Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00540890/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ergonomicznych krzeseł i podnóżków dla Starostwa Powiatowego w Mogilnie oraz Powiatowego Urzędu Pracy w Mogilnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MOGILEŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350814
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Mogilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 588 83 00
1.5.8.) Numer faksu: 52 588 82 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatmogilno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pow-mogilenski.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9821521.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571028129
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Mogilna 1
1.5.2.) Miejscowość: Mogilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52-318-6710
1.5.8.) Numer faksu: 52-315-1841
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tomo@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mogilno.praca.gov.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ergonomicznych krzeseł i podnóżków dla Starostwa Powiatowego w Mogilnie oraz Powiatowego Urzędu Pracy w Mogilnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-339b6e35-4a9f-4123-a01b-86b3290071d4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617661
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040519/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sprzętu poprawiającego ergonomię i środowisko pracy w jednostkach organizacyjnych Powiatu Mogileńskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zdrowi pracownicy samorządowi Powiatu Mogileńskiego” nr FEKP.08.08-IZ.00-0024/23 współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130817,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa ergonomicznych krzeseł dla Starostwa Powiatowego w Mogilnie oraz Powiatowego Urzędu Pracy w Mogilnie w ilości łącznej 109 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 39111100-4 - Siedziska obrotowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
39113100-8 - Fotele
4.5.5.) Wartość części: 114266,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa ergonomicznych podnóżków dla Starostwa Powiatowego w Mogilnie oraz Powiatowego Urzędu Pracy w Mogilnie w łącznej ilości 78 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 39113700-4 - Podnóżki
4.5.5.) Wartość części: 16551,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76191,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257280,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76191,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEMONDI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223068612
7.3.3) Ulica: ul. Emilii Plater 28
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-688
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76191,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6427,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38471,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6427,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. BMS Sp. J. Z. Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950
7.3.3) Ulica: ul. Staszica 22
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6427,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
- Dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 2500 litrów
- Dostawa gazu płynnego propan do celów grzewczych dla Szkoły Podstawowej w Gębicach
- Cyberbezpieczny Samorząd w gminie Mogilno
- Bezgotówkowy zakup oleju napędowego i benzyny Pb-95 do pojazdów i sprzętu silnikowego w 2025 r.
- Dostawa do placówek oświatowych Gminy Mogilno oleju napędowego grzewczego Ecoterm Plus w 2025 r.
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy ul. Padniewskiej w Mogilnie
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- ROPS.PZP.332.32.2024 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby ROPS Województwa Śląskiego i w ramach projektu pn.: Kształcenie kadr i wsparcie nowych pracowników pomocy i integracji społecznej
- Zakup i dostawa mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Dostawa i montaż mebli do dwóch pokoi (13 i 15) w budynku siedziby Nadleśnictwa Lubichowo oraz kancelarii leśnictwa Brzeźnica
- Doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków - POWTÓRKA
- Dostawa mebli biurowych
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.