eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RajczaPrace konserwatorskie i roboty budowlane przy zabytkach objętych ochroną konserwatorską w Gminie Rajcza - etap II.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace konserwatorskie i roboty budowlane przy zabytkach objętych ochroną konserwatorską w Gminie Rajcza – etap II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJCZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182692

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Górska 1

1.5.2.) Miejscowość: Rajcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-370

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugrajcza@rajcza.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9d0c0f8-5a8e-4e35-828e-bcf77ce7accb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace konserwatorskie i roboty budowlane przy zabytkach objętych ochroną konserwatorską w Gminie Rajcza – etap II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9d0c0f8-5a8e-4e35-828e-bcf77ce7accb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615535

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531376

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.TPBN.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Nazwa zamówienia: „Prace konserwatorskie i roboty budowlane przy zabytkach objętych ochroną konserwatorską w Gminie Rajcza – etap II”.
2. Przedmiot zamówienia zakłada wykonanie prac konserwatorskich i robót budowlanych na 2. obiektach objętych ochrona konserwatorską:
a) Budynek Szkoły Podstawowej w Rajczy przy ul. Rynek 2 – budynek murowany, wzniesiony w 1895 r, pierwotnie piętrowy, kryty dachem dwuspadowym. Elewacja frontowa o wystroju ceglastym.
b) Budynek Kapliczki drewnianej zlokalizowany w miejscowości Rycerka Dolna na działce nr 299/1 – budowla o konstrukcji drewnianej wzniesiona w XIX wieku, kryta i obita gontem.
3. Oba obiekty ze względu na zabytkowy charakter figurują w wojewódzkiej ewidencji zabytków.
4. Zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków planuje się przeprowadzenie następujących prac dla budynku Szkoły Podstawowej w Rajczy (ul. Rynek 2):
a) Poprawę izolacji przeciwwilgociowej budynku oraz drenażu zapewniającego skuteczne odwodnienie terenu poprzez wymianę uszkodzonych przykanalików kanalizacji deszczowej;
b) Konserwacji zabytkowej ceglanej elewacji budynku poprzez usunięcie warstwy styropianu i odtworzenie zniszczonych podczas remontu,
c) Konserwacji kamiennego cokołu;
d) Wymianę wtórnej stolarki okiennej na stolarkę zespolona drewnianą w kondygnacji parteru (zakres zamówienia nie obejmuje wymianę stolarki okiennej na poziomie piętra i poddasza);
e) Wymianę pokrycia dachowego na blachę płaską w układzie na rąbek stojący wraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych.
5. Zgodnie z zleceniami konserwatora zabytków planuje się przeprowadzenie następujących prac dla kapliczki drewnianej w Rycerce Dolnej (działka nr 299/1):
a) Demontaż elementów wtórnych na elewacji z desek;
b) Usunięcie wtórnych elementów konstrukcji;
c) Konserwacji drewnianych okładzin i gontu poprzez powierzchowne oczyszczenie oraz zabezpieczenie stosownym środkiem przed porażeniem biologicznym;
d) Uzupełnienie ubytków konstrukcji kantówkami o wymiarach dobranych do oryginału oraz uzupełnienie deskowania deskami struganymi;
e) Konserwacja elementów metalowych;
f) Konserwacja stolarki.
6. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji technicznej tj.: Program prac konserwatorskich, badaniach stratygraficznych wraz z dokumentacją pobadawczą dla budynku Szkoły Podstawowej w Rajczy oraz programem prac konserwatorskich dla kapliczki drewnianej w Rycerce Dolnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono:
a) w Przedmiarze Robót konserwacji elewacji Szkoły Podstawowej w Rajczy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ,
b) w Przedmiarze Robót konserwacji kapliczki drewnianej w Rycerce Dolnej stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ
c) w Programie prac konserwatorskich oraz badaniach stratygraficznych wraz z dokumentacją pobadawczą elewacji budynku Szkoły Podstawowej w Rajczy stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ,
d) w Programie prac konserwatorskich kapliczki drewnianej w Rycerce Dolnej stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ.
7. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486878,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486878,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486878,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368941275

7.3.3) Ulica: Leśnianka 101

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakład Tynkarsko-Sztukatorski " LINIA" Wiesław Mrowiec
Prace konserwatorskie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 486878,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.