eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk"Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne zmieszane i segregowane dla Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Leżajsku"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne zmieszane
i segregowane dla Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Leżajsku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690266640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Franciszka Żwirki i Stanisława Wigury 3

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 172426206

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzklezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzklezajsk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mzklezajsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne zmieszane
i segregowane dla Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Leżajsku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46cf2303-138b-469e-8b05-53a118b0eeab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602733

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531613

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/09/2024/WOiGO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 311025,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne zmieszane i segregowane dla Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Leżajsku.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania matryc, a koszty poniesione z tego tytułu powinien wkalkulować w koszt wykonania worków.
Worki poza odpowiednimi opisami muszą posiadać logo, adres i numery telefonów Spółki MZK, ul. Żwirki i Wigury 3 tel. 17 242 02 12; 17 242 08 58 ( w kolorze czarnym lub białym w zależności od koloru worka.
Nadruki na workach o ich przeznaczeniu, mają być w jednakowych równych wymiarach co najmniej 2,5 cm wysokości w kolorze czarnym lub białym w zależności od koloru worka, wykonane zgodnie ze wzorami nadruków na worki zamieszczonymi w załączniku nr 10 do SWZ stanowiącym integralną część umowy.Napisy na workach muszą występować cyklicznie na całej długości worka.
Napisy na workach mają być czytelne, estetyczne bez ubytków i zniekształceń.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i zapakowany oraz odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania oraz wymaganiom Specyfikacji Warunków Zamówienia, oraz winieni posiadać aktualny atest higieniczny.
13) W przypadku folii polietylowej PE (Zamawiający dopuszcza produkcję z reglanulatu), rodzaj folii ma być dostosowany do rodzaju przechowywanego surowca. Rodzaj użytego materiału musi uwzględniać fakt, iż gromadzony w nim surowiec może być ciężki.
Warunki techniczne dla dostarczanych worków:
a) odporne na działanie promieni UV,
b) wyposażone w taśmę ściągającą o szer. min 4mm umieszczoną w górnym tunelu worka
lub dopuszcza się worki typu T-SHIRT
c) odporne na niskiej temperatury,
d) wytrzymałe,
Oddziaływanie na środowisko:
a) tworzywa sztuczne i barwniki nie mogą zawierać kadmu, ołowiu i innych pierwiastków
szkodliwych dla środowiska,
b) worki obojętne dla wód gruntowych,
c) worki posiadają aktualny atest higieniczny.
Dostarczone worki muszą być spakowane, separowane, cięte każdy worek osobno i zwinięte w rolkę, na rolce winno znajdowało się od 20 do 30 sztuk worków, natomiast
w opakowaniu minimum 100 szt. maksimum 300 szt.
- dopuszcza się worki cięte, pakowane w pakietach
Worki powinny być półprzezroczyste, czyli takie które umożliwią szybką ocenę ich zawartości (rodzaju odpadu) po wypełnieniu.
Szczegółowy opis zamówienia opisano w SWZ pkt. V

4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287610,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359295,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287610,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERG Bieruń Sp.zoo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832049439

7.3.3) Ulica: ul Chemików 163

7.3.4) Miejscowość: Bieruń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-150

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287610,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.