Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi społeczne w Gminie Wyrzysk” -świadczenie usług opiekuńczych przez
6 opiekunów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w WYRZYSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004611568
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bydgoska 38
1.5.2.) Miejscowość: Wyrzysk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mgops-wyrzysk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops-wyrzysk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi społeczne w Gminie Wyrzysk” -świadczenie usług opiekuńczych przez
6 opiekunów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d99000be-ad04-49e6-87da-9f9a64f63869
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609404
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00076216/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 „Usługi społeczne w Gminie Wyrzysk” -świadczenie usług opiekuńczych przez 6 opiekunów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowywane w ramach programu : Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW) współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) oraz Budżetu Państwa Nr Umowy: FEWP.06.13-IZ.00-0046/23-00
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d99000be-ad04-49e6-87da-9f9a64f638693.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https:// ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.1W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
11.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
11.3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Pani A. Belniak e-mail: aktywny.wyrzysk@gmail.com
11.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
11.5.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-
Zamówienia ani logowania.
11.6.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
11.7. Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały
bezpośredniego zastosowania.
11.8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
11.9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa
się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).Zamawiający dopuszcza komunikacje za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
aktywny.wyrzysk@gmail.com( nie dotyczy składania ofert)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, Zamawiający
informuje, że:
Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Usługi społeczne w Gminie Wyrzysk”-świadczenie usług opiekuńczych przez 6
opiekunów ,prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o jawność postępowania (między innymi art. 18, art. 74, art. 252 art. 260 Ustawy).
1) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy. Okresy wskazane powyżej mogą zostać przedłużone do czasu upływu okresu przedawnienia ewentualnych
roszczeń, jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub jeżeli
przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych przepisów prawa.
2) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych Ustawy
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 3) Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych
osobowych:
1) prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych;
2) prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, jednak skorzystacie z tego prawa nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
3) prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania
się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
4) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.
5) Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych. Dane osobowe nie będą służyły
profilowaniu, w tym zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
Zamawiający dodatkowo informuje, że obowiązek stosowania przepisów RODO spoczywa także na Wykonawcy, co oznacza, że
wykonawca jest zobowiązany spełnić obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 lub 14 RODO, w stosunku do osób trzecich,
których dane osobowe Wykonawca pozyskuje w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofertach lub innych dokumentach w
postępowaniu
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1: min. 1 opiekunka- ( min.4 podopiecznych)1398 h ogółem , usługa świadczona w miejscu zamieszkania
podopiecznego
4.1.2 Liczba uczestników i zakres godzinowy wsparcia w poszczególnych zadaniach wynika z doświadczenia pracowników
socjalnych, a także badania potencjalnej grupy docelowej i ich rodzin i jest odpowiedzią na ich potrzeby.
4.1.3 Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w sposób, w oparciu o
opracowany indywidualny plan wsparcia- zał. Nr 8 do SWZ (również w soboty, niedziele i dni świąteczne). W uzasadnionych
przypadkach godziny realizacji usług mogą ulec zmianie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Szacunkowa liczba
osób w skali miesiąca objętych usługami wynosi: ok. 22. Liczba ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy czym
przewidziana liczba usług opiekuńczych w projekcie 8430 h nie ulegnie zmianie.
4.1.4 Przez pracowników socjalnych zostanie opracowany dokument, który będzie miał charakter planu działania
dostosowanego do konkretnych potrzeb i ograniczeń zdrowia, określał rodzaj udzielanego wsparcia, wymiar godzin,
harmonogram i miejsce świadczenia usług. Zakres wsparcia może podlegać modyfikacjom w zakresie potrzeb uczestników.
Organizacja świadczenia usług opiekuńczych uwzględnia podmiotowość uprawnionych, w tym respektowanie prawa do
poszanowania i ochrony godności, intymności oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych – opiekunki będą
nadzorowane przez pracowników Zamawiającego, którzy będą kontaktować się z podopiecznymi, sprawdzą ich
zadowolenie i wprowadzą ewentualne zmiany we wsparciu.
4.1.5Wsparcie wynika z zapisów projektu będzie zgodne z Wytycznymi obszarowymi w szczególności z Minimalnymi
wymaganiami świadczenia usług społecznych w społeczności lokalnej (z sekcji 4.3.5 Wytycznych EFS Plus).
4.1.6 Podmiot realizujący usługi opiekuńcze zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem
jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi
opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług.
4.1.7Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług (opiekuńcze). Zamawiający zastrzega,
że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usługi-1 godzina oznacza
60 min.;
4.1.8 Realizację usług na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z niżej opisanymi
procedurami:
1) informacja o przyznaniu usług, ich terminie i wymiarze będzie przekazywana telefonicznie lub e-mailem przez
koordynatora Projektu Zamawiającego na podstawie planu działania – umowy trójstronnej,
2) Wykonawca otrzyma egzemplarz planu działania – umowy trójstronnej od Zamawiającego,
3) W sytuacji, gdy zakończenie świadczenia usług nastąpi w terminie wcześniejszym niż wskazany w umowie trójstronnej,
Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę telefonicznie, lub e-mailem.
4.1.9 Przekazany Wykonawcy plan działania – umowa trójstronna będzie zawierał informacje niezbędne do świadczenia
usług takie jak:
1) imię i nazwisko oraz adres osoby zakwalifikowanej do świadczenia usług,
2) rodzaj usług,
3) wymiar dzienny świadczonych usług
4) okres, przez który usługi mają być świadczone,
5) dane adresowe Wykonawcy.
5.Czas określony w umowie trójstronnej jako czas świadczenia usług, oznacza czas realizacji
zleconego zakresu usług. cd w swz
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących
kryteriów oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia(T)/(Termin faktycznego rozpoczęcia świadczenia usługi opiekuna/ki u podopiecznego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: min. 1 opiekunka- ( min.4 podopiecznych)1398 h ogółem , usługa świadczona w miejscu zamieszkania
podopiecznego
4.1.2 Liczba uczestników i zakres godzinowy wsparcia w poszczególnych zadaniach wynika z doświadczenia pracowników
socjalnych, a także badania potencjalnej grupy docelowej i ich rodzin i jest odpowiedzią na ich potrzeby.
4.1.3 Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w sposób, w oparciu o
opracowany indywidualny plan wsparcia- zał. Nr 8 do SWZ (również w soboty, niedziele i dni świąteczne). W uzasadnionych
przypadkach godziny realizacji usług mogą ulec zmianie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Szacunkowa liczba
osób w skali miesiąca objętych usługami wynosi: ok. 22. Liczba ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy czym
przewidziana liczba usług opiekuńczych w projekcie 8430 h nie ulegnie zmianie.
4.1.4 Przez pracowników socjalnych zostanie opracowany dokument, który będzie miał charakter planu działania
dostosowanego do konkretnych potrzeb i ograniczeń zdrowia, określał rodzaj udzielanego wsparcia, wymiar godzin,
harmonogram i miejsce świadczenia usług. Zakres wsparcia może podlegać modyfikacjom w zakresie potrzeb uczestników.
Organizacja świadczenia usług opiekuńczych uwzględnia podmiotowość uprawnionych, w tym respektowanie prawa do
poszanowania i ochrony godności, intymności oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych – opiekunki będą
nadzorowane przez pracowników Zamawiającego, którzy będą kontaktować się z podopiecznymi, sprawdzą ich
zadowolenie i wprowadzą ewentualne zmiany we wsparciu.
4.1.5Wsparcie wynika z zapisów projektu będzie zgodne z Wytycznymi obszarowymi w szczególności z Minimalnymi
wymaganiami świadczenia usług społecznych w społeczności lokalnej (z sekcji 4.3.5 Wytycznych EFS Plus).
4.1.6 Podmiot realizujący usługi opiekuńcze zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem
jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi
opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług.
4.1.7Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług (opiekuńcze). Zamawiający zastrzega,
że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usługi-1 godzina oznacza
60 min.;cd w swz
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących
kryteriów oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia(T)/(Termin faktycznego rozpoczęcia świadczenia usługi opiekuna/ki u podopiecznego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: min. 1 opiekunka- ( min.4 podopiecznych)1398 h ogółem , usługa świadczona w miejscu zamieszkania
podopiecznego
4.1.2 Liczba uczestników i zakres godzinowy wsparcia w poszczególnych zadaniach wynika z doświadczenia pracowników
socjalnych, a także badania potencjalnej grupy docelowej i ich rodzin i jest odpowiedzią na ich potrzeby.
4.1.3 Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w sposób, w oparciu o
opracowany indywidualny plan wsparcia- zał. Nr 8 do SWZ (również w soboty, niedziele i dni świąteczne). W uzasadnionych
przypadkach godziny realizacji usług mogą ulec zmianie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Szacunkowa liczba
osób w skali miesiąca objętych usługami wynosi: ok. 22. Liczba ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy czym
przewidziana liczba usług opiekuńczych w projekcie 8430 h nie ulegnie zmianie.
4.1.4 Przez pracowników socjalnych zostanie opracowany dokument, który będzie miał charakter planu działania
dostosowanego do konkretnych potrzeb i ograniczeń zdrowia, określał rodzaj udzielanego wsparcia, wymiar godzin,
harmonogram i miejsce świadczenia usług. Zakres wsparcia może podlegać modyfikacjom w zakresie potrzeb uczestników.
Organizacja świadczenia usług opiekuńczych uwzględnia podmiotowość uprawnionych, w tym respektowanie prawa do
poszanowania i ochrony godności, intymności oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych – opiekunki będą
nadzorowane przez pracowników Zamawiającego, którzy będą kontaktować się z podopiecznymi, sprawdzą ich
zadowolenie i wprowadzą ewentualne zmiany we wsparciu.
4.1.5Wsparcie wynika z zapisów projektu będzie zgodne z Wytycznymi obszarowymi w szczególności z Minimalnymi
wymaganiami świadczenia usług społecznych w społeczności lokalnej (z sekcji 4.3.5 Wytycznych EFS Plus).
4.1.6 Podmiot realizujący usługi opiekuńcze zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem
jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi
opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług.
4.1.7Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług (opiekuńcze). Zamawiający zastrzega,
że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usługi-1 godzina oznacza
60 min.;
4.1.8 Realizację usług na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z niżej opisanymi
procedurami:
1) informacja o przyznaniu usług, ich terminie i wymiarze będzie przekazywana telefonicznie lub e-mailem przez
koordynatora Projektu Zamawiającego na podstawie planu działania – umowy trójstronnej,
2) Wykonawca otrzyma egzemplarz planu działania – umowy trójstronnej od Zamawiającego,
3) W sytuacji, gdy zakończenie świadczenia usług nastąpi w terminie wcześniejszym niż wskazany w umowie trójstronnej,
Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę telefonicznie, lub e-mailem.
4.1.9 Przekazany Wykonawcy plan działania – umowa trójstronna będzie zawierał informacje niezbędne do świadczenia
usług takie jak:
1) imię i nazwisko oraz adres osoby zakwalifikowanej do świadczenia usług,
2) rodzaj usług,
3) wymiar dzienny świadczonych usług
4) okres, przez który usługi mają być świadczone,
5) dane adresowe Wykonawcy.
5.Czas określony w umowie trójstronnej jako czas świadczenia usług, oznacza czas realizacji
zleconego zakresu usług.
5.1.Częstotliwość świadczonych usług oraz rodzaj i termin ich wykonania muszą być zgodne z planem działania – umową
trójstronną i harmonogramem. Godziny, w jakich usługi mają być świadczone powinny być dostosowane do potrzeb
świadczeniobiorców. W sytuacji, kiedy osoba świadcząca usługi na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy nie może ich
wykonać w terminach określonych w harmonogramie, np. z powodu choroby, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić
każdorazowo zastępstwo przez osobę ujętą w wykazie osób i powiadomić o zmianie Zamawiającego przed rozpoczęciem
wykonywania usług. Wykonawca do świadczenia usług nie może kierować osób będących członkami najbliższej rodziny
Świadczeniobiorcy cd w swz
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących
kryteriów oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia(T)/(Termin faktycznego rozpoczęcia świadczenia usługi opiekuna/ki u podopiecznego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: min. 1 opiekunka- ( min.4 podopiecznych)1398 h ogółem , usługa świadczona w miejscu zamieszkania
podopiecznego
4.1.2 Liczba uczestników i zakres godzinowy wsparcia w poszczególnych zadaniach wynika z doświadczenia pracowników
socjalnych, a także badania potencjalnej grupy docelowej i ich rodzin i jest odpowiedzią na ich potrzeby.
4.1.3 Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w sposób, w oparciu o
opracowany indywidualny plan wsparcia- zał. Nr 8 do SWZ (również w soboty, niedziele i dni świąteczne). W uzasadnionych
przypadkach godziny realizacji usług mogą ulec zmianie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Szacunkowa liczba
osób w skali miesiąca objętych usługami wynosi: ok. 22. Liczba ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy czym
przewidziana liczba usług opiekuńczych w projekcie 8430 h nie ulegnie zmianie.
4.1.4 Przez pracowników socjalnych zostanie opracowany dokument, który będzie miał charakter planu działania
dostosowanego do konkretnych potrzeb i ograniczeń zdrowia, określał rodzaj udzielanego wsparcia, wymiar godzin,
harmonogram i miejsce świadczenia usług. Zakres wsparcia może podlegać modyfikacjom w zakresie potrzeb uczestników.
Organizacja świadczenia usług opiekuńczych uwzględnia podmiotowość uprawnionych, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych – opiekunki będą
nadzorowane przez pracowników Zamawiającego, którzy będą kontaktować się z podopiecznymi, sprawdzą ich
zadowolenie i wprowadzą ewentualne zmiany we wsparciu.
4.1.5Wsparcie wynika z zapisów projektu będzie zgodne z Wytycznymi obszarowymi w szczególności z Minimalnymi
wymaganiami świadczenia usług społecznych w społeczności lokalnej (z sekcji 4.3.5 Wytycznych EFS Plus).
4.1.6 Podmiot realizujący usługi opiekuńcze zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem
jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi
opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług.
4.1.7Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług (opiekuńcze). Zamawiający zastrzega,
że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usługi-1 godzina oznacza
60 min.;
4.1.8 Realizację usług na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z niżej opisanymi
procedurami:
1) informacja o przyznaniu usług, ich terminie i wymiarze będzie przekazywana telefonicznie lub e-mailem przez
koordynatora Projektu Zamawiającego na podstawie planu działania – umowy trójstronnej,
2) Wykonawca otrzyma egzemplarz planu działania – umowy trójstronnej od Zamawiającego,
3) W sytuacji, gdy zakończenie świadczenia usług nastąpi w terminie wcześniejszym niż wskazany w umowie trójstronnej,
Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę telefonicznie, lub e-mailem.
4.1.9 Przekazany Wykonawcy plan działania – umowa trójstronna będzie zawierał informacje niezbędne do świadczenia
usług takie jak:
1) imię i nazwisko oraz adres osoby zakwalifikowanej do świadczenia usług,
2) rodzaj usług,
3) wymiar dzienny świadczonych usług
4) okres, przez który usługi mają być świadczone,
5) dane adresowe Wykonawcy.
5.Czas określony w umowie trójstronnej jako czas świadczenia usług, oznacza czas realizacji
zleconego zakresu usług.
5.1.Częstotliwość świadczonych usług oraz rodzaj i termin ich wykonania muszą być zgodne z planem działania – umową
trójstronną i harmonogramem. Godziny, w jakich usługi mają być świadczone powinny być dostosowane do potrzeb
świadczeniobiorców. W sytuacji, kiedy osoba świadcząca usługi na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy nie może ich
wykonać w terminach określonych w harmonogramie, np. z powodu choroby, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić
każdorazowo zastępstwo przez osobę ujętą w wykazie osób i powiadomić o zmianie Zamawiającego przed rozpoczęciem
wykonywania usług. Wykonawca do świadczenia usług nie może kierować osób będących członkami najbliższej rodziny
Świadczeniobiorcy cd w swz
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących
kryteriów oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia(T)/(Termin faktycznego rozpoczęcia świadczenia usługi opiekuna/ki u podopiecznego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: min. 1 opiekunka- ( min.4 podopiecznych)1398 h ogółem , usługa świadczona w miejscu zamieszkania
podopiecznego
4.1.2 Liczba uczestników i zakres godzinowy wsparcia w poszczególnych zadaniach wynika z doświadczenia pracowników
socjalnych, a także badania potencjalnej grupy docelowej i ich rodzin i jest odpowiedzią na ich potrzeby.
4.1.3 Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w sposób, w oparciu o
opracowany indywidualny plan wsparcia- zał. Nr 8 do SWZ (również w soboty, niedziele i dni świąteczne). W uzasadnionych
przypadkach godziny realizacji usług mogą ulec zmianie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Szacunkowa liczba
osób w skali miesiąca objętych usługami wynosi: ok. 22. Liczba ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy czym
przewidziana liczba usług opiekuńczych w projekcie 8430 h nie ulegnie zmianie.
4.1.4 Przez pracowników socjalnych zostanie opracowany dokument, który będzie miał charakter planu działania
dostosowanego do konkretnych potrzeb i ograniczeń zdrowia, określał rodzaj udzielanego wsparcia, wymiar godzin,
harmonogram i miejsce świadczenia usług. Zakres wsparcia może podlegać modyfikacjom w zakresie potrzeb uczestników.
Organizacja świadczenia usług opiekuńczych uwzględnia podmiotowość uprawnionych, w tym respektowanie prawa do
poszanowania i ochrony godności, intymności oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych – opiekunki będą
nadzorowane przez pracowników Zamawiającego, którzy będą kontaktować się z podopiecznymi, sprawdzą ich
zadowolenie i wprowadzą ewentualne zmiany we wsparciu.
4.1.5Wsparcie wynika z zapisów projektu będzie zgodne z Wytycznymi obszarowymi w szczególności z Minimalnymi
wymaganiami świadczenia usług społecznych w społeczności lokalnej (z sekcji 4.3.5 Wytycznych EFS Plus).
4.1.6 Podmiot realizujący usługi opiekuńcze zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem
jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi
opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług.
4.1.7Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług (opiekuńcze). Zamawiający zastrzega,
że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usługi-1 godzina oznacza
60 min.;
4.1.8 Realizację usług na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z niżej opisanymi
procedurami:
1) informacja o przyznaniu usług, ich terminie i wymiarze będzie przekazywana telefonicznie lub e-mailem przez
koordynatora Projektu Zamawiającego na podstawie planu działania – umowy trójstronnej,
2) Wykonawca otrzyma egzemplarz planu działania – umowy trójstronnej od Zamawiającego,
3) W sytuacji, gdy zakończenie świadczenia usług nastąpi w terminie wcześniejszym niż wskazany w umowie trójstronnej,
Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę telefonicznie, lub e-mailem.
4.1.9 Przekazany Wykonawcy plan działania – umowa trójstronna będzie zawierał informacje niezbędne do świadczenia
usług takie jak:
1) imię i nazwisko oraz adres osoby zakwalifikowanej do świadczenia usług,
2) rodzaj usług,
3) wymiar dzienny świadczonych usług
4) okres, przez który usługi mają być świadczone,
5) dane adresowe Wykonawcy.
5.Czas określony w umowie trójstronnej jako czas świadczenia usług, oznacza czas realizacji
zleconego zakresu usług.
5.1.Częstotliwość świadczonych usług oraz rodzaj i termin ich wykonania muszą być zgodne z planem działania – umową
trójstronną i harmonogramem. Godziny, w jakich usługi mają być świadczone powinny być dostosowane do potrzeb
świadczeniobiorców. W sytuacji, kiedy osoba świadcząca usługi na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy nie może ich
wykonać w terminach określonych w harmonogramie, np. z powodu choroby, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić
każdorazowo zastępstwo przez osobę ujętą w wykazie osób i powiadomić o zmianie Zamawiającego przed rozpoczęciem
wykonywania usług. Wykonawca do świadczenia usług nie może kierować osób będących członkami najbliższej rodziny
Świadczeniobiorcy cd w swz
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących
kryteriów oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia(T)/(Termin faktycznego rozpoczęcia świadczenia usługi opiekuna/ki u podopiecznego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: min. 1 opiekunka- ( min. 2 podopiecznych)1440 h ogółem w mieszkaniu wspomaganym
4.1.2 Liczba uczestników i zakres godzinowy wsparcia w poszczególnych zadaniach wynika z doświadczenia pracowników
socjalnych, a także badania potencjalnej grupy docelowej i ich rodzin i jest odpowiedzią na ich potrzeby.
4.1.3 Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w sposób, w oparciu o
opracowany indywidualny plan wsparcia- zał. Nr 8 do SWZ (również w soboty, niedziele i dni świąteczne). W uzasadnionych
przypadkach godziny realizacji usług mogą ulec zmianie po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Szacunkowa liczba
osób w skali miesiąca objętych usługami wynosi: ok. 22. Liczba ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy czym
przewidziana liczba usług opiekuńczych w projekcie 8430 h nie ulegnie zmianie.
4.1.4 Przez pracowników socjalnych zostanie opracowany dokument, który będzie miał charakter planu działania
dostosowanego do konkretnych potrzeb i ograniczeń zdrowia, określał rodzaj udzielanego wsparcia, wymiar godzin,
harmonogram i miejsce świadczenia usług. Zakres wsparcia może podlegać modyfikacjom w zakresie potrzeb uczestników.
Organizacja świadczenia usług opiekuńczych uwzględnia podmiotowość uprawnionych, w tym respektowanie prawa do
poszanowania i ochrony godności, intymności oraz poczucia bezpieczeństwa i ochrony dóbr osobistych – opiekunki będą
nadzorowane przez pracowników Zamawiającego, którzy będą kontaktować się z podopiecznymi, sprawdzą ich
zadowolenie i wprowadzą ewentualne zmiany we wsparciu.
4.1.5Wsparcie wynika z zapisów projektu będzie zgodne z Wytycznymi obszarowymi w szczególności z Minimalnymi
wymaganiami świadczenia usług społecznych w społeczności lokalnej (z sekcji 4.3.5 Wytycznych EFS Plus).
4.1.6 Podmiot realizujący usługi opiekuńcze zobowiązany jest do zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem
jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, poprzez właściwe ustalenie z osobami świadczącymi usługi
opiekuńcze godzin oraz zleconego wymiaru i zakresu usług.
4.1.7Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług (opiekuńcze). Zamawiający zastrzega,
że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usługi-1 godzina oznacza
60 min.; cd w swz
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących
kryteriów oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia(T)/(Termin faktycznego rozpoczęcia świadczenia usługi opiekuna/ki u podopiecznego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:-Część I-VI zamówienia: Zamawiający żąda przedstawienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;- zał. Nr 4
Zamawiający uzna za warunek spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował min. 1 osobą do realizacji każdej z części
zamówienia, która będzie posiadać potrzebne kwalifikacje, uprawnienia, doświadczenie niezbędne do wykonania
zamówienia tj.: Usługa opiekuńcza może być świadczona przez:
a) osobę, która posiada kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby
niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy
społecznej , lub
b) osobę, która posiada doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariackie lub osobiste
wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła minimum 80-godzinne szkolenie z zakresu realizowanej usługi, w
tym udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej
W świetle art. 94 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, o którym mowa w ust. 1, zamawiający będzie żądał oświadczenia
potwierdzającego od Wykonawcy: 1) status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub
dokumentów potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która
będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie
marginalizowanych; 2) procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w
ust. 1, zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną
organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W
celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie części od I-VI zamówienia:
- wykazu osób skierowanych do realizacji usług zgodnie z zał. Nr 4 do SWZ opisanym w rozdz. VI ust. 6.1.4 tiret pierwszy
- W celu potwierdzenia spełnienie przez Wykonawcę warunków, o których mowa w rozdz. 1 ust. 1 .2 SWZ (warunki zamówień
zastrzeżonych zgodnie z art. 94 ustawy Pzp). Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, dokumentów potwierdzających:
a) status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzających prowadzenie przez
wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której
głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych;
b) procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94 ust. 1, zatrudnionych
przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie
realizowała zamówienie.
Wykonawca winien złożyć oświadczenie zgodnie z zał. nr 9 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy
złożyć wg wymogów załącznika nr 5 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ,
przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:
w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku
w pkt. 8.3.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
10.3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
10.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych wykonawców musi
spełniać wymogi wskazane w rozdz. 1 ust.1.2 SWZ (warunki zamówień zastrzeżonych.) W związku z punktem 10.4. każdy z
Wykonawców ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest do złożenia aktualnych na dzień złożenia dokumentów lub
oświadczeń potwierdzających warunki wskazane w rozdz.1 ust.1.2 SWZ (warunki zamówień zastrzeżonych z godnie z art.
94 ust. 1 ustawy Pzp)
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień Umowy o których mowa w art. 454 Ustawy.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do udzielonego
zamówienia, stosownie do art. 455 ustawy Pzp w przypadku:
1) zmian wynagrodzenia opisanych § 7 ust. 1 pkt. 1-4 i ust. 10-14
2) zmiany terminu - w przypadku konieczności wydłużenia terminu obowiązywania umowy (realizacji zamówienia), o okres
nie dłuższy niż sześć miesięcy przy czym ilość godzin przewidziana dla całego zamówienia nie ulegnie zmianie
3) zmiany osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji usług, osoba zastępująca winna spełniać wszystkie wymogi
opisane w SWZ i wskazane w ofercie w stopniu nie mniejszym, niż na podstawie których oferta wykonawcy została uznana
jako najkorzystniejsza(opiekunki), po spełnieniu wymogów opisanych w § 8 ust. 9.
4) Zamawiający dopuszcza zmniejszenie liczby godzin w ramach danej części zamówienia w przypadku nie realizowania
usług opiekuńczych przez osobę skierowaną do realizacji tych usług przez okres 2 tygodni.
3. Nie stanowi zmiany umowy:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
2) zmiany danych tele-adresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami,
3) zmiana wykazu osób o którym mowa § 8 ust. 1 niniejszej umowy
4.Zmiany może inicjować każda ze stron umowy wyłącznie w formie pisemnej, określając warunki jej dokonania, biorąc pod
uwagę w szczególności:
1) opis zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia,
4) wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia,
5) czas wykonania zmiany,
6) wpływ zmiany na termin zakończenia wykonania zamówienia,
5.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią
jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
6.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie
strony, pod rygorem nieważności
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-02 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamowieni
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-02 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-31
INNE PRZETARGI WYRZYSK
więcej: przetargi WYRZYSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne w Gminie Wyrzysk" -świadczenie usług opiekuńczych przez 6 opiekunów
- Świadczenie usług społecznych dla uczestników projektu "Polityka Senioralna EFS+" realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania podopiecznych na terenie gminy Dąbrowa Chełmińska
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Organizowanie i wykonywanie usług opiekuńczych na terenie Miasta Kutno w miejscu zamieszkania podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kutnie w 2025 roku (MOPS.ZMA.2600.2.2024)
- Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałczu w ich miejscu zamieszkania w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.