Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00580022/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT POMIESZCZEŃ JRG ORAZ MIESZKANIA SŁUŻBOWEGO W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAŚNIKU (II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAŚNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obwodowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 825 22 81
1.5.8.) Numer faksu: 81 826 41 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kp_krasnik@straz.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kppspkrasnik.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/#/offer/265da97c-2a53-4a49-85d2-12e3b74063361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT POMIESZCZEŃ JRG ORAZ MIESZKANIA SŁUŻBOWEGO W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAŚNIKU (II)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77bb384a-a2f0-4bb3-8395-6eb7ff2c20f8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620236
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00455855/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont pomieszczeń JRG oraz mieszkania służbowego w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kraśniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580022
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PKT.2370.39.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 493355,15 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 110778,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Części I zamówienia jest remont pomieszczeń JRG zlokalizowanych na I piętrze w budynku głównym KP PSP Kraśnik – łącznie 11 sal, tj. w szczególności:• w 9 salach prace w następującym zakresie:
- zabezpieczenie powierzchni okien, drzwi i podłogi przed zabrudzeniem,
- demontaż umywalki wraz z armaturą,
- skucie starych płytek ze ścian przy umywalce,
- przygotowanie podłoża, położenie i fugowanie płytek ceramicznych na ścianie przy umywalce,
- dostawa i zamontowanie umywalki z szafką i armaturą,
- dostawa i zamontowanie dozownika na mydło,
- dostawa i zamontowanie lustra,
- dostawa i zamontowanie wieszaka ściennego na ręczniki (z czterema ramionami),
- wymiana starego oświetlenia na nowe w technologii LED (lampy na suficie + lampa nad umywalką)
- wykonanie uzupełnienia ubytków oraz wygładzenie ścian,
- odpowiednie przygotowanie podłoża pod malowanie (gruntowanie),
- dwukrotne malowanie ścian (orurowania) farbą dostosowaną do pokrycia tego typu powierzchni (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym),
- wymiana kratek wentylacyjnych,
- dostawa i montaż nowych włączników i gniazd wtyczkowych.
• w 2 salach prace w zakresie:
- zabezpieczenie powierzchni okien, drzwi i podłogi przed zabrudzeniem,
- wymiana starego oświetlenia na nowe w technologii LED
- wykonanie uzupełnienia ubytków oraz wygładzenie ścian,
- odpowiednie przygotowanie podłoża pod malowanie (gruntowanie),
- dwukrotne malowanie ścian (orurowania) farbą dostosowaną do pokrycia tego typu powierzchni (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym),
- dostawa i montaż nowych włączników i gniazd wtyczkowych.
• odmalowanie korytarza na I piętrze budynku głównego Komendy (w części obejmującej pomieszczenia JRG), w zakresie:
- zabezpieczenie powierzchni okien, drzwi i podłogi przed zabrudzeniem,
- wykonanie uzupełnienia ubytków,
- odpowiednie przygotowanie podłoża pod malowanie (gruntowanie),
- odmalowanie ścian polegające na odświeżeniu istniejącego stanu, z zachowaniem bieżącego koloru i struktur,
- dostawa i montaż nowych włączników i gniazd wtyczkowych.
Szczegółowy opis przedmiotu Części I zamówienia został zawarty w Dokumentacji Technicznej i Projektowej (DTiP) - Część I zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442100-8 - Roboty malarskie
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
44113200-7 - Płytki
44411000-4 - Wyroby sanitarne
39144000-3 - Meble łazienkowe
42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
39299300-7 - Lustra szklane
4.5.5.) Wartość części: 77534,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Części II zamówienia jest:• remont mieszkania służbowego nr 2, zlokalizowanego w części mieszkalnej na II piętrze budynku głównego KP PSP Kraśnik, tj. w szczególności prace zakresie:
- zabezpieczenie powierzchni okien, drzwi i podłogi przed zabrudzeniem,
- demontaż starej podłogi wraz z utylizacją (podłoga z płytek wiórowych),
- demontaż futryny metalowej x 2,
- demontaż starych parapetów z lastriko,
- dostawa i montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu,
- wykonanie uzupełnienia ubytków oraz wygładzenie ścian,
- odpowiednie przygotowanie podłoża pod malowanie (odgrzybienie, gruntowanie),
- dwukrotne malowanie ścian (orurowania) farbą dostosowaną do pokrycia tego typu powierzchni (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym),
- przygotowanie podłoża, dostawa i montaż podłogi z paneli winylowych wodoodpornych
z listwami przypodłogowymi, wraz z kompletem niezbędnych materiałów (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym),
- wymiana kratek wentylacyjnych,
- wymiana oświetlenia,
- dostawa i montaż nowych włączników i gniazd wtyczkowych.
• odmalowanie pomieszczenia dowódców zmian wraz z pomieszczeniem szatni dowódców zlokalizowanych na parterze budynku głównego Komendy, tj. w szczególności prace
w zakresie :
- zabezpieczenie powierzchni okien, drzwi i podłogi przed zabrudzeniem
- wykonanie uzupełnienia ubytków oraz wygładzenie ścian,
- odpowiednie przygotowanie podłoża pod malowanie (gruntowanie),
- dwukrotne malowanie ścian (orurowania, drewnianych paneli) farbą dostosowaną do pokrycia tego typu powierzchni (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym),
- wymiana starego oświetlenia na nowe w technologii LED,
- dostawa i montaż nowych włączników i gniazd wtyczkowych.
Szczegółowy opis przedmiotu Części II zamówienia został zawarty w DTiP - Część II zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442100-8 - Roboty malarskie
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
44113200-7 - Płytki
42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
44175000-7 - Panele
4.5.5.) Wartość części: 33244,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa TREMBUD Mariusz Matuszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151197435
7.3.3) Ulica: aleja Tysiąclecia 72
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MATUSZEWSKI MARIUSZ FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "TREMBUD"
jakie przetargi wygrała firma
MATUSZEWSKI MARIUSZ FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "TREMBUD"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo Budowlana Remontex Sobutka Grzegorz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151637472
7.3.3) Ulica: ul. Podwalna 34
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "REMONTEX" GRZEGORZ SOBUTKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "REMONTEX" GRZEGORZ SOBUTKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2735L Stróża-Sulów na terenie gminy Kraśnik
- Budowa drogi gminnej ul. Modrzewiowej w Kraśniku wraz z budową kanalizacji deszczowej - etap II
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Remont szklanego świetlika nad klatką schodową w budynku II Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Matejki 8/10 w Poznaniu
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.