eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomPrzebudowa związana z adaptacją łazienek dla potrzeb mieszkańców.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa związana z adaptacją łazienek dla potrzeb mieszkańców.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366727626

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 368 09 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuwradom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c14b03f-cdb0-4f73-8014-086bd9d2c9a6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Obsługa jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Radomia.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa związana z adaptacją łazienek dla potrzeb mieszkańców.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c14b03f-cdb0-4f73-8014-086bd9d2c9a6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611742

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045151/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 PRZEBUDOWA I ADAPTACJA ŁAZIENEK DLA POTRZEB MIESZKAŃCÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ WETERANA WALKI I PRACY- Remont pokoju kąpielowego I piętro Pawilon D

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528503

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.1.148.2024.PŁ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23470,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Miejscem wykonania zamówienia jest Pawilon „D” Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu przy ul. Wyścigowej 16 w Radomiu.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących w ramach realizacji zadania pn.: „Przebudowa związana z adaptacją łazienek dla potrzeb mieszkańców”. Zamierzone przedsięwzięcie ma na celu dostosowanie istniejących łazienek w gminnym domu pomocy społecznej do przepisów prawa budowlanego oraz standardów dla tego rodzaju placówek. Ze względu na możliwości finansowe Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu realizację inwestycji podzielono na etapy. Przedmiotowe postępowanie dotyczy
kolejnego etapu przebudowy związanej z adaptacją łazienek dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu. W ramach bieżącego etapu zostanie wykonany remont i przebudowa oznaczonego w projekcie numerem 1.8 ogólnodostępnego WC znajdującego się w pawilonie „D” – w celu dostosowania go dla osób
niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem niniejszego postępowania oraz specyfikację ich
wykonania zawierają załączniki do SWZ.
3. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia został opisany w § 3 SWZ i obejmuje w szczególności:
1) roboty budowlane;
2) roboty instalacyjne wodociągowe wewnętrzne;
3) roboty instalacyjne kanalizacji sanitarnej wewnętrznej;
4) roboty instalacyjne elektryczne
5) pomiary
6) prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do
uwzględnienia (organizacja i zabezpieczenie placu budowy, w szczególności zabezpieczenie istniejącej podłogi w korytarzu;
sprawdzenie i zabezpieczenie instalacji wodnej - w przypadku prowadzenia prac w sezonie grzewczym nie ma możliwości
wyłączenia ogrzewania oraz zamknięcia wody w Pawilonie D; uporządkowanie terenu po budowie; likwidacja placu budowy
oraz wszelkie inne prace nie objęte w SWZ, dokumentacji technicznej, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę
budowlaną).
4. Roboty budowlane składające się na przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami SWZ, w szczególności
zgodnie z załączoną do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót.
5. UWAGA: realizacja robót winna być prowadzona w sposób minimalizujący utrudnienia w bieżącym funkcjonowaniu
obiektu, a etapy prac winny być uzgodnione z Dyrektorem Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu
lub osobą przez niego wyznaczoną.
1) Wykonawca ze względu na szczególny charakter obiektów objętych zamówieniem zobowiązany jest wykonywać roboty
budowlane stanowiące przedmiot zamówienia w godz. 6;00 – 20;00;
2) należy się liczyć z możliwością wystąpienia nieprzewidzianych utrudnień oraz z koniecznością prowadzenia szczegółowych uzgodnień z Zamawiającym;
3) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215210-2 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TomHouse Tomasz Gnojewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962214067

7.3.3) Ulica: Polna 15

7.3.4) Miejscowość: Milejowice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-652

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.