eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wo³omin¦wiadczenie na rzecz podopiecznych OPS w Wo³ominie us³ug opiekuñczych wykonywanych zgodnie z przepisami ustawy z dn.12 marca 2004 r. o pomocy spo³ecznej realizowanych na terenie miasta i gm. Wo³omin.



Og³oszenie z dnia 2024-11-25

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie na rzecz podopiecznych OPS w Wo³ominie us³ug opiekuñczych wykonywanych zgodnie z przepisami ustawy z dn.12 marca 2004 r. o pomocy spo³ecznej realizowanych na terenie miasta i gm. Wo³omin.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: O¶rodek Pomocy Spo³ecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006910565

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. Armii Krajowej 34

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wo³omin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@ops.wolomin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wolomin.naszops.pl/bip/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie na rzecz podopiecznych OPS w Wo³ominie us³ug opiekuñczych wykonywanych zgodnie z przepisami ustawy z dn.12 marca 2004 r. o pomocy spo³ecznej realizowanych na terenie miasta i gm. Wo³omin.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fe3351d7-d05b-409f-8fbf-7fe91c0507fc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00612208

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00018976/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych i gospodarczych na rzecz klientów O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w miejscu ich zamieszkania w Wo³ominie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ops_wolomin

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ops_wolomin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z Za³±cznikiem nr 6 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z Za³±cznikiem nr 6 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DS.26.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie przez wybranego Wykonawcê na rzecz podopiecznych O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Wo³ominie us³ug opiekuñczych wykonywanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy spo³ecznej (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1283 z pó¼n. zm.) realizowanych na terenie miasta i gminy Wo³omin

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85311100-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób starszych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie personelu ¶wiadcz±cego us³ugi

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Podmiot ekonomii spo³ecznej

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

• Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a) posiadaniem wiedzy i do¶wiadczenia – warunek dotycz±cy wiedzy i do¶wiadczenia zostanie uznany za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, wykona³ lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie porównywalne co do charakteru i wielko¶ci. Wielko¶æ porównywalna, to dla Zamawiaj±cego liczba zrealizowanych godzin us³ug opiekuñczych, nie mniejsza ni¿ 30 000 godzin;
b) dysponowaniem odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek dotycz±cy dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje personelem niezbêdnym do wykonania zamówienia tj. co najmniej: 20 osobami wykonuj±cymi us³ugi pomocy w codziennych czynno¶ciach ¿yciowych, które musz± legitymowaæ siê wykszta³ceniem co najmniej podstawowym i za¶wiadczeniem o ukoñczeniu kursu umo¿liwiaj±cego prawid³owe ¶wiadczenie us³ug opiekuñczo gospodarczych w szczególno¶ci: kursu opieki nad chorym w domu lub kursu opieki nad osobami starszymi, prowadzonego zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kszta³cenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (t. j. Dz.U. z 2023 r., poz. 2175 ) oraz posiadaæ aktualne orzeczenie do celów sanitarno epidemiologicznych.
• Odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej z aktualnie op³acon± polis± w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum 500 000,00z³ (s³ownie z³otych: piêæset tysiêcy z³otych). Wykonawca zobowi±zany jest do posiadania polisy przez ca³y okres realizacji zamówienia oraz do przedstawienia jej na ka¿dorazowe wezwanie Zamawiaj±cego

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - Wykaz wykonanych us³ug opiekuñczych – oraz referencje od podmiotu na rzecz, którego ¶wiadczone by³y us³ugi.
- Wykaz osób skierowanych do ¶wiadczenia us³ug z podaniem ich imienia i nazwiska, stanowiska, wykszta³cenia, uprawnienia do wykonywania us³ug opiekuñczych oraz podstaw± dysponowania a tak¿e o¶wiadczenia, ¿e wszystkie te osoby posiadaj± aktualne orzeczenie do celów sanitarno epidemiologicznych oraz spe³niaj± wymagania Zamawiaj±cego postawione w SWZ.
- dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy ¿±da przedstawienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych w przypadku ubiegania siê Wykonawcy o przyznanie punktów w ramach kryterium oceny ofert K2- do¶wiadczenie personelu ¶wiadcz±cego us³ugi tj. „¶wiadectwa pracy” lub „za¶wiadczenia”, zgodnie z zapisami SWZ XXX.
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe nie podlegaj± uzupe³nieniu.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1,
2) zobowi±zanie w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostêpniaj±cego zasób Wykonawcy,
3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a)pe³nomocnictwo, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5) pe³nomocnictwo, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp,
6) o¶wiadczenie, o którym mowa w czê¶ci VII pkt 4 SWZ (o¶wiadczenie, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia – Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enia tego o¶wiadczenia na formularzu ofertowym).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na wniosek Wykonawcy i po spe³nieniu warunków okre¶lonych w umowie dotycz±cych podwykonawstwa, Wykonawca mo¿e modyfikowaæ w trakcie wykonywania przedmiotu umowy z³o¿one w ofercie deklaracje odno¶nie podwykonawstwa poprzez:
1) wskazanie innych podwykonawców;
2) rezygnacjê z podwykonawców.
2. Na podstawie art. 455 ust 1 pkt 1 ustawy pzp Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w postaci zwiêkszenia liczby godzin us³ug objêtych przedmiotem zamówienia, przy czym nie wiêcej ni¿ do 10% w stosunku do liczby godzin okre¶lonych w SWZ oraz w §2 ust 1. Warunkiem wprowadzenia zmiany jest wyst±pienie okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy w chwili wszczêcia postêpowania nie móg³ przewidzieæ. Stawka godzinowa nie mo¿e przekroczyæ stawki godzinowej dla ka¿dej godziny w ramach zamówienia podstawowego. Zmiana umowy musi byæ dokonana na podstawie aneksu w formie pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-03 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ops_wolomin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-03 10:50

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-01

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
12 miesiêcy od dnia 01.01.2025 r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.