Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00525486/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA I ADAPTACJA BUDYNKU MIESZKALNO–MAGAZYNOWEGO (MAGAZYN STACYJNY) NA BUDYNEK ADMINISTRACYJNO–BIUROWY Z CZĘŚCIĄ GOSPODARCZĄ, NA TERENIE EKW W EŁKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa8b89a6-b56f-4ba4-aba5-41fae7d660f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA I ADAPTACJA BUDYNKU MIESZKALNO–MAGAZYNOWEGO (MAGAZYN STACYJNY) NA BUDYNEK ADMINISTRACYJNO–BIUROWY Z CZĘŚCIĄ GOSPODARCZĄ, NA TERENIE EKW W EŁKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa8b89a6-b56f-4ba4-aba5-41fae7d660f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613407
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017045/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 PRZEBUDOWA I ADAPTACJA BUDYNKU MIESZKALNO–MAGAZYNOWEGO (MAGAZYN STACYJNY) NA BUDYNEK ADMINISTRACYJNO–BIUROWY Z CZĘŚCIĄ GOSPODARCZĄ, NA TERENIE EKW W EŁKU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525486
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.24.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 812194,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i adaptacja budynku mieszkalnego-magazynowego na budynek administracyjno-biurowy z częścią gospodarczą na terenie Muzeum Historycznego w Ełku przy ul Wąski Tor 2.
Inwestycja jest dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków jako część zespołu wąskotorowej stacji głównej. Obecnie budynek nie jest użytkowany. Prace budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie administracyjno-biurowym Muzeum Historycznego w Ełku.
1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Prowadzenie dokumentacji przebiegu prac konserwatorskich, przez osoby uprawnione, w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć,
2) Wykonanie robót ziemnych i rozbiórkowych wraz z odwiezieniem i utylizacją, w tym między innymi: rozbiórka dodatkowego wejścia do piwnicy od zewnątrz,
3) Przebudowę pomieszczeń wewnętrznych wraz z wykonaniem robót wykończeniowych, tj: tynki, posadzki, okładziny ścian, podłogi, stolarka wewnętrzna, szpachlowanie, malowanie,
4) Wymiana wszystkich instalacji wewnętrznych, tj. instalacji elektrycznych, niskonapięciowych, sanitarnych, c.o., wykonanie węzła cieplnego,
5) Montaż wyposażenia stałego: umywalka z syfonem i baterią, sedes, uchwyty, zlewozmywak z syfonem i baterią,
6) Wymiana skorodowanych elementów drewnianych konstrukcji budynku,
7) Odgrzybianie i zabezpieczenie przeciw pożarowe wszystkich elementów drewnianych konstrukcji i poszycia drewnianego budynku,
8) Wymiana pokrycia dachu z blachy na dachówkę ceramiczną wraz ze wszystkimi obróbkami dekarskimi,
9) Remont oraz wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej,
10) Termomodernizacja obiektu, w tym między innymi renowacja elewacji zewnętrznych wraz z wymianą obróbek zewnętrznych,
11) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych,
12) Wykonanie nawierzchni utwardzonych i terenów zielonych,
13) Wykonanie przyłączy do budynku: gazowe, sanitarne, wlz, teletechniczne,
14) Oznakowanie i dostosowanie pomieszczeń do wymogów przeciwpożarowych wg opracowanej instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
15) Wykonanie projektu przyłącza teletechnicznego wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i pozwoleniem na realizację zgodnie z Prawem Budowlanym,
16) Odtworzenie do stanu pierwotnego zniszczonych lub zdewastowanych nawierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych,
17) Uprzątnięcie terenu po wykonaniu prac budowlanych,
18) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- opracowanie z przebiegu prac konserwatorskich,
- instrukcja bezpieczeństwa pożarowego dla budynku,
- dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
- oświadczenia kierowników robót i kierownika budowy,
- inspekcja TV wykonanych sieci i przyłączy sanitarnych,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów,
UWAGA: Wyposażenie meblowe nie jest objęte zamówieniem.
1.2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
1) zapewnić kierowanie nad pracami konserwatorskimi oraz budowlanymi przez osoby uprawnione zgodnie z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (art. 37a i art. 37c) oraz załączoną decyzją – pozwolenie nr 10013/2019,
2) zaopatrzyć się w media bytowe (tj. energia elektryczna, woda) na czas realizacji robót budowlanych,
3) pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach,
4) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
5) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji,
6) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) projekt „Przebudowa i adaptacja budynku mieszkalno–magazynowego (magazyn stacyjny) na budynek administracyjno–biurowy z częścią gospodarczą, na terenie EKW w Ełku,
2) Badania konserwatorskie oraz program prac konserwatorskich
3) Szczegółowe specyfikacje techniczne.
1.4. Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy.
Załączone przedmiary są przykładowe i nie stanową podstawy do dalszych rozliczeń z Wykonawcą.
1.5. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
1) Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 23 lipca 2003 o Ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
2) Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
3) Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
4) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r „Prawo Budowlane” oraz ustawą z dnia 23 lipca 2003r. „O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami”.
2. Gwarancja – minimum 36 pełnych miesiące od daty odbioru końcowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262700-8 - Przebudowa budynków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 948000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1448202,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 960000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ALMA Piotr Sokołowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790365570
7.3.3) Ulica: ul. Łukasiewicza 3
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PIOTR SOKOŁOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PIOTR SOKOŁOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 960000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 340 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. "
- Zakup samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup UTM wraz z konfiguracją i podłączeniem oraz przeprowadzenie audytu w ramach realizacji projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Ełk"
- Utwardzenie drogi powiatowej nr 1935N na odcinku Krzywe - Cisy
- Dwukrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1864N na odcinku Mostołty - Zdedy
- Uzupełnienie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Miasta Ełk w 2025 r., z podziałem na cztery części
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 46/5 w Pruszczu Gdańskim
- SVA/4620-147/2025: Termomodernizacja budynku nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego w m. Węgorzewo
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Trzyciąż
- Odbudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach projektu ,,Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie".
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.