Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00479183/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa studni głębinowych przy leśniczówce Trzyrzeczki, Grzędy, Kapice w Biebrzańskim Parku Narodowym w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIEBRZAŃSKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200667985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 8
1.5.2.) Miejscowość: Osowiec-Twierdza
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-110
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@biebrza.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bbpn.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bbce08c4-2025-4e10-8d87-75d690c25db11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa studni głębinowych przy leśniczówce Trzyrzeczki, Grzędy, Kapice w Biebrzańskim Parku Narodowym w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbce08c4-2025-4e10-8d87-75d690c25db1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00226377/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa studni głębinowej - 3 obiekty
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479183
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 959250,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompletne zaprojektowanie i wybudowanie studni głębinowej (z wyposażeniem i obudową), na działce nr 162/154 , obręb ewidencyjny Trzyrzeczki ,gmina: Dąbrowa Białostocka , powiat Sokólski , województwo podlaskie, do celów przeciwpożarowych wraz z opracowaniem szczegółowej dokumentacji i uzyskaniem w imieniu zamawiającego wymaganych uzgodnień, opinii, decyzji i pozwoleń. Studnia muszi mieć podłączenie do sieci elektrycznej, zasilanie w przypadku awarii prądu z sieci, będzie się odbywać z przewoźnego agregatu prądotwórczego.2. Roboty geologiczne celem wykonania obiektu należy wykonać na działce ewidencyjnyej o numerze ewidencyjnym 162/154, obręb ewidencyjny: Trzyrzeczki, gmina Dąbrowa Białostocka, powiat Sokólski
3. Planowana lokalizacja studni uzależniona jest od wyniku analiz w terenie.
4. Zakres zamówienia dotyczy:
1) Wykonanie kompletnej dokumentacji hydrogeologicznej na budowę i eksploatację ujęcia wód głębinowych, w tym opracowanie projektu prac geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczego wód podziemnych (docelowo studni głębinowej) wraz z uzyskaniem decyzji zatwierdzającej oraz prowadzenie nadzoru geologicznego.
2) Wykonanie przedmiaru robót obejmującego zakres robót projektowych i robót budowlanych oraz przedstawienie go do akceptacji zamawiającemu, uzyskanie potrzebnych map do celów projektowych.
3) Przeprowadzenie niezbędnych prac i badań, których zakres został ujęty w sporządzonym projekcie prac geologicznych, w tym m.in. zarurowanie i zafiltrowanie otworu, pompowanie próbne i oczyszczające.
4) Sporządzenie karty informacyjnej przedsięwzięcia i uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
5) W przypadku uzyskania wody w ilości zadawalającej zamawiającego, opracowanie przez osobę uprawnioną dokumentacji hydrologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne wykonanego otworu studziennego wraz z jej zatwierdzeniem.
6) W przypadku nieuzyskania wydajności w ilości zadawalającej zamawiającego likwidacja otworu i opracowanie innej dokumentacji geologicznej z wykonania likwidacji. W tej sytuacji wykonawca proponuje inne miejsce, w którym wykona odwiert i wybuduje studnie zgodnie z wytycznymi zawartymi w tym programie funkcjonalno-użytkowym. Nowa lokalizacja wymaga akceptacji zamawiającego. W takiej sytuacji, o ile znajdzie się taka potrzeba, Wykonawca powtarza czynności opisane w punktach 1-4 w odniesieniu do nowej lokalizacji. Ze względu na wybór nowej lokalizacji dopuszcza się wykonanie aneksu do pierwotnego projektu prac geologicznych zamiast sporządzania nowego.
7) Opracowanie operatu wodnoprawnego na wykonanie urządzenia wodnego przez osobę uprawnioną do jego sporządzenia.
8) Opracowanie wymaganej dokumentacji projektowej przez osobę uprawnioną do jej sporządzenia na wykonanie studni głębinowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą opisaną w programie funkcjonalno – użytkowym, w tym, m.in. hydrantu.
9) Uzyskanie wszelkich innych wymaganych prawem dokumentów, opinii, decyzji, pozwoleń i uzgodnień dotyczących budowy przedmiotowej studni głębinowej i poboru z niej wód podziemnych.
10) Zakup i montaż obudowy studni (kręgi betonowe z uszczelnieniem umożliwiające zejście do środka po zamontowanej drabinie lub stopniach złazowych, właz metalowy na zawiasach z możliwością podwójnego stałego zamknięcia np. na kłódki) zgodnie z dokumentacja projektową.
11) Zakup i montaż głowicy studziennej, rur pompowych i pompy głębinowej, hydrantu (wyprowadzonego na zewnątrz) z możliwością podłączenia 2 węży strażackich W75 zgodnie z dokumentacją projektową.
12) Dokonanie zgłoszenia wykonania obudowy powierzchniowej studni, jeżeli jest wymagane przez obowiązujące przepisy.
13) Pobranie prób wody do koniecznych badań.
14) Sporządzenie operatu wodnoprawnego.
15) Uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia wodnoprawnego na korzystanie z urządzenia wodnego.
16) Uruchomienie i przekazanie do eksploatacji studni głębinowej, dokonanie jej rozruchu i przeprowadzenie szkolenia z jej
obsługi.
17) Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej.
5. Szczegółowy zakres prac został opisany w Programaie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załacznik nr 12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71351910-5 - Usługi geologiczne
71331000-7 - Wiertnicze usługi inżynieryjne
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
76470000-8 - Usługi badania odwiertów
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 319750,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompletne zaprojektowanie i wybudowanie studni głębinowej (z wyposażeniem i obudową), na działce nr 2603 , obręb ewidencyjny Wólka Piaseczna Łąki Różnych Wsi, gmina: Goniądz, powiat: moniecki, województwo podlaskie, do celów przeciwpożarowych wraz z opracowaniem szczegółowej dokumentacji i uzyskaniem w imieniu zamawiającego wymaganych uzgodnień, opinii, decyzji i pozwoleń. Studnia muszi mieć podłączenie do sieci elektrycznej, zasilanie w przypadku awarii prądu z sieci, będzie się odbywać z przewoźnego agregatu prądotwórczego.2. Roboty geologiczne celem wykonania obiektu należy wykonać na działce ewidencyjnyej o numerze ewidencyjnym 2603, obręb ewidencyjny: Wólka Piaseczna – Łąki Różnych Wsi, gmina: Goniądz, Powiat: moniecki
3. Planowana lokalizacja studni uzależniona jest od wyniku analiz w terenie.
4. Zakres zamówienia dotyczy:
1) Wykonanie kompletnej dokumentacji hydrogeologicznej na budowę i eksploatację ujęcia wód głębinowych, w tym opracowanie projektu prac geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczego wód podziemnych (docelowo studni głębinowej) wraz z uzyskaniem decyzji zatwierdzającej oraz prowadzenie nadzoru geologicznego.
2) Wykonanie przedmiaru robót obejmującego zakres robót projektowych i robót budowlanych oraz przedstawienie go do akceptacji zamawiającemu, uzyskanie potrzebnych map do celów projektowych.
3) Przeprowadzenie niezbędnych prac i badań, których zakres został ujęty w sporządzonym projekcie prac geologicznych, w tym m.in. zarurowanie i zafiltrowanie otworu, pompowanie próbne i oczyszczające.
4) Sporządzenie karty informacyjnej przedsięwzięcia i uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
5) W przypadku uzyskania wody w ilości zadawalającej zamawiającego, opracowanie przez osobę uprawnioną dokumentacji hydrologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne wykonanego otworu studziennego wraz z jej zatwierdzeniem.
6) W przypadku nieuzyskania wydajności w ilości zadawalającej zamawiającego likwidacja otworu i opracowanie innej dokumentacji geologicznej z wykonania likwidacji. W tej sytuacji wykonawca proponuje inne miejsce, w którym wykona
odwiert i wybuduje studnie zgodnie z wytycznymi zawartymi w tym programie funkcjonalno-użytkowym. Nowa lokalizacja wymaga akceptacji zamawiającego. W takiej sytuacji, o ile znajdzie się taka potrzeba, Wykonawca powtarza czynności opisane w punktach 1-4 w odniesieniu do nowej lokalizacji. Ze względu na wybór nowej lokalizacji dopuszcza się wykonanie aneksu do pierwotnego projektu prac geologicznych zamiast sporządzania nowego.
7) Opracowanie operatu wodnoprawnego na wykonanie urządzenia wodnego przez osobę uprawnioną do jego sporządzenia.
8) Opracowanie wymaganej dokumentacji projektowej przez osobę uprawnioną do jej sporządzenia na wykonanie studni głębinowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą opisaną w programie funkcjonalno – użytkowym, w tym, m.in. hydrantu.
9) Uzyskanie wszelkich innych wymaganych prawem dokumentów, opinii, decyzji, pozwoleń i uzgodnień dotyczących budowy przedmiotowej studni głębinowej i poboru z niej wód podziemnych.
10) Zakup i montaż obudowy studni (kręgi betonowe z uszczelnieniem umożliwiające zejście do środka po zamontowanej drabinie lub stopniach złazowych, właz metalowy na zawiasach z możliwością podwójnego stałego zamknięcia np. na kłódki) zgodnie z dokumentacja projektową.
11) Zakup i montaż głowicy studziennej, rur pompowych i pompy głębinowej, hydrantu (wyprowadzonego na zewnątrz) z możliwością podłączenia 2 węży strażackich W75 zgodnie z dokumentacją projektową.
12) Dokonanie zgłoszenia wykonania obudowy powierzchniowej studni, jeżeli jest wymagane przez obowiązujące przepisy.
13) Pobranie prób wody do koniecznych badań.
14) Sporządzenie operatu wodnoprawnego.
15) Uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia wodnoprawnego na korzystanie z urządzenia wodnego.
16) Uruchomienie i przekazanie do eksploatacji studni głębinowej, dokonanie jej rozruchu i przeprowadzenie szkolenia z jej
obsługi.
17) Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej.
5. Szczegółowy zakres prac został opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71351910-5 - Usługi geologiczne
71331000-7 - Wiertnicze usługi inżynieryjne
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
76470000-8 - Usługi badania odwiertów
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 319750,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompletne zaprojektowanie i wybudowanie studni głębinowej (z wyposażeniem i obudową),na działce o numerze ewidencyjnym 957, obręb ewidencyjny: Wólka Piaseczna, gmina:
Goniądz, powiat: moniecki, województwo podlaskie, do celów przeciwpożarowych wraz z opracowaniem szczegółowej
dokumentacji i uzyskaniem w imieniu zamawiającego wymaganych uzgodnień, opinii, decyzji i pozwoleń. Studnia muszi
mieć podłączenie do sieci elektrycznej, zasilanie w przypadku awarii prądu z sieci, będzie się odbywać z przewoźnego
agregatu prądotwórczego.
2. Roboty geologiczne celem wykonania obiektu należy wykonać na działce ewidencyjnyej o numerze ewidencyjnym 957,
obręb ewidencyjny: Wólka Piaseczna, gmina: Goniądz, powiat: moniecki
3. Planowana lokalizacja studni uzależniona jest od wyniku analiz w terenie.
4. Zakres zamówienia dotyczy:
1) Wykonanie kompletnej dokumentacji hydrogeologicznej na budowę i eksploatację ujęcia wód głębinowych, w tym opracowanie projektu prac geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczego wód podziemnych (docelowo studni
głębinowej) wraz z uzyskaniem decyzji zatwierdzającej oraz prowadzenie nadzoru geologicznego.
2) Wykonanie przedmiaru robót obejmującego zakres robót projektowych i robót budowlanych oraz przedstawienie go do
akceptacji zamawiającemu, uzyskanie potrzebnych map do celów projektowych.
3) Przeprowadzenie niezbędnych prac i badań, których zakres został ujęty w sporządzonym projekcie prac geologicznych, w
tym m.in. zarurowanie i zafiltrowanie otworu, pompowanie próbne i oczyszczające.
4) Sporządzenie karty informacyjnej przedsięwzięcia i uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji o środowiskowych
uwarunkowaniach.
5) W przypadku uzyskania wody w ilości zadawalającej zamawiającego, opracowanie przez osobę uprawnioną
dokumentacji hydrologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne wykonanego otworu studziennego wraz z jej
zatwierdzeniem.
6) W przypadku nieuzyskania wydajności w ilości zadawalającej zamawiającego likwidacja otworu i opracowanie innej
dokumentacji geologicznej z wykonania likwidacji. W tej sytuacji wykonawca proponuje inne miejsce, w którym wykona
odwiert i wybuduje studnie zgodnie z wytycznymi zawartymi w tym programie funkcjonalno-użytkowym. Nowa lokalizacja
wymaga akceptacji zamawiającego. W takiej sytuacji, o ile znajdzie się taka potrzeba, Wykonawca powtarza czynności
opisane w punktach 1-4 w odniesieniu do nowej lokalizacji. Ze względu na wybór nowej lokalizacji dopuszcza się wykonanie
aneksu do pierwotnego projektu prac geologicznych zamiast sporządzania nowego.
7) Opracowanie operatu wodnoprawnego na wykonanie urządzenia wodnego przez osobę uprawnioną do jego
sporządzenia.
8) Opracowanie wymaganej dokumentacji projektowej przez osobę uprawnioną do jej sporządzenia na wykonanie studni
głębinowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą opisaną w programie funkcjonalno – użytkowym, w tym, m.in. hydrantu.
9) Uzyskanie wszelkich innych wymaganych prawem dokumentów, opinii, decyzji, pozwoleń i uzgodnień dotyczących
budowy przedmiotowej studni głębinowej i poboru z niej wód podziemnych.
10) Zakup i montaż obudowy studni (kręgi betonowe z uszczelnieniem umożliwiające zejście do środka po zamontowanej
drabinie lub stopniach złazowych, właz metalowy na zawiasach z możliwością podwójnego stałego zamknięcia np. na
kłódki) zgodnie z dokumentacja projektową.
11) Zakup i montaż głowicy studziennej, rur pompowych i pompy głębinowej, hydrantu (wyprowadzonego na zewnątrz) z
możliwością podłączenia 2 węży strażackich W75 zgodnie z dokumentacją projektową.
12) Dokonanie zgłoszenia wykonania obudowy powierzchniowej studni, jeżeli jest wymagane przez obowiązujące przepisy.
13) Pobranie prób wody do koniecznych badań.
14) Sporządzenie operatu wodnoprawnego.
15) Uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia wodnoprawnego na korzystanie z urządzenia wodnego.
16) Uruchomienie i przekazanie do eksploatacji studni głębinowej, dokonanie jej rozruchu i przeprowadzenie szkolenia z jej
obsługi.
17) Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej.
5. Szczegółowy zakres prac został opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 14 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71351910-5 - Usługi geologiczne
71331000-7 - Wiertnicze usługi inżynieryjne
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
76470000-8 - Usługi badania odwiertów
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 319750,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DBM Daniel Borowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361316367
7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 12
7.3.4) Miejscowość: Narewka
7.3.5) Kod pocztowy: 17-220
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DBM Daniel Borowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361316367
7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 12
7.3.4) Miejscowość: Narewka
7.3.5) Kod pocztowy: 17-220
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DBM Daniel Borowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361316367
7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 12
7.3.4) Miejscowość: Narewka
7.3.5) Kod pocztowy: 17-220
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 1722/1, 1723/1, 1748, 351/8 w miejscowości Otrocz"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.