eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa stanowiska do digitalizacji materiałów transparentnych oraz obiektów płaskich do formatu A3



Ogłoszenie z dnia 2024-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa stanowiska do digitalizacji materiałów transparentnych oraz obiektów płaskich do formatu A3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Śląskie w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001094121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T. Dobrowolskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-205

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32 779 93 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@muzeumslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumslaskie.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/992368

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa stanowiska do digitalizacji materiałów transparentnych oraz obiektów płaskich do formatu A3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7805b06c-5981-4b91-84fd-5e324a066b76

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610175

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach VII Priorytetu Kultura, Działania 7.1. Infrastruktura kultury i turystyki kulturowej, Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (FEnIKS)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00557952

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2610.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 414052,24 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 334000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stanowiska do digitalizacji materiałów transparentnych oraz obiektów płaskich do formatu A3. Wykonawca dostarczy przedmiot fabrycznie nowy, nie pochodzący z ekspozycji handlowych, demonstracyjnych czy wystawowych, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku i wolny od wad. W ramach dostawy Wykonawca musi dostarczyć następujące produkty:
- średnioformatowy aparat cyfrowy – 1 szt.,
- obiektyw stałoogniskowy macro – 1 szt.,
- obiektyw stałoogniskowy standardowy – 1 szt.,
- kolumna reprodukcyjna ze zintegrowanym stołem roboczym do digitalizacji materiałów transparentnych i refleksyjnych obiektów płaskich – 1 szt.,
- podświetlarka Led – 1 szt.,
- panel Led – 2 szt.
- statyw oświetleniowy – 2 szt.
- wzorniki kolorystyczne – 1 szt.,
- oprogramowanie do automatycznej edycji kolorystycznej cyfrowych odwzorowań – 1 szt.
2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy. Okres gwarancji jakości liczony jest od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru potwierdzającego wykonanie przedmiotu umowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 45 dni od dnia zawarcia umowy, przy czym dostawa nie może nastąpić przed 1 stycznia 2025 r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do SWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z Istotnymi postanowieniami umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38653000-7 - Aparatura do laboratoriów fotograficznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397905,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397905,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397905,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AC&C Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7261008518

7.3.3) Ulica: Klaudyńska 43A

7.3.4) Miejscowość: Izabelin-Laski

7.3.5) Kod pocztowy: 05-080

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397905,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.