Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00529441/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00560892/01 - Wynik z dnia 2024-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Tymczasowe schronienie w noclegowni dla osób bezdomnych oraz pobyt w domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży z terenu Siemianowic Śląskich na rok 2025."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 17
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 327656200
1.5.8.) Numer faksu: 327656219
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.siemianowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9834301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Tymczasowe schronienie w noclegowni dla osób bezdomnych oraz pobyt w domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży z terenu Siemianowic Śląskich na rok 2025."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5bae023-33db-4ff9-89b3-2b6424f6d9ec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00604324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028614/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Pobyt dla ok. 10 osób w Domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży wraz z wyżywieniem w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
1.3.8 Nocleg dla około 10 osób w noclegowni w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529441
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2853455,40 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 614375,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług tymczasowego schronienia w noclegowni tj. zapewnienia miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu przez 7 dni w tygodniu w okresie od 1 października do 31 marca w godzinach od 18:00 do 8:00, w okresie od 1 kwietnia do 30 września w godzinach od 19:00 do 7:00 dla około 20 osób bezdomnych (mężczyzn i kobiet) w ilości 7300 noclegów jednak nie mniej niż 730. Wykonawca gwarantuje:dostęp do podstawowych środków higieny osobistej, takich jak mydło, papier toaletowy, że w noclegowni panuje całkowity zakaz spożywania alkoholu i innych środków psychoaktywnych, że noclegownia jest wyposażona w apteczkę i respektowane są wszelkie obostrzenia sanitarne związane z przeciwdziałaniem rozprzestrzeniania się chorób zakaźnych ,i w związku z tym zapewnia, że:
są wdrożone szczególne zasady higieny osobistej oraz powierzchni, sprzętu i wyposażenia placówki; ruch osobowy w obrębie placówki jest monitorowany;
monitorowany jest stan zdrowia personelu oraz osób korzystających ze schronienia w placówce; pracownicy wskazujący objawy grypy lub przeziębienia bezwzględnie nie są dopuszczani do pracy; posiada pomieszczenie izolacyjne dla osób podejrzanych o zakażenie chorobą zakaźną.
Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie do: zapewnienia przyjęć osób bezdomnych do noclegowni w okresie od 1 października do 31 marca w godzinach od 18:00 do 8:00, w okresie od 1 kwietnia do 30 września w godzinach od 19:00 do 7:00; poszanowania sfery prywatności osób przebywających w noclegowni, tworzenia warunków bytowych zbliżonych do domowych i rodzinnej atmosfery; zapewnienia pomocy osobom przebywającym w noclegowni w sytuacjach zagrażających ich życiu lub zdrowiu poprzez umożliwienie pierwszego kontaktu z lekarzem lub placówkami służby zdrowia;
prowadzenia dokumentacji noclegowni, która obejmuje w szczególności: regulamin noclegowni, uwzględniający obostrzenia związane z przeciwdziałaniem rozprzestrzeniania się chorób zakaźnych, rejestr osób korzystających z pomocy noclegowni wraz z oświadczeniami o przestrzeganiu regulaminu. Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ dla części I.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 247404,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całodobowego, okresowego pobytu (przez 7 dni w tygodniu) w domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży wraz z całodziennym wyżywieniem dla około 10 osób z terenu Siemianowic Śląskich w ilości 3650 osobodni, nie mniej jednak niż 365 osobodni.2. Za całodzienne wyżywienie uważa się śniadanie, gorący posiłek i kolację. Za gorący posiłek uważa się porcję zupy z wkładką mięsną o pojemności minimum 450 ml, o kaloryczności co najmniej 700 kcal i temperaturze w granicach 75 stopni Celsjusza, lub drugie danie o kaloryczności co najmniej 700 kcal i temperaturze w granicach 63 stopni Celsjusza, zaś za śniadanie i kolację uważa się pieczywo + dodatki do pieczywa wraz z napojem (kawa zbożowa lub herbata). Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ dla części II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 366971,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie "Przystań"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292473279
7.3.3) Ulica: Tierieszkowej 7/12
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-306
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich na rok 2025"
- Usługi zbierania, transportu i utylizacji odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Likwidacja dzikiego wysypiska oraz oczyszczenie terenu będącego własnością Gminy Siemianowice Śląskie przy ul. Chemicznej
- Usługi wykonania jednorazowego przeglądu technicznego systemów zabezpieczenia technicznego wraz z wymianą niesprawnych elementów systemu.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Siemianowicach Śląskich w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opieki medycznej (medycyna pracy oraz pakiety dodatkowe) dla Pracowników Instytutu Energetyki - Państwowego Instytutu Badawczego i Członków ich Rodzin
- Świadczenie usług schronienia w 2025 roku dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn), których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Teresin
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Świadczenie SUO w 2025 dla dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowo lub wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych zamieszkałych na terenie miasta Kalisza
- Usługi społeczne w zakresie udzielenia tymczasowego schronienia dla bezdomnych kobiet z terenu Gminy Miasto Krosno w schronisku dla osób bezdomnych w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.