eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówProwadzenie zajęć specjalistycznych czwartej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć specjalistycznych czwartej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c3a2b44-66e8-4312-af8c-cb58f369d82c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie zajęć specjalistycznych czwartej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c3a2b44-66e8-4312-af8c-cb58f369d82c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608648

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549008

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.140.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 213413,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie kształtowania mowy.
Wielkość/Zakres: Przewidywana liczba godzin zajęć specjalistycznych w okresie trwania Programu w latach 2024-2026- 1125 godzin (w roku 2024 zaplanowano 165 godzin oraz po 480 godzin w latach 2025 i 2026). Nie jest możliwe przenoszenie godzin pomiędzy latami.
Przewidywana liczba dzieci objętych zajęciami specjalistycznymi: 15 miesięcznie
Minimalna liczba terapeutów prowadzących zajęcia: 5
Godzina zajęć trwa 60 minut.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usługi zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
2.1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla każdej części) wraz z załącznikami
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla każdej części) wraz z załącznikami
- stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 135821,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie wspomagania rozwoju mowy z komunikacją alternatywną.
Wielkość/Zakres: Przewidywana liczba godzin zajęć specjalistycznych w okresie trwania Programu w latach 2024-2026- 150 godzin (w roku 2024 zaplanowano 22 godziny oraz po 64 godziny w latach 2025 i 2026). Nie jest możliwe przenoszenie godzin pomiędzy latami.
Przewidywana liczba dzieci objętych zajęciami specjalistycznymi: 2 miesięcznie.
Minimalna liczba terapeutów prowadzących zajęcia: 1
Godzina zajęć trwa 60 minut.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usługi zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
2.1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla każdej części) wraz z załącznikami
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla każdej części) wraz z załącznikami
- stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 15447,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie zajęć z psychologiem.
Wielkość/Zakres: Przewidywana liczba godzin zajęć specjalistycznych w okresie trwania Programu w latach 2024-2026- 450 godzin (w roku 2024 zaplanowano 66 godzin oraz po 192 godziny w latach 2025 i 2026). Nie jest możliwe przenoszenie godzin pomiędzy latami.
Przewidywana liczba dzieci objętych zajęciami specjalistycznymi: 6 miesięcznie.
Minimalna liczba terapeutów prowadzących zajęcia: 2
Godzina zajęć trwa 60 minut.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usługi zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
2.1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla każdej części) wraz z załącznikami
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla każdej części) wraz z załącznikami
- stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.5.) Wartość części: 62145,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 25.10.2024 r. do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty w części 1 w związku z tym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 1

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 25.10.2024 r. do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty w części 2 w związku z tym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 2

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 25.10.2024r. została złożona oferta Firmy: Veritum – Centrum Szkoleniowe, ul. Sienkiewicza 49 lok. 312, 15-002 Białystok w cenie 71 550,00 zł.
Przedmiotowe postępowanie prowadzono w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 2 w zw. z art. 359 pkt 2 ustawy Pzp. Zamawiający podjął więc decyzję o przeprowadzeniu negocjacji wysyłając zaproszenie do negocjacji do Wykonawcy wyznaczając termin na złożenie oferty dodatkowej. Jednak do wyznaczonego terminu do dnia 19.11.2024r do godz. 10:00 zaproszony Wykonawca nie złożył formularza oferty dodatkowej, w związku z tym cena oferty 71 550,0 zł brutto jest ofertą ostateczną i wiążącą.
Wobec powyższego, cena oferty w/w Wykonawcy przewyższa kwotę (45 000,00 zł) jaką zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie części 3 zamówienia o 26 550,00 zł, Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do wysokości ceny oferty, w związku z tym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia w zakresie części 3 z mocy art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71550,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.