Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00489979/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Prokuratury Okręgowej w Zamościu i wybranych Prokuratur Rejonowych w okręgu zamojskim na rok 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W ZAMOŚCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950221033
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Orla 2
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 639 60 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.pozam@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-zamosc
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-463a6910-dfae-493d-9eab-5960d2e11fed1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Prokuratury Okręgowej w Zamościu i wybranych Prokuratur Rejonowych w okręgu zamojskim na rok 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-463a6910-dfae-493d-9eab-5960d2e11fed
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608794
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00212400/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa ochrony fizycznej osób i mienia Prokuratury Okręgowej w Zamościu i Prokuratur Rejonowych w okręgu zamojskim na rok 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489979
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3025-7.261.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 330056,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Zamościu i jednostkach prokuratur jej podległych.
2. Usługa realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wykonywanej przez pracowników ochrony fizycznej wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. Usługa wykonywana będzie zgodnie z:
- ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995t.j.),
- rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2013r. w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony (Dz.U. z 2013 poz. 1681)
- wewnętrzną instrukcją ochrony, regulaminie bezpieczeństwa i porządku, instrukcji postępowania w przypadku zgłoszenia o podłożeniu ładunku wybuchowego oraz instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obowiązujących w obiektach Zamawiającego,
- umową zawartą w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, której wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Usługa będzie świadczona przez okres 12 miesięcy od dnia 2 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku w obiektach wskazanych poniżej, w następującym wymiarze godzinowym i osobowym:
1) Prokuratura Okręgowa w Zamościu: jeden pracownik ochrony w dni robocze: w poniedziałki w godzinach 7:00 do 16:45, w pozostałe dni w godzinach 7:00 do 15:45. Ochronie podlegać będzie obiekt oraz teren wokół obiektu Prokuratury Okręgowej w Zamościu z siedzibą w Zamościu przy ulicy Orlej 2. Szacunkowo 2255 godzin.
2) Prokuratura Rejonowa w Biłgoraju: jeden pracownik ochrony w dni robocze: w poniedziałki w godzinach 7:30 do 16:30, w pozostałe dni w godzinach 7:30 do 15:30. Ochronie podlegać będzie obiekt Prokuratury Rejonowej w Biłgoraju przy ul. T. Kościuszki 29. Szacunkowo 2066 godzin.
3) Prokuratura Rejonowa w Hrubieszowie: jeden pracownik ochrony w dni robocze: w poniedziałki w godzinach 7:30 do 16:30, w pozostałe dni w godzinach 7:30 do 15:30. Ochronie podlegać będzie obiekt Prokuratury Rejonowej w Hrubieszowie przy ul. H. Dobrzańskiego „Hubala” 7. Szacunkowo 2066 godzin.
4) Prokuratura Rejonowa w Janowie Lub: jeden pracownik ochrony w dni robocze: w poniedziałki w godzinach 7:30 do 16:30, w pozostałe dni w godzinach 7:30 do 15:30. Ochronie podlegać będzie obiekt oraz teren wokół obiektu Prokuratury Rejonowej w Janowie Lubelskim przy ul. Wojska Polskiego 19A. Szacunkowo 2066 godzin.
5) Prokuratura Rejonowa w Tomaszowie Lub.: jeden pracownik ochrony w dni robocze: w poniedziałki w godzinach 7:30 do 16:30, w pozostałe dni w godzinach 7:30 do 15:30. Ochronie podlegać będzie obiekt oraz teren wokół obiektu Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Żwirki i Wigury 2. Szacunkowo 2066 godzin.
6) Prokuratura Rejonowa w Zamościu: jeden pracownik ochrony w dni robocze: w poniedziałki w godzinach 7:30 do 16:30, w pozostałe dni w godzinach 7:30 do 15:30. Ochronie podlegać będzie obiekt oraz teren wokół obiektu Prokuratury Rejonowej w Zamościu przy ul. Szczebrzeskiej 47. Szacunkowo 2066 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 551691,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 611442,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 611442,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuo Szybkiej Interwencji Z. Mroczek i Wspólnicy Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 922018113
7.3.3) Ulica: W. Sikorskiego 6A
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 611442,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Budowa sieci wodociągowej w m. Płoskie oraz rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wólka Panieńska
- Usługi serwisowania kontenera sanitarnego będącego własnością zamawiającego, wraz z dostarczeniem, rozładunkiem, ustawieniem oraz podłączeniem zbiornika na wodę w zakresie 2 (dwóch) części.
- Dostawa defibrylatorów
- Remont poddasza użytkowego przy ulicy Ormiańskiej 11 na Starym Mieście w Zamościu
- Roboty budowlane w zakresie: Remont pomieszczeń w budynku nr 25 w kompleksie wojskowym w Zamościu.
- Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób i mienia
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Amfiteatru w 2025 roku
- Usługa ochrony obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Opolu
- Ochrona osób i mienia
- Ochrona imprezy masowej oraz ochrony dodatkowej poza imprezą masową "Sosnowiec Fun Festival" w dniach 06.06.2025 r. do 08.06.2025 r. na terenie ZPS przy Placu Zagłębia w Sosnowcu
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.