eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯o³ynia"Kompleksowa obs³uga bankowa bud¿etu Gminy ¯o³ynia oraz podleg³ych jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2025 - 2027"



Og³oszenie z dnia 2024-11-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Kompleksowa obs³uga bankowa bud¿etu Gminy ¯o³ynia oraz podleg³ych jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2025 - 2027”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¯o³ynia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581844

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 22

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯o³ynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-110

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 224 30 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kswis@zolynia.pl, akostynska@zolynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zolynia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa obs³uga bankowa bud¿etu Gminy ¯o³ynia oraz podleg³ych jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2025 - 2027”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2c5fa962-1afe-479f-a3f0-264a4b7c11dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00616885

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00041101/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Kompleksowa obs³uga bankowa bud¿etu Gminy ¯o³ynia oraz podleg³ych jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2024 - 2026

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c5fa962-1afe-479f-a3f0-264a4b7c11dd

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl, oraz poczty elektronicznej: kswis@zolynia.pl, akostynska@zolynia.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. 2) Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la jej Regulamin dostêpny pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu 3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. 4) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych. 5) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania. 6) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej: a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”). 7) Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. 8) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”. 9) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). 10) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. 11) Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320). W szczególno¶ci w formacie danych .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf. 12) Szczegó³owe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zosta³y w rozdz. XIII i XVII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy realizuje obowi±zek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy realizuje obowi±zek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KS.271.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi bankowej bud¿etu Gminy ¯o³ynia oraz podleg³ych jednostek organizacyjnych Gminy wymienionych w punkcie 1 ppkt 2 zamówienia i finansowanych przez ten bud¿et, w okresie od 1 lutego 2025 r. do 31 grudnia 2027 r,

1. Otwieranie, prowadzenie, likwidacja rachunków bankowych z obs³ug± elektroniczn±, w tym:
1) obs³ugê bankow± rachunku podstawowego i rachunków pomocniczych bud¿etu Gminy ¯o³ynia,
2) obs³ugê bankow± rachunków podstawowych i rachunków pomocniczych jednostek organizacyjnych Gminy, w tym:
a) Gminny O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w ¯o³yni,
b) Szko³a Podstawowa Nr 2 im. Batalionów Ch³opskich w ¯o³yni,
c) Szko³a Podstawowa im. ks. J. Twardowskiego w Brzózie Stadnickiej,
d) Szko³a Podstawowa w Smolarzynach,
e) Zespó³ Szkó³ w ¯o³yni,
f) Przedszkole w ¯o³yni,
g) Punkt przedszkolny w Kopaniach ¯o³yñskich,
h) Gminny Zespó³ Ekonomiczno Administracyjny Szkó³ w ¯o³yni
i) Samorz±dowy ¯³obek w ¯o³yni,
i) Gminny O¶rodek Kultury w ¯o³yni,
j) Gminna Biblioteka Publiczna w ¯o³yni,
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany liczby jednostek w skutek ewentualnych zmian organizacyjnych. W przypadku powo³ania nowych jednostek organizacyjnych, ich obs³uga bankowa bêdzie prowadzona na warunkach zgodnych z zawart± umow±.
3) prowadzenie subkont w ramach danego rachunku bankowego,
4) prowadzenie rachunku p³atno¶ci podzielonej VAT na wniosek Zamawiaj±cego,
5) otwieranie i likwidacja dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych na wniosek
6) zapewnienie doradcy bankowego dla Zamawiaj±cego.
7) wykonawca na rzecz Zamawiaj±cego bêdzie bezp³atnie ¶wiadczy³ doradztwo w zakresie obs³ugi bankowej, bie¿±cych kontaktów operacyjnych, wyja¶niania wszelkich niezgodno¶ci .
8) likwidacja rachunków bankowych nie wymaga sporz±dzania Aneksu do umowy.

Wykonawca zapewni obs³ugê wp³at i wyp³at w co najmniej jednej placówce finansowej na terenie ¯o³yni.

2. Us³uga bankowo¶ci elektronicznej
System elektronicznej obs³ugi rachunków bankowych musi spe³niaæ wymogi bezpieczeñstwa teleinformatycznego oraz powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych. W ramach us³ugi Wykonawca zapewni:
1) obs³ugê w zakresie realizowania operacji bankowych we wszystkich trybach (zwyk³ym, pilnym, ekspresowym) oraz systemach (ELIXIR, SORBNET, SWIFT, …),
2) udostêpnienie i wdro¿enie bezp³atne wszelkich zmian w bankowo¶ci elektronicznej,
3) realizacjê przelewów krajowych w dniu ich z³o¿enia,
4) informowanie za po¶rednictwem systemu u¿ytkowników o wszystkich istotnych sprawach zwi±zanych z systemem (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone, itp.,),
5) zapewnienie ca³odobowej ochrony systemu przed atakami cyberprzestêpców,
6) sk³adanie przelewów z dat± przysz³±, ich przegl±dania , modyfikowania, usuwania przed wys³aniem do wykonawcy,
7) zawiadamianie Zamawiaj±cego w przypadku planowania jakichkolwiek zmian systemu lub formatu wymiany danych niezbêdnych do prawid³owego funkcjonowania banku, z odpowiednim wyprzedzeniem,
8) mo¿liwo¶æ importu przelewów przygotowanych w systemach dziedzinowych informatycznych Zamawiaj±cego do systemu bankowego,
9) dowolne przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wed³ug ró¿nych kryteriów z ca³ego okresu objêtego obs³ug± bankow±, na potrzeby czego bêdzie prowadzi³ archiwum,
10) sporz±dzanie wykazu numerów rachunków wirtualnych, przy u¿yciu których dokonano wp³aty n rachunek Zamawiaj±cego, w ramach us³ugi systemu p³atno¶ci masowych,
11) zapewnienie codziennego przep³ywu/dostêpu do informacji o operacjach masowych, ich poboru i zaczytywanie do systemu zamawiaj±cego,
12) umo¿liwi automatyczn± weryfikacjê rachunków bankowych kontrahentów z list± Ministerstwa Finansów - Bia³a Lista,
13) zapewni dla Zamawiaj±cego i jego jednostek organizacyjnych odpowiedni± ilo¶æ instrumentów bankowo¶ci elektronicznej (karta, czytnik, itp.), a tak¿e konserwacji, naprawy i wymiany tych instrumentów w sposób niepowoduj±cych przerw w pracy u¿ytkowników,
14) telefoniczn± pomoc techniczn± w przypadku problemów w obs³udze systemu, w godzinach pracy urzêdu i jednostek, gdy telefoniczna pomoc nie bêdzie wystarczaj±c±, upowa¿niony pracownik banku bêdzie zobowi±zany bezp³atnie udzieliæ pomocy technicznej w siedzibie Zamawiaj±cego,
15) alternatywn± formê realizowania przelewów w formie papierowej w przypadku awarii systemu bankowo¶ci elektronicznej lub braku mo¿liwo¶ci realizacji zlecenia elektronicznego z innych przyczyn.

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wprowadzenia w okresie trwania umowy zmian dotycz±cych po³±czenia systemu bankowego w przypadku zmian systemu dziedzinowego informatycznego, umo¿liwiaj±cych bezpo¶rednie przekazywanie informacji m.in. import, eksport danych, automatyczne wyczytywanie przelewów z systemu dziedzinowego informatycznego do systemu bankowego i odwrotnie. Powy¿sze zmiany Wykonawca zobowi±zany bêdzie uwzglêdniæ w ramach prowadzonej obs³ugi bankowej.

3. Wp³aty i wyp³aty gotówkowe.
W ramach tej us³ugi Wykonawca zapewni;
1) przyjmowanie wp³at i realizacjê wyp³aty gotówkowych na rzecz Zamawiaj±cego,
2) realizowanie dowodów wyp³at gotówkowych (KW) wystawianych przez Zamawiaj±cego.

4. Realizacja przelewów
Wykonawca zapewni realizacje przelewów papierowych i elektronicznych, w tym:
1) realizacjê przelewów elektronicznych, papierowych, wewnêtrznych i zewnêtrznych bez wzglêdu na formê, rodzaj i siedzibê banku odbiorcy, w dniu z³o¿enia zlecenia,
2) dokonywanie przelewów z przysz³± dat± realizacji,
3) elektroniczne przekazywanie poleceñ przelewu, wygenerowanych z programu dziedzinowego informatycznego,
4) realizacjê poleceñ przelewu po zatwierdzeniu dwoma podpisami uprawnionych osób, w przypadku przelewów elektronicznych podpisami elektronicznymi przez osoby upowa¿nione do dysponowania rachunkiem bankowym,
5) postawienia Zamawiaj±cemu ¶rodki do dyspozycji w dniu, w którym wp³ynê³y na jego rachunek.

5. Us³uga Systemu Masowych P³atno¶ci Przychodz±cych
W ramach tej us³ugi wykonawca zobowi±zany bêdzie:
1) generowaæ numery rachunków wirtualnych w standardzie NRB dla kontrahentów masowych p³atno¶ci- numer ten traktowany bêdzie jako identyfikator, którego podanie bêdzie wystarczaj±ce do identyfikacji dla Zamawiaj±cego jako odbiorcy p³atno¶ci,
2) przeprowadzaæ rozliczenia przy u¿yciu rachunków wirtualnych w ramach rachunku rozliczeniowego bie¿±cego /pomocniczego wskazanego przez Zamawiaj±cego, polegaj±cych na przyjmowaniu wp³at oraz przelewów na rachunek, realizowanych przy u¿yciu rachunku wirtualnego,
3) informowaæ Zamawiaj±cego o numerach wirtualnych, przy ¿yciu których dokonano wp³aty na rachunek Zamawiaj±cego w formie wykazu udostêpnionego elektronicznie w ramach us³ugi bankowo¶ci elektronicznej,
4) do prowadzenia systemu masowych p³atno¶ci z wykorzystaniem kodów kreskowych na w³asny koszt wyposa¿yæ punkty obs³ugi kasowej w czytniki kodów kreskowych, umo¿liwiaj±ce wczytywanie kodów umieszczonych przez Zamawiaj±cego na generowanych drukach do systemu bankowego,
Na dzieñ og³oszenia przetargu Zamawiaj±cy prowadzi System Masowych P³atno¶ci Przychodz±cych w zakresie podatków od osób fizycznych (rolny, le¶ny i od nieruchomo¶ci), op³at za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
£±cznie jest to oko³o 5.700 kont prowadzonych na dwóch rachunkach p³atno¶ci masowych.

6. Oprocentowanie ¶rodków pieniê¿nych zgromadzonych na rachunkach bankowych
W ramach tej us³ugi wykonawca:
1) automatycznie przeniesie na rachunek bankowy podstawowy gminy odsetki dopisane do poszczególnych rachunków bankowych pomocniczych wskazanych przez Zamawiaj±cego oraz na rachunek podstawowy poszczególnych jednostek organizacyjnych gminy odsetki dopisane do rachunków pomocniczych tych jednostek,
2) zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo, wskazania rachunku pomocniczego, na którym dopisane odsetki pozostan± do chwili jego likwidacji,
3) dokona wyksiêgowania wszystkich ¶rodków z rachunków bankowych zgodnie z dyspozycjami Zamawiaj±cego.
Bie¿±ce oprocentowanie ¶rodków pieniê¿nych na rachunkach bankowych liczone w oparciu o stawkê WIBID 1M i mar¿ê banku niezmienn± przez czas obowi±zywania umowy, wskazan± w ofercie.

7. Sporz±dzanie wyci±gów bankowych
Wykonawca zobowi±zuje siê do codziennego sporz±dzania wyci±gów bankowych. Wyci±gi elektroniczne musz± zawieraæ wszystkie informacje o p³atno¶ciach jakie zosta³y umieszczone przez kontrahentów w opisie p³atno¶ci, informacje to¿same z danymi umieszczonymi w systemie, pe³na nazwê rachunku, walutê, pe³n± nazwê posiadacza rachunku, informacjê o przeprowadzonych wp³atach, wyp³atach, numer rachunku beneficjenta, zleceniodawcy ich pe³ne nazwy, pe³ny tytu³ p³atno¶ci datê wp³aty. Dla operacji sporz±dzanych w tym samym dniu sporz±dzany bêdzie jeden wyci±g.
Wyci±gi generowane i przekazywane bêd± w formie pliku elektronicznego oraz pliku do wydruku w formacie PDF. Wyci±gi w formacie pliku elektronicznego musz± spe³niaæ wszystkie cechy dowodu ksiêgowego oraz zawieraæ klauzulê z art. 7 ustawy Prawo Bankowe,
Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków, cd. opisu przedmiotu zamówienia znajduje siê w Informacjach dodatkowych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66110000-4 - Us³ugi bankowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-01 do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiajacy wybierze ofertê, która spe³nia warunki specyfikacji oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, tj. uzyska maksymaln± ilo¶c punktów w oparciu o ustalone kryteria.
2. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium oferta otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów ustanowion± w poni¿szym opisie, wybór oferty dokonany zostanie na pdstawie opisanych kryteriów i ustalon± punktacjê: punktacja 0-100 (100%=100punktów).
3. Szczegó³owy sposób oceny ofert okre¶lony zosta³ w Rozdziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysoko¶æ oprocentowania ¶rodków finansowych zgromadzonych na bie¿±cych rachunkach bankowych (w stosunku rocznym)

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysoko¶æ oprocentowania kredytu w rachunku bie¿±cym

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;

Okre¶lenie warunku:
Warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e jest uprawniony do wykonywania czynno¶ci bankowych zgodnie z odpowiednimi przepisami tj.: zezwolenie uprawniaj±ce do wykonywania czynno¶ci bankowych wydane przez Komisjê Nadzoru Bankowego (lub inny, w³a¶ciwy na podstawie przepisów prawa podmiot) zgodnie z ustaw± z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2357 z pó¼n. zm.).

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców w/w warunek udzia³u w postêpowaniu powinien spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, który zrealizuje us³ugi, do których realizacji wy¿ej wskazane zezwolenie jest wymagane (zgodnie z art. 117 ust. 2 uPzp).

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ wykonawcy, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia z postêpowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu:

a) Zezwolenie uprawniaj±ce do wykonywania czynno¶ci bankowych wydane przez Komisjê Nadzoru Bankowego (lub inny, w³a¶ciwy na podstawie przepisów prawa podmiot) zgodnie z ustaw± z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t.j. Dz.U. 2019 poz. 2357 pó¼. zm.);
(zgodnie z warunkiem okre¶lonym w Rozdziale IX – pkt 1 ppkt 2 SWZ)

3. INFORMACJE DODATKOWE

1) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy, wg za³±cznika nr 1 do swz.
2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (art. 108 ust. 1 uPzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego) oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (art. 112 ust. 2 pkt 2 uPzp) - (wg za³±cznika nr 2 do swz), stanowi±ce dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej), o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców.
3) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 uPzp - o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (wg za³±cznika nr 3 do swz), (je¶li dotyczy tj. wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia).
4) Dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów (w formularzu oferty) oraz z zastrze¿eniem ppkt b)
b) je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt a), Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nale¿y do oferty za³±czyæ pe³nomocnictwo lub inny dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu lub do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.
5) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – (je¶li dotyczy tj. w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane, oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji).
6) Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany wskazaæ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz je¿eli s± ju¿ znani, podaæ nazwy ewentualnych podwykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2) Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt 1.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o których mowa w rozdz. X pkt 1 ppkt 1 swz sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 uPzp (okre¶lony w Rozdziale IX pkt 1 ppkt 2 SWZ), jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
W przypadku, o którym mowa powy¿ej, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

5) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu lub do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Pe³nomocnictwo lub inny dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika winno byæ za³±czone do oferty.
Pe³nomocnictwo winno:
1. okre¶laæ do jakiego postêpowania ma zastosowanie,
2. wskazywaæ pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania,
3. zawieraæ nazwê z okre¶leniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.
6) Zaleca siê, aby Pe³nomocnikiem by³ jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7) Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze.
8) Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym, w toku postêpowania zwraca siê do Zamawiaj±cego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê itp.
9) Wspólnicy spó³ki cywilnej/uczestnicy konsorcjum s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
10) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± maj± obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum/umowê spó³ki cywilnej.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia w zakresie i na warunkach wskazanych poni¿ej:
1) termin realizacji zamówienia mo¿e ulec zmianie w przypadku zawieszenia wykonania us³ugi przez Zamawiaj±cego,
2) wynagrodzenie wykonawcy okre¶lone w umowie mo¿e ulec zmianom w przypadku rezygnacji z czê¶ci us³ug, je¿eli taka rezygnacja bêdzie niezbêdna do prawid³owej realizacji przedmiotu umowy – o warto¶æ wykonywanych niewykonanych us³ug.
3) w zakresie b±d¼ sposobie wykonania zamówienia z uwagi na zmianê obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli nie prowadzi to do zwiêkszenia ceny.
4) mo¿liwo¶æ wprowadzenia nowych, dodatkowych us³ug nie wp³ywaj±cych na cenê w ramach optymalnego prowadzenia obs³ugi bankowej.
5) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wyko¬nawcy mo¿e nast±piæ w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu
lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
6) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wyko¬nawcy mo¿e nast±piæ w przypadku zmiany:
a) kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia. Przez zmianê kosztów rozumie siê wzrost odpowiednio kosztów, jak i ich obni¿enie, wzglêdem kosztu przyjêtego w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie.
Stron± umowy s± uprawnione do wyst±pienia z wnioskiem o zmianê , o której mowa w pkt 6, je¿eli zostan± spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce przes³anki:
- wyst±pi zmiana kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia na poziomie minimum 60%, uprawniaj±ca strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia,
- zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia obowi±zywaæ bêdzie od dnia z³o¿enia wniosku,
- ustalenie zmiany wynagrodzenia nastêpuje poprzez u¿ycie wska¼nika zmiany kosztów o 60%,
- wykazanie wp³ywu zmiany kosztów na koszt wykonania zamówienia nale¿y do strony wnioskuj±cej, pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy,
- z ¿±daniem zmiany wynagrodzenia mo¿na wyst±piæ co 6 miesiêcy.
Maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wynosi 30%.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy w przypadku gdy:
a) zaistnieje konieczno¶æ rozszerzenia przedmiotu umowy w zwi±zku z konieczno¶ci± wykonywania zadañ na³o¿onych na jednostki samorz±du terytorialnego ustawami,
b) pojawi± siê nowe produkty bankowe lub rozwi±zania organizacyjne, których wykorzystanie bêdzie korzystne dla Zamawiaj±cego,
c) wprowadzona zostanie modyfikacja b±d¼ wymiana systemów informatycznych, w tym systemu finansowo-ksiêgowego,
d) zmianie ulegn± przepisy prawa podatkowego, w szczególno¶ci w zakresie podatku od towarów i us³ug, które dotyczyæ bêd± przedmiotu niniejszej umowy.

6. Zmiany tre¶ci umowy wymagaj± zgody obydwu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
9. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 i maj±cych wp³yw na realizacjê postanowieñ niniejszej umowy zastosowanie bêdzie mia³ art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych .
Szczegó³owe informacje dotycz±ce przes³anek zmiany umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w pkt IV Istotnych postanowieñ umowy (za³±cznik nr 4 do SWZ).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-19 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-19 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-17

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

- Krótki opis przedmiotu zamówienia - ci±g dalszy:
8. Prowizje i op³aty
1. Prowizje i op³aty za niej wymienione us³ugi bankowe naliczane bêd± w formie rycza³tu miesiêcznego i pobierane z rachunku podstawowego Gminy ¯o³ynia, chyba ¿e zamawiaj±cy z³o¿y pisemny wniosek o obci±¿enie innego rachunku.
Us³ugi objête naliczeniem prowizji i op³at to:
1) otwieranie i prowadzenie rachunków,
2) wydawanie za¶wiadczeñ i opinii,
3) wprowadzanie zmian do systemu bankowego w przypadku zmian systemu dziedzinowego informatycznego,
4) realizacja przelewów zewnêtrznych,
5) sporz±dzanie wyci±gów bankowych,
6) obs³uga Systemu P³atno¶ci Masowych

2. Prowizje za wyp³atê gotówkow± na podstawie KW, za wp³atê gotówkow± i bezgotówkow± podatków i opat nale¿nych zamawiaj±cemu, z wy³±czeniem op³aty skarbowej pokrywa Zamawiaj±cy.

9. Udzielanie kredytów obrotowych krótkoterminowych w rachunku bie¿±cym bud¿etu Gminy ¯o³ynia
Wykonawca zapewni Zamawiaj±cemu mo¿liwo¶æ zaci±gania kredytów obrotowych krótkoterminowych w rachunku bie¿±cym na pokrycie wystêpuj±cego w ci±gu roku przej¶ciowego deficytu bud¿etowego.
1) wykonawca bêdzie stawia³ do dyspozycji Zamawiaj±cego na jego wniosek kredyt obrotowy w rachunku bie¿±cym do wysoko¶ci okre¶lonej we wniosku,
2) kredyt uruchomiony bêdzie najpó¼niej do drugiego dnia roboczego od podpisania umowy. Suma udzielonego kredytu obrotowego nie mo¿e przekroczyæ wysoko¶ci upowa¿nienia udzielonego Wójtowi Gminy ¯o³ynia w uchwale bud¿etowej gminy na dany rok bud¿etowy.
3) kredyt obrotowy ewidencjonowany bêdzie na rachunku bie¿±cym bud¿etu Gminy ¯o³ynia,
4) kredyt w rachunku bie¿±cym bêdzie uruchomiony na podstawie osobnej umowy i po z³o¿eniu przez Zamawiaj±cego wniosku kredytowego.
Dla oszacowania kosztów obs³ugi kredytu w rachunku bie¿±cym zamawiaj±cy informuje i¿ w dwóch poprzednich latach Wójt Gminy posiada³ upowa¿nienie do zaci±gniêcia kredytu w wysoko¶ci do 1.500.000,00 z³.
Kosztem dla Zamawiaj±cego zwi±zanym z kredytem obrotowym w rachunku bie¿±cym bêdzie oprocentowanie od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu oparte na zmiennej stawce WIBOR 1M powiêkszonej o sta³± w ca³ym okresie obowi±zywania umowy mar¿ê wykonawcy podan± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie ze z³o¿on± ofert±.

Do oferty nale¿y przyj±æ WIBOR 1M z dnia 30 wrze¶nia 2024 r.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ naliczenia przez wykonawcê op³aty sta³ej – prowizji jednorazowej w chwili udzielenia kredytu.
Odsetki od wykorzystanego kredytu bêd± naliczane przez wykonawcê za ka¿dy dzieñ, a p³atne w ratach miesiêcznych do ostatniego dnia roboczego ka¿dego kolejnego miesi±ca kalendarzowego za dany okres, a w przypadku ca³kowitej sp³aty kredytu - w dniu jego sp³aty.
Wykonawca kwot± naliczonych odsetek obci±¿y rachunek podstawowy bud¿etu,
Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do dokonania ca³kowitej sp³aty kredytu wraz z odsetkami najpó¼niej do koñca obowi±zywania umowy.




10. Lokowanie wolnych ¶rodków pieniê¿nych na lokatach
Wykonawca zapewni Zamawiaj±cemu mo¿liwo¶æ lokowania wolnych ¶rodków pieniê¿nych pozostaj±cych na wszystkich rachunkach bankowych gminy i jednostek organizacyjnych gminy na lokatach
Do oferty nale¿y przyj±æ WIBID 1 M z dnia 30 wrze¶nia 2024 r.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ lokowania wolnych ¶rodków pieniê¿nych na lokatach terminowych w innych bankach.

11. Wydawanie za¶wiadczeñ, opinii i innych dokumentów (zestawieñ, raportów) w zakresie prowadzonej obs³ugi bankowej
Na wniosek Zamawiaj±cego wykonawca bêdzie zobowi±zany wystawiæ za¶wiadczenia, opinie lub inne dokumenty dotycz±ce prowadzonej obs³ugi bankowej. Zakres przedmiotowy przekazywanych dokumentów bêdzie ka¿dorazowo okre¶lany przez Zamawiaj±cego w z³o¿onych pi¶mie (wniosku). Wydanie przez wykonawcê dokumentu nast±pi nie pó¼niej ni¿ w terminie 5 dni od daty dorêczenia pisma Zamawiaj±cego.

Czas obowi±zywania umowy: od dnia 1 lutego 2025 r. do dnia 31 grudnia 2027 r.
Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.