Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00512077/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja budynku Dworku w miejscowości Hyżne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA HYŻNE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 103
1.5.2.) Miejscowość: Hyżne
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-024
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 0172304564
1.5.8.) Numer faksu: 17 229 50 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.groszek@hyzne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzp.hyzne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
pzp.hyzne.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja budynku Dworku w miejscowości Hyżne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c893a0ad-23ad-45e3-b78c-baa9bc69e008
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052302/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rewitalizacja budynku Dworku w miejscowości Hyżne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512077
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIG5.271.05.2024.JG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rewitalizacja budynku Dworku w miejscowości Hyżne etap II
1. Przedmiotem zamówienia jest remont części pokrycia dachowego wraz z przewiązką na zabytkowym budynku Dworu w m. Hyżne. Budynek zlokalizowany jest na działce o nr ewid. 3087/1 (załącznik od nr 1-4).
2. Układ warstw dachu:
- blacha miedziana, płaska na podwójny rąbek stojący, gr. 0,6 mm;
- warstwa rozdzielająca - mata strukturalna z oplotem, gramatura min. 450 g/m² połączona z membraną wstępnego krycia,
- deskowanie pełne - deski gr. 25 mm o szerokości maksymalnej 15 cm (mocować
z zachowaniem szczeliny 5 mm, mocowanie gwoździami miedzianymi).
- istniejąca konstrukcja dachowa
3. W ramach niniejszej umowy należy wykonać m.in.:
a) wymianę najbardziej zdegradowanych i zniszczonych elementów więźby dachowej,
b) występujące pojedyncze uszkodzenia lub braki drewna konstrukcyjnego (np. fragmenty porażone przez korozję biologiczną i techniczne szkodniki drewna, lub niewłaściwie docięte), należy wymienić lub uzupełnić analogicznie do istniejących przekrojów przedmiotowych elementów,
c) więźbę oryginalną powinno się zaimpregnować wzmacniająco – w miejscach osłabionych, preparatem z dodatkiem środka biobójczego. Po wykonaniu impregnacji drewno należy zawinąć w folię na min. 2 tygodnie,
a. b) wzmocnić połączenia ciesielskie wkrętami ciesielskimi o różnej długości (min. głębokość zakotwienia 100mm, fi 6mm),
d) w przypadku złego stanu zachowania końcówek krokwi należy ich oczyścić, zaimpregnować i nadbudować w systemie nakładkowym bądź ich wymianę
z zachowaniem dotychczasowych przekrojów,
e) podwalinę, która fragmentarycznie wykazuje korozję biologiczną wraz
z żerowaniem owadów należy oczyścić, usunąć uszkodzone jej części, zaimpregnować oraz dodatkowo wzmocnić dwoma nakładkami 12 x 20 cm
z połączeniem śrubowym: zastosować 4 x śruby M16 + obustronnie podkładki stalowe 70x70x5 mm + obustronnie 2 x nakrętki M16,
f) pokrycie dachu blachą miedzianą grubości 0,6 mm,
g) obróbki blacharskie rynien, rur spustowych oraz koszy zlewowych,
h) remont kominów, montaż wywietrzników ze stali nierdzewnej, stopni kominiarskich oraz śniego-chwytów.
4. Niezbędne naprawy i uzupełnienia należy przeprowadzić z drewna dobranego gatunkiem, rozmiarami elementów i uzupełnień wg konstrukcji istniejącej ze stosowaniem sposobów łączenia zastosowanych przy jej budowie. Prace prowadzić pod ścisłym nadzorem inspektora nadzoru konserwatorskiego.
5. Kwalifikację elementów drewnianych podlegających wymianie lub uzupełnieniu należy przeprowadzić pod obowiązkowym nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego
i inspektora nadzoru konserwatorskiego.
6. Roboty należy wykonać zgodnie z:
1. Projektem Zagospodarowania Terenu.
2. Projektem Architektoniczno-Budowlanym.
3. Projektem Technicznym (Wykonawczym) branży konstrukcyjno-budowlanej.
4. Przedmiarem robót.
5. SSTWiORB .
6. Ekspertyzą techniczną stanu konstrukcji i elementów budynku.
7. Programem prac remontowo – konserwatorskich zatwierdzonym przez PWKZ.
Dokumenty należy bezwzględnie rozpatrywać łącznie.
7. Przedmiar sporządzony dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego jest jedynie materiałem pomocniczym i ma za zadanie przybliżyć ilości robót. Ewentualne pominięcia w przedmiarze nie upoważniają Wykonawcy do dochodzenia dodatkowego wynagrodzenia. W przypadku konieczności wykonania robót uwzględnionych w którejkolwiek części w.w. dokumentacji, a nie uwzględnionej w przedmiarze – Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tych robót bez dodatkowego wynagrodzenia.
8. Wszelkie materiały i wyrobu podlegające wbudowaniu w ramach przedmiotowej inwestycji należy zatwierdzić w drodze komisji przy udziale przedstawiciela PWKZ. Wykonawca powinien zaproponować warianty produktów o parametrach nie gorszych niż proponowane w dokumentacji do wyboru przez komisję. W przypadku wbudowania materiałów bez zatwierdzenia drogą komisji Wykonawca na własny koszt zdemontuje materiał i zamontuje ponownie materiał zatwierdzony w drodze komisji.
9. Na czas prowadzenia robót należy zabezpieczyć strop nad piętrem przed ewentualnym zalaniem.
10. Na każdym etapie prowadzonych robót należy obowiązkowo prowadzić dokumentację fotograficzną wykonywanych działań.
11. Wszelkie odstępstwa od już zatwierdzonego zakresu robót każdorazowo wymagają uzgodnienia z tut. urzędem, w szczególności w przypadku nowoodkrytych w toku prowadzonych prac okoliczności.
12. Przed zgłoszeniem przez Wykonawcę zakończenia całości robót i gotowości do odbioru końcowego, Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu kompletny, uprzednio przez niego sprawdzony operat kolaudacyjny.
13. Operat kolaudacyjny winien być przekazany Zamawiającemu w formie papierowej
(oryginał) oraz w formie elektronicznej (1 płyty CD ze skanami w pliku pdf., tabele, zestawienia w wersji excel z rozszerzeniem xls). Zeskanować należy egzemplarz zawierający oryginały dokumentów.
14. Forma papierowa operatu winna być umieszczona w opisanym segregatorze
i twardych teczkach zaopatrzonych w szczegółowy spis zawartości, umożliwiający szybkie zlokalizowanie każdego, ponumerowanego dokumentu. Dokumenty należy wypełniać czcionką nie mniejszą niż „Arial 11". Spis treści winien być podzielony na działy, pogrupowane zgodnie z listą. Przed głównym spisem treści należy umieścić stronę informacyjną o inwestycji tj. nazwa zadania z umowy, nr umowy, nr pozwolenia na budowę/zgłoszenia, Inwestor, Wykonawca, Kierownik budowy/robót, Projektant, Inspektor nadzoru, okres realizacji itp.
15. W skład operatu kolaudacyjnego sporządzonego w formie zgodnej z wymaganiami Zamawiającego, winny wchodzić następujące dokumenty:
a) projekt zagospodarowania terenu,
b) dokumenty, o których mowa w art. 57 ust. 1 ustawy Prawo budowlane,
c) dokumenty potwierdzające parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń itp.,
d) protokoły z przeprowadzonych badań i sprawdzeń oraz protokoły z wykonanych pomiarów i prób. Protokoły winne zostać potwierdzone przez Inspektora nadzoru inwestorskiego,
e) dokumentację w formie sprawozdania sporządzoną na potrzeby odbioru robót przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Rzeszowie.
Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład
2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych
1) Zakres robót określony w przedmiocie zamówienia tj. „Rewitalizacja budynku Dworku w miejscowości Hyżne etap II” obejmuje roboty budowlane. Do wykonania prac budowlanych wymagany jest sprzęt budowlany, pracownicy, a nadzór zapewnia się poprzez osoby posiadające uprawnienia w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz konserwatorskie.
2) Podział przedmiotu zamówienia grozi nadmiernymi trudnościami technicznymi, organizacyjnymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu i kompleksowemu wykonaniu zamówienia,
3) Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane jest względami finansowymi, technicznymi, organizacyjnymi, uwarunkowaniami terenowymi oraz charakterem przedmiotu zamówienia. Zastosowany ewentualny podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty Wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw. Przedmiot zamówieni wymaga w znacznej większości posiadania przez potencjalnych wykonawców zabezpieczenia finansowego lub możliwości kredytowania inwestycji.
4) Zamawiający rozważył również zagrożenia wynikające z opóźnień lub nieprzystąpienia do realizacji zadania (części) przez jednego z wykonawców, co stwarza znaczne obawy, co do nie zachowania terminów płatności z dofinansowania ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 515452,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2637885,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 515452,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DP Studio Dariusz Pilch,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921839706
7.3.3) Ulica: ul. Zbożowa 7,
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 515452,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni
INNE PRZETARGI HYŻNE
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne w roku 2025
więcej: przetargi HYŻNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.