Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00454454/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
- 2024/BZP 00472783/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-27
- 2024/BZP 00483360/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-04
- 2024/BZP 00492884/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ul. Tatrzańska 2A, ul. Dworska25, ul. Piaskowa 15 i Trakt św. Wojciecha 213C w Gdańsku - Termomodernizacja budynków jednorodzinnych wraz z robotami budowlanymi w ramach projektu p.n. „STOP SMOG"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 583201032
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fb5f339-9eb6-46e4-9843-ef7b340fb8131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ul. Tatrzańska 2A, ul. Dworska25, ul. Piaskowa 15 i Trakt św. Wojciecha 213C w Gdańsku - Termomodernizacja budynków jednorodzinnych wraz z robotami budowlanymi w ramach projektu p.n. „STOP SMOG"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fb5f339-9eb6-46e4-9843-ef7b340fb813
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621329
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047077/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Modernizacja energetyczna dla 4 budynków w ramach programu ograniczenie energochłonności poprzez termomodernizację jednorodzinnych budynków mieszkalnych (II paczka ELENA)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454454
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.88.2024.JR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 11911291,61 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2584508,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynku jednorodzinnego położonego przy ul. Tatrzańskiej 2A w Gdańsku wraz z robotami budowlanymi określonymi w ekspertyzach stanu technicznego budynków realizowana w ramach projektu p.n. „STOP SMOG – ograniczenie energochłonności poprzez termomodernizację jednorodzinnych budynków mieszkalnych”.2. Zakres robót obejmuje:
I. Zadanie (Część) 1 ul. Tatrzańska 2A
a) Prace rozbiórkowe i demontaże:
- demontaż podłogi na gruncie,
- demontaż ścianek działowych,
- demontaż elementów wtórnych elewacji,
- demontaż istniejących elementów docieplenia i wykończenia stropodachu,
- demontaż istniejącej instalacji gazowej,
- demontaż instalacji C.W.U.,
- demontaż instalacji C.O.,
- demontaż bojlerów elektrycznych,
- demontaż piecyków gazowych,
- demontaż pieców kaflowych,
- likwidacja wywiewu i zamurowanie otworu w pomieszczeniu na parterze,
- skucie tynków zewnętrznych .
b) Roboty ogólnobudowlane:
- wykonanie iniekcji ścian zewnętrznych i ścian piwnicy,
- wykonanie wykopu do poziomu ław fundamentowych,
- osuszenie i odgrzybienie ścian fundamentowych,
- wykonanie izolacji fundamentowych ścian zewnętrznych,
- wykonanie izolacji pionowej ścian konstrukcyjnych od zewnątrz,
- wykonanie izolacji poziomej podłogi na gruncie wymiana belek stropowych,
- wykonanie opaski betonowej wokół budynku,
- wykonanie nowej podłogi na gruncie,
- zszycie i naprawa spękań murów zewnętrznych,
- docieplenie ścian zewnętrznych,
- docieplenie stropodachu,
- montaż nawiewników higrosterowalnych,
- wymiana wyłazu dachowego,
- wymiana opierzenia,
- wymiana starych obróbek blacharskich,
- wykonanie czap betowych,
- przemurowanie kominów,
- wymiana stolarki okiennej,
- wykonanie elewacji,
- wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
- zamurowanie podejścia do kominów,
- renowacja drzwi zewnętrznych,
- wykonanie ścian działowych z bloczków betonowych i odtworzenie podłóg w miejscu demontażu, pieców kaflowych,
- uzupełnienie tynków ścian wewnętrznych,
- malowanie ścian.
c) Instalacje sanitarne:
- wykonanie nowej instalacji gazowej,
- montaż instalacji C.W.U.,
- doprowadzenie zimnej wody do kotła gazowego,
- montaż kotła gazowego dwufunkcyjnego,
- wymiana skorodowanego odcinka instalacji kanalizacji sanitarnej,
- montaż instalacji C.O.,
- instalacja kominów wentylacyjnych i spalinowych.
d) Instalacje elektryczne:
- wykonanie nowej wewnętrznej linii zasilającej,
- wykonanie nowej rozdzielnicy głównej RG,
- wykonanie zewnętrznej instalacji uziemiającej i połączeń wyrównywanych,
- wykonanie instalacji elektrycznej części wspólnych.
e) Wykonanie powykonawczego świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku oraz odrębnie dla każdego lokalu.
f) Wykonanie powykonawczego audytu energetycznego budynku
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232460-4 - Roboty sanitarne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262300-4 - Betonowanie
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45262310-7 - Zbrojenie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 461620,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynku jednorodzinnego położonego przy ul. Dworskiej 25 w Gdańsku wraz z robotami budowlanymi określonymi w ekspertyzach stanu technicznego budynków realizowana w ramach projektu p.n. „STOP SMOG – ograniczenie energochłonności poprzez termomodernizację jednorodzinnych budynków mieszkalnych”.2.Zakres robót obejmuje:
II. Zadanie (Część) 2 ul. Dworska 25
a) Prace rozbiórkowe i demontaże:
- demontaż podłogi na gruncie wraz ze ściankami działowymi,
- demontaż elementów wtórnych na elewacji,
- demontaż blaszanych kanałów wentylacji grawitacyjnej,
- demontaż bojlerów elektrycznych,
- demontaż pieców na paliwo stałe,
- skucie luźnych tynków.
b) Roboty ogólnobudowlane:
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej ścian zewnętrznych i wewnętrznych piwnicznych budynku,
- wykonanie wykopów do poziomu ław fundamentowych,
- wykonanie pionowej izolacji ścian fundamentowych zewnętrznych i poniżej podłogi na gruncie,
- wykonanie opaski z płyt betonowych wokół budynku,
- wykonanie izolacji pionowej ścian konstrukcyjnych,
- wykonanie izolacji poziomej na podbetonie podłogi na gruncie,
- odtworzenie podłogi na gruncie,
- zszycie i naprawa spękań murów zewnętrznych,
- docieplenie ścian zewnętrznych,
- docieplenie stropu schodów i piwnicy,
- docieplenie stropodachu skośnego i płaskiego,
- wykonanie elewacji,
- wykonanie opierzenia ściany szczytowej oraz okapów,
- wymiana stolarki okiennej,
- wykonanie ścian działowych odtworzenie podłóg w miejscu demontażu pieców kaflowych,
- wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
- wykonanie remontu schodów zewnętrznych,
- wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej.
c) Instalacje sanitarne:
- wykonanie instalacji gazowej,
- montaż instalacji C.O.,
- montaż kotła gazowego dwufunkcyjnego,
- montaż blaszanych kanałów wentylacji grawitacyjnej,
- wymiana instalacji C.W.U. do przyborów sanitarnych,
- doprowadzenie zimnej wody do kotła gazowego,
- wymiana skorodowanego odcinka instalacji kanalizacji sanitarnej.
d) Instalacje elektryczne:
- wykonanie nowej wewnętrznej linii zasilającej,
- wykonanie nowej rozdzielnicy głównej RG,
- wykonanie zewnętrznej instalacji uziemiającej i połączeń wyrównywanych.
e) Wykonanie powykonawczego świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku oraz odrębnie dla każdego lokalu.
f) Wykonanie powykonawczego audytu energetycznego budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232460-4 - Roboty sanitarne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262300-4 - Betonowanie
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45262310-7 - Zbrojenie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 657984,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynków jednorodzinnych położonych przy ul. Piaskowej 15 i Trakcie św. Wojciecha 213C w Gdańsku wraz z robotami budowlanymi określonymi w ekspertyzach stanu technicznego budynków realizowana w ramach projektu p.n. „STOP SMOG – ograniczenie energochłonności poprzez termomodernizację jednorodzinnych budynków mieszkalnych”2. Zakres robót obejmuje:
III. Zadanie (Część) 3,
2.1. ul. Piaskowa 15
a) Prace rozbiórkowe i demontaże:
- rozbiórka schodów zewnętrznych,
- demontaż anten telewizyjnych,
- demontaż kotła na paliwo stałe na czas wymiany posadzki,
- rozbiórka posadzki na gruncie,
- skucie luźnych tynków na cokole i ścianach zewnętrznych.
b) Roboty ogólnobudowlane:
- odtworzenie schodów zewnętrznych,
- wykonanie hydroizolacji ścian zewnętrznych,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ściany cokołowej i fundamentowej,
- wykonanie posadzki na gruncie,
- wykonanie opaski betonowej wokół budynku,
- przełożenie istniejącej kostki betonowej i płyt betonowych,
- wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych,
- wzmocnienie krokwi i jętek dachowych,
- osuszenie ścian fundamentowych i strefy cokołowej,
- zszycie i naprawa spękań murów zewnętrznych,
- docieplenie ścian zewnętrznych ze strefą cokołową,
- docieplenie skośnych połaci dachu,
- wymiana pokrycia dachowego na blachodachówkę z montażem łat i kontrłaty,
- docieplenie stropu nad I piętrem,
- docieplenie stropodachów nad gankiem wejściowym i lukarną północną oraz wykonaniem nowego pokrycia papą termozgrzewalną,
- wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i okiennej,
- wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
- wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
- przemurowanie kominów,
- wykonanie elewacji,
- impregnacja elementów konstrukcji drewnianej i konstrukcyjnych stalowych,
- montaż czapy kominowej stalowej i kominków stalowych,
- wykonanie wyłazu dachowego,
- montaż ławek kominiarskich,
- montaż zdemontowanych anten,
- osuszenie zawilgoconych ścian wewnętrznych,
- odbudowa skosów dachowych,
- malowanie odtwarzanych sufitów i ścian wewnętrznych,
- wyprowadzenie podestu technicznego na poziomie poddasza z płyt OSB,
- wykonanie nowych warstw posadzki na gruncie z jej izolacją przeciwwilgociową,
- zasypanie studni na poziomie piwnicy,
- wykonanie dwóch studni doświetlających na elewacji,
- odtworzenie fundamentu pod kocioł na paliwo stałe,
- obcięcie drzew na poziomie piwnicy.
2.2. ul. Trakt Św. Wojciecha 213C
a) Prace rozbiórkowe i demontaże:
- rozbiórka schodów zewnętrznych,
- demontaż ścianek działowych,
- demontaż pieca kaflowego,
- demontaż anten na ścianach i dachu budynku.
- skucie tynków.
b) Roboty ogólnobudowlane:
- wykonanie schodów zewnętrznych,
- wykonanie wykopów wzdłuż ścian zewnętrznych,
- wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych,
- wykonanie opaski betonowej wokół budynku,
- wysypanie żwirem przestrzeni pod i przy odtwarzanych schodach zewnętrznych,
- przełożenie istniejącej kostki betonowej przylegającej do ściany zachodniej i od strony północnej budynku,
- zabezpieczenie dwóch drzew na czas remontu oraz wykonanie cięć drzew i krzewów przylegających do elewacji budynku,
- wykonanie elewacji,
- osuszenie ścian fundamentowych i strefy cokołowej,
- zszycie i naprawa spękań murów zewnętrznych,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ściany
- cokołowej i fundamentowej,
- zamurowanie wskazanych otworów okiennych,
- docieplenie ścian zewnętrznych,
- docieplenie skośnych połaci dachu, z wymianą pokrycia dachowego na blachodachówkę,
- docieplenie stropodachów nad gankiem wejściowym i lukarną północną oraz wykonaniem nowego pokrycia papą termozgrzewalną,
- wymiana stolarki drzwiowej i okiennej,
- wymiana i wprowadzenie brakujących obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
- przemurowanie komina na wysokość od połowy poddasza z montażem czapy kominowej stalowej i nasad kominowych,
- wykonanie wyłazu dachowego,
- montaż ławki kominiarskiej,
- montaż zdemontowanych anten na ścianach i dachu budynku,
- osuszenie zawilgoconych ścian,
- wymiana warstw posadzki na gruncie z jej izolacją przeciwwilgociową,
- oczyszczenie i zabezpieczanie antykorozyjne elementów stalowych belek stropu nad piwnicą i nadproży stalowych,
- przyklejenie termoizolacji z wełny mineralnej na stropie nad piwnicą,
- termoizolacja wskazanych ścian od wewnątrz,
- odtworzenie tynków ściennych i sufitowych,
- malowanie ścian i sufitów,
- wymiana stopnic schodowych oraz oczyszczenie i malowanie pozostałych drewnianych elementów klatki schodowej,
- wykonanie nowych sufitów na poziomie parteru,
- częściowa wymiana i wzmocnienie belek stropowych,
- wymiana deskowania stropu międzykondygnacyjnego z wymianą warstwy wykończeniowej posadzki,
- częściowa wymiana i wzmocnienie krokwi i jętek dachowych,
- wykonanie obicia połaci dachowych i sufitu (jętek) od wewnątrz płytą GK,
- docieplenie stopu na I piętrem,
- zabezpieczanie środkiem biobójczym i ppoż elementów drewnianych więźby dachowej oraz belek stropowych,
- wykonanie wentylacji łazienki i kuchni poprzez wykorzystanie wolnych pionów kominowych murowanych,
- zamurowanie otworów po wentylacjach kuchni i łazienki na parterze,
- wykonanie podcięcia wentylacyjnego w drzwiach łazienkowych na parterze,
- odtworzenie ścianek działowych na piętrze I,
- wykończenie posadzek,
- uzupełnienie posadzki po likwidacji pieca,
- wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
- wyprowadzenie podestu technicznego na poziomie poddasza z płyt OSB,
- biały montaż.
c) Instalacje sanitarne:
- montaż pompy ciepła,
- montaż instalacji C.O.,
- montaż instalacji C.W.U,
- wymiana instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej,
- instalacja wywiewek kanalizacyjnych w pionach kanalizacji sanitarnej.
d) Instalacje elektryczne:
- montaż paneli fotowoltaicznych,
- wykonanie instalacji uziemienia i połączeń wyrównawczych,
- wykonanie instalacji przeciwpożarowej, przeciwporażeniowej i przepięciowej,
- wykonanie zasilania tablicy pompy ciepła,
- wykonanie zasilania pompy ciepła.
e) Wykonanie powykonawczego świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynków oraz odrębnie dla każdego lokalu.
f) Wykonanie powykonawczego audytu energetycznego budynków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232460-4 - Roboty sanitarne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262300-4 - Betonowanie
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45262310-7 - Zbrojenie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 1464903,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 576500,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 576500,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 576500,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Recon sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192631480
7.3.3) Ulica: Grzegorza z Sanoka 4
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "RECON" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "RECON" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 576500,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 762469,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 811545,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 762469,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. BUD-ROB Szpek Paweł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220546757
7.3.3) Ulica: Mozarta 32
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-171
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 762469,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1928788,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1928788,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1928788,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano Dekarski Marek Plechowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220329095
7.3.3) Ulica: Angielska Grobla 14
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-756
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANO-DEKARSKI MAREK PLECHOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANO-DEKARSKI MAREK PLECHOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1928788,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup usług wsparcia i usług konsultingowych w zakresie wsparcia zarządzania projektem finansowanym z programu ERASMUS+
- Sukcesywna dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych UG wg. części: Część I - Sukcesywna dostawa mebli biurowych Część II - Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli biurowych
- Remont chodnika oraz zmiana lokalizacji wiaty śmietnikowej na terenie Przedszkola nr 4 przy ul. Do Studzienki 36 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 211 z linią kolejową nr 229 w Sierakowicach
- "Przebudowa tarasów w Przedszkolu nr 41 przy ul. Głębokiej 19 w Gdańsku."
- Wykonanie remontów lokali mieszkalnych przy ul. Kartuskiej 118 lok. 6 i ul. Małomiejskiej 36 lok. 12 w Gdańsku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.