eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRemont instalacji wodno-kanalizacyjnych na zewnątrz budynku w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont instalacji wodno-kanalizacyjnych na zewnątrz budynku w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Mikołaja Kopernika

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276554291

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 74

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-039

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 256 36 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kopernik.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont instalacji wodno-kanalizacyjnych na zewnątrz budynku w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf2f0085-be0d-4366-b3b2-f455e13627f2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00605922

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561304

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/670/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 213765,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z budynku szkoły podstawowej wraz z podłączeniem kanalizacji sanitarnej z części budynku liceum, w szczególności:

1. KANALIZACJA ZEWNĘTRZNA - wymiana kanalizacji od studni KI do studni K355 (średnia głębokość kanalizacji - 3m):
 montaż ogrodzenia tymczasowego - wygrodzenie terenu budowy oraz wygrodzenie tymczasowego wejścia do budynku szkoły,
 rozebranie ogrodzenia od strony ul. Lompy,
 wycinka drzew na trasie kanalizacji (w razie konieczności),
 przesadzenie krzewów na trasie kanalizacji,
 rozbiórka chodnika z kostki na trasie kanalizacji,
 wykopy ziemne,
 podwieszenie kabli energetycznych i telekomunikacyjnych,
 demontaż rur kanalizacyjnych w wykopie - ciąg główny i przyłącza (do ściany budynku),
 demontaż studni kanalizacyjnych K374 i K 373,
 nadbudowa do wysokości terenu studni KI z kręgów betonowych z włazem D400,
 wykonanie studni kanalizacyjnych (K374 i K 373) z kręgów betonowych d1000mm
z włazem D400,
 wykonanie podsypki piaskowej,
 ułożenie rur PVC kanalizacji w wykopie ciąg główny 200mm,
 ułożenie rur PVC 160mm z włączeniem do studni betonowej ( przyłącza sanitarne 3 szt + z rur spustowych 2 szt.),
 zamurowanie otworów,
 zasypka piaskowa,
 zasypanie wykopów z zagęszczeniem,
 wywiezienie ziemi i gruzu,
 odtworzenie chodnika z kostki brukowej,
 odtworzenie ogrodzenia od ul. Lompy,
 demontaż tymczasowego ogrodzenia,
 rozrzucenie ziemi kompostowej warstwa 2 cm,
2. KANALIZACJA ZEWNĘTRZNA - wymiana kanalizacji od studni K355 do studni K2 (średnia głębokość kanalizacji - 2,5m):
 montaż ogrodzenia tymczasowego - wygrodzenie terenu budowy,
 rozbiórka chodnika z kostki na trasie kanalizacji,
 wykopy ziemne,
 podwieszenie kabli energetycznych i telekomunikacyjnych,
 demontaż rur kanalizacyjnych w wykopie - ciąg główny i przyłącza (do ściany budynku),
 demontaż studni kanalizacyjnych K355, K353 i K 354,
 wykonanie studni kanalizacyjnych (K355, K353, K354) z kręgów betonowych d1000mm z włazem D400,
 wykonanie podsypki piaskowej,
 ułożenie rur PVC kanalizacji w wykopie ciąg główny 200mm,
 ułożenie rur PVC 160mm z włączeniem do studni betonowej ( przyłącza sanitarne 1 szt. + z rur spustowych 2 szt.),
 przyłącza 160mm,
 zamurowanie otworów,
 zasypka piaskowa,
 zasypanie wykopów z zagęszczeniem,
 wywiezienie ziemi i gruzu,
 odtworzenie chodnika z kostki brukowej,
 demontaż tymczasowego ogrodzenia.
3. KANALIZACJA ZEWNĘTRZNA - wymiana kanalizacji od studni K2 do ściany zewnętrznej budynku liceum ( średnia głębokość kanalizacji - 2 ,0 m)
 montaż ogrodzenia tymczasowego - wygrodzenie terenu budowy,
 demontaż urządzeń placu zabaw,
 rozbiórka nawierzchni placu zabaw na trasie kanalizacji,
 wykopy ziemne,
 demontaż studni kanalizacyjnej K2,
 montaż studzienki kanalizacyjnej { K3 i K4) kaskadowej systemowej Wavin d425 mm z włazem D400 - 2 kpl.,
 montaż studni kanalizacyjnej (K2 ) z kręgów betonowych d1000mmm z włazem D400- 1 kpl.,
 wykonanie podsypki piaskowej,
 ułożenie rur PVC kanalizacji w wykopie ciąg główny 200mm,
 zasypka piaskowa,
 zasypanie wykopów z zagęszczeniem,
 wywiezienie ziemi i gruzu,
 odtworzenie nawierzchni placu zabaw,
 montaż urządzeń placu zabaw,
 demontaż tymczasowego ogrodzenia.
4. Roboty towarzyszące - budynek liceum
 demontaż poziomu rur kanalizacji sanitarnej na ścianie,
 wykonanie poziomu kanalizacji sanitarnej d160 na ścianie,
 podłączenie istniejącej instalacji kanalizacji do nowego poziomu,
 wykonanie przejścia szczelnego kanalizacji d160 mm przez ścianę budynku liceum.
5. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków

45231112-3 - Instalacja rurociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245544,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429147,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245544,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JKT Joanna Kozera–Turczyńska

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Budowlano–Drogowo–Melioracyjny Tomasz Turczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 646–290–39–46

7.3.3) Ulica: ul. Kordeckiego 39

7.3.4) Miejscowość: Imielin

7.3.5) Kod pocztowy: 41-407

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245544,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.