Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00572717/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
- 2024/BZP 00590342/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana kotłów na paliwo stałe 5 klasy spełniające wymagania Dyrektywy Parlamentu Europejskiego „Ecodesign” w budynkach na terenie gminy Bytów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Bytów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598222011
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bytow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ffd1287a-6922-4fa0-8b80-2637a1949a031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana kotłów na paliwo stałe 5 klasy spełniające wymagania Dyrektywy Parlamentu Europejskiego „Ecodesign” w budynkach na terenie gminy Bytów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffd1287a-6922-4fa0-8b80-2637a1949a03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042677/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Wymiana pieców grzewczych w budynkach na terenie gminy Bytów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572717
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BRZ.271.32.2024.AZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Wymiana kotłów na paliwo stałe 5 klasy, spełniające wymagania Dyrektywy Parlamentu Europejskiego „Ecodesign” w budynkach na terenie gminy Bytów:
• Świetlica wiejska przy ul. Bytowskiej 21 w Niezabyszewie, dz. nr 251, obręb Niezabyszewo,
• Szkoła Podstawowa w Rekowie 18, dz. nr 271, obręb Rekowo,
• Remiza strażacka wraz z świetlicą wiejską w Rekowie 10, dz. nr 281/1, obręb Rekowo,
• Przedszkole Niepubliczne przy ul. Kasztanowej 9 w Udorpiu, dz. nr 230, obręb Udorpie.
Zadanie obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącego kotła z wywiezieniem,
- przygotowanie podłoża pod nowy kocioł opalany biomasą (5 klasy) o mocy min. 56 kW,
- dostawę i montaż nowego kotła z zasobnikiem na ciepłą wodę (istnieje możliwość zastosowania urządzenia zintegrowanego) wraz z niezbędnymi przeróbkami instalacyjnymi, podłączeniem automatyki oraz włączeniem odprowadzenia spalin z kotła do istniejącego komina,
- badania instalacji, próby szczelności itp., dokonanie rozruchu kotła wraz z odpowietrzeniem instalacji c.o. i wody użytkowej,
- uzyskanie pozytywnej opinii kominiarskiej,
- w okresie gwarancyjnym wykonawca w ramach wynagrodzenia wynikającego z umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zapewni na swój koszt serwis i konserwację przedmiotu umowy polegającą na utrzymaniu pieca w sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów zgodnie z instrukcją producenta,
- modernizację kotłowni zgodnie z projektem oraz w systemie zaprojektuj i wybuduj rozbudowę instalacji centralnego ogrzewania w budynku doprowadzającą ciepło do lokali mieszkalnych.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
- przejęcie terenu robót od Zamawiającego;
- zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót;
- zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt;
- dostarczenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie z art. 21a ustawy - Prawo Budowlane;
- dostarczenie Zamawiającemu kosztorysu robót – stanowiący załącznik do umowy, zgodnego z pozycjami kosztorysowymi przedmiarów robót załączonych do SWZ;
- dostarczenie deklaracji kierownika robót o podjęciu obowiązków wraz z kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń;
- zapewnienie dozoru mienia na własny koszt;
- zapewnienia na własny koszt poboru energii elektrycznej i wody;
- ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy, także w przypadku osób trzecich;
- uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji;
- niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego)
o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót;
- dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych celem rozliczenia inwestycji,
- sporządzenie dokumentacji odbiorowej.
Zamawiający żąda od wykonawców złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego, tj. opisu technicznego oferowanych kotłów wraz z danymi technicznymi (np. karta produktu).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w programie funkcjonalno-użytkowym, które stanowią Załącznik nr 5 do SWZ. Dołączone przedmiary stanowią materiał pomocniczy do wyceny.
W przypadku użycia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji towarzyszą wyrazy „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.
Użycie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
45321000-3 - Izolacja cieplna
39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Dostawa sprzętu medycznego - umowa ramowa ZP35/A/20/2024/II
- Dostawa materiałów opatrunkowych, szewnych i produktów do pielęgnacji ciała - umowa ramowa ZP39/A/22/2024
- Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Bytów
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap I"
- Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Wymiana wyeksploatowanych pionów wodno-kanalizacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. Grójeckiej 69 w Warszawie
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- SVA/U/4620-147/2024: Opracowanie dokumentacji proj.-koszt. na budowę kotłowni gazowej w bud nr 1 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Okólnej w m. Toruń
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12 m x 24 m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Cześnikach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.