Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa fabrycznie nowych instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia ul. Teatralna 8, 66-400 Gorzów Wlkp. ”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Władysława Jana Ciesielskiego w Gorzowie Wielkopolskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211194498
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teatralna 8
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 957 352 489
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psmgorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psmgorzow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa fabrycznie nowych instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia ul. Teatralna 8, 66-400 Gorzów Wlkp. ”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38e90cc2-9acc-4451-8808-a7bfa2e658cf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00361638/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Dostawa fabrycznie nowych instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia ul. Teatralna 8, 66-400 Gorzów Wlkp. ”.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38e90cc2-9acc-4451-8808-a7bfa2e658cf3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-38e90cc2-9acc-4451-8808-a7bfa2e658cf
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 3. Wykonawca w ramach przedmiotowych środków dowodowych jest zobowiązany:
- do złożenia wraz z ofertą - oświadczenie własne wykonawcy oferowanego instrumentu/instrumentów – wg wzoru specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do swz);
Ponadto – Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia oferowanego przedmiotu zamówienia (próbek – oferowanych instrumentów) w terminie do dnia składania ofert (adres dostawy: 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Teatralna 8- sala wskazana przez Zmawiającego), które będą podlegały ocenie pod względem spełnienia warunków ustanowionych dla przedmiotu zamówienia oraz będą podlegały ocenie pod względem kryteriów oceny ofert jakim jest jakość.
Zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4 Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej w zakresie złożenia próbek, o których mowa w pkt 3 tiret drugi, mogą zostać złożone osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres Zamawiającego. W przypadku otrzymania przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej, po terminie składania ofert, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o ich złożeniu po terminie i zwróci je Wykonawcy po upływie terminu do wniesienia odwołania.
UWAGA:
Brak przedmiotowych środków dowodowych ( INSTRUMENTÓW zamówienia skutkował będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Żądane przedmiotowe środki dowodowe stanowią treść merytoryczną oferty, a jej brak uniemożliwia Zamawiającemu dokonanie oceny oferty w ramach kryterium oceny ofert. Zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy Pzp przedmiotowe środki dowodowe złożone w celu potwierdzania spełniania wymagań określonych w kryterium oceny ofert nie podlegają uzupełnieniu.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub „RODO”):
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia z siedzibą w Gorzowie Wlkp., ul. Teatralna 8, 66-400 Gorzów Wlkp.;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: rodo.gorzow@gmail.com.
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, poprzez wzięcie udziału w postępowaniu organizowanym przez Administratora danych, a także przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zawartej z wybranym Wykonawcą umowy o zamówienie publiczne.
b) art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego wynikającego z ustawy i przepisów wykonawczych do ustawy, w zakresie dokumentów jakie może żądać Zamawiający od Wykonawców.
4) Odbiorcami danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego, podmioty przetwarzające działające na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora, oraz inne podmioty którym dane będą udostępnione na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności osoby lub podmioty posiadające dostęp do dokumentacji postępowania zgodnie z art. 18 lub art. 74 ustawy.
5) Przetwarzane dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego (tj. państwa nienależącego do Europejskiego Obszaru Gospodarczego) i/lub organizacji międzynarodowej.
6) Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały ten okres, a następnie do upływu terminów określonych w przepisach prawa podatkowego, terminów przedawnienia roszczeń wynikających z zawartej umowy lub terminu przechowywania dokumentacji wynikającej z obowiązującej u Zamawiającego Instrukcji Archiwalnej, w zależności od tego, który z tych terminów nastąpi najpóźniej.
7) Z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z ustawy oraz RODO, osobie, której dane dotyczą przysługują następujące prawa:
c) dostępu do treści danych (art. 15 RODO);
d) do sprostowania danych (art. 16 RODO);
e) do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO);
f) do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
8) Osobie, której dane dotyczą nie przysługują następujące prawa:
g) do usunięcia danych (art. 17 RODO), z uwagi na treść art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO,
h) do przenoszenia danych (art. 20 RODO), gdyż przetwarzanie nie będzie odbywało się w sposób zautomatyzowany,
i) do wniesienia sprzeciwu (art. 21 RODO), gdyż przetwarzanie nie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO.
9) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów ustawy.
10) W odniesieniu do podanych danych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
Szczegółowe informacje w Rozdziale II swz.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KG.26.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa fabrycznie nowych instrumentów muzycznych (Fortepianów akustycznych szt. 4) dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia ul. Teatralna 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37311000-1 - Instrumenty klawiszowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert :
Nazwa kryterium waga (%)
Cena oferty brutto (C) 40
Jakość (J) 60
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość: barwa dźwięku, wyrównana intonacja, wyrównany dźwięk, precyzyjna mechanika
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca:
wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostawy instrumentów muzycznych o parametrach zbliżonych do przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 130 000 złotych brutto.
Przez dostawy Zamawiający rozumie dostawy zrealizowane jednorazowo w ramach umowy/umów z jednym Zamawiającym w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (na podstawie §3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy I Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy) - załącznik nr 5 do SWZ;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 8 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
3. Wykonawca w ramach przedmiotowych środków dowodowych jest zobowiązany:- do złożenia wraz z ofertą - oświadczenie własne wykonawcy oferowanego instrumentu/instrumentów – wg wzoru specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do swz);
Ponadto – Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia ofertowanego przedmiotu zamówienia (próbek – oferowanych instrumentów) w terminie do dnia składania ofert (adres dostawy: 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Teatralna 8- sala wskazana przez Zmawiającego), które będą podlegały ocenie pod względem spełnienia warunków ustanowionych dla przedmiotu zamówienia oraz będą podlegały ocenie pod względem kryteriów oceny ofert jakim jest jakość.
Zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4 Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej w zakresie złożenia próbek, o których mowa w pkt 3 tiret drugi, mogą zostać złożone osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres Zamawiającego. W przypadku otrzymania przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej, po terminie składania ofert, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o ich złożeniu po terminie i zwróci je Wykonawcy po upływie terminu do wniesienia odwołania.
UWAGA:
Brak przedmiotowych środków dowodowych ( INSTRUMENTÓW zamówienia skutkował będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Żądane przedmiotowe środki dowodowe stanowią treść merytoryczną oferty, a jej brak uniemożliwia Zamawiającemu dokonanie oceny oferty w ramach kryterium oceny ofert. Zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy Pzp przedmiotowe środki dowodowe złożone w celu potwierdzania spełniania wymagań określonych w kryterium oceny ofert nie podlegają uzupełnieniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
- oświadczenie własne wykonawcy oferowanego instrumentu/instrumentów – wg wzoru specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do swz);5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do oferty, złożonej na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w formularzu oferty - dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
2) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1);
3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców.
4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które dostawy/usługi/roboty wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego (jeśli dotyczy)
6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ (jeśli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.
6. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 5.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-04 15:00
8.2.) Miejsce składania ofert: poprzez Platformę e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-04 16:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
• Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, zwanej dalej „ustawą Pzp”.Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu” z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę* na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu,
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę* na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu,
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295, 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu.
Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie usług polegających na sprzątaniu budynków administracyjnych oraz dbania o teren przyległy wokół budynków KOWR OT w Gorzowie Wlkp.
- Zakup samochodu lekkiego ratownictwa wodnego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
- "Dostawa fabrycznie nowych instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia ul. Teatralna 8, 66-400 Gorzów Wlkp. ".
- Świadczenie usług medycyny pracy oraz zapewnienie pakietów usług dodatkowych w zakresie podstawowym, rozszerzonym i kompleksowym dla pracowników Zamawiającego oraz ich rodzin
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2025 ROK DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ORAZ PODLEGŁYCH SĄDÓW REJONOWYCH (FUNKCJONALNYCH )
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fortepianu koncertowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Ignacego Jana Paderewskiego w Choszcznie
- Dostawa instrumentów muzycznych - zamówienie podzielone na pięć części
- "Dostawa fabrycznie nowych instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia ul. Teatralna 8, 66-400 Gorzów Wlkp. ".
- Dostawa fortepianu i pianin
- Dostawa fortepianu koncertowego dla Państwowego Zespołu Szkół Muzycznych im. Artura Rubinsteina w Bydgoszczy
- Dostawa fortepianu dla Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I stopnia w Piszu
więcej: Instrumenty muzyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.