Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00558854/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
- 2024/BZP 00558856/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie napowietrzania klatki schodowej K1 w pałacu Dohnów w Morągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 527 9596
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,179466,8d98b3bd257624e2a5ac01944047020e.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie napowietrzania klatki schodowej K1 w pałacu Dohnów w Morągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-828cb91e-20fd-48e5-bf93-3b21402e8208
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609392
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052737/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Niezbędne prace remontowe wystawowej części środkowej i wyposażenie pałacu Dohnów w Morągu w niezbędny osprzęt techniczny i umeblowanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558854
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.243.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 51877,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu napowietrzania klatki schodowej K1 w ramach projektu pn.: „Niezbędne prace remontowe wystawowej części środkowej i wyposażenie pałacu Dohnów w Morągu w niezbędny osprzęt techniczny i umeblowanie”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje prace przewidziane w projekcie technicznym wykonawczym branży architektonicznej aut. mgr inż. arch. A. Wojciechowskiej-Grygo, wrzesień 2024 oraz projekcie technicznym wykonawczym branży elektrycznej aut. mgr inż. D. Filipowicza, wrzesień 2024 w szczególności:
1) wykonanie, dostawę, montaż i uruchomienie okna napowietrzającego na parterze klatki schodowej K1 w miejscu ostrożnie zdemontowanego istniejącego okna (okno po demontażu do przekazania Zamawiającemu). Okno drewniane, indywidualne - historyzujące, w kolorze istniejącego okna demontowanego (od zewnątrz mazerowane), z indywidualnymi okuciami, w tym zewnętrznymi kątowymi, wg projektu technicznego wykonawczego branży architektonicznej aut. mgr inż. arch. A. Wojciechowskiej-Grygo, wrzesień 2024, wyposażone w siłownik – napęd ramieniowy z konsolą do okien rozwieranych i napęd ryglujący 24V z konsolą blokującą, zgodnie z projektem technicznym wykonawczym branży elektrycznej aut. mgr inż. D. Filipowicza, wrzesień 2024;
2) dostawę, montaż na II. piętrze i uruchomienie centrali CSO nr 2, zgodnie z projektem technicznym wykonawczym branży elektrycznej aut. mgr inż. D. Filipowicza, wrzesień 2024;
3) wykonanie zasilania centrali CSO nr 2 oraz istniejącej CSO nr 1 sprzed istniejącego przeciwpożarowego wyłącznika prądu PWP znajdującego się na zewnątrz budynku (przy istniejących drzwiach napowietrzających klatkę schodową K1), zgodnie z projektem technicznym wykonawczym branży elektrycznej aut. mgr inż. D. Filipowicza, wrzesień 2024;
4) wykonanie w bruzdach instalacji systemu oddymiania i zasilania central (Uwaga: prace instalacyjne należy prowadzi ostrożnie, tak by nie doszło do uszkodzenia istniejącego podtynkowego okablowania), zgodnie z projektem technicznym wykonawczym branży elektrycznej aut. mgr inż. D. Filipowicza, wrzesień 2024;
5) uzupełnienie tynków uszkodzonych przy demontażu i montażu stolarki oraz przy pracach instalacyjnych tynkiem pozwalającym utrzymać jednolity wygląd faktury tynków dotychczasowych i nowych - wykonanych po montażu okna napowietrzającego i w bruzdach instalacyjnych;
6) dwukrotne malowanie farbami wapiennymi w intensywnym, czerwonym kolorze, w którym pomalowana jest klatka schodowa K1 (użyte dotychczas farby to farby wapienne firmy Keim), całych powierzchni ścian, w obrębie których wykonywane były prace (miejsca prac związanych z wykonywaniem napowietrzenia klatki schodowej mają nie odróżniać się od pozostałych fragmentów ścian klatki schodowej K1).
3. Pozostałe wymogi związane z realizacją zamówienia:
1) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zgodnie z wymogami umowy z robót budowlanych wchodzących w zakres zadania, w szczególności robót, które ulegają zakryciu, wyposażonej w pozytywy fotografii bądź równoważne wydruki na papierze fotograficznym, dokumentujące wszystkie etapy prac (postęp prac) oraz w wersji elektronicznej, w przypadku instalacji – także rysunkowej (zapis w formacie .doc i .pdf), w przypadku terenu także w postaci geodezyjnej mapy powykonawczej (ze zgłoszeniem do zasobu geodezyjnego i kartograficznego włącznie);
2) wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń;
3) kolorystyka docelowa nowych elementów wbudowywanych w ramach prac lub wykończeniowych, forma plastyczna (np. faktura, kolorystyka) elementów wykończeniowych typu klamki, zawiasy, okucia itd. itp., wykończenie kolorystyczne i fakturalne dostarczanej stolarki ma być identyczna jak dotychczasowej stolarki w obiekcie i podlega akceptacji Zamawiającego, tj. akceptacji konkretnych elementów wyposażenia, a w przypadku stolarki próbek kolorystycznych wykonanych na podłożu zgodnym z podłożem docelowego elementu. Powyższe dotyczy także formy urządzeń technicznych związanych z wykonanie napowietrzania, które to pod względem wizualnym (kształtu, formy) i kolorystycznym powinny być analogiczne jak dotychczas zastosowane.
4) w trakcie realizacji zamówienia obiekt, na którym będą wykonywane czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia będzie udostępniany turystom oraz będą w nim wykonywać swoje obowiązki pracownicy muzeum oraz pracownicy ochrony. Powyższe oznacza, iż wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia prac w sposób zapewniający bezpieczeństwo wyżej wymienionym osobom, a ten fakt należy uwzględnić w harmonogramie prac i robót;
5) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu zawarty w dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB), przedmiarach robót, SWZ, wzorze umowy wraz z załącznikami;
6) Zamawiający informuje, że w związku z tym, iż pomieszczeniach objętych przedmiotem zamówienia trwa wykonywanie robót budowlanych oraz konserwatorskich w ramach innego kontraktu Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić harmonogram i sposób realizacji robót z Wykonawcą głównego zadania firmą Przedsiębiorstwo Budowlane "Skorłutowski" Spółka Jawna Jerzy i Ewa Skorłutowscy Gietkowska 9c/1, 10-170 Olsztyn celem ich czasowego skoordynowania z zakresem podstawowym (głównym) oraz uzgodnienia warunków wykonywania zamówienia. Brak dokonania ustaleń w powyższym zakresie będzie stanowić brak podstaw do zmiany wykonania sposobu jak i terminu wykonania robót objętych niniejszym postępowaniem. Wykonawca zobowiązany będzie do uczestniczenia w spotkaniu w siedzibie Zamawiającego w terminie do 7 dni od podpisania umowy, podczas którego zostaną uzgodnione szczegóły harmonogramu i sposobu realizacji pomiędzy głównym Wykonawcą, a wybranym Wykonawcą w ramach niniejszego postępowania,
7) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, STWiORB, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz i konserwatorską, zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa, STWiORB, SWZ oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy,
8) realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w szczególności ustawom: ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i ustawy Prawo budowlane, Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą,
9) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia kierownictwa budowy, posiadającego wymagane kwalifikacje i uprawnienia w świetle wymogów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami wraz z rozporządzeniem wykonawczymi do niej,
10) jeżeli wystąpi konieczność wykonania dodatkowych czynności, opracowań, badań, ekspertyz, uzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do ich pozyskania lub wykonania własnym kosztem i staraniem - koszty z tym związane winien uwzględnić w cenie ofertowej,
11) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia,
12) bez wyraźnej zgody Zamawiającego wykonawca nie może na placu budowy instalować reklam pod żadną postacią (baner, plakat, tabliczka, siatka osłaniająca rusztowania z nadrukiem reklamowym itp.),. odstępstwo od ww. ustaleń jest możliwe tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy roboty stanowiące odstępstwo od zatwierdzonych rozwiązań projektowych zostały wykonane za zgodą lub na wniosek Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne
45454100-5 - Odnawianie
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45262522-6 - Roboty murarskie
45442100-8 - Roboty malarskie
45421132-8 - Instalowanie okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKORŁUTOWSKI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7394006211
7.3.3) Ulica: ul. Tarasa Szewczenki 5/79
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-274
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- "Remont powierzchni płyt balkonowych w budynkach przy ulicy Złotej i Żurawiej w Olsztynie"
- Dostawa sukcesywna gazów technicznych, medycznych i specjalistycznych wraz z dzierżawą butli do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.
- Dostawa i wdrożenie systemu RFID
- Remonty nawierzchni dróg wojewódzkich Nr 512, Nr 590 i Nr 642 administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie z podziałem na 3 części
- Aktualizacja dokumentacji projektowej pn. "Przebudowa wiaduktu drogowego nad koleją w ciągu ulicy Limanowskiego w Olsztynie"
- USŁUGI TRANSPORTU SANITARNEGO
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Prace remontowo-adaptacyjne - przystosowanie Budynku Nr 4 w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie dla nowego akceleratora elektronów
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
- Remont pomieszczeń dydaktycznych w budynku przy ul. Czerniakowskiej 22 w Elblągu.
więcej: Roboty murarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.