eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźOdbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2024-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 107/109

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-928

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: (42) 201-2061/2062

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lodz.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lodz.sr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97b6af13-855f-403d-99f4-48cca7d11532

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97b6af13-855f-403d-99f4-48cca7d11532

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610466

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227668/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571925

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D.261.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 208428,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, zbieranych selektywnie z nieruchomości niezamieszkałych, tj. z obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi przy al. Kościuszki 107/109 i ul. Wólczańskiej 138, zgodnie z haromonogramem określonym w dokumentach zamówienia. Miejscem odbioru odpadów (dla dwóch ww. obiektów) jest parking sądowy przy ul. Wólczańskiej 138. Pojemniki (kontenery MGB z tworzywa) stanowią własność Zamawiającego.

Odpady komunalne będą odbierane z pojemników (należących do Zamawiającego) wyłącznie do tego celu przeznaczonych, oznaczonych w widoczny z daleka, czytelny i ujednolicony sposób, zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2021 r. poz. 906), przy czym przyjmuje się następujące kolory i oznaczenia pojemników dla poszczególnych frakcji odpadów:
a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - pojemniki w kolorze czarnym lub co najmniej z czarną klapą, oznaczone napisem „Zmieszane",
b) papier (frakcja odpadów, w której skład wchodzą odpady z papieru, w tym odpady z tektury, odpady opakowanie z papieru i opady opakowaniowe z tektury) - pojemniki w kolorze niebieskim, oznaczone napisem „Papier”,
c) szkło (frakcja odpadów, w której skład wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowanie ze szkła) - pojemniki w kolorze zielonym, oznaczone napisem „Szkło”,
d) metale i tworzywa sztuczne (frakcja odpadów, w której skład wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe) - pojemniki w kolorze żółtym, oznaczone napisem „Metale i tworzywa sztuczne”,
e) biodegradowalne (bioodpady) - pojemniki w kolorze brązowym, oznaczone napisem „Bio”.

Szczegółowy opis, zakres, sposób i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ oraz w załącznikach nr 5A i 5B do SWZ (projektowane postanowienia umów w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści poszczególnych umów - w podziale na części przedmiotu zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 137976,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, zbieranych selektywnie z nieruchomości niezamieszkałych, tj. z obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi przy ul. Pomorskiej 21 (zakres usługi objęty opcją) i ul. Pomorskiej 37 (zakres główny usługi), zgodnie z harmonogramem określonym w dokumentach zamówienia. Pojemniki (kontenery MGB z tworzywa) stanowią własność Zamawiającego.

Odpady komunalne będą odbierane z pojemników (należących do Zamawiającego) wyłącznie do tego celu przeznaczonych, oznaczonych w widoczny z daleka, czytelny i ujednolicony sposób, zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2021 r. poz. 906), przy czym przyjmuje się następujące kolory i oznaczenia pojemników dla poszczególnych frakcji odpadów:
a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - pojemniki w kolorze czarnym lub co najmniej z czarną klapą, oznaczone napisem „Zmieszane",
b) papier (frakcja odpadów, w której skład wchodzą odpady z papieru, w tym odpady z tektury, odpady opakowanie z papieru i opady opakowaniowe z tektury) - pojemniki w kolorze niebieskim, oznaczone napisem „Papier”,
c) szkło (frakcja odpadów, w której skład wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowanie ze szkła) - pojemniki w kolorze zielonym, oznaczone napisem „Szkło”,
d) metale i tworzywa sztuczne (frakcja odpadów, w której skład wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe) - pojemniki w kolorze żółtym, oznaczone napisem „Metale i tworzywa sztuczne”,
e) biodegradowalne (bioodpady) - pojemniki w kolorze brązowym, oznaczone napisem „Bio”.

Szczegółowy opis, zakres, sposób i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ oraz w załącznikach nr 5A i 5B do SWZ (projektowane postanowienia umów w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści poszczególnych umów - w podziale na części przedmiotu zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 70452,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154833,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154833,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154833,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Service Centrum Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610281538

7.3.3) Ulica: ul. Łąkoszyńska 127

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154833,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78850,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78850,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78850,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Service Centrum Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610281538

7.3.3) Ulica: ul. Łąkoszyńska 127

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78850,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.