Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00518413/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja przejścia dla pieszych przy ZSP nr 7 oraz przy ul. 26 Marca. Zaprojektowanie i wykonanie systemu ostrzegawczego wraz z oświetleniem dedykowanym na przejściu dla pieszych na ul. A.Krajowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Wodzisław Śląski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6471277603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bogumińska 4
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@wodzislaw-slaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,175518,b240f7e5bbeb7c8dcfcc0ee8a1cfdf9a.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja przejścia dla pieszych przy ZSP nr 7 oraz przy ul. 26 Marca. Zaprojektowanie i wykonanie systemu ostrzegawczego wraz z oświetleniem dedykowanym na przejściu dla pieszych na ul. A.Krajowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18da6454-f3d3-472b-be95-ccb218b5ec1e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00605441
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043350/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja przejścia dla pieszych przy ZSP nr 7 oraz przy ul. 26 Marca. Zaprojektowanie i wykonanie systemu ostrzegawczego wraz z oświetleniem dedykowanym na przejściu dla pieszych na ul. A.Krajowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518413
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP-I.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 278516,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: "Bezpieczni w drodze do szkoły – modernizacja przejścia dla pieszych przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 w Wodzisławiu Śląskim”Zamówienie polega na wykonaniu opracowania projektowego, uzyskaniu wszelkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych, służących wykonaniu zadania oraz późniejszego użytkowania, pełnienie nadzoru autorskiego oraz wykonanie na podstawie opracowanego projektu robót budowlanych. Zakres zadania obejmuje wykonanie stałej organizacji ruchu w zakresie oznakowania przejścia w celu poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym, realizowanym w systemie zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowa lokalizacja przedstawiona jest również w części rysunkowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 131707,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: "Bezpieczni w drodze do szkoły – modernizacja przejścia dla pieszych na ul. 26 Marca w Wodzisławiu Śląskim”Zamówienie polega na wykonaniu opracowania projektowego, uzyskaniu wszelkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych, służących wykonaniu zadania oraz późniejszego użytkowania, pełnienie nadzoru autorskiego oraz wykonanie na podstawie opracowanego projektu robót budowlanych. Zakres zadania obejmuje wykonanie stałej organizacji ruchu w zakresie oznakowania przejścia w celu poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym, realizowanym w systemie zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowa lokalizacja przedstawiona jest również w części rysunkowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 74266,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: „Zaprojektowanie i wykonanie systemu ostrzegawczego wraz z oświetleniem dedykowanym (wersja Pełna) na przejściu dla pieszych zlokalizowanym na ulicy Armii Krajowej”Zamówienie polega na wykonaniu opracowania projektowego, uzyskaniu wszelkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych, służących wykonaniu zadania oraz późniejszego użytkowania, pełnienie nadzoru autorskiego oraz wykonanie na podstawie opracowanego projektu robót budowlanych. Zakres zadania obejmuje wykonanie stałej organizacji ruchu w zakresie oznakowania przejścia w celu poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym, realizowanym w systemie zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowa lokalizacja przedstawiona jest również w części rysunkowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233140-2 - Roboty drogowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45000000-7 - Roboty budowlane
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 72543,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 524654,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Safepass sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 749-209-90-76
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.5) Kod pocztowy: 47-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-06Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171107,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Safepass sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 749-209-90-76
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.5) Kod pocztowy: 47-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-06Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78105,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171107,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Safepass sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 749-209-90-76
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.5) Kod pocztowy: 47-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-06PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
więcej: Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.