Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczo-zdrowotnych, usług wspierających, usług w ramach profilaktyki zdrowotnej dla beneficjentów projektu oraz aktywizacji w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów ..."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Górnie
1.3.) Oddział zamawiającego: CUS w Górnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290755647
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łysicka 11
1.5.2.) Miejscowość: Górno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-008
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cusgorno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gorno.naszcus.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna JST
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczo-zdrowotnych, usług wspierających, usług w ramach profilaktyki zdrowotnej dla beneficjentów projektu oraz aktywizacji w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów ..."
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4a3877c-22c4-4e7f-adb2-274aaa721f43
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467902
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00435445/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług opiekuńczo-zdrowotnych, usług wspierających, usług w ramach profilaktyki zdrowotnej dla beneficjentów projektu oraz aktywizacji w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów ..."
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów” w ramach umowy partnerskiej na rzecz realizacji projektu „Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów” w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminagorno.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminagorno.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
2.1. Elektronicznie na adres e-mail: gops@gopsgorno.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gminagorno.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Centrum Usług Społecznych w Górnie, Górno, ul. Łysicka 11, 26 – 008 Górno, tel 41 302 36 45;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest osoba wyznaczona przez Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Górnie z którą można się skontaktować przez e-mail: inspektor@cbi24.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.
14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
15. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
16. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUS.26.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczo-zdrowotnych, usług wspierających, usług w ramach profilaktyki zdrowotnej dla beneficjentów projektu oraz aktywizacji w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów” w ramach umowy partnerskiej na rzecz realizacji projektu „Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów” w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, zwana dalej „umową” zawartą na podstawie art. 39 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021- 2027 (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1079) podpisaną w dniu 22.01.2024r. w podziale na części:
Część I – Świadczenie usług w miejscu zamieszkania w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Część II – Świadczenie usług rehabilitacyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Część III – Świadczenie usług edukacyjnych i integracyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Część IV – Świadczenie usług zdrowotnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1.1. Wykaz usług będących przedmiotem zamówienia:
1.1.1. Część I – Świadczenie usług w miejscu zamieszkania w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (opiekunka) – łącznie 5640 godzin,
2) Specjalistyczne usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania – usługi fizjoterapeuty/rehabilitanta - 360 godzin
3) Kosmetyczka – 69 usług/godzin
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-01-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny oferty:
1.1. Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 pkt
1.2. Doświadczenie personelu (D) – waga kryterium 40 pkt
Doświadczenie w zakresie pracy w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej,
2. Zasady oceny oferty w poszczególnych kryteriach:
2.1. Cena ofertowa brutto (C)
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 - wskaźnik stały
2.2. Doświadczenie personelu (D)
Zamawiający zsumuje okresy doświadczenia odnoszące się do danego warunku, następnie podzieli je przez 6 miesięcy i w ten sposób uzyskane półrocza będzie oceniał – dotyczy to każdego warunku z osobna.
W kryterium oceniane będzie doświadczenie wskazanej w ofercie osoby do pełnienia funkcji / świadczenia usług przez cały personel.
Punkty w kryterium będą przyznawane za doświadczenie zawodowe zaproponowanej osoby, polegające na świadczeniu usług społecznych wskazanych w SWZ.
Minimalne wymagania doświadczenia personelu – 0,5 roku.
W kryterium można otrzymać od 0 pkt do 40 pkt.
Punktacja w powyższym kryterium:
2.2.1. Część I – Świadczenie usług w miejscu zamieszkania w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Opiekunka
0 pkt – za 0,5 roku doświadczenia,
5 pkt – za 1 rok doświadczenia
10 pkt – za 1,5 roku doświadczenia
15 pkt – za 2 lata doświadczenia
20 pkt – za 2,5 roku doświadczenia lub więcej.
za każdą osobę (max. 1 * 20 pkt).
1) Fizjoterapeuta
2) Kosmetyczka
0 pkt – za 0,5 roku doświadczenia,
2,5 pkt – za 1 rok doświadczenia
5 pkt – za 1,5 roku doświadczenia
7,5 pkt – za 2 lata doświadczenia
10 pkt – za 2,5 roku doświadczenia lub więcej.
za każdą osobę (max. 2 * 10 pkt).
2.2.2. Część II – Świadczenie usług rehabilitacyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Instruktor Nordic Walking
0 pkt – za 0,5 roku doświadczenia,
10 pkt – za 1 rok doświadczenia
20 pkt – za 1,5 roku doświadczenia
30 pkt – za 2 lata doświadczenia
40 pkt – za 2,5 roku doświadczenia lub więcej.
za każdą osobę (max. 1 * 40 pkt).
2.2.3. Część III – Świadczenie usług edukacyjnych i integracyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Pielęgniarka
2) Dietetyk
3) Doradca ds. zdrowia
0 pkt – za 0,5 roku doświadczenia,
5 pkt – za 1 rok doświadczenia
10 pkt – za 1,5 roku doświadczenia
15 pkt – za 2 lata doświadczenia
20 pkt – za 2,5 roku doświadczenia lub więcej.
za każdą osobę (max. 1 * 20 pkt).
1) Dietetyk
2) Doradca ds. zdrowia
0 pkt – za 0,5 roku doświadczenia,
2,5 pkt – za 1 rok doświadczenia
5 pkt – za 1,5 roku doświadczenia
7,5 pkt – za 2 lata doświadczenia
10 pkt – za 2,5 roku doświadczenia lub więcej.
za każdą osobę (max. 2 * 10 pkt).
2.2.4. Część IV – Świadczenie usług zdrowotnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Pielęgniarka
2) Lekarz specjalista
3) Dietetyk
4) Doradca ds. zdrowia
5) Szkolenie z pierwszej pomocy
6) Fizjoterapeuta
7) Kucharz
8) Warsztaty, konsultacje profilaktyczno -zdrowotne
0 pkt – za 0,5 roku doświadczenia,
1 pkt – za 1 rok doświadczenia
2 pkt – za 1,5 roku doświadczenia
3 pkt – za 2 lata doświadczenia
4 pkt – za 2,5 roku doświadczenia
5 pkt – za 3 lata doświadczenia lub więcej.
za każdą osobę (max. 8 * 5 pkt).
UWAGA: Punkty będą przyznawane oddzielnie dla każdej osoby wskazanej w ofercie wg powyższych kryteriów dla każdej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (D)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczo-zdrowotnych, usług wspierających, usług w ramach profilaktyki zdrowotnej dla beneficjentów projektu oraz aktywizacji w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów” w ramach umowy partnerskiej na rzecz realizacji projektu „Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów” w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, zwana dalej „umową” zawartą na podstawie art. 39 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021- 2027 (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1079) podpisaną w dniu 22.01.2024r. w podziale na części:
Część I – Świadczenie usług w miejscu zamieszkania w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Część II – Świadczenie usług rehabilitacyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Część III – Świadczenie usług edukacyjnych i integracyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Część IV – Świadczenie usług zdrowotnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1.1. Wykaz usług będących przedmiotem zamówienia:
1.1.2. Część II – Świadczenie usług rehabilitacyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Pakiet rehabilitacyjny –
1) trener nordic walking 40 godzin + zakup kijków
2) Basen z aerobikiem - 50 wyjazdów
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-01-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny oferty:
1.1. Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 pkt
1.2. Doświadczenie personelu (D) – waga kryterium 40 pkt
Doświadczenie w zakresie pracy w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej,
2. Zasady oceny oferty w poszczególnych kryteriach:
2.1. Cena ofertowa brutto (C)
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 - wskaźnik stały
2.2. Doświadczenie personelu (D)
Zamawiający zsumuje okresy doświadczenia odnoszące się do danego warunku, następnie podzieli je przez 6 miesięcy i w ten sposób uzyskane półrocza będzie oceniał – dotyczy to każdego warunku z osobna.
W kryterium oceniane będzie doświadczenie wskazanej w ofercie osoby do pełnienia funkcji / świadczenia usług przez cały personel.
Punkty w kryterium będą przyznawane za doświadczenie zawodowe zaproponowanej osoby, polegające na świadczeniu usług społecznych wskazanych w SWZ.
Minimalne wymagania doświadczenia personelu – 0,5 roku.
W kryterium można otrzymać od 0 pkt do 40 pkt.
Punktacja w powyższym kryterium:
2.2.1. Część I – Świadczenie usług w miejscu zamieszkania w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Opiekunka
0 pkt – za 0,5 roku doświadczenia,
5 pkt – za 1 rok doświadczenia
10 pkt – za 1,5 roku doświadczenia
15 pkt – za 2 lata doświadczenia
20 pkt – za 2,5 roku doświadczenia lub więcej.
za każdą osobę (max. 1 * 20 pkt).
1) Fizjoterapeuta
2) Kosmetyczka
0 pkt – za 0,5 roku doświadczenia,
2,5 pkt – za 1 rok doświadczenia
5 pkt – za 1,5 roku doświadczenia
7,5 pkt – za 2 lata doświadczenia
10 pkt – za 2,5 roku doświadczenia lub więcej.
za każdą osobę (max. 2 * 10 pkt).
2.2.2. Część II – Świadczenie usług rehabilitacyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Instruktor Nordic Walking
0 pkt – za 0,5 roku doświadczenia,
10 pkt – za 1 rok doświadczenia
20 pkt – za 1,5 roku doświadczenia
30 pkt – za 2 lata doświadczenia
40 pkt – za 2,5 roku doświadczenia lub więcej.
za każdą osobę (max. 1 * 40 pkt).
2.2.3. Część III – Świadczenie usług edukacyjnych i integracyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Pielęgniarka
2) Dietetyk
3) Doradca ds. zdrowia
0 pkt – za 0,5 roku doświadczenia,
5 pkt – za 1 rok doświadczenia
10 pkt – za 1,5 roku doświadczenia
15 pkt – za 2 lata doświadczenia
20 pkt – za 2,5 roku doświadczenia lub więcej.
za każdą osobę (max. 1 * 20 pkt).
1) Dietetyk
2) Doradca ds. zdrowia
0 pkt – za 0,5 roku doświadczenia,
2,5 pkt – za 1 rok doświadczenia
5 pkt – za 1,5 roku doświadczenia
7,5 pkt – za 2 lata doświadczenia
10 pkt – za 2,5 roku doświadczenia lub więcej.
za każdą osobę (max. 2 * 10 pkt).
2.2.4. Część IV – Świadczenie usług zdrowotnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Pielęgniarka
2) Lekarz specjalista
3) Dietetyk
4) Doradca ds. zdrowia
5) Szkolenie z pierwszej pomocy
6) Fizjoterapeuta
7) Kucharz
8) Warsztaty, konsultacje profilaktyczno -zdrowotne
0 pkt – za 0,5 roku doświadczenia,
1 pkt – za 1 rok doświadczenia
2 pkt – za 1,5 roku doświadczenia
3 pkt – za 2 lata doświadczenia
4 pkt – za 2,5 roku doświadczenia
5 pkt – za 3 lata doświadczenia lub więcej.
za każdą osobę (max. 8 * 5 pkt).
UWAGA: Punkty będą przyznawane oddzielnie dla każdej osoby wskazanej w ofercie wg powyższych kryteriów dla każdej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (D)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczo-zdrowotnych, usług wspierających, usług w ramach profilaktyki zdrowotnej dla beneficjentów projektu oraz aktywizacji w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów” w ramach umowy partnerskiej na rzecz realizacji projektu „Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów” w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, zwana dalej „umową” zawartą na podstawie art. 39 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021- 2027 (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1079) podpisaną w dniu 22.01.2024r. w podziale na części:
Część I – Świadczenie usług w miejscu zamieszkania w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Część II – Świadczenie usług rehabilitacyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Część III – Świadczenie usług edukacyjnych i integracyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Część IV – Świadczenie usług zdrowotnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1.1. Wykaz usług będących przedmiotem zamówienia:
1.1.3. Część III – Świadczenie usług edukacyjnych i integracyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Edukacyjne spotkania: udział w wydarzeniach kulturalnych - 12 wyjazdów do teatru; 2 wyjazdy edukacyjne, organizacja rajdu,
2) Edukacyjne spotkania integracyjne - edukator/prelegent/ekspert:
a) Pielęgniarka – Wsparcie edukatora podczas wyjazdu,
b) Dietetyk – Wsparcie edukatora podczas wyjazdu,
c) Doradca ds. zdrowia, Wsparcie edukatora podczas wyjazdu,
4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-01-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny oferty:
1.1. Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 pkt
1.2. Doświadczenie personelu (D) – waga kryterium 40 pkt
Doświadczenie w zakresie pracy w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej,
2. Zasady oceny oferty w poszczególnych kryteriach:
2.1. Cena ofertowa brutto (C)
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 - wskaźnik stały
2.2. Doświadczenie personelu (D)
Zamawiający zsumuje okresy doświadczenia odnoszące się do danego warunku, następnie podzieli je przez 6 miesięcy i w ten sposób uzyskane półrocza będzie oceniał – dotyczy to każdego warunku z osobna.
W kryterium oceniane będzie doświadczenie wskazanej w ofercie osoby do pełnienia funkcji / świadczenia usług przez cały personel.
Punkty w kryterium będą przyznawane za doświadczenie zawodowe zaproponowanej osoby, polegające na świadczeniu usług społecznych wskazanych w SWZ.
Minimalne wymagania doświadczenia personelu – 0,5 roku.
W kryterium można otrzymać od 0 pkt do 40 pkt.
Punktacja w powyższym kryterium:
2.2.1. Część I – Świadczenie usług w miejscu zamieszkania w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Opiekunka
0 pkt – za 0,5 roku doświadczenia,
5 pkt – za 1 rok doświadczenia
10 pkt – za 1,5 roku doświadczenia
15 pkt – za 2 lata doświadczenia
20 pkt – za 2,5 roku doświadczenia lub więcej.
za każdą osobę (max. 1 * 20 pkt).
1) Fizjoterapeuta
2) Kosmetyczka
0 pkt – za 0,5 roku doświadczenia,
2,5 pkt – za 1 rok doświadczenia
5 pkt – za 1,5 roku doświadczenia
7,5 pkt – za 2 lata doświadczenia
10 pkt – za 2,5 roku doświadczenia lub więcej.
za każdą osobę (max. 2 * 10 pkt).
2.2.2. Część II – Świadczenie usług rehabilitacyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Instruktor Nordic Walking
0 pkt – za 0,5 roku doświadczenia,
10 pkt – za 1 rok doświadczenia
20 pkt – za 1,5 roku doświadczenia
30 pkt – za 2 lata doświadczenia
40 pkt – za 2,5 roku doświadczenia lub więcej.
za każdą osobę (max. 1 * 40 pkt).
2.2.3. Część III – Świadczenie usług edukacyjnych i integracyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Pielęgniarka
2) Dietetyk
3) Doradca ds. zdrowia
0 pkt – za 0,5 roku doświadczenia,
5 pkt – za 1 rok doświadczenia
10 pkt – za 1,5 roku doświadczenia
15 pkt – za 2 lata doświadczenia
20 pkt – za 2,5 roku doświadczenia lub więcej.
za każdą osobę (max. 1 * 20 pkt).
1) Dietetyk
2) Doradca ds. zdrowia
0 pkt – za 0,5 roku doświadczenia,
2,5 pkt – za 1 rok doświadczenia
5 pkt – za 1,5 roku doświadczenia
7,5 pkt – za 2 lata doświadczenia
10 pkt – za 2,5 roku doświadczenia lub więcej.
za każdą osobę (max. 2 * 10 pkt).
2.2.4. Część IV – Świadczenie usług zdrowotnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Pielęgniarka
2) Lekarz specjalista
3) Dietetyk
4) Doradca ds. zdrowia
5) Szkolenie z pierwszej pomocy
6) Fizjoterapeuta
7) Kucharz
8) Warsztaty, konsultacje profilaktyczno -zdrowotne
0 pkt – za 0,5 roku doświadczenia,
1 pkt – za 1 rok doświadczenia
2 pkt – za 1,5 roku doświadczenia
3 pkt – za 2 lata doświadczenia
4 pkt – za 2,5 roku doświadczenia
5 pkt – za 3 lata doświadczenia lub więcej.
za każdą osobę (max. 8 * 5 pkt).
UWAGA: Punkty będą przyznawane oddzielnie dla każdej osoby wskazanej w ofercie wg powyższych kryteriów dla każdej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (D)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczo-zdrowotnych, usług wspierających, usług w ramach profilaktyki zdrowotnej dla beneficjentów projektu oraz aktywizacji w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów” w ramach umowy partnerskiej na rzecz realizacji projektu „Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów” w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, zwana dalej „umową” zawartą na podstawie art. 39 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021- 2027 (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1079) podpisaną w dniu 22.01.2024r. w podziale na części:
Część I – Świadczenie usług w miejscu zamieszkania w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Część II – Świadczenie usług rehabilitacyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Część III – Świadczenie usług edukacyjnych i integracyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Część IV – Świadczenie usług zdrowotnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1.1. Wykaz usług będących przedmiotem zamówienia:
1.1.4. Część IV – Świadczenie usług zdrowotnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Edukacyjne spotkania integracyjne - profilaktyka zdrowia; prelegent/ekspert min.: lekarz specjalista np. onkolog, fizjoterapeuta, dietetyk, pielęgniarka, fizjoterapeuta, szkolenie z pierwszej pomocy
2) Warsztaty, konsultacje profilaktyczno – zdrowotne (kucharz, dietetyk).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-01-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny oferty:
1.1. Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 pkt
1.2. Doświadczenie personelu (D) – waga kryterium 40 pkt
Doświadczenie w zakresie pracy w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej,
2. Zasady oceny oferty w poszczególnych kryteriach:
2.1. Cena ofertowa brutto (C)
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 - wskaźnik stały
2.2. Doświadczenie personelu (D)
Zamawiający zsumuje okresy doświadczenia odnoszące się do danego warunku, następnie podzieli je przez 6 miesięcy i w ten sposób uzyskane półrocza będzie oceniał – dotyczy to każdego warunku z osobna.
W kryterium oceniane będzie doświadczenie wskazanej w ofercie osoby do pełnienia funkcji / świadczenia usług przez cały personel.
Punkty w kryterium będą przyznawane za doświadczenie zawodowe zaproponowanej osoby, polegające na świadczeniu usług społecznych wskazanych w SWZ.
Minimalne wymagania doświadczenia personelu – 0,5 roku.
W kryterium można otrzymać od 0 pkt do 40 pkt.
Punktacja w powyższym kryterium:
2.2.1. Część I – Świadczenie usług w miejscu zamieszkania w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Opiekunka
0 pkt – za 0,5 roku doświadczenia,
5 pkt – za 1 rok doświadczenia
10 pkt – za 1,5 roku doświadczenia
15 pkt – za 2 lata doświadczenia
20 pkt – za 2,5 roku doświadczenia lub więcej.
za każdą osobę (max. 1 * 20 pkt).
1) Fizjoterapeuta
2) Kosmetyczka
0 pkt – za 0,5 roku doświadczenia,
2,5 pkt – za 1 rok doświadczenia
5 pkt – za 1,5 roku doświadczenia
7,5 pkt – za 2 lata doświadczenia
10 pkt – za 2,5 roku doświadczenia lub więcej.
za każdą osobę (max. 2 * 10 pkt).
2.2.2. Część II – Świadczenie usług rehabilitacyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Instruktor Nordic Walking
0 pkt – za 0,5 roku doświadczenia,
10 pkt – za 1 rok doświadczenia
20 pkt – za 1,5 roku doświadczenia
30 pkt – za 2 lata doświadczenia
40 pkt – za 2,5 roku doświadczenia lub więcej.
za każdą osobę (max. 1 * 40 pkt).
2.2.3. Część III – Świadczenie usług edukacyjnych i integracyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Pielęgniarka
2) Dietetyk
3) Doradca ds. zdrowia
0 pkt – za 0,5 roku doświadczenia,
5 pkt – za 1 rok doświadczenia
10 pkt – za 1,5 roku doświadczenia
15 pkt – za 2 lata doświadczenia
20 pkt – za 2,5 roku doświadczenia lub więcej.
za każdą osobę (max. 1 * 20 pkt).
1) Dietetyk
2) Doradca ds. zdrowia
0 pkt – za 0,5 roku doświadczenia,
2,5 pkt – za 1 rok doświadczenia
5 pkt – za 1,5 roku doświadczenia
7,5 pkt – za 2 lata doświadczenia
10 pkt – za 2,5 roku doświadczenia lub więcej.
za każdą osobę (max. 2 * 10 pkt).
2.2.4. Część IV – Świadczenie usług zdrowotnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Pielęgniarka
2) Lekarz specjalista
3) Dietetyk
4) Doradca ds. zdrowia
5) Szkolenie z pierwszej pomocy
6) Fizjoterapeuta
7) Kucharz
8) Warsztaty, konsultacje profilaktyczno -zdrowotne
0 pkt – za 0,5 roku doświadczenia,
1 pkt – za 1 rok doświadczenia
2 pkt – za 1,5 roku doświadczenia
3 pkt – za 2 lata doświadczenia
4 pkt – za 2,5 roku doświadczenia
5 pkt – za 3 lata doświadczenia lub więcej.
za każdą osobę (max. 8 * 5 pkt).
UWAGA: Punkty będą przyznawane oddzielnie dla każdej osoby wskazanej w ofercie wg powyższych kryteriów dla każdej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu (D)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w VI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:
2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób, w szczególności:
1) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 100 z późn. zm.),
2) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 735, 1737),
3) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 735, 1737),
4) osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej t.j. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1429, 1426),
5) osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 127 ze zm.), mających trudności w integracji ze środowiskiem,
6) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2123 ze zm.),
7) osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 901, 1693 i 1938),
8) osób, które uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1504),
9) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia,
10) osób będących członkami mniejszości znajdującej się w niekorzystnej sytuacji, w szczególności będących członkami mniejszości narodowych i etnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 823)
‒ pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w pkt 1–10, jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.
2.2. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.3. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.4. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.5. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
2.5.1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykaże, że wykonał lub wykonuje minimum 1 usługę odpowiadającą zakresem przedmiotowi zamówienia, tj.
Dla Części I – Świadczenie usług w miejscu zamieszkania w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
- świadczył w ciągu 12 miesięcy usługi społeczne, o których mowa w art. 2 ust. 1 Ustawy o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych w łącznym wymiarze minimum 800 godzin
Dla Części II – Świadczenie usług rehabilitacyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Dla części III – Świadczenie usług edukacyjnych i integracyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Dla części IV – Świadczenie usług zdrowotnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.5.2. dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: wymagane jest dysponowanie minimum po jednej osobie o następujących kwalifikacjach:
w części I – Świadczenie usług w miejscu zamieszkania w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Opiekunka – musi posiadać przynajmniej 6 miesięczne doświadczenie zawodowe związane z wykonywaniem usług pielęgniarskich, zatrudnienie w firmach lub instytucjach na takim lub podobnym stanowisku przez okres co najmniej 6 miesięcy, lub prowadzenie działalności gospodarczej w tym zakresie przez okres co najmniej 6 miesięcy,
2) Fizjoterapeuta – musi posiadać przynajmniej 6 miesięczne doświadczenie zawodowe związane z wykonywaniem usług fizjoterapeutycznych lub podobnych, zatrudnienie w firmach lub instytucjach na takim lub podobnym stanowisku przez okres co najmniej 6 miesięcy, lub prowadzenie działalności gospodarczej w tym zakresie przez okres co najmniej 6 miesięcy,
3) Kosmetyczka – musi posiadać przynajmniej 6 miesięczne doświadczenie zawodowe związane z wykonywaniem usług kosmetycznych lub podobnych, zatrudnienie w firmach lub instytucjach na takim lub podobnym stanowisku przez okres co najmniej 6 miesięcy, lub prowadzenie działalności gospodarczej w tym zakresie przez okres co najmniej 6 miesięcy,
w części II – Świadczenie usług rehabilitacyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Instruktor Nordic Walking – musi posiadać doświadczenie związane z prowadzeniem zajęć instruktorskich lub podobnych, odpowiednie kwalifikacje, zatrudnienie w firmach lub instytucjach na takim lub podobnym stanowisku przez okres co najmniej 6 miesięcy, lub prowadzenie działalności gospodarczej w tym zakresie przez okres co najmniej 6 miesięcy,
w części III – Świadczenie usług edukacyjnych i integracyjnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Pielęgniarka – musi posiadać przynajmniej 6 miesięczne doświadczenie zawodowe związane z wykonywaniem usług pielęgniarskich, zatrudnienie w firmach lub instytucjach na takim lub podobnym stanowisku przez okres co najmniej 6 miesięcy, lub prowadzenie działalności gospodarczej w tym zakresie przez okres co najmniej 6 miesięcy,
2) Dietetyk – musi posiadać przynajmniej 6 miesięczne doświadczenie zawodowe związane z wykonywaniem usług związanych z wpływem żywności i żywienia na zdrowie człowieka lub podobnych, zatrudnienie w firmach lub instytucjach na takim lub podobnym stanowisku przez okres co najmniej 6 miesięcy lub prowadzenie działalności gospodarczej w tym zakresie przez okres co najmniej 6 miesięcy,
3) Doradca ds. zdrowia – musi posiadać przynajmniej 6 miesięczne doświadczenie zawodowe związane z wykonywaniem usług związanych z pomocą ludziom w odzyskaniu zdrowia lub bezpiecznym i zdrowym życiu lub podobnych, zatrudnienie w firmach lub instytucjach na takim lub podobnym stanowisku przez okres co najmniej 6 miesięcy, lub prowadzenie działalności gospodarczej w tym zakresie przez okres co najmniej 6 miesięcy,
w części IV – Świadczenie usług zdrowotnych w ramach projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”
1) Warsztaty, konsultacje profilaktyczno-zdrowotne – musi posiadać przynajmniej 6 miesięczne doświadczenie zawodowe związane z wykonywaniem usług związanych z przeprowadzeniem warsztatów zdrowego żywienia z wykorzystaniem zdrowych produktów lub podobnych, zatrudnienie w firmach lub instytucjach na takim lub podobnym stanowisku przez okres co najmniej 6 miesięcy, lub prowadzenie działalności gospodarczej w tym zakresie przez okres co najmniej 6 miesięcy.
2) Szkolenie z pierwszej pomocy - musi posiadać przynajmniej 6 miesięczne doświadczenie zawodowe związane z wykonywaniem czynności szkoleniowych lub podobnych, zatrudnienie w firmach lub instytucjach na takim lub podobnym stanowisku przez okres co najmniej 6 miesięcy, lub prowadzenie działalności gospodarczej w tym zakresie przez okres co najmniej 6 miesięcy,
3) Kucharz - musi posiadać przynajmniej 6 miesięczne doświadczenie zawodowe związane z wykonywaniem usług związanych z wpływem żywności i żywienia na zdrowie człowieka lub podobnych, zatrudnienie w firmach lub instytucjach na takim lub podobnym stanowisku przez okres co najmniej 6 miesięcy, lub prowadzenie działalności gospodarczej w tym zakresie przez okres co najmniej 6 miesięcy,
4) Dietetyk – musi posiadać przynajmniej 6 miesięczne doświadczenie zawodowe związane z wykonywaniem usług związanych z wpływem żywności i żywienia na zdrowie człowieka lub podobnych, zatrudnienie w firmach lub instytucjach na takim lub podobnym stanowisku przez okres co najmniej 6 miesięcy lub prowadzenie działalności gospodarczej w tym zakresie przez okres co najmniej 6 miesięcy,
Szczegółowy opis wymagań zawarto w SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.7. Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, dokumentów potwierdzających:
a) status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych;
b) procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94 ust. 1, zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie.
4.7.1. Na potwierdzenie, że wykonawca albo jego jednostka, która będzie realizowała zamówienie spełnia wymogi określone w punkcieV.2.1 SWZ (warunki zamówień zastrzeżonych zgodnie z art. 94 ust. 1 ustawy Pzp), wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownych dokumentów.
4.7.2. Zamawiający na potwierdzenie warunków zamówień zastrzeżonych będzie akceptował w szczególności:
- decyzję w sprawie przyznania wykonawcy statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 100 z późn. zm.), wpis do Krajowego Rejestru Sądowego potwierdzający status podmiotu jako spółdzielni socjalnej zgodnie z ustawą o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 802) lub inne dokumenty potwierdzające status wykonawcy albo jego jednostki organizacyjnej jako zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub potwierdzające prowadzenie przez wykonawcę albo jego jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób będących członkami grupy społecznie marginalizowanej oraz dokumenty potwierdzające procentowy wskaźnik zatrudnienia osób defaworyzowanych.
4.7.3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 4.7.2. będą składane przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
4.1 Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689, 1705), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.2 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4.3 Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzoną wg Załącznik nr 6 do SWZ;
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymieniony warunek mogą spełnić łącznie.
4.4 Wykaz usług stanowiących przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również Wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ilości godzin, ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane należycie – Załącznik nr 7 do SWZ;
4.5 Oświadczenie, przygotowane zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 9 do SWZ, dotyczące spełnienia przez Wykonawcę łącznie wszystkich warunków określonych w art. 94 ustawy P.z.p.
4.6. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, dokumentów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków, o których mowa w punkcie V.2.1 SWZ (warunki zamówień zastrzeżonych zgodnie z art. 94 ustawy Pzp).
cd. poniżej
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
6. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany prawa lub wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiałyby wykonanie umowy zgodnie z jej treścią i celem, a w szczególności:1) obniżenie lub zwiększenie liczby świadczeniobiorców korzystających z usług wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany,
2) obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany,
3) gdy wykonanie umowy wynika ze zmniejszonych potrzeb Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć, zakres rzeczowy umowy może zostać ograniczony przez Zamawiającego bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego,
4) gdy zajdzie konieczność przedłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 1 ust. 3, nie dłużej jednak niż o kolejne 3 miesiące.
7. Zmiany warunków umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
8. Nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy zmiany:
1) siedziby lub adresu stron,
2) numeru konta stron,
3) osób nadzorujących umowę.
9. O zmianach, o których mowa w ust. 8 strona zobowiązana jest poinformować pisemnie drugą stronę w terminie 7 dni od dnia dokonania zmiany. Niedochowanie powyższego terminu przez stronę dokonującą zmiany skutkuje brakiem dochodzenia jakichkolwiek roszczeń
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://gminagorno.ezamawiajacy.pl w zakładce „ OFERTY w terminie wskazanym w niniejszej SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-30 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI GÓRNO
- Dostawa pasków do oznaczania stężenia glukozy we krwi wraz z użyczeniem glukometrów
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Górno w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: przetargi GÓRNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olecku, (...)"
- Świadczenie usług pielęgniarskich na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu.
- "Organizacja turnusu/pakietu rehabilitacyjnego"
- Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białych Błotach z terenu gminy Białe Błota w 2025 roku
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA RZECZ OSÓB STARSZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH W MIEJSCU ZAMIESZKANIA NA TERENIE GMINY MYSŁAKOWICE W OKRESIE OD 01.01.2025 r. DO 31.12.2025 r.
- Organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.