eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług cateringowych dla środowisk senioralnych oraz najuboższych z terenu Dz. Bielany m.st. W-wy polegających na przygotowaniu, dostarczeniu i podawaniu posiłków wigilijnych dla 1550 osób



Ogłoszenie z dnia 2024-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych dla środowisk senioralnych oraz najuboższych z terenu Dz. Bielany m.st. W-wy polegających na przygotowaniu, dostarczeniu i podawaniu posiłków wigilijnych dla 1550 osób

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych dla środowisk senioralnych oraz najuboższych z terenu Dz. Bielany m.st. W-wy polegających na przygotowaniu, dostarczeniu i podawaniu posiłków wigilijnych dla 1550 osób

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f78ec88-5800-4c18-bad4-08e6dd66394f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619323

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030972/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.29 Usługa polegająca na świadczeniu usług cateringowych dla środowisk senioralnych i najuboższych z terenu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570126

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.48.2024.PMA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 105725,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Informacje ogólne
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych dla środowisk senioralnych i najuboższych z terenu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy polegających na przygotowaniu, dostarczeniu i podawaniu posiłków wigilijnych dla 1550 osób, podczas uroczystych spotkań okolicznościowych organizowanych na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy (szacunkowa ilość spotkań: 14-20, szacunkowa wielkość grup 30 – 125 osób, szacunkowy czas jednego spotkania 90 min. – 180 min.).
II. Zakres zamówienia
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni:
1. Przygotowanie, dostarczenie i podanie posiłku dla 1550 osób, składającego się z niżej przedstawionych produktów:
1) Barszcz czerwony (przygotowany z buraków ćwikłowych, jabłek, majeranku porcja) (300 ml/os.)
2) Pasztecik z kapustą i grzybami (kapusta kiszona, pieczarki, cebula, sól, pieprz – około 45 g. sztuka) (2 szt./os).
3) Kapusta wigilijna z dodatkiem grzybów leśnych (150 g./os)
4) Śledź w oleju z cebulą (70 g./os.)
5) Ryba po grecku (filet z mintaja 70g /os.) (100 g./os.)
6) Sałatka jarzynowa tradycyjna (ziemniaki, marchewka, pietruszka, jajka, ogórki kiszone, cebula, jabłko, zielony groszek, majonez) - (100 g./os.)
7) Pierogi z kapustą i grzybami leśnymi (kapusta kiszona, borowiki) (200 g./os)
8) Pieczywo (100 g./os)
9) Owoce (pomarańcze, mandarynki, banany) (po 150 g./os.)
10) Woda mineralna z cytryną podana w dzbankach (500 ml./os.)
11) Soki owocowe (pomarańczowy, jabłkowy) podane w dzbankach (300 ml./os.)
12) Kawa, herbata (z dodatkami: mleko, mleko bez laktozy, cytryna, cukier) (bez ograniczeń)
13) Ciasta domowe x 3 (sernik, ciasto drożdżowe, makowiec) (3 x 30 g./os.)
2. Wykonawca dostarczy kawę, herbatę (różne rodzaje) oraz dodatki typu cukier, mleko, mleko bez laktozy, cytrynę itp. bez ograniczeń ilościowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kawę zaparzoną w termosach bądź zapewnienia wystarczającej ilości ekspresów do kawy.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wykwalifikowanej obsługi kelnerskiej w trakcie spotkań w liczbie odpowiedniej do liczby uczestników spotkania, jednak nie mniejszej niż 2 osoby podczas każdego spotkania (stosowny ubiór kelnerów/kelnerek podczas świadczenia usługi) oraz zapewni osoby do obsługi technicznej spotkania (wypakowanie sprzętu, posiłków, napojów, uprzątnięcie miejsc przeznaczonych na wykonanie usługi każdorazowo po jej realizacji w terminie 2 godzin po zakończeniu spotkania). Przez usługę sprzątania Zamawiający rozumie doprowadzenie pomieszczenia, w którym odbyła się usługa cateringowa do pierwotnego stanu. Wykonawca odpowiada za usuwanie i utylizację odpadów i śmieci.
4. W trakcie trwania cateringu obsługa sprawnie, na bieżąco zbiera zużyte naczynia zarówno bezpośrednio od gości jak i ze stołów, dbając o estetyczny wygląd stołów, uzupełniając wg potrzeb brakujące naczynia oraz potrawy.
5. Wykonawca zapewni świadczenie usługi cateringowej na zastawie ceramicznej lub porcelanowej z użyciem sztućców platerowanych, serwetek papierowych i materiałowych, obrusów materiałowych. Zamawiający zapewni odpowiednią ilość stołów i krzeseł.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i przygotowania w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia: obrusów, kompletnej zastawy stołowej, bemarów, termosów na kawę i herbatę/ekspresów do kawy, sztućców platerowanych, serwetek itp.
7. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o planowanych terminach, miejscach spotkań oraz ilości planowanych osób na dane spotkania nie później niż tydzień przed planowanymi spotkaniami, z założeniem, że jednego dnia może odbyć się więcej niż jedno spotkanie. W przypadku organizacji kilku spotkań jednego dnia, wszystkie odbędą się w tym samym miejscu, z zachowaniem odpowiednich odstępów czasowych miedzy spotkaniami.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i przygotowania przedmiotu zamówienia, we wskazanych przez Zamawiającego miejscach (na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy m.st Warszawy), co najmniej na 30 minut przed rozpoczęciem spotkania.
9. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia) jak również świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych.
10. Produkty użyte do przygotowania posiłku i napoje muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej dla żywienia zbiorowego oraz muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia.
11. Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i wyżywienia zbiorowego.
12. Planowane terminy spotkań: grudzień 2024.
III. Dostępność dla osób niepełnosprawnych – nie dotyczy
IV. Klauzule społeczne
Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają
1. Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do jej treści – stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
2. Opis przedmiotu zamówienia określony w pkt 5.4 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55510000-8 - Usługi bufetowe

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE JAN KALINOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441780505

7.3.3) Ulica: ul. Półwysep 1

7.3.4) Miejscowość: Wiżajny

7.3.5) Kod pocztowy: 16-407

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.