Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00525255/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont kotła wodnego WR-5 w Zakładzie Energetyki Cieplnej w Kruszwicy – system zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne w Kruszwicy Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090093448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Goplańska
1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pk-kruszwica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pk-kruszwica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9849231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o.o. , której właścicielem w 100% jest Gmina Kruszwica
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont kotła wodnego WR-5 w Zakładzie Energetyki Cieplnej w Kruszwicy – system zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5244e8d7-9904-4b15-b345-6e4ec1f6db12
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617444
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00224294/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont kotła wodnego WR-5 w Zakładzie Energetyki Cieplnej w Kruszwicy – system zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525255
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Opis przedmiotu zamówienia:
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ
Kod CPV:
CPV 45251200-3 Roboty budowlane w zakresie ciepłowni
CPV 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
CPV 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
CPV 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
CPV 42161000-5 - Kotły grzewcze wody gorącej
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano-wykonawczego oraz remont kotła wodnorurowego wysokoparametrowego typu WR-5 nr 1040122 znajdującego się
w Zakładzie Energetyki Cieplnej w Kruszwicy w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Zakres wykonania przedmiotu umowy obejmuje:
1) wykonanie dokumentacji projektowej w uzgodnieniu z UDT, wraz z uzyskaniem wszelkich zezwoleń wymaganych do rozpoczęcia prac remontowych - przed przystąpieniem do projektowania Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w ZEC w Kruszwicy, aby zapoznać się z istniejącym układem technologicznym w celu prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej,
2) uzgodnienie rozwiązań projektowych i materiałowych z Zamawiającym,
3) opracowanie i przedstawienie projektu organizacji robót,
4) zabezpieczenie terenu prac oraz zapewnienie środków BHP pracownikom wykonującym roboty związane z przedmiotem zamówienia,
5) zabezpieczenie urządzeń i instalacji pozostałych kotłów powstałych na skutek szkodliwego oddziaływania gazów i pyłów powstałych podczas wykonywania prac remontowych,
6) czyszczenie mechaniczne wnętrza kotła,
7) rozbiórka opancerzenia kotła,
8) demontaż warstwy izolacyjnej na obmurzach kotła,
9) rozbiórka obmurza kotła w zakresie wymaganym do wymiany części ciśnieniowej kotła,
10) demontaż istniejącego orurowania wraz z utylizacją odpadów,
11) demontaż aparatury kontrolno-pomiarowej,
12) demontaż konstrukcji przejścia, schodów, pomostów w zakresie wymaganym do wykonania przedmiotu zadania,
13) demontaż kompletnej części ciśnieniowej kotła,
14) zakup i dostawa materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,
15) montaż zaprojektowanej części ciśnieniowej kotła z rur kotłowych fi 31,8 x 2,9,
16) wymiana elementów mocujących i dystansujących na nowe,
17) dostawa i montaż warstwy izolacyjnej kotła – ściany boczne i strop z wełny mineralnej technicznej o grubości min. 250 mm i gęstości min. 90 kg/m3,
18) wykonanie alkaicznego zabezpieczenia rur ciśnieniowych,
19) wykonanie obmurza kotła z cegieł szamotowych kl. As,
20) doszczelnienie rusztu w miejscu połączenia z obmurówką,
21) zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji i komór kotła,
22) doprowadzenie spustów wody do istniejących punktów zlewnych,
23) dostawa i montaż blach na wykonanie opancerzenia kotła,
24) zabezpieczenie antykorozyjne kotła z zewnątrz,
25) wykonanie próby szczelności obmurzy i stropu (np. świecami dymnymi),
26) ponowny montaż aparatury kontrolno-pomiarowej,
27) ponowny montaż konstrukcji przejścia, schodów i pomostów, jeżeli wymagana była ich rozbiórka,
28) wykonanie rozruchu próbnego kotła,
29) wykonanie pomontażowego czyszczenia chemicznego kotła (np. ługowania),
30) wystawienie poświadczenia wykonania naprawy wraz z kartą kontrolną, atestami i certyfikatami materiałowymi – dostarczyć nie później niż 2 dni przed ukończeniem prac remontowych – nośnik USB – 1 egz., wersja papierowa –
1 egz.,
31) zapewnienie obsługi serwisowej w ramach gwarancji na okres min. 12 miesięcy,
32) uzgodnienie i wykonanie z zatwierdzeniem próby ciśnieniowej przez UDT,
33) wykonanie badania złączy spawnych w ilości, formie i zakresie uzgodnionej
z UDT,
34) wykonanie z zatwierdzeniem przez UDT dokumentacji koncesyjnej modernizacji i technologii remontu kotła,
35) uzyskanie wszelkich zezwoleń i uzgodnień wymaganych do rozpoczęcia eksploatacji kotła,
36) uprzątnięcie miejsca robót,
37) utylizacja odpadów powstałych podczas prac remontowych,
38) należy uwzględnić wszelkie prace konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia, a mające związek z wymianą części ciśnieniowej kotła.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji projektowej w wersji papierowej kotła wodnego WR-5 zawierającej schemat technologiczny, wymiary, oraz materiały z jakich został wykonany kocioł. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić dokumentację do wglądu w Zakładzie Energetyki Cieplnej w Kruszwicy ze względu na brak możliwości odwzorowania jej w formie elektronicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45251200-3 - Roboty budowlane w zakresie ciepłowni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
42161000-5 - Kotły grzewcze wody gorącej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym, bez prowadzenia negocjacji pn.: „Remont kotła wodnego WR-5 w Zakładzie Energetyki Cieplnej w Kruszwicy – system zaprojektuj i wybuduj”z powodu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu składania ofert, tj. do 24.10.2024 r. do godz. 17:00 do zamawiającego wpłynęła jedna oferta, której cena trzykrotnie przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ze względu na brak możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny złożonej oferty, zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa budynku gospodarczego do przechowania maszyn rolniczych oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z kontenerem biurowym
- Wyk . dokumentacji projektowo-kosztorysowej, sprawow. nadz autorskiego oraz opracow. projektu powyk w zakresie konserwacji i remontu budowlanego zabytkowego baraku murowanego o nr. inw. B-143.
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Politechnicznych w Głogowie, w zakresie remontu dachu, w ramach programu Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, Edycja 2RPOZ/2023/6425/PolskiLad
- Wyk dokumentacji projektowo-kosztorysowej, sprawowanie nadz. autorskiego oraz oprac. projektu powykonawyk. w zakresie konserwacji i remontu budowlanego zabytkowego baraku murowanego o nr. inw. B-136
- Remont i adaptacja sal dydaktycznych szkoły i sanitariatów na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
- Budowa zbiorników retencyjnych w obrębach Ogórki, Poluńce, Pełele, Gmina Puńsk, Powiat Sejneński, Województwo Podlaskie
więcej: Kotły grzewcze wody gorącej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.