Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00571925/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 107/109
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-928
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: (42) 201-2061/2062
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lodz.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lodz.sr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97b6af13-855f-403d-99f4-48cca7d115321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97b6af13-855f-403d-99f4-48cca7d11532
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610466
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227668/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571925
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D.261.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 208428,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, zbieranych selektywnie z nieruchomości niezamieszkałych, tj. z obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi przy al. Kościuszki 107/109 i ul. Wólczańskiej 138, zgodnie z haromonogramem określonym w dokumentach zamówienia. Miejscem odbioru odpadów (dla dwóch ww. obiektów) jest parking sądowy przy ul. Wólczańskiej 138. Pojemniki (kontenery MGB z tworzywa) stanowią własność Zamawiającego.Odpady komunalne będą odbierane z pojemników (należących do Zamawiającego) wyłącznie do tego celu przeznaczonych, oznaczonych w widoczny z daleka, czytelny i ujednolicony sposób, zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2021 r. poz. 906), przy czym przyjmuje się następujące kolory i oznaczenia pojemników dla poszczególnych frakcji odpadów:
a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - pojemniki w kolorze czarnym lub co najmniej z czarną klapą, oznaczone napisem „Zmieszane",
b) papier (frakcja odpadów, w której skład wchodzą odpady z papieru, w tym odpady z tektury, odpady opakowanie z papieru i opady opakowaniowe z tektury) - pojemniki w kolorze niebieskim, oznaczone napisem „Papier”,
c) szkło (frakcja odpadów, w której skład wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowanie ze szkła) - pojemniki w kolorze zielonym, oznaczone napisem „Szkło”,
d) metale i tworzywa sztuczne (frakcja odpadów, w której skład wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe) - pojemniki w kolorze żółtym, oznaczone napisem „Metale i tworzywa sztuczne”,
e) biodegradowalne (bioodpady) - pojemniki w kolorze brązowym, oznaczone napisem „Bio”.
Szczegółowy opis, zakres, sposób i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ oraz w załącznikach nr 5A i 5B do SWZ (projektowane postanowienia umów w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści poszczególnych umów - w podziale na części przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 137976,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, zbieranych selektywnie z nieruchomości niezamieszkałych, tj. z obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi przy ul. Pomorskiej 21 (zakres usługi objęty opcją) i ul. Pomorskiej 37 (zakres główny usługi), zgodnie z harmonogramem określonym w dokumentach zamówienia. Pojemniki (kontenery MGB z tworzywa) stanowią własność Zamawiającego.Odpady komunalne będą odbierane z pojemników (należących do Zamawiającego) wyłącznie do tego celu przeznaczonych, oznaczonych w widoczny z daleka, czytelny i ujednolicony sposób, zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2021 r. poz. 906), przy czym przyjmuje się następujące kolory i oznaczenia pojemników dla poszczególnych frakcji odpadów:
a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - pojemniki w kolorze czarnym lub co najmniej z czarną klapą, oznaczone napisem „Zmieszane",
b) papier (frakcja odpadów, w której skład wchodzą odpady z papieru, w tym odpady z tektury, odpady opakowanie z papieru i opady opakowaniowe z tektury) - pojemniki w kolorze niebieskim, oznaczone napisem „Papier”,
c) szkło (frakcja odpadów, w której skład wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowanie ze szkła) - pojemniki w kolorze zielonym, oznaczone napisem „Szkło”,
d) metale i tworzywa sztuczne (frakcja odpadów, w której skład wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe) - pojemniki w kolorze żółtym, oznaczone napisem „Metale i tworzywa sztuczne”,
e) biodegradowalne (bioodpady) - pojemniki w kolorze brązowym, oznaczone napisem „Bio”.
Szczegółowy opis, zakres, sposób i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ oraz w załącznikach nr 5A i 5B do SWZ (projektowane postanowienia umów w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści poszczególnych umów - w podziale na części przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 70452,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154833,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154833,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154833,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Service Centrum Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610281538
7.3.3) Ulica: ul. Łąkoszyńska 127
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PREZERO SERVICE CENTRUM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PREZERO SERVICE CENTRUM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154833,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78850,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78850,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78850,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Service Centrum Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610281538
7.3.3) Ulica: ul. Łąkoszyńska 127
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PREZERO SERVICE CENTRUM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PREZERO SERVICE CENTRUM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78850,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa wydruku centralnego dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- Opracowanie Strategii Kształcenia Zawodowego w Województwie Łódzkim w ramach projektu KPO
- 2025 Przedłużenie licencji subskrypcji i wsparcia urządzeń Palo Alto dla WSRM w Łodzi
- DOSTAWA PRODUKTÓW CHEMICZNYCH DO WSSE W ŁODZI.
- Usługa pogwarancyjnego serwisu dla aparatów: RTG Evolution i RTG Evolution Puls dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
- Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych oraz skratek i zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków w Stanowicach
- Koszenie traw i grabienie liści na terenach zieleni miejskiej i cmentarzy
- Obsługa butelkomatów i miejskiego punktu elektroodpadów - numer postępowania: 26/ZP/25
- Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych z plaż i terenów przyplażowych oraz bieżące utrzymanie czystości plaż w Łebie
- Oczyszczanie i naprawa urządzeń podczyszczających wody opadowe z pasa drogowego zlokalizowanych w ciągu ulic na terenie miasta Bielska-Białej
- USŁUGA ODBIORU I UTYLIZACJI ODPADÓW POPRODUKCYJNYCH
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.