawiany, w tym samym dniu, jest przetwarzany na posiłki.
6. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości czy niedostarczenia towaru, a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy we wskazanym powyżej czasie Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę zgodnie z zapisami Wzoru Umowy który stanowi Załącznik nr 4.
7. WSZYSTKIE PRODUKTY MUSZĄ BYĆ NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI zgodnie z opisem w Formularzu asortymentowo – cenowym.
ZADANIE VII - RYBY I PRZETWORY RYBNE, PRODUKTY MROŻONE -
w I-m gatunku, odpowiednio całe, zapach i smak świeży, po odmrożeniu nie rozpadają się, bez glazury SHP, maksymalny ubytek masy nie może przekroczyć 15%. Mrożone owoce i warzywa niepokruszone, bez lodu.
4.2.5.) Wartość części: 30528,20 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty musi uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN, z podaniem stawki podatku VAT, zgodnie ze wzorem Formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
2. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
3. Cena może być tylko jedna.
4. Cena jednostkowa brutto za 1 szt./op. x ilość szt./op. = wartość zamówienia brutto dla danej pozycji Formularza asortymentowo - cenowego.
5. Suma wszystkich pozycji brutto formularza = wartość całej części (łączna cena ofertowa).
6. Łączna cena ofertowa brutto powinna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W razie braku zapisu miejsc po przecinku Zamawiający uzna, że podano tam cyfry "00".
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
8. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
9. W przypadku wystąpienia oczywistych omyłek rachunkowych Zamawiający poprawi je stosując zasady arytmetyki tj. poprawi iloczyn ceny jednostkowej netto za asortyment danego rodzaju oraz szacunkowej (orientacyjnej) ilości i/lub sumę w/w iloczynów, przyjmując za prawidłowe ceny jednostkowe netto.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wymiany wadliwego produktu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniui zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelkakorespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2
ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika,które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty wyłącznie na niżej wymienionych warunkach:1) w stosunku do wartości Umowy w razie zmiany urzędowej stawki podatku VAT
2) w zakresie zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy.
3) zmiany numeru katalogowego produktu przez producenta.
4) w razie przejściowego udokumentowanego braku możliwości dostawy produktu o nazwie handlowej wskazanej w ofercie Wykonawcy.
5) w razie przejściowego udokumentowanego braku możliwości dostawy produktu w opakowaniu wskazanym w ofercie Wykonawcy.
6) stałego, czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości obniżenia cen jednostkowych produktów na podstawie rabatów (upustów, itp.) udzielonych przez Wykonawcę.
7) tymczasowego dostarczania produktów w opakowaniach o innej ilości sztuk niż określona w ofercie Wykonawcy.
8) zmiany producenta produktów, w przypadku, gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji pod warunkiem, że produkty innego producenta w pełni spełniają wymogi wynikające ze Specyfikacji Warunków Zamówienia, a ich cena będzie nie wyższa niż określona w umowie.
9) dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie zwiększenia wartości zamówienia, bez przeprowadzenia nowego postępowania przetargowego o wartość do 10% wartości pierwotnej umowy – zgodnie z art. 455 ust.2 PZP.
10) waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy - zgodnie z art. 439 PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
Więcej szczegółów zawiera par. 9 wzoru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-09 23:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-10 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Konserwacja kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Garwolin
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Międzyszkolnego Internatu przy Zespole Szkół nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie
- Konserwacja i serwis instalacji c.o. wentylacji, klimatyzacji, kanalizacji, ciepłej i zimnej wody w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie.
- Rozbudowa żłobka i przedszkola w gminie Garwolin
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta Pływalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyżywienia do przedszkola w gminie Maków w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu na 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do żywienia dzieci w stołówce szkolnej w roku 2025
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W SZEWCACH
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNÓW ZAMAWIAJĄCEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.