Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00504820/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu świdnickiego w sezonie 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 13
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatswidnik.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu świdnickiego w sezonie 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18e9ee77-2a4d-46df-a253-7ee291989918
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602843
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00078789/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu świdnickiego w sezonie 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504820
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WID.272.71.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Mełgiew w sezonie zimowym 2024/2025.4.3. Do wykonywania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował następującym sprzętem:
Zadanie nr 1 - 2 szt. sprzętów - nośnik z napędem minimum na 2 osie wraz z piaskarką typu P-1 lub równoważną i pługiem średnim, dodatkowo sprzęt do odśnieżania ciągów komunikacyjnych.
4.4. Wykonawca winien we własnym zakresie zgromadzić niezbędną ilość materiałów do zwalczania śliskości zgodnie ze standardami określonymi przez Zamawiającego.
4.5. Materiały potrzebne do właściwego utrzymania dróg zgodnie z obowiązującymi standardami:
sól drogowa luzem z antyzbrylaczem,
sól rogowa workowana z antyzbrylaczem
piach siany z przeznaczeniem do wytworzenia mieszanki piaskowo – solnej,
mieszanka piaskowo – solna min. 40%,
chlorek magnezu lub wapnia.
4.6. Zwalczanie śliskości oraz odśnieżanie dróg winno odbywać się zgodnie z założonymi przez Zamawiającego standardami Zimowego Utrzymania Dróg.
4.7. Miejsca posypywania dróg zgodnie z wyznaczonymi przez Zamawiającego lokalizacjami oraz standardami Zimowego Utrzymania Dróg.
4.8. Jednostki sprzętowe do odśnieżania dróg powinny być odpowiednio przystosowane w urządzenia do posypywania oraz do udrożniania dróg z zalegającego śniegu (nośnik z napędem minimum na 2 osie wraz z piaskarką typu P-1 lub równoważną i pługiem średnim).
4.9. Jednostki sprzętowe do odśnieżania odcinków komunikacyjnych (pieszo-rowerowych) – pojazdy mechaniczne o masie własnej do 3 ton z pługiem posiadającym lemiesz gumowy, wyposażone w urządzenia do posypywania z regulacja szerokości odpowiedniej do szerokości ciągów komunikacyjnych (pieszo-rowerowych). SZCZEGÓŁY W SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Piaski w sezonie zimowym 2024/2025.4.3. Do wykonywania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował następującym sprzętem:
Zadanie nr 2 - nośnik z napędem minimum na 2 osie wraz z piaskarką typu P-1 lub równoważną i pługiem średnim, dodatkowo sprzęt do odśnieżania ciągów komunikacyjnych.
4.4. Wykonawca winien we własnym zakresie zgromadzić niezbędną ilość materiałów do zwalczania śliskości zgodnie ze standardami określonymi przez Zamawiającego.
4.5. Materiały potrzebne do właściwego utrzymania dróg zgodnie z obowiązującymi standardami:
sól drogowa luzem z antyzbrylaczem,
sól rogowa workowana z antyzbrylaczem
piach siany z przeznaczeniem do wytworzenia mieszanki piaskowo – solnej,
mieszanka piaskowo – solna min. 40%,
chlorek magnezu lub wapnia.
4.6. Zwalczanie śliskości oraz odśnieżanie dróg winno odbywać się zgodnie z założonymi przez Zamawiającego standardami Zimowego Utrzymania Dróg.
4.7. Miejsca posypywania dróg zgodnie z wyznaczonymi przez Zamawiającego lokalizacjami oraz standardami Zimowego Utrzymania Dróg.
4.8. Jednostki sprzętowe do odśnieżania dróg powinny być odpowiednio przystosowane w urządzenia do posypywania oraz do udrożniania dróg z zalegającego śniegu (nośnik z napędem minimum na 2 osie wraz z piaskarką typu P-1 lub równoważną i pługiem średnim).
4.9. Jednostki sprzętowe do odśnieżania odcinków komunikacyjnych (pieszo-rowerowych) – pojazdy mechaniczne o masie własnej do 3 ton z pługiem posiadającym lemiesz gumowy, wyposażone w urządzenia do posypywania z regulacja szerokości odpowiedniej do szerokości ciągów komunikacyjnych (pieszo-rowerowych). SZCZEGÓŁY W SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 202400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Trawniki w sezonie zimowym 2024/2025.4.3. Do wykonywania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował następującym sprzętem:
Zadanie nr 3 - nośnik z napędem minimum na 2 osie wraz z piaskarką typu P-1 lub równoważną i pługiem średnim, dodatkowo sprzęt do odśnieżania ciągów komunikacyjnych.
4.4. Wykonawca winien we własnym zakresie zgromadzić niezbędną ilość materiałów do zwalczania śliskości zgodnie ze standardami określonymi przez Zamawiającego.
4.5. Materiały potrzebne do właściwego utrzymania dróg zgodnie z obowiązującymi standardami:
sól drogowa luzem z antyzbrylaczem,
sól rogowa workowana z antyzbrylaczem
piach siany z przeznaczeniem do wytworzenia mieszanki piaskowo – solnej,
mieszanka piaskowo – solna min. 40%,
chlorek magnezu lub wapnia.
4.6. Zwalczanie śliskości oraz odśnieżanie dróg winno odbywać się zgodnie z założonymi przez Zamawiającego standardami Zimowego Utrzymania Dróg.
4.7. Miejsca posypywania dróg zgodnie z wyznaczonymi przez Zamawiającego lokalizacjami oraz standardami Zimowego Utrzymania Dróg.
4.8. Jednostki sprzętowe do odśnieżania dróg powinny być odpowiednio przystosowane w urządzenia do posypywania oraz do udrożniania dróg z zalegającego śniegu (nośnik z napędem minimum na 2 osie wraz z piaskarką typu P-1 lub równoważną i pługiem średnim).
4.9. Jednostki sprzętowe do odśnieżania odcinków komunikacyjnych (pieszo-rowerowych) – pojazdy mechaniczne o masie własnej do 3 ton z pługiem posiadającym lemiesz gumowy, wyposażone w urządzenia do posypywania z regulacja szerokości odpowiedniej do szerokości ciągów komunikacyjnych (pieszo-rowerowych). SZCZEGÓŁY W SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 106801,02 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Rybczewice w sezonie zimowym 2024/2025.4.3. Do wykonywania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował następującym sprzętem:
Zadanie nr 4 - nośnik z napędem minimum na 2 osie wraz z piaskarką typu P-1 lub równoważną i pługiem średnim, dodatkowo sprzęt do odśnieżania ciągów komunikacyjnych.
4.4. Wykonawca winien we własnym zakresie zgromadzić niezbędną ilość materiałów do zwalczania śliskości zgodnie ze standardami określonymi przez Zamawiającego.
4.5. Materiały potrzebne do właściwego utrzymania dróg zgodnie z obowiązującymi standardami:
sól drogowa luzem z antyzbrylaczem,
sól rogowa workowana z antyzbrylaczem
piach siany z przeznaczeniem do wytworzenia mieszanki piaskowo – solnej,
mieszanka piaskowo – solna min. 40%,
chlorek magnezu lub wapnia.
4.6. Zwalczanie śliskości oraz odśnieżanie dróg winno odbywać się zgodnie z założonymi przez Zamawiającego standardami Zimowego Utrzymania Dróg.
4.7. Miejsca posypywania dróg zgodnie z wyznaczonymi przez Zamawiającego lokalizacjami oraz standardami Zimowego Utrzymania Dróg.
4.8. Jednostki sprzętowe do odśnieżania dróg powinny być odpowiednio przystosowane w urządzenia do posypywania oraz do udrożniania dróg z zalegającego śniegu (nośnik z napędem minimum na 2 osie wraz z piaskarką typu P-1 lub równoważną i pługiem średnim).
4.9. Jednostki sprzętowe do odśnieżania odcinków komunikacyjnych (pieszo-rowerowych) – pojazdy mechaniczne o masie własnej do 3 ton z pługiem posiadającym lemiesz gumowy, wyposażone w urządzenia do posypywania z regulacja szerokości odpowiedniej do szerokości ciągów komunikacyjnych (pieszo-rowerowych). SZCZEGÓŁY W SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 111100,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 - Kompleksowe zimowe utrzymanie odcinka drogi powiatowej – dawny przebieg DK 12 od km 616 + 673 do km 618 + 329 o długości 1,656 km oraz odcinek drogi powiatowej nr 2108 L Lublin – Kalinówka o długości 0,99 km w sezonie zimowym 2024/2025.4.3. Do wykonywania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował następującym sprzętem:
Zadanie nr 5 - nośnik z napędem minimum na 2 osie wraz z piaskarką typu P-1 lub równoważną i pługiem średnim, dodatkowo sprzęt do odśnieżania ciągów komunikacyjnych.
4.4. Wykonawca winien we własnym zakresie zgromadzić niezbędną ilość materiałów do zwalczania śliskości zgodnie ze standardami określonymi przez Zamawiającego.
4.5. Materiały potrzebne do właściwego utrzymania dróg zgodnie z obowiązującymi standardami:
sól drogowa luzem z antyzbrylaczem,
sól rogowa workowana z antyzbrylaczem
piach siany z przeznaczeniem do wytworzenia mieszanki piaskowo – solnej,
mieszanka piaskowo – solna min. 40%,
chlorek magnezu lub wapnia.
4.6. Zwalczanie śliskości oraz odśnieżanie dróg winno odbywać się zgodnie z założonymi przez Zamawiającego standardami Zimowego Utrzymania Dróg.
4.7. Miejsca posypywania dróg zgodnie z wyznaczonymi przez Zamawiającego lokalizacjami oraz standardami Zimowego Utrzymania Dróg.
4.8. Jednostki sprzętowe do odśnieżania dróg powinny być odpowiednio przystosowane w urządzenia do posypywania oraz do udrożniania dróg z zalegającego śniegu (nośnik z napędem minimum na 2 osie wraz z piaskarką typu P-1 lub równoważną i pługiem średnim).
4.9. Jednostki sprzętowe do odśnieżania odcinków komunikacyjnych (pieszo-rowerowych) – pojazdy mechaniczne o masie własnej do 3 ton z pługiem posiadającym lemiesz gumowy, wyposażone w urządzenia do posypywania z regulacja szerokości odpowiedniej do szerokości ciągów komunikacyjnych (pieszo-rowerowych). SZCZEGÓŁY W SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 181500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332856,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 451440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332856,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Tkaczyk PHU "TOMEX"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131858945
7.3.4) Miejscowość: Bystrzejowice Drugie 43A
7.3.5) Kod pocztowy: 21-050
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332856,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165931,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165931,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Tkaczyk PHU "TOMEX"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131858945
7.3.4) Miejscowość: Bystrzejowice Drugie43A
7.3.5) Kod pocztowy: 21-050
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165931,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129168,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Wróbel MAX-BET
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5050073512
7.3.4) Miejscowość: Jaszczów 283
7.3.5) Kod pocztowy: 21-020
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150012,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Wróbel MAX-BET
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5050073512
7.3.4) Miejscowość: Jaszczów 238
7.3.5) Kod pocztowy: 21-020
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158976,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158976,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Tkaczyk "TOMEX"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131858945
7.3.4) Miejscowość: Bystrzejowice Drugie 43A
7.3.5) Kod pocztowy: 21-020
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158976,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF w 2025 roku (2)
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia oraz na terenie krytej pływalni przy Szkole Podstawowej nr 5 w Świdniku w 2025 roku (2)
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych
- Świadczenie usług w zakresie transportu dla zespołów MKS Avia Świdnik sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej w 2025 roku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2133 L (ul. Gen. Stanisława Maczka i Al. Armii Krajowej) w m. Świdnik w zakresie przebudowy skrzyżowania (rondo)
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Wykonanie usługi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.