Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00467902/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczo-zdrowotnych, usług wspierających, usług w ramach profilaktyki zdrowotnej dla beneficjentów projektu oraz aktywizacji w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów ..."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Górnie
1.3.) Oddział zamawiającego: CUS w Górnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290755647
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łysicka 11
1.5.2.) Miejscowość: Górno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-008
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cusgorno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gorno.naszcus.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminagorno.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna JST
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczo-zdrowotnych, usług wspierających, usług w ramach profilaktyki zdrowotnej dla beneficjentów projektu oraz aktywizacji w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów ..."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4a3877c-22c4-4e7f-adb2-274aaa721f43
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00435445/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług opiekuńczo-zdrowotnych, usług wspierających, usług w ramach profilaktyki zdrowotnej dla beneficjentów projektu oraz aktywizacji w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów ..."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów” w ramach umowy partnerskiej na rzecz realizacji projektu „Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów” w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467902
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS.26.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 780736,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczo-zdrowotnych, usług wspierających, usług w ramach profilaktyki zdrowotnej dla beneficjentów projektu oraz aktywizacji w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów” w ramach umowy partnerskiej na rzecz realizacji projektu „Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów” w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, zwana dalej „umową” zawartą na podstawie art. 39 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021- 2027 (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1079) podpisaną w dniu 22.01.2024r. w podziale na części:Część I – Świadczenie usług w miejscu zamieszkania w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Część II – Świadczenie usług rehabilitacyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Część III – Świadczenie usług edukacyjnych i integracyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Część IV – Świadczenie usług zdrowotnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1.1. Wykaz usług będących przedmiotem zamówienia:
1.1.1. Część I – Świadczenie usług w miejscu zamieszkania w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (opiekunka) – łącznie 5640 godzin,
2) Specjalistyczne usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania – usługi fizjoterapeuty/rehabilitanta - 360 godzin
3) Kosmetyczka – 69 usług/godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 280861,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczo-zdrowotnych, usług wspierających, usług w ramach profilaktyki zdrowotnej dla beneficjentów projektu oraz aktywizacji w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów” w ramach umowy partnerskiej na rzecz realizacji projektu „Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów” w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, zwana dalej „umową” zawartą na podstawie art. 39 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021- 2027 (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1079) podpisaną w dniu 22.01.2024r. w podziale na części:Część I – Świadczenie usług w miejscu zamieszkania w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Część II – Świadczenie usług rehabilitacyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Część III – Świadczenie usług edukacyjnych i integracyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Część IV – Świadczenie usług zdrowotnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1.1. Wykaz usług będących przedmiotem zamówienia:
1.1.2. Część II – Świadczenie usług rehabilitacyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Pakiet rehabilitacyjny –
1) trener nordic walking 40 godzin + zakup kijków
2) Basen z aerobikiem - 50 wyjazdów
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 264715,45 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczo-zdrowotnych, usług wspierających, usług w ramach profilaktyki zdrowotnej dla beneficjentów projektu oraz aktywizacji w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów” w ramach umowy partnerskiej na rzecz realizacji projektu „Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów” w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, zwana dalej „umową” zawartą na podstawie art. 39 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021- 2027 (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1079) podpisaną w dniu 22.01.2024r. w podziale na części:Część I – Świadczenie usług w miejscu zamieszkania w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Część II – Świadczenie usług rehabilitacyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Część III – Świadczenie usług edukacyjnych i integracyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Część IV – Świadczenie usług zdrowotnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1.1. Wykaz usług będących przedmiotem zamówienia:
1.1.3. Część III – Świadczenie usług edukacyjnych i integracyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Edukacyjne spotkania: udział w wydarzeniach kulturalnych - 12 wyjazdów do teatru; 2 wyjazdy edukacyjne, organizacja rajdu,
2) Edukacyjne spotkania integracyjne - edukator/prelegent/ekspert:
a) Pielęgniarka – Wsparcie edukatora podczas wyjazdu,
b) Dietetyk – Wsparcie edukatora podczas wyjazdu,
c) Doradca ds. zdrowia, Wsparcie edukatora podczas wyjazdu,
4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy
4.5.5.) Wartość części: 167073,17 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczo-zdrowotnych, usług wspierających, usług w ramach profilaktyki zdrowotnej dla beneficjentów projektu oraz aktywizacji w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów” w ramach umowy partnerskiej na rzecz realizacji projektu „Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów” w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, zwana dalej „umową” zawartą na podstawie art. 39 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021- 2027 (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1079) podpisaną w dniu 22.01.2024r. w podziale na części:Część I – Świadczenie usług w miejscu zamieszkania w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Część II – Świadczenie usług rehabilitacyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Część III – Świadczenie usług edukacyjnych i integracyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Część IV – Świadczenie usług zdrowotnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1.1. Wykaz usług będących przedmiotem zamówienia:
1.1.4. Część IV – Świadczenie usług zdrowotnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Edukacyjne spotkania integracyjne - profilaktyka zdrowia; prelegent/ekspert min.: lekarz specjalista np. onkolog, fizjoterapeuta, dietetyk, pielęgniarka, fizjoterapeuta, szkolenie z pierwszej pomocy
2) Warsztaty, konsultacje profilaktyczno – zdrowotne (kucharz, dietetyk).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.5.5.) Wartość części: 68085,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 321660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338449,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 321660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja MKW Pomagamy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361732449
7.3.3) Ulica: Krupówki 12
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.5) Kod pocztowy: 34-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 321660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-01-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330413,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330413,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330413,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Tropem Przygody
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959 195 23 16
7.3.3) Ulica: Olszewskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-663
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA TROPEM PRZYGODY
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA TROPEM PRZYGODY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330413,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-01-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie prowadzone w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1, gdyż najkorzystniejsza z ofert nie podlegających odrzuceniu (222 700,00 zł) przewyższa środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (205 500,00 zł).
Zgodnie z art. 255. Ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Tropem Przygody
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959 195 23 16
7.3.3) Ulica: Olszewskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-663
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-01-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Konsultacje specjalistyczne dla dzieci w celu uzyskania diagnozy funkcjonowania dziecka oraz zalecenia dalszej pracy.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w szczególności dzieci i młodzieży podopiecznych OPS Prudnik) w miejscu ich zamieszkania
- Usługa organizacji staży dla nauczycieli zawodu
- Usługi schronienia dla osób bezdomnych z terenu miasta Kętrzyn na rok 2025"
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi klientów MOPS
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.