Og³oszenie z dnia 2024-11-27
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BIESIEKIERZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920535
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 103
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Biesiekierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-039
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 0048943180955
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@biesiekierz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.biesiekierz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-35149310-185f-4630-b417-98474b32db6f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00619705
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00003694/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.9 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w 2025 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35149310-185f-4630-b417-98474b32db6f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la
„Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zak³adce „Centrum Pomocy”. Szczegó³owe regulacje dotycz±ce korespondencji elektronicznej zosta³y zawarte w SWZ (Rozdzia³ I
ust. 3).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Biesiekierz z siedzib±
w Biesiekierzu 103, 76-039 Biesiekierz, e-mail: wojt@biesiekierz.eu , nr telefonu: +48 601 173 896;
2) Inspektorem ochrony danych w Urzêdzie Gminy Biesiekierz jest Pan/Pani: Dariusz Florek, iod@biesiekierz.eu; , Urz±d Gminy
Biesiekierz, 76-039 Biesiekierz 103.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu:
a) zwi±zanym z potrzeb± przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. ¦wiadczenie us³ug pocztowych w 2025 roku, znak sprawy: UG.SR.271.28.2024.KK, prowadzonym w trybie podstawowym z art. 275 pkt 2 Pzp oraz realizacj± i
wype³nianiem obowi±zku prawnego ci±¿±cego na ADMINISTRATORZE na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. obs³ugi przez
ADMINISTRATORA kontrahentów i wspó³pracowników na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo
zamówieñ publicznych;
b) realizacji i wykonywania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której
dane dotycz±, przed zawarciem umowy, w celu przeprowadzenia postêpowania w ramach procedury zamówieñ publicznych przez
ADMINISTRATORA, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO, a tak¿e obs³ugi przez ADMINISTRATORA kontrahentów i
wspó³pracowników w zakresie wype³niania obowi±zku wynikaj±cego z umów zawartych na podstawie przepisów ustawy z dnia 11
wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych;
c) niezbêdnym dla ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ wynikaj±cych ze zobowi±zañ, na podstawie art. 9 ust. 2 lit. f) RODO,
np. roszczeñ finansowych wzglêdem kontrahentów – wykonawców, bior±cych udzia³ w postêpowaniu organizowanym przez
ADMINISTRATORA, wynikaj±cych z naliczonych op³at i kar lub kontraktowych, w celu rozliczeñ zawartych umów z kontrahentami
ADMINISTRATORA;
4) odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêd±:
a) osoby lub organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy
publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa, w szczególno¶ci którym
udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo
zamówieñ publicznych;
b) dane mog± byæ tak¿e przekazywane innym podmiotom, zapewniaj±cym obs³ugê administracyjn±, techniczn± i informatyczn±
ADMINISTRATORA, a w szczególno¶ci podmiotom administruj±cym systemami informatycznymi, serwisuj±cych sprzêt
informatyczny, zapewniaj±cym transport dokumentów i no¶ników elektronicznych, zapewniaj±cym niszczenie dokumentów i
no¶ników elektronicznych oraz podmiotom zapewniaj±cym obs³ugê prawn±. Przekazywanie danych realizowane bêdzie na
podstawie zawartych umów, w tym powierzenia przetwarzania danych, a podmioty przetwarzaj±ce mog± je przetwarzaæ jedynie na
polecenie ADMINISTRATORA, co nale¿y rozumieæ w ten sposób, ¿e nie s± uprawnione do przetwarzania tych danych we w³asnych
celach.
5) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej.
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres: niezbêdny do realizacji celów w jakich je pozyskano, zgodnie z
przepisami prawa na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych oraz instrukcj±
kancelaryjn± lub wewnêtrznymi regulacjami administratora, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie
zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata – okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a po tym
okresie przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
7) posiada Pani/Pan prawo do:
a) dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
CD w pkt 3.16
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): b) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016 r. (RODO), w nastêpuj±cy sposób:
Listownie: Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
Przez elektroniczn± skrzynkê podawcz± dostêpn± na stronie: https://www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt;
Telefonicznie: (22) 531 03 00;
9) podanie przez Pana/Pani± danych osobowych jest:
a) wymogiem obowi±zkowym, gdy przes³ank± przetwarzania danych osobowych jest zawarta umowa, której stron± jest osoba, której
dane dotycz±, lub gdy do podjêcia dzia³añ w zwi±zku z przygotowaniem umowy jest ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed
zawarciem tej umowy w my¶l art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
b) wymogiem ustawowym, gdy przes³ank± przetwarzania danych osobowych jest przepis prawa w my¶l art. 6 ust. 1 lit. c), w
przypadku prowadzenia zamówienia publicznego stosuje siê obowi±zek przetwarzania danych wynikaj±cy z ustawy z dnia 11
wrze¶nia 2019 roku prawo zamówieñ publicznych.
Jest Pan/Pani zobowi±zana do ich podania a konsekwencj± niepodania danych osobowych mo¿e byæ naruszenie przepisów prawa,
odmowa ze strony ADMINISTRATOR zawarcia umowy.
10) Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym równie¿ w formie profilowania.
11) W przypadku skorzystania przez Pani±/Pana z uprawnieñ okre¶lonych w art. 15 ust. 1 do 3 RODO, nios±cego po stronie
ADMINISTRATORA niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, ADMINISTRATOR mo¿e ¿±daæ od Pani/Pana wskazania dodatkowych
informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu.
12) Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia danych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych oraz nie
mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
13) Wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UG.SR.271.28.2024.KK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia s± us³ugi pocztowe obejmuj±ce:
a) Przesy³anie i dorêczanie przesy³ek pocztowych nierejestrowanych i rejestrowanych, w obrocie krajowym i zagranicznym, zarówno priorytetowych, jaki i ekonomicznych format S, M, L;
b) Przesy³anie i dorêczanie przesy³ek pocztowych za potwierdzeniem odbioru zarówno priorytetowych, jaki i ekonomicznych format S, M, L;
c) Przesy³anie i dorêczanie przesy³ek kurierskich;
d) Zwrot przesy³ek pocztowych Zamawiaj±cemu po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dostarczenia adresatom,
e) Dorêczanie do siedziby Zamawiaj±cego potwierdzeñ odbioru.
¦wiadczenie us³ug pocztowych polegaj±cych na przyjmowaniu przesy³ek listowych, paczek pocztowych, w tym równie¿ przesy³ek rejestrowanych i przesy³ek kurierskich (zwanych dalej „przesy³kami”), w obrocie krajowym i zagranicznym, przemieszczaniu i dorêczaniu ich adresatom, dokonywaniu ewentualnych zwrotów przesy³ek niedorêczonych, prowadzeniu postêpowania reklamacyjnego, musi odbywaæ siê zgodnie z ustaw± z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe.
Podane przez Zamawiaj±cego ilo¶ci wysy³anej korespondencji s± ilo¶ciami szacunkowymi. Faktyczna liczba zrealizowanych us³ug bêdzie zale¿na od potrzeb Zamawiaj±cego, a okre¶lenie w umowie maksymalnej nominalnej warto¶ci nie mo¿e (w razie mniejszych potrzeb) byæ podstaw± roszczeñ ze strony Wykonawcy.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ umowa zostanie zrealizowana minimum w 60% w odniesieniu do ilo¶ci okre¶lonych w Za³±czniku 1a do SWZ.
2) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
Przez przesy³ki pocztowe, bêd±ce przedmiotem zamówienia rozumie siê przesy³ki :
˗ list zwyk³y nierejestrowany – rozumie siê jako przesy³kê nierejestrowan± nie bêd±c± przesy³k± najszybszej kategorii,
˗ list zwyk³y nierejestrowany priorytetowy – rozumie siê jako przesy³kê nierejestrowan± bêd±c± przesy³k± najszybszej kategorii,
˗ list polecony – rozumie siê jako przesy³kê rejestrowan± nie bêd±c± przesy³k± najszybszej kategorii,
˗ list polecony priorytetowy - rozumie siê jako przesy³kê rejestrowan± bêd±c± przesy³k± najszybszej kategorii,
˗ list polecony za potwierdzeniem odbioru – rozumie siê jako przesy³kê rejestrowan± nie bêd±c± przesy³k± najszybszej kategorii przyjêt± za potwierdzeniem nadania i dorêczenia za pokwitowaniem odbioru,
˗ list polecony za potwierdzeniem odbioru priorytetowy – rozumie siê jako przesy³kê rejestrowan± bêd±c± przesy³k± najszybszej kategorii przyjêt± za potwierdzeniem nadania i dorêczenia za pokwitowaniem odbioru,
˗ list zagraniczny polecony priorytetowy za potwierdzeniem odbioru – rozumie siê jako przesy³kê rejestrowan± bêd±c± przesy³k± najszybszej kategorii przyjêt± za potwierdzeniem nadania i dorêczenia za pokwitowaniem odbioru w strefie A,B,C,D,
˗ przesy³ka kurierska – rozumie siê jako przesy³kê listow± bêd±c± przesy³k± rejestrowan± lub paczk± pocztow±, przyjmowan±, sortowan±, przemieszczan± i dorêczan± w sposób ³±czenie zapewniaj±cy: bezpo¶redni odbiór przesy³ki od nadawcy, dorêczenia przesy³ki w gwarantowanym terminie okre¶lonym w regulaminie ¶wiadczenia us³ug pocztowych lub w umowach o ¶wiadczenie us³ug pocztowych, dorêczenie przesy³ki pocztowej bezpo¶rednio do r±k adresata lub osoby uprawnionej do odbioru, uzyskanie pokwitowania odbioru przesy³ki pocztowej w formie pisemnej lub elektronicznej.
3) Wymiary przesy³ek listowych:
a) Format S to przesy³ka listowa:
˗ o masie do 500 g,
˗ o minimalnych wymiarach strony adresowej, które nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 x 140mm,
˗ której maksymalne wymiary nie mog± przekroczyæ: wysoko¶æ -20 mm, d³ugo¶æ – 230 mm, szeroko¶æ – 160 mm.
b) Format M to przesy³ka listowa:
˗ o masie do 100 g,
˗ o minimalnych wymiarach strony adresowej, które nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 x 140 mm,
˗ której maksymalne wymiary nie mog± przekroczyæ: wysoko¶æ -20 mm, d³ugo¶æ – 325 mm, szeroko¶æ – 230 mm.
c) Format L to przesy³ka listowa:
˗ o masie do 2000 g,
˗ o minimalnych wymiarach strony adresowej, które nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90 x 140 mm,
˗ gdzie suma d³ugo¶ci, szeroko¶ci i wysoko¶ci przesy³ki nie mo¿e przekraczaæ 900 mm, przy czym najwiêkszy z wymiarów nie mo¿e przekroczyæ 600 mm,
˗ tak¿e w formacie rulonu, którego suma d³ugo¶ci i podwójnej ¶rednicy nie przekracza 1040 mm, przy czym d³ugo¶æ nie mo¿e przekroczyæ 900 mm.
4) Szczegó³y i warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
˗ Nadanie przesy³ek nastêpowaæ bêdzie w dniu ich dostarczenia przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy w godzinach urzêdowania placówki pocztowej.
˗ Przesy³ki pocztowe przygotowane do dystrybucji bêd± dostarczane przez Zamawiaj±cego do punktu odbioru, wskazanego przez Wykonawcê. Wskazany punkt odbioru nie mo¿e znajdowaæ siê w odleg³o¶ci wiêkszej ni¿ 1000 m od siedziby Zamawiaj±cego tj. Urz±d Gminy w Biesiekierzu, Biesiekierz 103, 76 – 039 Biesiekierz. Nadanie przesy³ek objêtych przedmiotem zamówienia nastêpowaæ bêdzie w dniu ich przekazania przez Zamawiaj±cego. W przypadku przesy³ek priorytetowych przekazanych przez Zamawiaj±cego do godz. 14.30, ich nadanie nastêpowaæ bêdzie w dniu przekazania do godziny 15.00. Potwierdzeniem wykonania us³ugi bêdzie podbite zestawienie dzienne, którego jeden egzemplarz Wykonawca zwróci Zamawiaj±cemu.
˗ Nadanie przesy³ek listowych rejestrowanych nast±pi na podstawie wydruku z „Pocztowej ksi±¿ki nadawczej” w dwóch egzemplarzach, z przeznaczeniem: jeden egzemplarz dla Wykonawcy, drugi dla Zamawiaj±cego.
˗ Nadanie przesy³ek listowych rejestrowanych nast±pi w stanie uporz±dkowanym wg numeru nadawczego przesy³ki.
˗ Nadanie przesy³ek listowych nierejestrowanych nast±pi w stanie uporz±dkowanym wed³ug cen, na podstawie dziennego zestawienia ilo¶ciowego.
˗ Data nadania powinna byæ zgodna z dat± dostarczenia przesy³ek do nadania, natomiast zwrot nieodebranych przesy³ek listowych powinien byæ równoznaczny z zachowaniem terminów przewidzianych w przepisach powszechnie obowi±zuj±cego prawa dotycz±cych terminów awizacji (w szczególno¶ci Kodeksu postêpowania administracyjnego).
˗ W przypadku nieobecno¶ci adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie dorêczenia przesy³ki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i w jakim terminie adresat mo¿e odebraæ list lub przesy³kê, z uwzglêdnieniem warunków i terminów do odbioru przesy³ki okre¶lonych w powszechnie obowi±zuj±cych przepisach prawa w tym zakresie. Je¿eli adresat nie zg³osi siê po odbiór przesy³ki w w/w terminie Wykonawca sporz±dza powtórne zawiadomienie. Po up³ywie terminu odbioru lub wyczerpania mo¿liwo¶ci dorêczenia przesy³ki, przesy³ka niezw³ocznie zwracana jest Zamawiaj±cemu wraz z podaniem przyczyny nieodebrania przez adresata.
˗ Znaczek op³aty pocztowej zast±pi pieczêæ wykonan± wed³ug wzoru dostarczonego przez Wykonawcê.
˗ Zamawiaj±cy bêdzie korzysta³ wy³±cznie ze swoich opakowañ przesy³ek, nie dopuszcza siê stosowania opakowañ Wykonawcy. Waga przesy³ki okre¶lona bêdzie w stanie zamkniêtym.
˗ Zamawiaj±cy bêdzie korzysta³ z bezp³atnych formularzy potwierdzeñ odbioru dla przesy³ek nadanych w obrocie krajowym na zasadach ogólnych, udostêpnionych przez Wykonawcê.
˗ W przypadkach, gdy przesy³ki nadawane „za potwierdzeniem odbioru” bêd± wymaga³y stosowania przyjêtych wewnêtrznie przez Zamawiaj±cego druków „za potwierdzeniem odbioru”, Zamawiaj±cy zapewni odpowiednie formularze potwierdzeñ odbioru zgodne z wymogami technicznymi Wykonawcy dla potwierdzeñ nadawanych w trybie okre¶lonym ustaw± Ordynacja podatkowa i Kodeks postêpowania administracyjnego.
˗ Wykonawca bêdzie dorêcza³ do siedziby Zamawiaj±cego pokwitowanie przez adresata potwierdzenia odbioru przesy³ki, niezw³ocznie po dorêczeniu przesy³ki. Wykonawca powinien na pokwitowaniu ka¿dorazowo nanosiæ informacjê o dacie dorêczenia listu.
˗ Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e rzeczywiste ilo¶ci bêd± wynikaæ z aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego i mog± odbiegaæ w dó³ lub w górê od ilo¶ci podanych w formularzu ofertowym, jednak ca³kowita warto¶æ zamówienia nie mo¿e przekroczyæ ³±cznej warto¶ci umowy brutto wynikaj±cej z ceny oferowanej ogó³em brutto Wykonawcy.
˗ W przypadku niewykonania lub nienale¿ytego wykonania us³ugi Zamawiaj±cemu bêdzie przys³ugiwa³o odszkodowanie zgodnie z przepisami prawa pocztowego. Szacunkow± ilo¶æ przesy³ek pocztowych zawiera za³±cznik nr 1a do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64100000-7 - Us³ugi pocztowe i kurierskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo skorzystania z opcji, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji zwiêkszaj±cego zakres zamówienia o 50%.
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e cena jednostkowa przedmiotu zamówienia objêtego prawem opcji nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ cena jednostkowa w ramach zamówienia podstawowego.
W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawcy przys³ugiwaæ bêdzie wynagrodzenie z tytu³u wykonania zamówienia objêtego prawem opcji obliczone na podstawie ceny jednostkowej i ilo¶ci wskazanej w prawie opcji.
Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji w okoliczno¶ci wyczerpania warto¶ci umowy i ilo¶ci przesy³ek objêtych umow±.
W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy o¶wiadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym ni¿ 7 dni o zamiarze skorzystania z prawa opcji.
Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie w stosunku do Zamawiaj±cego w przypadku, gdy Zamawiaj±cy z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objêtego opcj± jest wy³±cznie uprawnieniem Zamawiaj±cego.
W zakresie realizacji zamówienia objêtego prawem opcji zapisy Umowy stosuje siê odpowiednio.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane przez komisjê przetargow± metod± punktow± w skali 100-punktowej.
Punkty bêd± liczone z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
£±czna liczba punktów za ofertê = liczba punktów za cenê brutto (maks. 60) + liczba punktów za mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowych (maks. 40) .
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowych
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Wykonawca winien wykazaæ, ¿e posiada stosowne uprawnienie do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na terenie ca³ego kraju, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie Rozdziale II ust. 9 SWZ, na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a) Pe³nomocnictwoGdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który sk³ada ofertê za
po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem
umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do
ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty Pe³nomocnictwo powinno byæ
za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
• postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
• wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu
siedziby,
• ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
b) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy
uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi
wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy
wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy s±
zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj±
poszczególni Wykonawcy.
c) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy
wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w
szczególno¶ci:
zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby; sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i
wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje
roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
d) Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych – Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany
wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku
Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych z jego opisem lub normami.
e) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd±
zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, ¿e nie mog± byæ one
udostêpniane, oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów
ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
f) Formularz ofertowy
g) Formularz cenowy
h) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:a) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego,
b) wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem,
c) ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wykazuje samodzielnie brak podstaw do
wykluczenia, o których mowa w pkt 3 lit. b powy¿ej. O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spe³nianiu warunków
udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców,
d) warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³
przewidziany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane,
e) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y
przewidziane) – Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z
wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane,
f) w przypadku, o którym mowa w lit. d i e powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj±
odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach:1) gdy nast±pi zmiana wysoko¶ci obowi±zuj±cych stawek podatku VAT dotycz±cych us³ugi lub us³ug nale¿±cych do przedmiotu umowy, Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany cen jednostkowych, odpowiednio, tej us³ugi lub us³ug, w zakresie odpowiadaj±cym zmianie wysoko¶ci stawki podatku VAT. W powy¿szym przypadku Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do uiszczenia op³aty powiêkszonej o podatek od towarów i us³ug wed³ug stawki obowi±zuj±cej na dzieñ wystawienia faktury VAT,
2) zmiany „cen jednostkowych brutto” w poszczególnych pozycjach wpisanych przez Wykonawcê w Formularzu cenowym (stanowi±cym za³±cznik do umowy) w sytuacji spowodowanej zmianami cen na powszechne us³ugi pocztowe w sposób dopuszczony przez Prawo pocztowe, po wcze¶niejszym pisemnym zawiadomieniu Zamawiaj±cego o zaistnieniu takiego zdarzenia. Zmiana ceny jednostkowej brutto dotyczyæ bêdzie przesy³ek w momencie ich nadania w okresie obowi±zywania zmienionej stawki. Wykonawca w takiej sytuacji bêdzie zobowi±zany do wyszczególnienia przesy³ek po cenie aktualnej i poprzedniej - w miesiêcznym rozliczeniu faktury VAT. Zmiana ta nie mo¿e doprowadziæ do wzrost ³±cznej sumy wynagrodzenia szacunkowego, o której mowa w § 5 ust. 1.
3) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy (podwy¿szenie lub obni¿enie) w okresie obowi±zywania umowy, w zwi±zku ze zmian± kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, zgodnie z art. 439 Pzp - w tym przypadku zastosowanie maj± zasady wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, okre¶lone w postanowieniach opisanych w § 9 projektu umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-06 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-06 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert tj. maksymalnie 3(trzech) Wykonawców, których niepodlegaj±ce odrzuceniu oferty uzyska³y najwy¿sz± ³±czn± liczbê punktów wed³ug
kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Rozdziale III ust. 5 SWZ.
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 129) z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie Pzp wyklucza siê:1) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Gminy i Miasta w Grójcu w okresie od 1.01.2025 r. do 31.12.2027 r."
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Gminy i Miasta w Grójcu w okresie od 1.01.2025 r. do 31.12.2027 r.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w 2025 roku
- Us³ugi pocztowe na rzecz Urzêdu Miasta Bia³a Podlaska w 2025 roku
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych, paczek ... na rzecz Urzêdu Gminy O¶wiêcim w roku 2025.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w okresie od stycznia 2025 roku do grudnia 2025 roku na rzecz Stra¿y Miejskiej Miasta Krakowa.
wiêcej: Us³ugi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.