eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo"Dostawa i montaż lamp hybrydowych oraz solarnych na terenie Gminy Działdowo"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż lamp hybrydowych oraz solarnych na terenie Gminy Działdowo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIAŁDOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378025

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Księżodworska 10

1.5.2.) Miejscowość: Działdowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: (23) 697 07 00

1.5.8.) Numer faksu: (23) 697 07 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ugdzialdowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dzialdowo.ug.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminadzialdowo, https://platformazakupowa.pl, https://dzialdowo.ug.gov.pl, zamowienia@ugdzialdowo.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i montaż lamp hybrydowych oraz solarnych na terenie Gminy Działdowo”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f771e3aa-e5a3-4fd7-bad6-361bb9ce91b2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611709

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00567695/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 „Dostawa i montaż lamp hybrydowych oraz solarnych na terenie Gminy Działdowo”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00557482

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZK.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż lamp hybrydowych oraz solarnych w miejscowościach położonych na terenie Gminy Działdowo. Łączna ilość lamp: 14 szt. lamp hybrydowych i 1 szt. lampa solarna. Przedmiot zamówienia będzie finansowany ze środków zabezpieczonych w budżecie Gminy Działdowo (Część nr 1) oraz ze środków przeznaczonych na ten cel w poszczególnych funduszach sołeckich (Część nr 2). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na 2 części:
- Cześć nr 1: Dostawa i montaż 6 szt. lamp hybrydowych na terenie Gminy Działdowo.
- Cześć nr 2: Dostawa i montaż 8 szt. lamp hybrydowych oraz 1 szt. lampy solarnej na terenie Gminy Działdowo w ramach funduszu sołeckiego.
Każdy z wykonawców może złożyć oferty na obydwie części wymienione w przedmiocie zamówienia lub dowolnie wybraną część nr 1 lub nr 2. Oczekiwane parametry lamp dla części nr 1 i części nr 2 zostały przedstawione w Załączniku nr 7 do przedmiotowego SWZ. Oferowane produkty muszą spełniać wszelkie normy techniczne dopuszczające produkt do obrotu i użytkowania na terenie Polski, co winno zostać potwierdzone deklaracjami zgodności UE i deklaracjami właściwości użytkowych. Szczegółowe zestawienie ilości lamp dla poszczególnych zadań wymienionych w przedmiocie zamówienia przedstawia załącznik nr 7 do SWZ. Zakres i sposób wykonania zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Krótki opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1: Dostawa i montaż 6 szt. lamp hybrydowych na terenie Gminy Działdowo. Część nr 1 obejmuje zakup i montaż 6 szt. lamp hybrydowych na terenie Gminy Działdowo w miejscowościach: - Burkat (działka nr 335, obręb Burkat) – 1 szt., - Lipówka (działka nr 37, obręb Lipówka) – 1 szt., - Pierławki (działka nr 214/1, obręb Pierławki) – 1 szt., - Kramarzewo (działka nr 173, obręb Kramarzewo ) – 1 szt., - Księży Dwór (działka nr 480/2, obręb Księży Dwór) – 1 szt., - Księży Dwór (działka nr 6/16, obręb Księży Dwór) – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

31712331-9 - Fotoogniwa

31121340-5 - Elektrownie wiatrowe

4.5.5.) Wartość części: 81000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż lamp hybrydowych oraz solarnych w miejscowościach położonych na terenie Gminy Działdowo. Łączna ilość lamp: 14 szt. lamp hybrydowych i 1 szt. lampa solarna. Przedmiot zamówienia będzie finansowany ze środków zabezpieczonych w budżecie Gminy Działdowo (Część nr 1) oraz ze środków przeznaczonych na ten cel w poszczególnych funduszach sołeckich (Część nr 2). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na 2 części: - Cześć nr 1: Dostawa i montaż 6 szt. lamp hybrydowych na terenie Gminy Działdowo. - Cześć nr 2: Dostawa i montaż 8 szt. lamp hybrydowych oraz 1 szt. lampy solarnej na terenie Gminy Działdowo w ramach funduszu sołeckiego. Każdy z wykonawców może złożyć oferty na obydwie części wymienione w przedmiocie zamówienia lub dowolnie wybraną część nr 1 lub nr 2. Oczekiwane parametry lamp dla części nr 1 i części nr 2 zostały przedstawione w Załączniku nr 7 do przedmiotowego SWZ. Oferowane produkty muszą spełniać wszelkie normy techniczne dopuszczające produkt do obrotu i użytkowania na terenie Polski, co winno zostać potwierdzone deklaracjami zgodności UE i deklaracjami właściwości użytkowych. Szczegółowe zestawienie ilości lamp dla poszczególnych zadań wymienionych w przedmiocie zamówienia przedstawia załącznik nr 7 do SWZ. Zakres i sposób wykonania zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Krótki opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2: Dostawa i montaż 8 szt. lamp hybrydowych oraz 1 szt. lampy solarnej na terenie Gminy Działdowo w ramach funduszu sołeckiego. Część nr 2 obejmuje dostawę i montaż 8 szt. lamp hybrydowych oraz 1 szt. lampy solarnej na terenie Gminy Działdowo w Sołectwach: Sołectwo Burkat – działka nr 62/35 obręb Burkat (l. hybrydowa) -1 szt., Sołectwo Burkat – działka nr 143 obręb Burkat (l. hybrydowa) -1 szt., Sołectwo Grzybiny – działka nr 24/3 obręb Grzybiny (l. hybrydowa) -1 szt., Sołectwo Kisiny – działka nr 665/28 obręb Kisiny (l. hybrydowa) -1 szt., Sołectwo Malinowo - działka nr 181/9 obręb Komorniki (l. solarna) – 1 szt., Sołectwo Kramarzewo - działka nr 66/2 obręb Kramarzewo (l. hybrydowa) – 1 szt., Sołectwo Pierławki - działka nr 179 obręb Pierławki (l. hybrydowa) – 1 szt., Sołectwo Ruszkowo – działka nr 332 obręb Ruszkowo ( l. hybrydowa) – 1 szt.,Sołectwo Zakrzewo – działka nr 75/2 obręb Zakrzewo (l. hybrydowa) – 1 szt. W skład Części nr 2 wchodzą poszczególne zadania określone w funduszu sołeckim dla poszczególnych sołectw tj.: Zadanie nr 1: Dostawa wraz z montażem lampy hybrydowej w Burkacie – 2 szt., Zadanie nr 2: Dostawa wraz z montażem lampy hybrydowej w Grzybinach – 1 szt., Zadanie nr 3: Dostawa wraz z montażem lampy hybrydowej w Kisinach - 1 szt., Zadanie nr 4: Dostawa wraz z montażem lampy solarnej w Malinowie – 1 szt., Zadanie nr 5: Dostawa wraz z montażem lampy hybrydowej w Kramarzewie – 1 szt., Zadanie nr 6: Dostawa wraz z montażem lampy hybrydowej w Pierławce – 1 szt., Zadanie nr 7: Dostawa wraz z montażem lampy hybrydowej w Ruszkowie – 1 szt., Zadanie nr 8: Dostawa wraz z montażem lampy hybrydowej w Zakrzewie – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

31712331-9 - Fotoogniwa

31121340-5 - Elektrownie wiatrowe

4.5.5.) Wartość części: 121000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73209,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73209,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Petra Energa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182094532

7.3.3) Ulica: Sochaczewska 110

7.3.4) Miejscowość: Macierzysz

7.3.5) Kod pocztowy: 05-850

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73209,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107268,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107268,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Petra Energia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182094532

7.3.3) Ulica: Sochaczewska 110

7.3.4) Miejscowość: Macierzysz

7.3.5) Kod pocztowy: 05-850

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107268,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.