Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00562025/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Ucyfrowienie pracowni diagnostyki obrazowej Publicznego Zespołu Zakładów Lecznictwa Ambulatoryjnego w Żmigrodzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczny Zespół Zakładów Lecznictwa Ambulatoryjnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930938775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa
1.5.2.) Miejscowość: Żmigród
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-140
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzzla@pzzla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzzla.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ff26b4b-7f6c-4626-a908-a929c4a3e26e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ucyfrowienie pracowni diagnostyki obrazowej Publicznego Zespołu Zakładów Lecznictwa Ambulatoryjnego w Żmigrodzie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ff26b4b-7f6c-4626-a908-a929c4a3e26e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00557950/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Ucyfrowienie pracowni diagnostyki obrazowej Publicznego Zespołu Zakładów Lecznictwa Ambulatoryjnego w Żmigrodzie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562025
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ucyfrowienie pracowni diagnostyki obrazowej Publicznego Zespołu Zakładów Lecznictwa Ambulatoryjnego w Żmigrodzie poprzez rozbudowę istniejącego aparatu RTG.
2. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności:
a) dostawa, montaż i instalacja fabrycznie nowego, cyfrowego, bezprzewodowego, płaskiego, przenośnego, detektora montowanego w stole,
b) dostawa, montaż i instalacja fabrycznie nowego, cyfrowego, bezprzewodowego, płaskiego, przenośnego, detektora montowanego w statywie,
c) dostawa, montaż i instalacja fabrycznie nowego zestawu komputerowego składającego się z komputera z klawiaturą i myszą, systemem operacyjnym, monitorem medycznym oraz oprogramowaniem do sterowania systemem (tzw. stacja technika),
d) kalibracja aparatu RTG do współpracy z systemem cyfrowym wykonywana przez wykwalifikowany personel,
e) szkolenie z obsługi systemu dla personelu wskazanego przez zamawiającego przed oddaniem aparatu do użytkowania oraz dodatkowe szkolenie uzupełniające na żądanie Zamawiającego w trakcie trwania okresu gwarancji. Ilość osób oraz organizacja szkolenia wg wytycznych Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33111000-1 - Aparatura rentgenowska
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33111800-9 - Diagnostyczny system rentgenowski
33111600-7 - Urządzenia radiograficzne
33111300-4 - Rentgenowskie urządzenia przetwarzające
33111200-3 - Rentgenowskie stacje robocze
48820000-2 - Serwery
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMED LUBLIN SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123292914
7.3.3) Ulica: ul. Związkowa 3B
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-148
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Załącznik nr 9, opis przedmiotu zamówienia lp.5-15
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI ŻMIGRÓD
- Obsługa prawna na rzecz Urzędu Miejskiego w Żmigrodzie.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla mieszkańców Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Żmigrodzie w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Żmigrodzie w 2025 roku
więcej: przetargi ŻMIGRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Długołęka - część pierwsza
- Dostawa wraz z konfiguracją oraz zakup usług wsparcia w ramach działu technicznego dla projektu realizowanego przez Gminę Dobrzyca w ramach konkursu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Dobra"
więcej: Aparatura rentgenowska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.