Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja dróg na terenie Gminy Biskupice – Etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biskupice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tomaszkowice 455
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 122897070
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@biskupice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugbiskupice
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja dróg na terenie Gminy Biskupice – Etap II”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-933495d1-fb8a-4a53-9bbc-4669595fabed
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620053
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00245635/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Modernizacja dróg na terenie Gminy Biskupice - Etap II
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-933495d1-fb8a-4a53-9bbc-4669595fabed3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.;
2) korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne,
3) adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia) https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-933495d1-fb8a-4a53-9bbc-4669595fabed
4) postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”);
5) identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-933495d1-fb8a-4a53-9bbc-4669595fabed
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej w treści SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-933495d1-fb8a-4a53-9bbc-4669595fabed
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): uregulowany w treści SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający nie stosuje ograniczenia RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RPI.271.16.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg na terenie Gminy Biskupice – Etap II w podziale na trzy części:
1) Część 1 - Modernizacja drogi gminnej 560027K Pod Chromowa w Zborówku w km 0+320 – 0+480 – Etap 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium 1: Cena „C” – waga punktowa - 60 pkt;
Kryterium 2: Okres gwarancji „G” – waga punktowa - 40 pkt;
1) ocenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
P = C + G
Suma punktów (P) stanowiąca sumę „Ceny oferty” C oraz „Okres gwarancji” G wyliczona wg poniższych wzorów:
Kryterium 1: Cena oferty „C” – maksymalnie można otrzymać 60 pkt:
Ilość punktów w ramach tego kryterium wyliczona będzie w oparciu o poniższy wzór:
Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert (brutto)
C „Cena oferty” =------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferowana badanej oferty (brutto)
Kryterium 2: Okres gwarancji „G” – maksymalnie można otrzymać 40 pkt:
Kryterium „okres gwarancji” będzie rozpatrywany na podstawie długości okresu gwarancji, zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Okres gwarancji będzie liczony od daty odbioru końcowego.
Wykonawca może zaproponować okres gwarancji w następujący sposób, tj. 4, 4,5 i 5 lub więcej.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji uwzględniony przy ocenie ofert to 4 lata.
Najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony przy ocenie ofert to 5 lat lub dłużej.
Wykonawca może zaproponować okres gwarancji w przedziale od 4 do 5 lat.
Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji, zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Punkty w kryterium „okres gwarancji” będą przyznawane w następujący sposób:
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji 5 lat i więcej otrzyma 40 pkt,
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji np. 4,5 roku otrzyma 20 pkt,
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji 4 lata otrzyma 10 pkt.
Oferta Wykonawcy, który w „Formularzu ofertowym” nie poda okresu gwarancji lub poda okres gwarancji krótszy od najkrótszego możliwego okresu tj. poniżej 4 lat, zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 Pzp.
Następnie punkty uzyskane w Kryterium Cena (C) oraz okres gwarancji (G) zostaną zsumowane, zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + G
gdzie:
P – łączna ilość punktów uzyskanych za ofertę niepodlegającą odrzuceniu
C – ilość punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
G – ilość punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji”
Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów – sumę punktów przyznanych w kryterium „C” + „G” w oparciu o podane w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ kryteria oceny oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg na terenie Gminy Biskupice – Etap II w podziale na trzy części:
1) Część 2 - Modernizacja drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 984 w miejscowości Trąbki w km 0+000 – 0+105
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium 1: Cena „C” – waga punktowa - 60 pkt;
Kryterium 2: Okres gwarancji „G” – waga punktowa - 40 pkt;
1) ocenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
P = C + G
Suma punktów (P) stanowiąca sumę „Ceny oferty” C oraz „Okres gwarancji” G wyliczona wg poniższych wzorów:
Kryterium 1: Cena oferty „C” – maksymalnie można otrzymać 60 pkt:
Ilość punktów w ramach tego kryterium wyliczona będzie w oparciu o poniższy wzór:
Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert (brutto)
C „Cena oferty” =------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferowana badanej oferty (brutto)
Kryterium 2: Okres gwarancji „G” – maksymalnie można otrzymać 40 pkt:
Kryterium „okres gwarancji” będzie rozpatrywany na podstawie długości okresu gwarancji, zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Okres gwarancji będzie liczony od daty odbioru końcowego.
Wykonawca może zaproponować okres gwarancji w następujący sposób, tj. 4, 4,5 i 5 lub więcej.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji uwzględniony przy ocenie ofert to 4 lata.
Najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony przy ocenie ofert to 5 lat lub dłużej.
Wykonawca może zaproponować okres gwarancji w przedziale od 4 do 5 lat.
Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji, zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Punkty w kryterium „okres gwarancji” będą przyznawane w następujący sposób:
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji 5 lat i więcej otrzyma 40 pkt,
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji np. 4,5 roku otrzyma 20 pkt,
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji 4 lata otrzyma 10 pkt.
Oferta Wykonawcy, który w „Formularzu ofertowym” nie poda okresu gwarancji lub poda okres gwarancji krótszy od najkrótszego możliwego okresu tj. poniżej 4 lat, zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 Pzp.
Następnie punkty uzyskane w Kryterium Cena (C) oraz okres gwarancji (G) zostaną zsumowane, zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + G
gdzie:
P – łączna ilość punktów uzyskanych za ofertę niepodlegającą odrzuceniu
C – ilość punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
G – ilość punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji”
Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów – sumę punktów przyznanych w kryterium „C” + „G” w oparciu o podane w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ kryteria oceny oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg na terenie Gminy Biskupice – Etap II w podziale na trzy części:
1) Część 3 - Modernizacja drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 175 w miejscowości Łazany w km 0+000 – 0+175
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio dla części 1, 2 i 3, zawarto w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium 1: Cena „C” – waga punktowa - 60 pkt;
Kryterium 2: Okres gwarancji „G” – waga punktowa - 40 pkt;
1) ocenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
P = C + G
Suma punktów (P) stanowiąca sumę „Ceny oferty” C oraz „Okres gwarancji” G wyliczona wg poniższych wzorów:
Kryterium 1: Cena oferty „C” – maksymalnie można otrzymać 60 pkt:
Ilość punktów w ramach tego kryterium wyliczona będzie w oparciu o poniższy wzór:
Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert (brutto)
C „Cena oferty” =------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferowana badanej oferty (brutto)
Kryterium 2: Okres gwarancji „G” – maksymalnie można otrzymać 40 pkt:
Kryterium „okres gwarancji” będzie rozpatrywany na podstawie długości okresu gwarancji, zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Okres gwarancji będzie liczony od daty odbioru końcowego.
Wykonawca może zaproponować okres gwarancji w następujący sposób, tj. 4, 4,5 i 5 lub więcej.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji uwzględniony przy ocenie ofert to 4 lata.
Najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony przy ocenie ofert to 5 lat lub dłużej.
Wykonawca może zaproponować okres gwarancji w przedziale od 4 do 5 lat.
Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji, zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Punkty w kryterium „okres gwarancji” będą przyznawane w następujący sposób:
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji 5 lat i więcej otrzyma 40 pkt,
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji np. 4,5 roku otrzyma 20 pkt,
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji 4 lata otrzyma 10 pkt.
Oferta Wykonawcy, który w „Formularzu ofertowym” nie poda okresu gwarancji lub poda okres gwarancji krótszy od najkrótszego możliwego okresu tj. poniżej 4 lat, zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 Pzp.
Następnie punkty uzyskane w Kryterium Cena (C) oraz okres gwarancji (G) zostaną zsumowane, zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + G
gdzie:
P – łączna ilość punktów uzyskanych za ofertę niepodlegającą odrzuceniu
C – ilość punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
G – ilość punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji”
Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów – sumę punktów przyznanych w kryterium „C” + „G” w oparciu o podane w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ kryteria oceny oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,
2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku,
3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa,
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający będzie żądać podmiotowych środków dowodowych w postaci:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200 000,00 zł.
4) zdolność techniczna i zawodowa.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu usług, żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Wykazu robót budowlanych wykonanych sporządzonego z wykorzystaniem wzoru sporządzonego wg załącznika nr 6 do SWZ - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się niezbędnym doświadczeniem, tj. należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości minimum 200 000,00 zł brutto odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
UWAGA:
Przez wykonanie 1 roboty budowlanej Zamawiający rozumie pojedynczą umowę lub jedno zlecenie wykonane w ramach umowy, w przypadku, gdy umowa obejmowała kilka zleceń.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, osobno dla każdej części, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 100 000,00 zł dla każdej części.
b) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru sporządzonego wg załącznika nr 5 do SWZ - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą:
- posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności inżynieryjnej drogowej uprawniające do projektowania obiektu budowlanego lub kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: droga w rozumieniu przepisów o drogach budowlanych z wyłączeniem drogowych obiektów inżynierskich oprócz przepustów.
UWAGA:
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza dla jednocześnie dwóch lub trzech części może dysponować co najmniej jedną osobą spełniającą powyższy warunek.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dotyczących:
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 – 6 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy – którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ, a w przypadku powoływania się Wykonawcy na zasoby innego podmiotu, dodatkowo oświadczenie składa podmiot udzielający zasobów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia składa każdy w Wykonawców.
- jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200 000,00 zł,
- Wykaz robót budowlanych wykonanych sporządzonego z wykorzystaniem wzoru sporządzonego wg załącznika nr 6 do SWZ - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się niezbędnym doświadczeniem, tj. należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości minimum 200 000,00 zł brutto odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
UWAGA:
Przez wykonanie 1 roboty budowlanej Zamawiający rozumie pojedynczą umowę lub jedno zlecenie wykonane w ramach umowy, w przypadku, gdy umowa obejmowała kilka zleceń.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, osobno dla każdej części, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 100 000,00 zł dla każdej części.
- Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru sporządzonego wg załącznika nr 5 do SWZ - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą:
- posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności inżynieryjnej drogowej uprawniające do projektowania obiektu budowlanego lub kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: droga w rozumieniu przepisów o drogach budowlanych z wyłączeniem drogowych obiektów inżynierskich oprócz przepustów.
UWAGA:
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza dla jednocześnie dwóch lub trzech części może dysponować co najmniej jedną osobą spełniającą powyższy warunek.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ,
a) Kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SWZ (dla części, na którą/e składa ofertę),
b) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z oświadczeniem, że osoby te będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają wymagane uprawnienia, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ oraz załączonymi dowodami, aktualnymi na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych,
c) Wykazu robót budowlanych wykonanych / wykonywanych, w którym wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie należycie zrealizował roboty budowlane, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ oraz załączonymi dowodami, aktualnymi na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Do Wykazu należy załączyć dowody określające należyte wykonanie / wykonywanie robót, którymi są:
- referencje lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane,
- oświadczenie Wykonawcy – jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów wymaganych powyżej,
d) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, złożonych wraz z ofertą, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ,
e) wykazania, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, o której mowa w ust. 21.1 pkt 3 SWZ,
f) dokumentu potwierdzającego, że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji, nie ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, Wykonawca nie zawarł układu z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury,
g) jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia,
Zamawiający może nie wzywać do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
pełnomocnictwa, inne dokumentySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa wyżej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezento-wania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegają-cych się o udzielenie zamówienia,
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełno-mocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spół-ki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-12 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI TOMASZKOWICE
więcej: przetargi TOMASZKOWICE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.