Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00549008/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć specjalistycznych czwartej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c3a2b44-66e8-4312-af8c-cb58f369d82c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zajęć specjalistycznych czwartej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c3a2b44-66e8-4312-af8c-cb58f369d82c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608648
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549008
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.140.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 213413,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie kształtowania mowy.Wielkość/Zakres: Przewidywana liczba godzin zajęć specjalistycznych w okresie trwania Programu w latach 2024-2026- 1125 godzin (w roku 2024 zaplanowano 165 godzin oraz po 480 godzin w latach 2025 i 2026). Nie jest możliwe przenoszenie godzin pomiędzy latami.
Przewidywana liczba dzieci objętych zajęciami specjalistycznymi: 15 miesięcznie
Minimalna liczba terapeutów prowadzących zajęcia: 5
Godzina zajęć trwa 60 minut.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usługi zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
2.1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla każdej części) wraz z załącznikami
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla każdej części) wraz z załącznikami
- stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 135821,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie wspomagania rozwoju mowy z komunikacją alternatywną.Wielkość/Zakres: Przewidywana liczba godzin zajęć specjalistycznych w okresie trwania Programu w latach 2024-2026- 150 godzin (w roku 2024 zaplanowano 22 godziny oraz po 64 godziny w latach 2025 i 2026). Nie jest możliwe przenoszenie godzin pomiędzy latami.
Przewidywana liczba dzieci objętych zajęciami specjalistycznymi: 2 miesięcznie.
Minimalna liczba terapeutów prowadzących zajęcia: 1
Godzina zajęć trwa 60 minut.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usługi zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
2.1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla każdej części) wraz z załącznikami
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla każdej części) wraz z załącznikami
- stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 15447,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie zajęć z psychologiem.Wielkość/Zakres: Przewidywana liczba godzin zajęć specjalistycznych w okresie trwania Programu w latach 2024-2026- 450 godzin (w roku 2024 zaplanowano 66 godzin oraz po 192 godziny w latach 2025 i 2026). Nie jest możliwe przenoszenie godzin pomiędzy latami.
Przewidywana liczba dzieci objętych zajęciami specjalistycznymi: 6 miesięcznie.
Minimalna liczba terapeutów prowadzących zajęcia: 2
Godzina zajęć trwa 60 minut.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usługi zostały opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
2.1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla każdej części) wraz z załącznikami
2.2. projektowane postanowienia umowy (dla każdej części) wraz z załącznikami
- stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 62145,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 25.10.2024 r. do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty w części 1 w związku z tym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 1
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 25.10.2024 r. do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty w części 2 w związku z tym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 2
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 25.10.2024r. została złożona oferta Firmy: Veritum – Centrum Szkoleniowe, ul. Sienkiewicza 49 lok. 312, 15-002 Białystok w cenie 71 550,00 zł.
Przedmiotowe postępowanie prowadzono w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 2 w zw. z art. 359 pkt 2 ustawy Pzp. Zamawiający podjął więc decyzję o przeprowadzeniu negocjacji wysyłając zaproszenie do negocjacji do Wykonawcy wyznaczając termin na złożenie oferty dodatkowej. Jednak do wyznaczonego terminu do dnia 19.11.2024r do godz. 10:00 zaproszony Wykonawca nie złożył formularza oferty dodatkowej, w związku z tym cena oferty 71 550,0 zł brutto jest ofertą ostateczną i wiążącą.
Wobec powyższego, cena oferty w/w Wykonawcy przewyższa kwotę (45 000,00 zł) jaką zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie części 3 zamówienia o 26 550,00 zł, Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do wysokości ceny oferty, w związku z tym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia w zakresie części 3 z mocy art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71550,00 PLN
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opieki medycznej (medycyna pracy oraz pakiety dodatkowe) dla Pracowników Instytutu Energetyki - Państwowego Instytutu Badawczego i Członków ich Rodzin
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Świadczenie SUO w 2025 dla dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowo lub wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych zamieszkałych na terenie miasta Kalisza
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi wykonywanych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Choceń w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.