Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00525271/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
CNC.4.2024.1 Wykonanie usługi cateringowej dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach Projektu „Obrabiarki sterowane numerycznie – nowe technologie dla Przemysłu 4.0. Edycja czwarta”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471390387
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopcińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-142
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.grzeszczyk@lcdnikp.elodz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: lcdnikp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c387ab6e-636b-4c62-a8fb-50ada5b7ba951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
CNC.4.2024.1 Wykonanie usługi cateringowej dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach Projektu „Obrabiarki sterowane numerycznie – nowe technologie dla Przemysłu 4.0. Edycja czwarta”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c387ab6e-636b-4c62-a8fb-50ada5b7ba95
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617546
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00514636/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa cateringowa dla uczestników szkoleń w ramach projektu „Programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie - dziś staż, jutro praca. Edycja czwarta”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Obrabiarki sterowane numerycznie – nowe technologie dla Przemysłu 4.0. Edycja czwarta””.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525271
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CNC.4.2024.1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringu – przygotowania, dowozu
i serwisu posiłków, w siedzibie Zamawiającego, w formie gotowych posiłków oddzielnie dla każdego uczestnika, w czasie wyznaczonych przerw w trakcie zajęć dydaktycznych realizowanych w ramach Projektu.
2. Realizacja przedmiotowej usługi jest wprost powiązana usługą szkoleniową (będącą przedmiotem odrębnego postępowania).
3. Przewiduje się utworzenie 12 grup szkoleniowych. W każdej grupie uczestniczyć będzie co do zasady 10 osób, przy czym Zamawiający pozostawia sobie prawo do swobodnego kształtowania liczebności grup w przedziale 8-12 osób. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ostatecznym układzie osobowym (liczebność każdej z grup) nie później niż na 3 dni robocze przed dniem rozpoczęcia świadczenia usługi tj. przed dniem pierwszego serwisu (dostawy posiłków).
4. Każda grupa szkoleniowa odbędzie po 46 spotkań w całym czasookresie świadczenia usługi, zgodnie z podziałem na Edycje (patrz pkt. 6 oraz w terminie realizacji zamówienia.
5. Celem Projektu w tym zakresie, w całym okresie jego realizacji, jest objęcie usługą grupy maksymalnie 120 uczniów (po 60 uczniów w każdej z Edycji). Zatem łącznie przewiduje się dostarczenie 5520 ciepłych posiłków.
6. Przewiduje się realizację zamówienia z zachowaniem podziału na dwie Edycje rozłożone w okresie o którym mowa w zdaniu pierwszym w ten sposób że:
a) Edycja I, zgodnie z założeniem Projektu, trwa w okresie od października lub listopada 2024 r. przy założeniu przystąpienia do realizacji umowy przez wykonawcę świadczącego usługi szkoleniowe (odrębne postepowanie) w możliwie najszybszym terminie licząc od dnia zawarcia umowy przy uwzględnieniu przepisów ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie procedury o udzielenie zamówienia publicznego) do czerwca/lipca 2025 r.
b) Edycja II, zgodnie z założeniem Projektu, trwa w okresie od września 2025 r. do czerwca 2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130559,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165434,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165434,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Obiady domowe „Pyzunia” S.C. C. Jagusiak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Obiady domowe „Pyzunia” S.C. M. Jagusiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252061105
7.3.3) Ulica: Ul. Milionowa 84B
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-335
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OBIADY DOMOWE PYZUNIA S.C. MAŁGORZATA JAGUSIAK, CEZARY JAGUSIAK
jakie przetargi wygrała firma
OBIADY DOMOWE PYZUNIA S.C. MAŁGORZATA JAGUSIAK, CEZARY JAGUSIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165434,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup żywności dla stołówki szkolnej
- dostawa odczynników laboratoryjnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- EZ.28.186.2024 Usługa 2-go pogwar.serwisu Tomografu Kom.Somatom Sensation Open o nr. ser. 49619 wraz ze st. rob.Syngo i laserami pozycjon.LAP o nr. ser.880295-008 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi
- Całoroczna i całodobowa obsługa kotłowni centralnej na biomasę na terenie Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5
- Punkt Interwencji Kryzysowej w projekcie "#Rodzina"
- DZP.26.226.2024 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia 3 wydarzeń związanych z projektem realizowanym w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności - etap II
- Usługi cateringowe świadczone podczas wydarzeń artystycznych organizowanych przez Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego w Warszawie w okresie styczeń 2025 - grudzień 2025
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczniów oraz dzieci z oddziałów przedszkolnych jednostek oświatowych Gminy Nowogrodziec w roku 2025
- Przygotowanie oraz dostawa posiłków dla Uczestników oraz Mieszkańców pobytu dziennego oraz całodobowego w Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnym w Sobowie
- Świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostaw posiłków dla pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach
- Usługi cateringowe.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.